PDA

Bekijk Volledige Versie : SeaWorld Orlando



Pagina's : [1] 2 3

Tosca
16-01-05, 14:16
Hoi daar,

Dit jaar gaan wil ik absoluut naar Seaworld.
Ben je hier nu echt een hele dag aan kwijt ? Ik heb verschillende berichten gelezen dat je een bezoek aan Seaworld echt moet PLANNEN omdat er zoveel shows zijn en deze ook vaak gelijktijdig worden gehouden. Kan ik dat vooraf plannen of pas als ik in het park ben en een boekje krijg waar alle shows in vermeld staan. Misschien een stomme vraag, maar ik wil er zoveel mogelijk uithalen.

Verder nog een vraag over de tickets, ik heb gelezen dat je ook in die ticketshops kaartjes kan kopen en deze vaak goedkoper zijn, maar dat er dan ook vaak een addertje onder het gras zit of ze zelfs nep of verlopen zijn ? Kun je ze dan beter aan de kassa kopen ?
En moet je ook betalen voor het parkeren en hoeveel is dat ongeveer ?

Nou hopelijk kan iemand me hier mee helpen :?

Antonie
16-01-05, 14:24
Ik weet niet precies wanneer je naar Orlando gaat, maar je bent inderdaad door de shows veel tijd kwijt.

Als je in het hoogseizoen gaat en het park 12 tot 14 uur per dag open is, dan kan je in één dag wel door het park heen en echt alles zien. Vraagt overigens wel een beetje uithoudingsvermogen!!!

Op het gebied van die kaartjes kan ik je niet helpen, want daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb zelf altijd een Orlando Flexticket.

hans_geurtsen
16-01-05, 14:27
Als je alles wilt zien in SeaWorld, ben je daar echt wel een dag aan kwijt. Ik weet niet of je wel eens in het Dolfinarium komt, maar daar kun je je ook prima een dag vermaken. SeaWorld is feitelijk hetzelfde, alleen is het niveau van de shows vele malen hoger. Kom je daarna nog eens in het Dolfinarium, bekruipt je een soort medelijden met die arme trainers daar die net boven het water uitkomen wanneer ze door een dolfijntje omhoog worden gegooid...

SeaWorld is een absolute must-see in Californië of Florida waar je absoluut geen spijt van krijgt. De orka show is fenomenaal, de dolfijnenshows zijn geweldig, de zeeleeuwenshow is leuk, de show met waterskieërs is erg mooi, de onderwatertunnel met haaien en andere vissen is langer en indrukwekkender dan wat je hier in welke dierentuin dan ook tegenkomt, de reuze pinguins zijn mooi om te zien, enz. Dan zijn er ook nog attracties als de nieuwe achtbaan.

Kortom, trek er rustig een dag voor uit. Meer is niet nodig. Afhankelijk van de precieze tijd waarop je gaat, is het park soms wel tot later in de avond open. Wat je dan zou kunnen doen is pas in de loop van de middag gaan. Wat Sea World ook erg goed doet is dat je bij binnenkomst een plattegrond krijgt met daarop aanbevolen tijden waarop je bepaalde shows kunt bezoeken. Die tijden zijn uiteraard voor verschillende bezoekers verschillend. Hierdoor krijg je een mooie spreiding van bezoek over het park en gaat niet iedereen meteen naar de orka show.

Enjoy!
Hans.

Tosca
16-01-05, 14:46
Hans,

Bedankt voor je antwoord, had al zo'n vermoeden dat seaworld ook wat grootser en spectaculairder is als het dolfenarium.

Trouwens wel slim van ze dat dat iedereen verschillende tijden doorkrijgt ivm spreiding van van de bezoekers.

Nou ik ben benieuwd en laat het weten als ik er ben geweest.

Njit
16-01-05, 15:14
Wat Sea World ook erg goed doet is dat je bij binnenkomst een plattegrond krijgt met daarop aanbevolen tijden waarop je bepaalde shows kunt bezoeken. Die tijden zijn uiteraard voor verschillende bezoekers verschillend. Hierdoor krijg je een mooie spreiding van bezoek over het park en gaat niet iedereen meteen naar de orka show.


de shows zijn toch gewoon op vaste tijden?

