PDA

Bekijk Volledige Versie : Overnachten met 5 personen



hbrugman
06-11-05, 13:35
Wij zijn van plan om met 5 personen in de zomer van 2006 een roondje Florida te maken:
Miami-Key West-Everglades-Oostkust-Orlando.
Ben op zoek naar overnachting adressen voor 5 personen, dus geen hotel kamers met twee kings-size bedden.
Wie heeft er tips?

Michael66
06-11-05, 16:03
Voor Orlando: neem een villa. Lijkt erg luxe, zo'n "villa", maar het is gewoon een huis met minimaal 3 slaapkamers. Echt ideaal. Zie elders op het forum voor de aanbieders. Vanaf een week huur je erg voordelig. En die week ben je best wel kwijt als je "alles" in Orlando wilt zien.

hbrugman
07-11-05, 19:56
Wij zoeken een betaalbare slaapplek voor 5 personen in of in de buurt van Miami.
Wie heeft er tips??

Harm
07-11-05, 20:37
Wat noem je betaalbaar en wat is de opbouw van het gezelschap.

ingrid
24-11-05, 17:59
Ook wij reizen al meerdere jaren met 5 personen door de states, echter is ons wel gebleken dat het niet meevalt om een accomodatie voor dit aantal te vinden. Wij hebben in Orlando ook in een villa gezeten, nou éénmaal gedaan is er voor ons geen andere optie meer, je bent voordeliger uit dan twee hotelkamers en alle luxe die je maar wensen kunt!
Bij de rondreizen nemen wij altijd een twee en een driepersoonskamer dat is goedkoper dan een grote familiekamer! als je die al kunt krijgen!

Succes
Groetjes Ingrid

sonja&co
19-11-07, 17:25
Ons gezin telt 3 volwassenen en 2 kinderen...
We zouden graag samen op 1 kamer logeren, maar het is me niet duidelijk of/waar dit kan... Heeft iemand hier ervaring mee?
(We dachten bij de standaard ketens te boeken)

Bedankt
Sonja

knaapje
19-11-07, 18:13
In een standaard kamer staan meestal 2 queensize bedden, daarbij kan er meestal een rollaway (vouw) bed geplaatst worden.
Het hangt dus mede van de indeling van je slaapplaatsen af.
Veel kamers worden wel een beetje benauwd als je er met zijn vijven in bent, zeker als er ook nog een extra bed in staat.
Als je echter goed zoekt kan je ook wel grotere kamers boeken. Er zijn bijv. ,zeker in Orlando, hotels, die een soort kinderkamer hebben en een bankbed extra. Ook zijn er wel suites te vinden, waar je wat meer ruimte in hebt. Misschien krijg je een nauwkeuriger antwoord als je de plaats(en) vermeldt die je wilt bezoeken.

Succes
Knaapje

mafo
19-11-07, 20:57
Marriott heeft een keten die Residence Inn heet, die hebben verblijven waar je met zijn vijven zou kunnen slapen. Ze zijn wel duurder dan een normaal hotel maar vaak weer voordeliger dan 2 enkele kamers.

Overigens is het ook vaak mogelijk om kamers naast elkaar te nemen en die door het openzetten van de tussendeur tot 1 te maken. Dan ben je ook redelijk op dezelfde kamer maar heb je toch een eigen gedeelte.

Je zou natuurlijk ook kunnen kiezen voor een Villa.

Residence Inn Boca Raton (omgeving Miami / Ft Lauderdale)

http://static.flickr.com/25/56059870_658603de56_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/56059870/) http://static.flickr.com/31/56059595_14edd4310e_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/56059595/)
http://static.flickr.com/24/56060349_2b4af5fcdc_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/56060349/) http://static.flickr.com/29/56060326_05267f57e3_m.jpg (http://www.flickr.com/photos/mafo/56060326/)

Voor $ 115 heb je een studio met 2 dubbele bedden, 1 bedbank, 1 bad, volledige keuken leefruimte en ontbijt.

Eric
19-11-07, 21:00
De SpringHill suites van de Marriott keten hebben allemaal 2 queens en een bank/sofabed.
Deze keten is overal de de VS te vinden, en staan bekend om hun kwaliteit/prijsverhouding.
Kijk voor de gein maar eens op usareisen.de en ga naar hotels Orlando en kijk dan bij SpringHill Suites Marriott Village Lake Buena Vista Orlando/Kissimee.
Eric

sonja&co
19-11-07, 22:39
Bedankt,

Mafo,
waar vind jij die prijs voor Res Inn?
"Residence Inn Boca Raton (omgeving Miami / Ft Lauderdale)
Voor $ 115 heb je een studio met 2 dubbele bedden, 1 bedbank, 1 bad, volledige keuken leefruimte en ontbijt."
als ik surf via Marriott.com, kom ik voor res Inn Boca Raton op een prijs van 289.00 (USD)... fotootjes zijn ook anders dan de jouwe :-)

Eric,
als ik dus langs usareisen.de SpringHill Suites Marriott Village Lake Buena Vista Orlando/Kissimee kijk... kan ik maar 4 personen online ingeven?!

mafo
19-11-07, 23:00
Ik heb gewoon even op de website van Marriott gekeken, de periode is 19 / 20 november.
Weet niet wanneer en waar je wilt gaan vandaar.
De foto's zijn echt van de Residence Inn, mijn foto's zijn wel een paar jaar oud.

