PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Caramel: Orlando - Miami (apr-mei 2011)



Caramel
10-11-10, 22:23
Goedenavond beste forumleden,

We hebben onze reis (en auto) geboekt en zijn nu bezig met het reisschema.
Even wat feitjes:
· Gezin bestaande uit man, vrouw en 3 dochters (12, 10 en 8)
· We zijn geen “echte” liefhebbers van pretparken, maar willen natuurlijk wel wat gaan bezoeken.
· Het liefst boeken we onze overnachtingen in verblijven zoals het Celebration (hoeven geen luxe hotels)
· Vroeg opstaan en uren rijden is geen probleem (doen we allemaal graag)

Dit is ons reisschema (1e opzet)

http://img573.imageshack.us/img573/6417/reisschema1.jpg
We hebben de volgende vragen:
Is dit schema te doen, qua tijd en afstanden?
Zijn er suggesties voor overnachtingen vanaf dag 3?
Zijn er suggesties voor een tour met gids in Miami of evt Ft. Lauderdale?
Zijn er suggesties voor een bepaald strand op dag 10 (niet te druk of trendy en met lekkere golven)?

Alvast dank voor de te nemen moeite.

Groet,

Caramel

belgske
29-11-10, 18:19
hallo,

voor de omgeving van Fort Desoto SP lijkt mij Holiday Inn Sunspree Resort Marina Cove een interessante optie. Het hotel ligt aan Tampa Bay en heeft een eigen wit strandje.
Ikzelf heb dit hotel alvast op mijn lijstje gezet voor het eventuele volgend bezoek aan Florida, want ook wij willen Fort Desoto een keer verkennen. Het situeert zich vlakbij Fort Desoto SP en de stranden van Treasure Island. (ik dacht iets van 10 à 15 miles)

carmen1988
30-11-10, 09:52
Hallo,

Super vooruitzicht dat jullie lekker naar Florida gaan. Voor dag 7 en 8 weet ik niet of jullie in Key Largo zelf willen verblijven. Zowel het Hilton Resort op Key Largo is erg goed en mooi. En een betaalbare prijs. Ben er afgelopen september verbleven.

Eettip voor Key Largo omgeving Morada Bay Cafe op Islamorada. Super eten en een geweldige setting.



Greetz Carmen

2theUSA
30-11-10, 17:23
Morada Bay op Islamorada is inderdaad een echte aanrader!

TownHouse Hotel in Miami Beach (south Beach) vonden wij ook prima, qua ligging , vlak bij het strand en vlak bij het gezellige centrum, en qua hotel.
Het hotel heeft een onbijtservice en een prachtig lounch dakterrras.

Succes en groet Christa
zie evt ons blog: www.medemaatjes.blogspot.com voor foto's Morada Bay