Tosca
16-01-05, 15:22
Kan ik deze shows en tijden nu al ergens zien toevallig ?

Njit
16-01-05, 15:47
Kan ik deze shows en tijden nu al ergens zien toevallig ?

dit wordt per week uitgegeven. Maar het wijst zich allemaal vanzelf. Ik zou wel zo vroeg mogelijk gaan, dan kun je het nog rustig aan doen.
De meeste shows zijn 2x per dag. Als je 's morgens een paar shows doet kun je tussen de middag nog een pauze inlassen.

Maar vroeg gaan is eigenlijk voor alle pretparken aan te raden :)

petra
16-01-05, 16:00
Hoi,

Wij hebben wel eens tickets gekocht bij Yeehaw Junction, vlakbij Orlando, staat ook op de kaart. Het is een roze (!!) "schuur" waar je als toerist goedkopere kaartjes kunt kopen. Je ziet hem bijna over het hoofd, dus even opletten. Succes, Petra En je moet er inderdaad zo vroeg mogelijk naar toe, heb je de hele dag om te kijken. De show van de Orka's is maar 2x per dag volgens mij. Ga dan wel boven zitten, anders wordt je nat.....

rvd4always
16-01-05, 16:08
Seaworld, mijn nummer 1 in Florida!

Zeer goede keuze om daar heen te gaan.

Inderdaad je hebt gewoon een hele dag nodig om alles te kunnen zien.
De shows kan je plannen door de presentatie-gids (krijg je bij de ingang van Seaworld) door te nemen.

Kijk ff op http://www.seaworld.com voor meer info,

Suc6,

René :wink:

Tosca
16-01-05, 16:13
He rene,

bedankt alvast,
Ik had jou site al gezien, voordat ik dit forum ontdekte, waar ik nu al heel veel tips vandaag heb.

Had op jou site ook wat gelezen van de boattrip door de canals van miami vanuit bayside. kun je mij hier misschien wat meer info over vertellen, hoe ik bij bayside kom en waar ik die kaartjes haal enzo.
:wink:

rvd4always
16-01-05, 16:34
Meer info over Bayside:

:arrow: http://azaz.essortment.com/baysidemiami_ranu.htm

Als je bij Bayside bent ga je gewoon naar de tour-boten toe en koop je een ticket voor de canal-tour, het wijst zich vanzelf, don't worry...

Overigens is het erg leuk de Miami canal tour, mede omdat je langs schitterende huizen komt, :lol:

veel suc6,

René

Ta2 Gerrit
17-01-05, 11:59
Je hebt als je alle shows wilt zien inderdaad nagenoeg de hele dag nodig en met een beetje planning kun je ze ook echt allemaal zien. Ik heb begrepen dat je aan de kassa met een ANWB pas nog korting krijgt ook (ooit gehoord op het oude prikbord) . Heb je toch nog wat aan de ANWB behalve de int. rijbewijsfraude :wink: .

Daniel
17-01-05, 13:13
Meer info over Bayside:

:arrow: http://azaz.essortment.com/baysidemiami_ranu.htm

De officiele site van Bayside Marketplace vindt je hier: http://www.baysidemarketplace.com/

mattrob
17-01-05, 15:28
De shows zijn inderdaad erg leuk. Vooral Shamu, is mijn persoonlijke mening.

Maar dat alles nou beter is dan Dolfinarium .... De dolfijnen show van het Dolfinarium heeft volgens mij al 2 jaar achter elkaar de award gewonnen voor beste dierenattractie wereldwijd met Seaworld achter ze. Of zoiets dergelijks.

Natuurlijk kan je je afvragen hoeveel awards er zijn e.d., maar toch. Volgens mij was Spiderman de nummer 1 attractie wereldwijd. En volgens mij stond er ergens ook nog een show van de Efteling in, die hoge ogen gooide !

Maar ik heb geen idee meer waar ik dat gehoord/gelezen heb.

Danny
17-01-05, 18:49
Shamu rules!, bedoel.....Shamu Rocks :lol:

Het is niet overdreven ......Shamu is echt een geweldige show. Ik ben drie keer bij de Shamu show geweest en elke keer is het een ervaring die ik niet had willen missen.

Tosca
12-02-05, 12:30
Hoi forummers,

Ik las net op de site brochureworld.org dat wanneer je een dagticket koopt voor seaworld. Je bijna altijd de 2e dag gratis naar binnen mag ???