Geen idee of Marriott actuele foto's of zelfs foto's van dat specifieke hotel op hun site heeft staan. Heb vaak meegemaakt dat mijn kamer niet leek op dit van de plaatjes, maar ja dat zou ook te maken kunnen hebben dat ze de duurdere kamers laten zien.

Het beste is vaak naar Candid foto's te zoeken op review websites zoals virtualtourist ed.

Overigens zijn er ook andere ketens die grotere kamers hebben hoor. Iets prijsvriendelijker is de Best Western, hier een voorbeeld van een hotel met een oversized family room. (http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10285&group=false&disablenav=false&hideProgressBar=false&photoCategory=HOME)

Eric
20-11-07, 01:24
Eric,
als ik dus langs usareisen.de SpringHill Suites Marriott Village Lake Buena Vista Orlando/Kissimee kijk... kan ik maar 4 personen online ingeven?!
Dat klopt inderdaad, maar dat is geen probleem.
Gewoon vier personen opgeven en reserveren, daar ter plaatse kun je zeggen dat je met zijn vijfen bent. (Je kunt het ook niet zeggen, dat doen veel Amerikanen zelf ook.)
Eric

Petra/VS
20-11-07, 03:03
Wij reizen vrijwel altijd met zijn vijven (de kinderen zijn 17, 15 en 11, dus ook niet meer klein) en er zijn een heel aantal goede en niet zo dure suite hotels. Zoek naar ketens als Amerisuites, Homewood Suites (van Hilton, wel wat luxer) of de "gewone" ketens met suites, zoals Hampton Inn, Holiday Inn Express e.d. Wij vragen er dan nog altijd ook een rollaway bij, zodat bijna iedereen zijn of haar eigen bed heeft.

reneefrankrijk
21-11-07, 14:52
Wij reizen ook met 5 personen, man, vrouw, dochter 13, dochter 10 en zus van vrouw. Eén kamer vinden wij voor 5 te krap en de privacy is nihil. We huren, buiten de villa in Orlando, 3 x een hotel, waarbij we 2 kamers reserveerden (Ramada Orlando Airport), Days Inn Busch Gardens en La Quinta Inn Daytona Beach). Duur is het niet en voor ons geeft het net iets meer ruimte, privacy en luxe.
Als we een aparte slaapkamer met dubbele queen bedden kunt huren dan denk ik dat we ruzie krijgen in het 2e bed. Mijn zus wil liever niet met de kinderen (vanwege het gewiebel) en de kinderen samen is ook niet ideaal. Nu slaap de oudste met haar tante, ieder een queen, en de jongste bij ons, zij een queen en wij samen een queen.
We zoeken trouwens wel in NYC een ruimere suite waar we samen kunnen slapen, de hotels zijn daar zoooooooooo duur.

Marie-Anne
24-11-07, 23:21
Wij zijn ook met zijn vijven en verblijven liever in een hotel (met uitgebreid ontbijtbuffet) dan in een villa. Met zijn allen op één kamer willen we niet, dus nemen we altijd een "2-bedroom suite". Dit houdt in: 2 slaapkamers met elk een badkamer, een woonkamer met een sofabed en een keuken. De laatste jaren zijn we naar Residence Inn at Lake Buena Vista geweest. Echt een mooi hotel met een fijn zwembad, uitstekend ontbijtbuffet en heel gunstig gelegen. Ook zijn we weleens naar de Residence Inn at Seaworld geweest. Deze is net iets mooier, maar helaas wel erg duur geworden. Nog weer daarvoor zijn we bij Parc Corniche aan (het rustige gedeelte van) de International Drive vlakbij Seaworld geweest. Zij zijn niet duur, maar het is wel eenvoudiger. Een paar jaar terug hebben we ook een nachtje in de Staybridge Suites vlakbij Disney gelogeerd. Dat vonden we erg tegenvallen voor de prijs die je ervoor moest betalen. Kortom, ik raad je de Residence Inn at Lake Buena Vista aan :D

reneefrankrijk
25-11-07, 20:37
Is dat niet een stuk duurder per nacht dan een villa? We hebben een mooie villa gevonden met 4 slk, 3 badk., privé zwembad met spa, pc met internet etc, voor $788 per week. Ik ben benieuwd of het zich loont om eens naar de Residence Inn te kijken.
gr. Renée

Marie-Anne
26-11-07, 00:18
De laatste keer betaalden we ongeveer € 150,00 per nacht. Een villa kan dus goedkoper uitkomen. Maar wij geven toch de voorkeur aan een hotel, omdat je dan niet hoeft op te ruimen en een uitgebreid ontbijtbuffet (echt heel goed bij dit hotel) inbegrepen is.Toch vinden we het niet echt duur. Het komt neer op € 30,00 p.p.p.n. en daar heb je dan heel veel voor. Ik geloof dat je nog meer betaalt als je een stacaravan huurt bij Eurocamp... We hebben overigens weleens gekeken voor een villa, maar hebben er nooit een kunnen vinden met én een gunstige ligging én van uitstekende kwaliteit (verwend als we zijn). Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn speurderskwaliteiten liggen. Maar ik kan me voorstellen dat, als er op een gegeven moment aanhang met ons meegaat, we ooit wel een villa zullen huren.

