PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Gosbieb



gosbieb
07-11-10, 14:44
Hallo USA- en meer bepaald FLORIDA-fans.
Wij plannen met ons gezinnetje een trip naar FLORIDA zomer 2011 en komen hier hopelijks heel wat tips & tricks op te doen.

Eerst en vooral gaan we al op zoek naar rechtstreekse/voordelige vluchten BRUSSEL/ZAVENTEM...

Hans uit Koekelare
07-11-10, 17:18
Hallo Gosbieb,
Welkom op het Florida forum.
Wij gaan ook in de zomer 2011 naar Florida, en als we jullie al een eerste tip zouden kunnen geven voor een rechtstreekse en voordelige vlucht naar Florida zouden we jullie zeker een keer laten kijken voor te vertrekken vanuit Dusseldorf (Dat is dichterbij dan je zou denken) met Airberlin naar Miami of Fort Myers. En voor autohuur kan je kijken bij usareisen.de deze behoort tot de goedkoopste op de markt.
En ja de parking op Dusseldorf is véél goedkoper dan in Zaventem.

Hopelijk hebben we je bij deze al een beetje opzoekwerk geleverd.

Grt

Hans & Francisca

Ebelix
07-11-10, 17:41
Ik denk dat vanaf Zavetem geen rechtstreekse vluchten naar Florida zijn. Wel is mogelijk om vanaf:
- Amsterdam naar Orlando (Arkefly) en Miami (Arkefly en KLM)
- Parijs (Charles de Gaulle) naar Orlando en Miami (Air France) en wellicht nog andere maatschappijen maar dat is mij niet bekend.

Verder werkt Virgin Atlentic samen met Brussls Airlines. Via een korte vlucht van Brussel naar Manchester en dan door naar Orlando.

Keuze ten over maar helaas niets rechtstreeks vanaf Zavetem.

koenkamphuys
07-11-10, 20:49
Vanuit Zaventem nog veel meer mogelijkheden met een tussenstop (zo uit mijn hoofd): United via Washington of Chicago; American (weet niet via waar); Iberia via Madrid (kan ik zeer aanbevelen) en vele andere. Probeer maar, op iedere willekeurige vliegticketsite. Gemiddeld wat goedkoper als vanaf Schiphol; Düsseldorf weet ik niet.

Ebelix
08-11-10, 01:11
American gaat via Chicago.