Je dient het dan wel te vragen bij de kassa en je moet op de foto ofzo ???
Heeft iemand dit weleens gedaan ??? :?:

ststone
13-02-05, 03:49
Ik heb een broertje dood aan pret parken, Maar Sea World is THE BEST.
Vergeet Miami en alle andere aquaria. (behalve Weeki Wachee Mermaids) Dit is het beste park in mijn boek. DOEN

Tosca
13-02-05, 18:55
hey stone,

hoe staat het eigenlijk met je boek ?!? :lol:
je houdt me wel op de hoogte, he !!!!

Danny
13-02-05, 21:25
Wij hebben van de zomer de tweede dag gratis genomen.

Je gaat naar een speciale kassa, laat je foto maken en je krijgt een toegangskaartje waarmee je binnen een week de tweede dag gratis naar binnen mag. Echt de moeite waard en zeker doen. Zelfs al ga je niet heb je toch een leuk souveniertje erbij!

Tosca
13-02-05, 21:32
dus het is toch waar !!!

Nou Danny bedankt voor je info. Gaan wij zeker gebruik van maken !!!
Ik moet ook zeggen dat ik de kaartjes voor Seaworld (en alle andere parken) behoorlijk aan de prijs vind, maar als je 2 dagen mag voor de prijs van 1 valt het allemaal wel weer mee, toch !!! :D

Danny
13-02-05, 21:40
Seaworld is haar entreeprijs echt meer dan waard (zelfs voor 1 dag). Je krijgt er geen spijt van!

Tosca
13-02-05, 21:55
ik ben echt zeer benieuwd, kan haast niet wachten (en ik moet nog zo lang tot juli !!!)

Totdan hou ik me eigen wel bezig met florida, hier op het forum en zwijmel lekker weg bij alle mooie foto's en reisverslagen !!!

:lol:

Hedwig
26-03-05, 20:33
Om even terug te komen op het feit dat de show van het Dolfinarium niet spectaculair is.

De moeder van Shamu is Namu en komt uit ...... Hardewijk
In haar vorige leven in Nederland heette ze Gudrun en ze is "geruild"voor twee kleine witte walvissen.(Beluga's of zoiets)

Maar je hebt gelijk als je zegt dat de show grootser is opgezet.
Even ter info
:o :o
Gr Hedwig

Ebelix
26-03-05, 20:55
Het is ook zo vreemd dat ze allemaal Shamu heten.

Bullyleo
25-04-05, 10:25
ANWB-leden opgelet! Ik was van de week even bij de ANWB. Die heeft een partnership met de AAA, zeg maar de Amerikaanse ANWB. Op vertoon van je ANWB-pas krijg je korting bij diverse attracties en dus ook bij Sea World en Busch Gardens, namelijk 5 dollar per ticket en als je de kaartjes bij een AAA vestiging koopt schijnen ze nog goedkoper te zijn. Onderstaand de tekst van de website van de AAA www.aaasouth.com:

2nd Day Fun

AAA members must show their original ticket and AAA membership card at the Guest Services window to get a voucher to return for the 2nd day. This must be done before leaving the park on the first day of their visit. 2nd day Free must be used within 7 days of first visit.


1 Day/1 Park Pass - Adult

Retail Price: AAA Member Price: AAA members save:
$59.75 $53.00 $6.75

Effective 1/4/05.


1 Day/1 Park Pass - Child (ages 3-9)

Retail Price: AAA Member Price: AAA members save:
$48.00 $42.50 $5.50

De AAA heeft diverse kantoren waar je dus ook tickets kunt kopen op vertoon van je ANWB-pas. Via de website www.aaasouth.com onder "AAA locations" vind je diverse adressen oa. in Fort Myers, Miami, Kissimmee, Orlando etc. etc.

Njit
25-04-05, 10:40
Het is ook zo vreemd dat ze allemaal Shamu heten.

De dolfijnen heten daar ook allemaal Flipper :) Het is bijna een soort-naam geworden..

mickey
25-04-05, 11:47
De shows zijn inderdaad erg leuk. Vooral Shamu, is mijn persoonlijke mening.