Eric
26-11-07, 00:43
De keus tussen een hotel of een villa is erg persoonlijk.
Allebei hebben ze hun specifieke voor- en nadelen.
Ikzelf ga altijd voor een hotel, ik vind het heerlijk dat alles voor je wordt gedaan, maar ik kan mij heel goed voorstellen, dat velen de vrijheid die een villa bied weer prettiger vinden.
Eric

nigelo
09-02-09, 23:31
Via Expedia begrijpen wij dat het mogelijk is om 1 kamer te boeken voor 5 personen (in ons geval 2 ouders en 3 kids - 16-15-12).
Voor dat wij boeken willen we zeker weten dat dit kan en niet ter plekke anders is. Heeft iemand hier ervaring mee, liefst goede.
Zo ja, kunnen wij namen van hotels ontvangen?
Dank!

Njit
09-02-09, 23:55
Misschien handig om een lokatie aan te geven waar je wilt slapen?
En wil je echt 1 kamer of wil je twee losse kamers die met elkaar verbonden zijn?

En is een villa misschien geen optie? Dan heb je veel meer ruimte en meer privacy.

mattrob
10-02-09, 00:00
Ik weet dat de meeste suite hotels (bv Embassy Suites) 6 personen kunnen 'herbergen', 2 double beds in de slaapkamer en een slaapbank in de woonkamer.

nigelo
10-02-09, 00:08
Mattrob,
Dank voor de reactie, als onbekenden op dit gebied de volgende vraag;
is het ook mogelijk dit via priceline aan te geven bij het bieden?
We gaan van de zomer, wat is het handigste moment om te gaan bieden en wat is dan het risico van "alles vol". (of bestaat dat niet?)

Thx.

Michael66
10-02-09, 01:12
Nee. De voorwaarden van Priceline geven duidelijk aan dat je een kamer krijgt waar je met twee (2) personen kunt overnachten. That's it.

Riverwood
10-02-09, 02:28
wij hebben een reis gedaan met drie kinderen 11/18 jaar in een suite hotel en een reis in een villa, de villa is ons het beste bevallen i.v.m. meerdere badkamers en de gelegenheid om in alle rust te ontbijten en s' avonds nog even een moment van rust te hebben als ouders.

veel plezier. Henke

Yvet
10-02-09, 13:32
Er zijn hotels waar je kamers kunt boeken waar je met zijn 5-en kunt overnachten maar zelf zou ik toch al heel snel kiezen voor een villa.

Een kamer voor 5 is vaak al wat prijziger en voor diezelfde prijzen kun je al een villa huren.

Voordeel van een villa is dat er meerdere slaapkamers zijn je eigen grote koelkast en meerdere badkamers.
Vooral die meerdere slaap en badkamers levert veel voordelen op.

nigelo
11-02-09, 18:08
Bedankt voor de reactie! Kan je ook op villa's bieden en zo ja op welke site. Zo niet, is er een duidelijke site waar ik en villa en prijzen kan zoeken?

petrajessy
11-02-09, 23:18
http://www.villas2go4.com/
Hier kun je bieden op villa's. deze site kwam ik laatst tegen maar ik heb er geen ervaring mee.

Caramel
07-11-10, 15:12
Beste forumleden,

We zijn druk met de voorbereidingen voor een rondreis in Florida (vermoedelijke vertrekdatum 20 april 2011)
Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen (dan 12, 10 en 8)

We twijfelen tussen het huren van een camper of een auto (minivan of zo) Kan iemand ons iets zeggen over hotel/motel kamers voor 5 personen, of 2 kamers met tussendeur. We willen nl niet volledig gescheiden van onze kinderen slapen. De prijs speelt natuurlijk ook een rol.

Ook twijfelen we over de gang naar het reisbureau. We lezen zoveel verschillende ervaringen dat we niet goed weten of we een dergelijke reis het best zelf kunnen regelen of het volledig via een reisbureau moeten laten verzorgen. De brochures die we van het reisbureau hebben gekregen zijn wat summier over camperreizen en gaan veelal uit van een vast verblijf.

Alle tips, ervaringen en suggesties waarderen we enorm.

