PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Reyard



Reyard
26-11-10, 17:23
Hallo Forumbezoekers,

Ik kijk al een tijdje stiekem mee op dit Florida forum, lees blogs en andere dingen. Nu kreeg ik steeds te lezen dat ik nog geen bericht had achter gelaten en dat het misschien wel leuk zou zijn als ik me zou voorstellen.
Even in het kort dan, mijn naam is Claudia, ben getrouwd en heb drie zoons. Volgend jaar gaan wij op vakantie naar Florida en wie meer over ons wil weten kan ons volgen of leest onze vorige blogs. http://drayersinflorida.blogspot.com/
Groetjes allemaal.

Njit
26-11-10, 19:22
Hallo en leuk dat je de stap hebt genomen om jezelf voor te stellen. Meelezen is leuk maar meeschrijven is nog veel leuker :)

Het is al een poos geleden dat jullie geweest zijn. Onze eerste keer Florida was ook in 2004. We zijn daarna nog een keer in 2007 geweest en volgend jaar gaan we zeer waarschijnlijk ook weer (we moeten nog boeken). Er is een hele boel veranderd sinds 2004 en dat maakt het ook zo leuk om naar Orlando terug te keren vind ik persoonlijk.

mattrob
04-12-10, 18:40
Welkom hier ;) ! Tips genoeg hier inderdaad, leuke weblogs om te volgen ook genoeg. En dan van jullie ook nog erbij !

Je mag ook gewoon even bij ons aanbellen hoor :-$