Maar dat alles nou beter is dan Dolfinarium .... De dolfijnen show van het Dolfinarium heeft volgens mij al 2 jaar achter elkaar de award gewonnen voor beste dierenattractie wereldwijd met Seaworld achter ze. Of zoiets dergelijks.

Natuurlijk kan je je afvragen hoeveel awards er zijn e.d., maar toch. Volgens mij was Spiderman de nummer 1 attractie wereldwijd. En volgens mij stond er ergens ook nog een show van de Efteling in, die hoge ogen gooide !

Maar ik heb geen idee meer waar ik dat gehoord/gelezen heb.Dit kun je toch zeker niet menen?De vraag of seeworld beter wel beter is.Ik vind het totaal geen vergelijking.

Michael66
25-04-05, 18:56
ANWB-leden opgelet! Ik was van de week even bij de ANWB. Die heeft een partnership met de AAA, zeg maar de Amerikaanse ANWB. Op vertoon van je ANWB-pas krijg je korting bij diverse attracties en dus ook bij Sea World en Busch Gardens, namelijk 5 dollar per ticket en als je de kaartjes bij een AAA vestiging koopt schijnen ze nog goedkoper te zijn. Onderstaand de tekst van de website van de AAA www.aaasouth.com:

2nd Day Fun

AAA members must show their original ticket and AAA membership card at the Guest Services window to get a voucher to return for the 2nd day. This must be done before leaving the park on the first day of their visit. 2nd day Free must be used within 7 days of first visit.


1 Day/1 Park Pass - Adult

Retail Price: AAA Member Price: AAA members save:
$59.75 $53.00 $6.75

Effective 1/4/05.


1 Day/1 Park Pass - Child (ages 3-9)

Retail Price: AAA Member Price: AAA members save:
$48.00 $42.50 $5.50

De AAA heeft diverse kantoren waar je dus ook tickets kunt kopen op vertoon van je ANWB-pas. Via de website www.aaasouth.com onder "AAA locations" vind je diverse adressen oa. in Fort Myers, Miami, Kissimmee, Orlando etc. etc.

Deze "actie" geldt ook voor niet-leden. Gewoon links naast de ingang melden bij de Guest-services en je krijgt je ticket voor de 2e dag. Er staat m.i. zelfs een groot bord waarmee je op die mogelijkheid wordt gewezen. Wel binnen 7 dagen na je eerste bezoek te gebruiken, anders vervalt'ie. En er komt een fototje op het kaartje te staan, is dus niet overdraagbaar.

FrankS
15-07-05, 12:50
SeaWorld unveils expansion

Proposed water park to mix rides with marine life.

By Christopher Boyd | Sentinel Staff Writer
Posted July 15, 2005

SeaWorld Orlando confirmed Thursday that its proposed new attraction will be a "naturalistic water park" that will give visitors a chance to be in close contact with marine life while taking water rides.

"The key point of this park that distinguishes it is the animal encounters," said Jim Atchison, SeaWorld Orlando's general manager. "The park is very unique and very different compared to what we've ever done. While it is a water park, the animals will make it different."

Until Thursday, officials with the International Drive attraction had been mum about plans for the 58-acre site along the east side of International Drive, south of Sea Harbor Drive, but industry insiders had speculated the attraction would be a water park.

SeaWorld officials said one of the park's signature elements would be an attraction that would swoosh swimsuit-clad visitors down clear acrylic flumes amid a lagoon of jumping Commerson's dolphins, a rare species native to South America.

The black-and-white dolphins, which are extremely athletic, would come from the SeaWorld park in San Diego, where they are among only a small number on display anywhere in the world.

"The dolphins will be our main animal attraction," Atchison said. "We are building this as a high-service park area, from restaurant space to places where you can lie down in the sun."

The park, which is still unnamed, would join the main SeaWorld park and Discovery Cove, the attraction's smaller, reservation-only park. The company said the new attraction would add about 1,000 employees to the current work force of 5,000.

Officials did not reveal how many guests they expect to attract or how much they intend to charge. Construction is expected to begin next year, with an opening set for 2007.

"We will engineer this park with the guest in mind," Atchison said. "We will focus on very short lines. The culinary offerings of the park will be different from any other water park. We will have covered seating and air-conditioned seating."