Groet,

Caramel

Ebelix
07-11-10, 15:30
Met 5 personen en bagage ontkom je niet aan een mini van of een full size suv. Qua slaapplaatsen moet je kijken of je zogenaamde suite hotels kan vinden. Voorbeelden zijn Extented Stay, Comfort Suites, Springhill suites, Ameri suites, enzovoort. Meestal hebben zij kamers die groot genoeg zijn voor 5 personen met een rolaway bed of zelf een kampeermatras en slaapzak kopen bij de Walmart in plaats van een rollaway bed te gebruiken. Daarnaast heeft elk hotel wel de mogelijkheid om kamers naast elkaar te huren met een tussendeur.

Je kan je reis goed zelf samenstellen maar ik kan me ook indenken dat je naar het reisbureau gaat. Je bent dan wel minder flexibel want de reis ligt dan helemaal vast.

Succes met de voorbereiding.

hrjhaan
07-11-10, 17:20
Wij hebben via USAfunvacations appartementen geboekt met 2 slaapkamers. Shorewalk Vacation villas in Bradenton en in Fort Lauderdale het Wyndham Santa Barbara resort. De prijzen vielen ons reuze mee. Als je op hun site hotels zoekt zie je heel snel welke hotels/appartementen 2 slaapkamers hebben. Voor de auto kun je voordelig terecht bij usareisen.de. De prijzen voor zomer 2011 zijn eind november beschikbaar.

hockey
07-11-10, 17:51
Embassy-suites vinden wij (5 personen) altijd een topper. 2 queen-bedden en een sofa-sleeper. Tevens inclusief (zeer uitgebreid) ontbijtbuffet. Tikt toch altijd aan met 5 personen.

Caramel
07-11-10, 21:07
Wow, wat een hoop reacties. Dank jullie wel allemaal. Hiermee kunnen we echt verder.

Moet eerlijk toegeven dat het echt heel veel info is om goed te kunnen verwerken.

We zullen nu eerst eens gaan uitpluizen wat we precies willen gaan doen en op welke dagen.
De volgende vragen zullen vast snel volgen.....

Fijne avond,

Caramel

Riverwood
07-11-10, 23:50
Wijzelf vinden Florida niet zo geschikt voor een camper, op dit forum is daar wel iets over terug te vinden, wat betreft rondreizen, wij kijken ook altijd naar de georganiseerde reizen om een idee te krijgen en lezen veel reisverslagen en maken dan onze eigen rondreis, inmiddels overwinteren wij in Kissimmee en maken vanuit ons huis korte tripjes naar andere staten, veel plezier met de voorbereidingen en het zal zeker een geweldige vakantie worden.
Groetjes Henke.

Michael66
08-11-10, 13:38
Onderwerp op het forum over Florida met een camper: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4998

reneefrankrijk
08-11-10, 15:16
Wij huren in Orlando een villa of een condo met 3 slaapkamers. Lekker veel ruimte.
Als we "onderweg" ergens overnachten dan boeken we 2 hotelkamers, met tussendeur indien mogelijk. Wij zijn wel met 3 volwassenen en 2 tieners dus ik snap dat jullie een tussendeur willen.
Een camper zouden wij veel te klein vinden.
Qua auto is een 7 seater minivan ideaal!

pkoole
28-03-11, 00:30
We gaan met 5 man (2 ouders en 3 kinderen, 15, 18 en 19 jaar) naar Amerika en willen voor een deel onderweg motels boeken. Ik zie dat de kamers in het algemeen tot 4 man gaan. Hebben jullie tips?

chg-florida
28-03-11, 07:04
hoi
4 volwassenen op een kamer zijn fire regulations, de enige manier dat men meer accepteerd is als je een suite neemt (kan heb je meer kamers)
of als je het goedkoop wilt houden gewoon 2 kamers nemen
ik weet niet in welke prijsklasse je kijkt maar de kamers van motels (die op hun beurt weer geen suites hebben) zijn hier niet duur te noemen.

er zijn ook zg suite hotels / motels dit zijn net kleine appartementjes en hebben ook een kitchenette

welke gebieden gaan jullie naar toe?

en hoe lang wil je ergens blijven??

fijne vakantie

gerhard

pkoole
28-03-11, 21:30
We willen naar de volgende plaatsen
Miami, Key West, Sanibel Island, Clearwater, Orlando, Daytona Beach, New Orleans
daarna is het voor ons nog niet duidelijk. Waarschijnlijk, of richting Memphis of richting Houston en Dallas.
We willen graag een stuk authentiek Amerika zien en ook 1 of meerdere National Parks.

Piet

A3
29-03-11, 01:01
Hallo Piet,

Wij gaan in juli ook met z'n vijven (leeftijden 47, 47, 16, 16 en 15) en hebben dit als volgt vastgelegd:

Key West: Almond Tree Inn (suite $146 rechtstreeks)
Naples: Ramada Inn (2 kamers x $45 Priceline)
Las Vegas: Desert Rose Resort (suite $126 rechtstreeks)
Fresno: Piccadilly Inn (suite $75 rechtstreeks)
Frisco: Red Lion Oakland (2 kamers x $45 Priceline)
Atascadero: Best Western (suite $153, rechtstreeks)
L.A.: Comfort Suites Pasadena (suite $102 rechtstreeks)
Orlando/Kissimmee: Parkway International (suite $82 Expedia)

Alle hotels (behalve Priceline) zijn tot op de dag van aankomst nog kosteloos te annuleren en in de meeste gevallen is het ontbijt inbegrepen.
De Tripadvisor ratings van alle hotels (muv Red Lion) zijn ook (zeer) goed.

