PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Caramel



Caramel
06-11-10, 22:32
Goedenavond beste Florida-fans,
Vanavond hebben we onze 3 dochters (11, 10 en 8) verrast met de mededeling dat ze voor het eerst gaan vliegen (!!!) en wel naar de USA. Vermoedelijk heeft de hele straat mee kunnen genieten van het gegil want dit is echt een droom voor ons en onze dochters.
Heeeel lang geleden heb ik een jaar in Pittsburgh gewoond, heb toen aardig wat rondgereisd en ben inmiddels 2x in Florida geweest.
Ter ere van ons 12,5 jarig huwelijk zijn we nu hard aan het sparen voor een droomreis met onze meiden door Florida (periode eind april/begin mei 2011)
We zullen dit forum dus regelmatig raadplegen en waarschijnlijk heel wat vragen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat het met een beetje hulp prima gaat lukken.
Natuurlijk zullen we later ook ons reisverslag toevoegen zodat anderen wellicht ook geholpen kunnen worden.

Tot later!

Groetjes,

Caramel (met man en 3 dolgelukkige dochters)

nee
07-11-10, 01:16
Afgelopen zomer zijn wij ook met onze meiden naar Florida geweest. Het was super.... het is zeker voor herhaling vatbaar. Er is zoveel te zien, te doen en te beleven. Veel plezier met de voorpret!

Hans uit Koekelare
07-11-10, 08:14
Hallo Caramel,

Welkom op het Florida forum.
Als je vragen hebt wordt je hier wel geholpen door veel Florida forumers die alles uit de kast zullen halen om je een toch zo maar leuke reis te willen bezorgen.
Grt Hans

Ta2 Gerrit
07-11-10, 11:27
Hallo Caramel, en welkom op dit fraaie en informatieve Florum.

Strak plan, zo''n jubileumreis, alleen zou ik niet te lang wachten met boeken in deze gewilde periode, anders worden de tickets alleen maar duurder.

Yvet
07-11-10, 12:10
Welkom op dit forum!!!

Zoals Gerrit al heeft aangegeven zou ik idd niet te lang wachten (of zelfs nu direct gaan kijken en boeken) met vliegtickets.

De april/mei vakantie is een gewilde periode om vanuit Nederland naar Florida te vliegen dus dat maakt het al moeilijk om nog vliegtickets te krijgen.
Daarnaast valt Pasen ook in deze periode en dan is het megadruk met Amerikanen die ook een korte vakantie boeken dus vliegtickets zullen schaars en dus duur zijn.

Laat je dit niet weerhouden om te gaan maar er is wat meer uitzoekwerk nodig misschien.

Suc 6 en als er vragen zijn stel ze gerust daar zijn we voor!!!

Caramel
07-11-10, 14:16
Dank jullie wel voor deze snelle reacties!

Wij zullen zo snel mogelijk gaan boeken, want dit MAG natuurlijk niet mis gaan.

Inmiddels staat m'n 1e vraag op het forum en speur ik driftig verder om alle onze dromen uit te laten komen.

Tot later op het forum!

Caramel