PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe lang tevoren op Airport



Lelli Kelly
20-11-10, 05:17
Hoi allemaal,

Wij genieten erg van onze vakantie hier in Florida. Helaas, helaas vliegen we aanstaande zondag weer terug.
We vliegen met Martinair, weet iemand hoe lang je je van tevoren hier in Orlando op het vliegveld moet melden ? (kan het nergens terugvinden).
Ik probeer morgenavond alvast online in te checken.

Alvast bedankt !

Groetjes Leonie

HKB
20-11-10, 07:36
Goedemorgen,

Ik denk dat een uurtje of 2 wel genoeg is,afgelopen zomer was het erg druk maar waren zo klaar met de koffers.Alleen duurde het ongeveer 30 min met de security check.

Succes.

A.Hofman
20-11-10, 11:18
Ik zou zeker 2 uur van te voren aanwezig zijn. Auto inleveren, inchecken. De laatste dollars uitgeven in de winkels en door de security. Dan nog met het treintje naar de terminal en naar de juiste gate. Als je niet wilt haasten ben je wel een uur of 2 nodig.

Teleton
20-11-10, 15:39
We vliegen met Martinair, weet iemand hoe lang je je van tevoren hier in Orlando op het vliegveld moet melden ? (kan het nergens terugvinden).

Op de televisie wordt hier vrijwel dagelijks vermeld om, vanf dit weekend, rekening te houden met flinke drukte op de vliegvelden. Reizigers worden opgeroepen om vooral tijdig aanwezig te zijn.

Martinair heeft maar een zeer beperkt aantal incheckbalies. Deze gaan in de regel drie uur voor vertrek open, meestal staat er dan al een flinke rij. Wil je precies weten wanneer de balies opengaan, bel ze even op!

Vervolgens is de drukte bij de security check aanzienlijk. Zelf zou ik, als ik met MP reisde, zeker drie uur voor vertrek op MCO zijn....[-o<