The proposal has been criticized by nearby residents in the huge Williamsburg community They object to another attraction being built near their homes. They plan to meet Monday night to discuss alternatives.

The project also has met with complaints from Orange County planners, who say there has been a lack of detail in SeaWorld's plans. The county must approve the plans before the project can move ahead.

Abe Pizam, dean of the University of Central Florida's Rosen College of Hospitality Management, said the addition of a mass-market water park would enhance SeaWorld's appeal. He said it would expand on what is now a park that most people visit in a day.

"It will add to the SeaWorld experience," Pizam said. "SeaWorld would become a multiday park with multiday tickets."

Pizam said tourists want more to do when they visit attractions, and he said SeaWorld's preliminary information suggests the new park will have appeal.

"If it is done right, it could be very successful," Pizam said. "Tourists today are more demanding and more sophisticated than they were 10 years ago. They want more technology and more interactivity."

Atchison said that is what SeaWorld wants to offer.

"In this park, you will really be immersed in the sea," he said. "You will move fast in the water, and you will have a closeness to the animals. It will be a great vantage point."

mapsit
15-07-05, 17:03
klinkt leuk, maar zal nog wel even duren voordat hij klaar is

Window
15-07-05, 20:01
Inderdaad, het zal wel even duren, maar wel spannend!

Michael66
16-07-05, 13:37
Net op tv gezien en gehoord dat het in 2007 al open zou gaan. Lijkt mij allemaal wat snel, zeker aangezien de omwonenden al protesten hebben aangetekend vanwege de verwachte geluids- en verkeersoverlast.

Window
17-07-05, 13:04
Ach, het gebeurt zo vaak dat een bouwproject over de deadline heengaat. Hoewel bouwactiviteiten in Florida verbijsterend snel gaan, ik heb zelfs om een uur of negen 's avonds een hele ploeg aan het werk gezien. Misschien regelt SeaWorld iets. Misschien zijn ze ook al langer met de plannen bezig. We zien het wel!

FrankS
11-08-05, 11:24
SeaWorld's planned water park overcomes hurdle

By Christopher Boyd | Sentinel Staff Writer
Posted August 10, 2005, 5:49 PM EDT

SeaWorld's plan to build a new water theme park effectively won approval from Orange County government today, all but clearing the way for ground breaking this fall.

The county Design Review Committee recommended several small changes to SeaWorld's plan for the still unnamed park, which would allow visitors to come in close contact with marine life while taking water rides. The committee plans to take final action later this month, with approval nearly certain.

The committee unanimously approved the plan after rejecting a call from the leader of a community group for a detailed study of the park's impact on nearby streets. The 58-acre tract, which is adjacent to SeaWorld, is on the east side of International Drive, south of Sea Harbor Drive.

"We will have no less than 10,000 more vehicles on the roads every day," said Jerry Pastore, who lives in Williamsburg, a subdivision near the proposed attraction. "All those cars would put people who live here at risk."

The design committee's review was limited in scope.

keiko
13-08-05, 18:21
De moeder van Shamu is Namu en komt uit ...... Hardewijk
In haar vorige leven in Nederland heette ze Gudrun en ze is "geruild"voor twee kleine witte walvissen.(Beluga's of zoiets)

Alsjeblieft zeg, wil je niks rondbazuinen zonder correcte bronnen :?

Gudrun heeft maar twee dochters gekregen, Taima die nu in SeaWorld Florida leeft en Nyar die ziek was en vlak na haar moeder's overlijden zelf overleed. Taima heeft een zoon Sumar, SeaWorld Californië en dochter Tekoa, SeaWorld Texas. Alle orka's van de 3 SeaWorld parken hebben de artiestennaam Shamu, maar ze hebben allemaal een eigen naam. Gudrun komt uit Harderwijk, inderdaad maar dat is het enige wat je goed hebt. Ze is geruild voor 3 zwarte zwaardwalvissen en verhuisd naar SeaWorld Florida, daar kreeg ze een andere naam, Namu. Ze overleed een paar dagen na de geboorte van een derde kalf, die vlak na zijn/haar moeder dood ging.