Succes!

A3

reneefrankrijk
29-03-11, 14:37
Ook wij zijn met vijven (3 volwassenen en 2 tieners van nu 14 en 17) en huren ófwel 2 kamers, ófwel een suite. Er zijn heel veel suitehotels (b.v. Embassy suites). Als het slechts voor een simpele overnachting is willen we gaan voor Motel 6 (2 kamers rond de $ 100) en willen we iets meer plaats is La Quinta Inn, Best Western en de overige ketens een hele goede keuze. Deze zijn wel beduidend duurder (vandaar de keuze voor Motel 6). Het hangt dus ook van je budget af.

irmaatje123
05-04-11, 16:53
We gaan met 5 man (2 ouders en 3 kinderen, 15, 18 en 19 jaar) naar Amerika en willen voor een deel onderweg motels boeken. Ik zie dat de kamers in het algemeen tot 4 man gaan. Hebben jullie tips?
Wij hebben dezelfde gezinssamenstelling,en ook de leeftijden zijn bijna hetzelfde.Wij nemen bijna altijd gewoon een kamer,men zet er dan gratis een bed bij,ideaal en goedkoop.

reneefrankrijk
05-04-11, 18:24
Grappig dat jullie dat zo doen, onze voorkeur zou het niet zijn, dan liever wat meer betalen.
Maar wel goed dat je de mogelijkheid aangeeft want ik wist niet eens dat het kon hoor.
Hoe meer keuzemogelijkheden hoe beter.

tessa6
08-04-12, 20:21
Wij willen in december een paar overnachtingen in de buurt van Orlando doen ( en daarna voor een week in een geboekte villa), maar zijn motels geschikt voor 5 personen??
We zijn met 2 volwassenen, kind van 17, kind van 13 en kind van 8 jaar oud.
Heel graag advies!! Bedankt!

hannie
08-04-12, 21:12
Heb je er wel eens aan gedacht om een condo of townhome te huren.
Qua prijs zal het niet veel schelen. Maar je hebt dan wel veel meer ruimte.

gonniegans
08-04-12, 23:11
Ben ook benieuwd waarom je dat zou willen. Als je de ruimte van een villa (of evt condo/townhome) gewend bent wil je toch niet meer met z'n allen op 1 kamer? Althans, ik ga ervan uit dat dat jullie bedoeling is met z'n 5en op 1 kamer? Als je persé een paar dagen een hotel wilt kan je ook kijken naar connecting rooms of suites, die bieden iets meer comfort met z'n 5en.

chippie
09-04-12, 10:18
Ik sluit mij aan bij de vorige reacties, maar wil je toch een hotel, kijk dan eens bij de La Quinta keten. Ik heb begrepen dat het daar geen probleem is om met 5 personen op een kamer te zitten. (maar zo zijn er wel meer ketens trouwens)

Tans4USA
09-04-12, 15:08
Bij Embassy suites kun je kamers boeken met 2 double beds in de aparte slaapkamer en een uitklapbed in een woongedeelte (met keukentje).
Succes.

Iris02
09-04-12, 17:29
Ik kan mij wel voorstellen dat je voor een paar nachten kiest voor een motel (of hotel) ipv een huis. Zelf gaan wij ook een paar nachten (eveneens met 3 kinderen) in een hotel in Fort Lauderdale en in Miami. Voor een paar nachten is dat prima te doen.
Aangezien ik in Orlando alleen ervaringen heb met huizen is het misschien een tip om te kijken of Expedia of Booking.com. Hier kan je het aantal personen ingeven en kan je de hotels/motels zien die ruim genoeg zijn voor 5 personen.

FMB
09-04-12, 20:18
Holiday Inn Express, Embassy Suites, Hampton Inn.
Een suite boeken en een roll away bed vragen.
Of twee kamers met twee queen beds. Kun je zelfs met 8 personen onder zeil. Zoals gezegd, connecting roms is dan ook leuk. Je hebt dan ook twee badkamers en dus twee wc's, tv's etc.

ietie
05-05-14, 22:08
Wij zijn op zoek naar een ruime hotel kamer voor 5 personen.
Het liefst met een king size bed en 3 singles beds, weet iemand of dit überhaupt
bestaat.?

