PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Pectoradin



Pectoradin
27-10-05, 12:39
Hoi allemaal,

Ik ben Jeroen en kom uit delft. Mijn vriendin en ik zijn werkelijk helemaal gek op pretparken en Florida is dan dus ook een walhalla voor ons. Helaas tot nu toe een onbereikbaar walhalla i.v.m. gebrek aan financiele middelen maar..........volgend jaar is het dan toch eindelijk zo ver en reizen wij voor het eerst (sowienso buiten europa) 2 weken af naar Orlando om daar o.a. Disneyworld, Seaworld en Universal te bezoeken

petra
27-10-05, 12:49
Ha Jeroen!
Super zeg, 2 weken Orlando, je kunt daar zeker vermaken in al die pretparken.

Veel voorpret hier op het forum.

Michael66
29-10-05, 16:59
He verse Floridagangers!
Zorg dat je van te voren goed bent uitgerust, want 2 weken Florida is te kort om rustpauzes in te lassen! De warmte, de vele dingen om te zien en te doen, de shopping-malls .... allemaal veel te leuk om te laten liggen en uitermate slopend. Maar uitrusten kun je wel weer als je terug in NL bent .. :lol:

Thea
30-10-05, 15:13
He verse Floridagangers!
Zorg dat je van te voren goed bent uitgerust, want 2 weken Florida is te kort om rustpauzes in te lassen! De warmte, de vele dingen om te zien en te doen, de shopping-malls .... allemaal veel te leuk om te laten liggen en uitermate slopend. Maar uitrusten kun je wel weer als je terug in NL bent .. :lol:

Hier sluit ik me volledig bij aan, ik ben net terug van 2 weken Orlando en we zijn niet aan rust toegekomen de volgende keer ga ik zeker 3 weken.

Groetjes Thea