Meer over lovely gudrun op deze site http://www.orcaplace.net/?pagina=gudrun

http://www.orcaplace.net/?pagina=geschiedenis Over de geschiedenis van de eerste orka's in gevangenschap. Namu was de eerste orka die het goed deed in gevangenschap en later kreeg hij Shamu als gezelschap. Maar Shamu leefde niet lang en daarna werden alle orka's in de SeaWorld parken Shamu genoemd opdat het zo niet opviel dat de originele Shamu dood was. http://www.orcaplace.net/?pagina=shamu

Dit lijkt betweterig, maar het is voor mij als orcalover vreselijk om te lezen dat iemand dingen verteld over orka's die helemaal niet waar zijn!

Michael66
21-10-05, 14:21
Waarom is er hier eigenlijk nooit een specifiek item geopend met vragen en info over Seaworld? Toch één van mijn favorite parken in Orlando!!

Dus vraag en spam maar raak!!

MR. T
21-10-05, 18:56
Goede zaak dat er voor Seaworld een topic is geopend. Heel gaaf park...zeker gezien de combinatie van Sea & Attracties ! We zijn hier vorige maand (als enige park) twee keer geweest. Eerlijk is eerlijk...als Tampa ietsje dichterbij was geweest hadden we daar ook nog eens gaan kijken.

Op verzoek.......een foto van Kraken:
http://img472.imageshack.us/img472/2307/orlando4178vx.th.jpg (http://img472.imageshack.us/my.php?image=orlando4178vx.jpg)

Ik zit op de vijfde rij aan de linkerkant (voor kijker ;) )

Ook nog een mooie foto genomen van "Journey to Atlantis"
http://img469.imageshack.us/img469/4035/seaworld11le.th.jpg (http://img469.imageshack.us/my.php?image=seaworld11le.jpg)

Hier zat ik toen niet in.......heerlijk verkoelend trouwens 8)

En natuurlijk nog een picture van Shamu:
http://img404.imageshack.us/img404/7656/seaworld28iq.th.jpg (http://img404.imageshack.us/my.php?image=seaworld28iq.jpg)

De dolfijnen show is ook een spektakel. Super (al is het er in het stadion wel onzettend warm en benauwd).

Hopelijk zijn er nog meer "donaties" voor dit topic !

Greetz,

Thijs

Stephanie
21-10-05, 19:02
Ik heb nog een mooie donatie voor dit topic:

Wanneer je de dolfijnen onder water gaat bekijken, kan je - met wat geluk - hun favoriete spelletje zien:
luchtringen maken in het water met hun spuitgat en dan ermee spelen, bvb. door er met hun neus tegenaan te stoten, of er te proberen door zwemmen! Echt heel mooi om te zien, ik zou er uren naar kunnen kijken :D

http://users.pandora.be/muziektheorie/dolfijn.JPG

FrankS
21-10-05, 21:45
Mijn bescheiden bijdrage. Foto's zijn genomen op 30 september j.l.

http://img257.imageshack.us/img257/9384/dsc029856ivgq7.th.jpg (http://img257.imageshack.us/my.php?image=dsc029856ivgq7.jpg) http://img257.imageshack.us/img257/6394/dsc029864ieos9.th.jpg (http://img257.imageshack.us/my.php?image=dsc029864ieos9.jpg)

http://img257.imageshack.us/img257/4493/dsc029873uqxt3.th.jpg (http://img257.imageshack.us/my.php?image=dsc029873uqxt3.jpg) http://img340.imageshack.us/img340/6845/dsc029993hcgd5.th.jpg (http://img340.imageshack.us/my.php?image=dsc029993hcgd5.jpg)

http://img255.imageshack.us/img255/4917/dsc030080paej1.th.jpg (http://img255.imageshack.us/my.php?image=dsc030080paej1.jpg)

marisca
01-02-06, 21:10
Vonden jullie KRAKEN ook zo geweldig ? Mijn favoriet. Groetjes Marisca , Maar wel voor in gaan zitten hoor !! :-&

Ja zeker dat was ook een geinige attractie , Voor dat wij instapte zagen wij op een filmscherm hoe de attractie verliep. Met zo'n gekke clown. Weet je nog ? De orka show blijft ons ook nog steeds boeien , Hoe vaak wij hem ook hebben gezien! Ik heb vorig jaar ook helemaal in een deuk gelegen toen wij een voorprogramma kregen bij de sealion show met seymore en clide. Die vent zette iedereen voor schut die een plaatsje op de tribune aan het zoeken was. Dat vond ik het leukste van die show!!!! Groetjes Marisca. :D