Michael66
05-05-14, 23:42
Sheraton Suites in Plantation kun je eens bekijken: http://www.starwoodhotels.com/sheraton/rates/room.html?departureDate=2014-05-31&lengthOfStay=3&arrivalDate=2014-05-28&numberOfRooms=1&language=en_US&numberOfAdults=2&ES=LPS_321_EN_SI_BOOKWIDGET_SOUTH_NAD&numberOfChildren=3&propertyId=321&rp=RC:DFRLM,RC:DLYRLM,RC:PRORLM,RP:SPG

Ligt een stukje landinwaarts vanuit Ft. Lauderdale Beach, richting de Sawgrass Mills Mall. Goed bereikbaar.

jarjarbinks
06-05-14, 10:51
5 personen.
Het liefst met een king size bed en 3 singles beds

Met 3 single beds heb ik nog nooit gezien en toch al in verschillende hotels geweest.
Wel kamers voor 5 / 6 personen maar wat je dan vaak ziet is 2 x queen en 1 x een bedbank.
Werkt prima maar ja moeten wel enkele personen naast elkaar liggen.
Zie je ook bij het voorbeeld van Michael66

Tans4USA
06-05-14, 11:55
Embassy suites hebben een aparte slaapkamer en zitgedeelte met keuken waar een bankbed in staat.

Er is een Embassy suites (http://embassysuites3.hilton.com/en/hotels/florida/embassy-suites-fort-lauderdale-17th-street-FLLSOES/index.html)in Fort Lauderdale zag ik, zij hebben ook kamers met 2 double beds.
Succes.

ietie
06-05-14, 12:17
Iemand ervaring met het slapen op van die bedbanken zijn die wel een beetje comfortabel ?

knaapje
06-05-14, 12:32
Kan je niet beter gewoon 2 kamers met tussendeur nemen?
Heb je bijv. 2 keer 2 queensize of doubles. 8 slaapplekken in 4 bedden.

jarjarbinks
06-05-14, 12:34
Iemand ervaring met het slapen op van die bedbanken zijn die wel een beetje comfortabel ?

Voor kinderen zeer zeker, geen klachten gehoord en ze sliepen meteen.

TommyMeisje
10-05-14, 13:31
Holiday Inn Express exec airport Fort Lauderdale heeft suites met 2 queen beds en een sofa sleeper. Kamers zijn ruim en hotel erg goed.

sunnyrojo
11-05-14, 00:29
A Sea Garden Resort in Fort Lauderdale hebben ook a bedroom deluxe 2 2persoonsbedden in aparte slaapkamer met sofa sleeper, ik kan nog niet zeggen hoe het is want wij moeten er nog naartoe. Het ligt ook erg dicht bij het strand dat trok ons ook wel.

ietie
11-05-14, 18:02
Voorlopig is onze keuze gevallen op spring hill suites in boca raton dus niet fort lauderdale.

Yvon22
31-08-14, 11:32
Hoi,

Ik ben me aan het oriënteren voor onze vakantie volgend jaar.
Ik ben flink aan het zoeken naar leuke hotels waar we willen verblijven.
Nu heb ik de volgende vraag en hoop dat jullie wat helderheid kunnen verschaffen.
Wij zijn een gezin van twee volwassenen en 3 kinderen in de leeftijd van dan: 5-6-12.
Als ik een top hotel heb gevonden bijvoorbeeld bij booking.com is de prijs voor een 4 persoonskamer € 428,- voor 3 nachten.
Voor ons gezelschap geeft hij aan € 1028,- voor 3 nachten.
Waarom scheelt dit zoveel en hoe zit het met de voorwaarden van het hotel... daar staat:
Kinderen van alle leeftijden zijn welkom.
Voor alle extra kinderen of volwassenen geldt een toeslag van 20 USD per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden.
Gratis! Bij een verblijf van één kind tot 2 jaar oud wordt geen toeslag in rekening gebracht wanneer er gebruik gemaakt wordt van een babybedje.
Maximum aantal babybedjes in een kamer: 1.
Er is geen mogelijkheid voor extra bedden in de kamer.
Toeslagen worden niet automatisch meegerekend in het totaalbedrag en dienen bij het uitchecken apart betaald te worden.

Kan ik dan toch de vierpersoonskamer boeken en dan extra betalen voor het 3e kind? a 20USD per nacht?
Ik hoor het graag van jullie.
Groetjes,
Yvon.

jarjarbinks
31-08-14, 11:46
Je kunt in veel hotels standaard een kamer boeken voor 5 of zelfs 6 personen. Je krijgt dan 2 keer een Queen en een bed sofa (bank).
Wij hebben die ook al vaak gehad en nooit extra betaald. Wel af en toe zoeken niet alle hotels hebben dat. Dus extra voor de 5e persoon nog nooit gedaan.
Als dat je hotel is ga dan gewoon naar hun eigen site en kijk wat daar mogelijk is. Kan vaak heel anders zijn. Daarnaast zijn er zoveel andere boek-sites.
Start in dat geval ook eens met Trivago.

marjolijne
31-08-14, 17:55
Als eerste de vraag, wil je met 5 personen op 1 kamer verblijven?
Ik moet er namelijk niet aan denken. 1 nachtje is echt max bij ons, en alleen als het echt moet.
Maar ja dat zijn wij.

