PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoever van Holiday Inn op Collins naar de hotspots (lincoln?)



natascha666
08-11-10, 21:16
Heej daar zijn we weer ff....reis is bijna geboekt voor volgend jaar, tis nu alleen nog even wachten op de vluchten voor nov. volgend jaar via brussel :razz:
Ik had nog wel 1 klein vraagje betreffende ons hotel in miami; we blijven 5 nachten in de Holiday Inn - Miami Beach op collins av.
Hoever is het lopen/ rijden naar de plekjes waar je lekker kunt eten en bar/terras hangen :-s Lincoln road of moeten we daar ergens anders voor zijn??

Ik hoor van verschillende mensen verschillende dingen en weet nu niet wat en hoe....en raden jullie aan als het te ver lopen is een taxi te nemen of de auto meenemen?
Thanx weer alsvast voor jullie tipjes :oops::razz:

Ebelix
08-11-10, 22:16
Kijk op Google Earth. Dan kan precies zien waar alles zit.

Voor de een is het goed aan te lopen en voor de ander is het te ver. Op SOBE zou ik 's avonds niet met de auto gaan maar een taxi nemen. De auto kan je moeilijk parkeren. Overdag lukt het nog wel.

Veel plezier met de voorbereiding.

Marcelg
08-11-10, 22:40
4333 COLLINS AVENUE MIAMI BEACH

Als dit het aderes is dan is het naar "let op" mijn mening aan de verkeerde kant van Miami Beach.

Ik heb het al eerder aangegeven als je echt naar Miami Beach gaat dan zit je ergens tussen de 1200 en 2200 nummers op Collins.

Nogmaals mijn mening.
Lincoln zit bij nummer 1800 en alles op Ocean Dr op nog lagere nummers, 4400 is veel te ver en parkeren is een ramp op drukke dagen, als het heeel rustig is kun je natuurlijk wel goed parkeren maar helaas is Miami Beach dan weer een saaie boel.
Dus op drukke dagen de Taxi.

Don Fernando
09-11-10, 04:46
Of de auto parkeren in de parkeergarage op 16th of 13th street. Die op 16th heeft altijd plek, mijn auto staat we nu ook.

JKG
12-11-10, 23:47
Vanaf 43rd street richting Ocean Drive lopen is écht te ver ja, al is het qua temperatuur dan wel een stuk beter te doen dan dat je dat in de zomer zou lopen. Dus taxi of bus. Of auto inderdaad om bij Lincoln Road / Ocean Drive te komen.

van der Steen
28-12-10, 19:30
Lopen is idd wel te ver.
Parkeren vond ik niet zo moeilijk. Zoals Don Fernando al aangaf: 16e of 13e straat kan je makkelijk parkeren.

Maar misschien is het met de taxi wel goedkoper.

natascha666
24-01-11, 21:44
heej,

het is toch de holiday inn geworden....we wilden een hotel voor de rust dus zullen we daar wel zien wat het makkelijkst is voor ons, in ieder geval bedankt al voor de tips...ze staan genoteerd.

Wel nog 1 klein vraagje; weet iemand of er hier nog aparte resort fee gerekend wordt en zo ja hoeveel?
Ook iemand toevallig een idee wat het kost om de auto te parkeren bij het hotel??
Ik kan dit nergens terug vinden eingelijk....