PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema duin62: Florida 2011



duin62
26-10-10, 00:25
In de zomervakantie van 2011 gaan mijn vrouw, drie kinderen(14-12-10) en ik bijna zes weken naar Florida. Eerst drie weken een camper en daarna een poolhome in Orlando. Met de camper bezoeken we voornamelijk campings aan het strand. (Palmbeach,Marathon,Grassy-Key,Key-West,Sanibel island, Ft Myers enz).En vanuit onze poolhome bezoeken we in in rustig tempo de pretparken van Orlando. We hebben voor deze opzet gekozen omdat we de meeste dagen zelf willen koken, en vanwege het hete weer in Florida nemen we er de tijd voor. Sugesties zijn altijd welkom natuurlijk.

nee
26-10-10, 00:28
Wah...zes weken !!!! Super dat het kan, Ik kan nooit langer dan 3 weken vakantie nemen..... dus geniet ervan......

Elisa
26-10-10, 00:31
Ok ik ben jaloers...mijn baas kreeg al bijna een acute paniekaanval toen ik dit jaar zei dat ik 3 weken wegging..
Wel heel erg leuk zeg!!=D>

duin62
27-10-10, 23:59
We hebben het al geruime tijd geleden kenbaar gemaakt bij onze werkgevers.
Hun reactie was "lekker gaan en geniet ervan". Misschien hebben wij gewoon geluk met onze bazen.

duin62
13-11-10, 00:05
Ik moet nog tickets bestellen voor DC en universal maar weet nog niet wat het beste is. Wordt het rechtstreeks via de site van de parken, of aanbieders uit Duitsland of de de UK ? Is de dollarkoers van invloed ? Moet ik aanbiedingen afwachten? Wie heeft hier ervaring mee?

Teleton
13-11-10, 01:28
Wordt het rechtstreeks via de site van de parken, of aanbieders uit Duitsland of de de UK ? Is de dollarkoers van invloed ? Moet ik aanbiedingen afwachten? Wie heeft hier ervaring mee?

Tsja, wie is de man die mij dit zeggen kan? De kaartjesman!

Mijn advies zou zijn om de bestaande topics over de tickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8870)eens na te lopen. Hierin vind je vast veel info. Neem even de tijd om de mogelijkheden voor jezelf inzichtelijk te maken. Bepaal eerst je planning en kijk dan welke tickets daarbij passen. Omdat je in dollars betaalt, is de koers natuurlijk van invloed.

In het kort: Voor DC kan het soms zinvol zijn om aanbiedingen af te wachten. Omdat je in de zomervakantie gaat, denk ik niet dat je veel kans maakt. Maar je weet het nooit. Kijk ook even of de AAA soms voordeel biedt.

Je weet waarschijnlijk dat je de keuze uit een van de andere parken hebt bij een DC ticket? Of dat je het DC ticket uit kunt breiden met al hun parken voor 80 dollar meer? Het ticket is tot 14 dagen na het eerste gebruik geldig.

Voor Universal koop je de 7-daagse tickets in de regel het voordeligst op hun site.

duin62
14-11-10, 00:28
Dank je Teleton. ik ga hiermee aan de slag.

Chanti
18-11-10, 10:31
Heerlijk zeg... 6 weken!!! Dat zou ik je graag na doen!!! Heel veel plezier en geniet er van!!

belgske
19-11-10, 17:28
Wij zijn de eerste drie weken van augustus '10 geweest.
Tickets voor DC had ik pas een maandje voordat we vertrokken geboekt.
De aanbieding was dat je nog een extra park mocht uitkiezen, dus hadden we gekozen voor Seaworld en Aquatica.
Het nadeel was dat 1€=1.25$ was, terwijl de munt in dec '09 nog 1.49$ stond.

't Is in een glazen bol kijken. Indien je over een bepaalde prijs/aanbieding tevreden bent, kun je net zo goed het aanschaffen. Of zal ik toch maar overwegen... (tja, het is en blijft een soort van sport)

Succes ermee

duin62
21-11-10, 22:26
Ik ga toch binnenkort de kaartjes bestellen. Discovery cove willen we beslist niet missen.

Teleton
21-11-10, 22:35
De ticketprijzen voor SeaWorld zijn net bekend voor 2011. Ik zou voor DC niet te lang wachten.......

2theUSA
21-12-10, 15:19
Heerlijk zeg, wij gaan 'slechts' 3 weken en 5 dagen.
Waar hebben jullie de camper gehuurd. Wij moet ook nog een groot deel invullen, en willen niet aldoor in hotels zitten.

Groet Christa
www.medemaatjes2.blogspot.com

duin62
29-12-10, 00:44
Christa,

Drie weken en vijf dagen is ook niet verkeerd.
We hebben de camper geboekt bij Travelhome in Geldrop, en de campings heb ik via de site van Florida Campgrounds.
als je even doorzoekt dan vind je de meest schitterende campgrounds.
Je staat dan met je RV bijna op het strand onder de palmbomen.

succes.

2theUSA
29-12-10, 09:16
Bedankt voor de tip, we gaan de mogelijkheden eens bekijken.
Inmiddels hebben we eind mei nog een weekje Florida zonder de kinderen geboekt. Dit extra weekje heeft wel invloed op het schema van de zomervakantie. het geeft wat meer ruimte voor de zomerplanning.

Groet Christa

DUIN61
09-07-11, 00:47
Nog een paar nachtjes slapen , en dan is het zover. We weten inmiddels dat we na onze campertrip in het Highland Reserve park onze poolhome hebben.
Ik heb ook al een paar campgrounds gereserveerd. (Key West,ft Meyers)
Dit omdat de plaatsen aan het strand gewild zijn.
Ik heb veel nuttige info van dit forum gehaald, dus we zijn goed voorbereid.
Jammer is dat we de lancering van de space shuttle missen, maar 5 augustus gaat er een raket de ruimte in.

groet,

DUIN