Maar je kan ook zoeken op hotels met een 1 of 2 bedroom.
Dan heb je een "woonkamer"met slaapbank en 1 of 2 slaapkamers.
Of als je ergens meerdere nachten blijft een condo.
Is vaak wel wat duurder, maar dat lijkt me beter dan met 5 mensen in 2 bedden.

Yvon22
31-08-14, 18:14
Nee ik wil niet met 5 mensen in twee bedden.. hahaha.
Ik vind alleen als je 2 tweepersoonsbedden hebt en een sofabank... dat het misschien best wel kan.
Het is jammer dat je als gezin van 5 zoveel duurder uit bent dan een gezin van 4 personen.
Ik had in dit geval gekeken naar een hotel in Miami, Grand Beach Hotel. Dan kan ik beter 2 kamers boeken dan ben ik rond de € 800,- kwijt ipv een suite voor 6 personen dan ben ik meer dan € 1000,- kwijt.
Vandaar mijn vraag over de toeslag op de kamer. Als ik een 4 persoonskamer boek dus 2 tweepersoonsbedden en een sofabank is het iets meer dan €450,-.

Fleurida
31-08-14, 19:47
Hallo Yvonne, waarom kijk je niet naar dit soort hotels? 2 slaapkamers en een bedbank. En de prijs is niet verkeerd.

https://secure3.hilton.com/en_US/hw/reservation/book.htm?execution=e1s4

Yvon22
31-08-14, 20:56
Dank je, ik ga er zeker even rondneuzen....

Lavie74
31-08-14, 21:25
Beste Yvon, wij zijn ook met z'n vijven (kids 10,12,15 jaar). Ik had een dik luchtbed en een electrische pomp meegenomen en een fleece dekentje. Wij namen een kamer met twee bedden. Omstebeurt sliep een vd kinderen op het luchtbed. Kussens genoeg op de bedden dus die had ik niet meegenomen. En ja, ze verwachten 4 man op de kamer, maar wij zeiden niets en verzorgden op deze manier zelf onze 5e slaapplek. Geen haan die er naar kraait.

Yvon22
31-08-14, 21:48
Echt? Top idee... maar hoe doe je dat dan bij het inchecken? Dan zien ze toch 5 mensen..? :)

corrus
31-08-14, 22:04
Noem mij een fatsoensrakker, maar ik zou het niet proberen.
Dit kan problemen opleveren.
Bovendien breek je de wet met zoiets, besef wel dan indien je zoiets zou doen en ze komen erachter, dan wordt de Sheriff erbij gehaald.
En dat wil je niet als toerist.

Yvon22
31-08-14, 22:06
Denk ook niet dat ik daar de moed voor heb hoor... :)

jarjarbinks
31-08-14, 22:19
Zie niet wat eigenlijk je probleem is. Zoek naar hotels voor 2 volw. + 3 kinderen en zie hier als voorbeeld:

http://www.expedia.nl/Miami-Hotels-Courtyard-By-Marriott-Miami-Beach-South-Beach.h852400.Hotelinfo?chkin=27-09-2014&chkout=28-09-2014&rm1=a2:c10:c11:c11&hwrqCacheKey=a6a4c2b2-a33e-4ad6-9779-27e916a2be6bHWRQ1409512616784&c=8d7dbe6d-bf25-43a1-9c5e-5e906ae54a2f&

Is maar een voorbeeld maar kan zo van redelijk goedkoop tot heel duur vinden.

Yvon22
31-08-14, 22:33
Nou ik ga het niet nog een keer uitleggen.. maar ik heb geen probleem hoor... mijn oog is ook gevallen op Courtyard en Hilton Downtown Miami is ook prima te doen naar mijn idee.

Lavie74
31-08-14, 22:45
Beste Yvon, bij het inchecken lieten wij vaak een of twee kids nog even wachten in de auto. Maar ja later loop je met z'n vijven toch langs de receptie ;-). Wij hebben dit niet alleen in 2014 gedaan, maar ook in 2012 en 2010. Niemand heeft ons ooit aangesproken. Maar begrijp dat de eerste x eng is. Daarna wordt het gewoon!

Fitzroy
31-08-14, 23:44
Eerlijk gezegd vind ik dat gewoon de boel oplichten. Wat dacht je van de brandveiligheidseisen?
En hoe doe je dat met het ontbijt? Ik vind het echt asociaal, sorry dat ik het zeg.

corrus
31-08-14, 23:45
Maar begrijp dat de eerste x eng is. Daarna wordt het gewoon!
Wat een mentaliteit.

Fitzroy
31-08-14, 23:46
Nou, mijn idee, corrus. :mad:
Verloedering van de samenleving, geen wonder met zulke ouders. Een betere wereld begint bij jezelf.

Yvon22
01-09-14, 12:05
Oei, ik geloof dat mijn vraag de verkeerde kant opgaat...:(

Tans4USA
01-09-14, 13:01
Misschien een tip; bij Embassy suites hotels heb je een aparte slaapkamer (met evt. 2 tweepersoonsbedden) en een aparte zitkamer met keukentje en uitklap bankbed.
Wij vinden dit erg fijne hotels.

Yvon22
01-09-14, 13:22
Is dat bij het vliegveld? Zit je dan niet overal een beetje ver vandaan? Ik ga het zeker bekijken... dank je wel.

moonlight91
01-09-14, 13:28
wij hebben maar 1 kind, dus reizen maar met zijn drietjes
toch vinden wij het ook wel fijn om eens niet met zoon van nu 12 jaar op de kamer te slapen
en boeken dan ook bewust een kamer met meerdere slaapkamers,
ik denk dat het zeker met meerdere kinderen een fijne oplossing is

en tja... een kind binnen smokkelen..luchtbed ??? ..sluit me daarbij toch echt aan bij de andere reacties
als je zo op vakantie gaat/moet... vind het een NO GO!! ..vind zo`n advies echt niet kunnen!!

gudu
01-09-14, 14:50
wat een fatsoenrakkers hier allemaal. en nog nooit iemand die een pricelinekamer heeft geboekt met kinderen . want in de boekingsvoorwaarden staat officieel dat hij maar voor 2 personen bedoeld is .
ik heb wel eens met zijn zessen in een op 2 personen geboekte kamer geslapen :p

wij zijn met zijn 3en en kijk altijd in de boekingsvoorwaarden van het hotel zelf wat er mogelijk is. heb een beetje hetzelfde dat als ik 2 pers zoek ik goedkopere kamers krijg dan 3 pers. dus vaak zou ik op 2 personen en kijk bij het hotel of een 3e pers mogelijk is.

sunnyrojo
01-09-14, 16:24
Als zoiets lukt is het mooi maar inderdaad met inchecken een groot probleem! wij waren vorig jaar ook voor de 1e keer met vijven (oma was mee) en wij maakten een rondreis. Het is even zoeken maar ik ben zeker via booking.com en Expedia geslaagd, gewoon 5 personen ingeven (vaak kan een extra bed op de kamer geplaatst worden). Ik weet niet waar je naartoe wilt?
wij hebben het zo gedaan als we op doorreis waren voor 1 nacht met vijven en waar we wat langer verbleven hebben wij een condo gehuurd, wat dan als je rondkijkt toch goedkoper is dan 2 hotelkamers, ik raad je dan wel aan om een totale kostprijs voor 5 personen bij de verhuurder te vragen. Volgend jaar doe ik het op dezelfde manier maar dan naar de West Coast (Las Vegas, Los Angeles enz.)

Njit
01-09-14, 16:28
@gudu:

Niet helemaal waar. Priceline garandeert dat er 2 personen op de kamer kunnen. Mocht je afwijkende wensen hebben dan dien je na het boeken contact op te nemen met het hotel..


Can I request a specific bed type?

Depending on the reservation you make, you may have the option to request a specific bed type.
When you make a reservation using our Retail service, you can select a specific bed type.
When you make a reservation using our Name Your Own Price (or Express Deals when available) you will not be able to select a specific bed type through Priceline.
All rooms will accommodate up to 2 people. Requests for bed types (King, Queen, 2 Doubles, etc.) or other special needs (including preferences for smoking or non-smoking rooms) should be requested through your confirmed hotel and cannot be guaranteed.
Once your hotel room is reserved, you may contact the hotel to request specific bedding. Special requests are at the discretion of the hotel and subject to availability. Keep in mind that if available, there may be an extra charge payable directly to the hotel. Your confirmed hotels phone number is listed on your itinerary page.

Het hotel heeft het recht om je te weigeren als je met meer mensen komt dan er officieel in de kamer mogen. Maar dit ligt aan het hotel-beleid. Sommige knijpen een oogje dicht en anderen brengen je gewoon direct de extra personen in rekening als ze erachter komen.

Yvon22
01-09-14, 17:25
@sunnyrojo;
We gaan ook rondreizen.. we beginnen in Miami en eindigen in een villa in Orlando.. daar geen "beddenprobleem" trouwens.. :)
Bij sommige plaatsen verblijven we maar 1 nachtje dus dan met z'n vijven op een kamer geen "probleem". Ik heb nagedacht over elke avond met de kinderen op de kamer en eigenlijk staat me dat (hoe lief ze ook zijn.. )ook wel een beetje tegen. Ik moet toch dan voor de nachten waar we langer verblijven een wat grotere kamer/suite boeken.
Wel moeilijk allemaal hoor.. zoveel keuze... :). Aan de ene kant is dat makkelijker qua ligging aan de andere kant is dat weer goedkoper.. en aan de andere kant...nou ja.. een hoop gezoek en uitvinderij... kan maar beter volgend jaar gewoon 4 weken naar Centerparcs... hahaha...

sunnyrojo
01-09-14, 21:17
Ach voorpret helemaal goed toch!! wij zochten ook wat in Miami en zijn uiteindelijk in Fort Lauderdale belandt , wij wilden zochten iets dichtbij de kust en en ook niet te ver van Miami,( wij vlogen op Miami en dan is Fort Lauderdale prima.)