Het meest grappige van alles was dat er plaatsen op gevuld werden door medewerkers, En de mensen werden naar hun plaats begeleid kwam die clown en stuurde mensen zo via de nood uitgang weer weg. En inderdaad de mensen hadden het niet in de gaten! Alleen de hele tribune lag in een scheur! Die man (clown) deed het echt kei goed ! Groetjes marisca. :D

De shamu achtbaan voor kids is open!
http://www.ultimaterollercoaster.com/coasters/yellowpages/coasters/shamuexp_swf.shtml

The shamu express en nog een kiddy ride is geopend, Dus dat is leuk om te weten als wij er heen gaan.
Zoon lief vast heel blij, hij is gek op deze attractie's!
http://public.fotki.com/patkitten2/seaworld_happy_harb/

Ik heb dit nieuws van een ander forum gepikt, ik weet niet of de eigenaar dit erg vind! Maar kon het niet laten om het hier te verspreiden!
Het gaat toch maar om 1 ding en dat is onze nieuwtjes zo snel mogenlijk te delen! Ik was zo blij met dit nieuws omdat het weer nieuw is! snappie?
Ik vond de foto's ook geweldig in detail gebracht!

http://floridaparks.co.uk/seaworld/kraken.html

Bekijk hier het filmpje van de attractie kraken! Ook erg de moeite waard!

http://img119.imageshack.us/img119/9318/afbeelding3384ho.th.jpg (http://img119.imageshack.us/my.php?image=afbeelding3384ho.jpg)

Voorin mijn man!

http://img119.imageshack.us/img119/3719/afbeelding3765gp.th.jpg (http://img119.imageshack.us/my.php?image=afbeelding3765gp.jpg)


En ik ook, Alleen een andere rit want er moet toch iemand bij onze stoere boy blijven! :wink: :wink:

Stephanie
01-02-06, 23:48
Kraken is super :D En we moesten helemaal niet lang aanschuiven, dus natuurlijk meerdere keren erin geweest :) Wat ik ook heel gaaf vond, was Journey to Atlantis. Echt apart dat het een attractie met bootjes lijkt te zijn, maar dat je "bootje" dan plots ook even op rails rijdt alsof het een achtbaan is! We zijn er wel doornat uitgekomen maarja :)

ja inderdaad dat was bij ons ook zo :D en het grappige is dat de mensen die voor schut gezet worden het zelf meestal helemaal niet in de gaten hebben :D

Neilz
10-02-06, 17:02
Seaworld is inderdaad een fantastisch park... Ik wilde hem eerst skippen, maar ben er toch geen gegaan op aanraden van vrienden... Echt een fantastisch park...

Trainspotters
10-02-06, 23:06
Voor iedere toekomstige bezoeker aan Seaworld.
De mimespeler is het standaard voorprogramma bij S&C.
Komt allen zo'n 20 minuten voor aanvang van de show.
Of indien u graag het lijdend voorwerp wilt zijn 5 minuten vooraf.

groet
Trainspotters.

Ps De act is iedere voorstelling weer anders, het leuke is dat je na afloop van de act gewoon uit het stadion kan lopen. Men staat wel gek te kijken natuurlijk maar hé je hebt wel ontzettend veel (leed)vermaak gehad.

Bas B
17-02-06, 18:51
SeaWorld is een erg leuk park wat (eigenlijk) echt niet gemist mag worden. Zeker naar Seymour en Clyde show en naar Blue Horizons (dolfijnen/walvissen) show gaan kijken. Deze zijn super :D

http://img108.imageshack.us/img108/1052/bluehorizonsfinaleshot2ok.jpg (http://imageshack.us)

marisca
30-04-06, 19:15
11 mei is de officiele opening van de nieuwe Orka show Believe. :P
3 show's per dag. 8)
Jammer voor onze vrienden die zitten er t/m 8 mei, Maar die gaan zeker vaste prik ieder jaar naar florida. 8)
Bij ons is het ieder jaar maar weer bekijken of de financien goed gaan!
Ik ben erg benieuwd naar de show en naar de reacties van de forumers die het gaan mee maken, Wij moeten nog eventjes wachten. :cry:

http://img230.imageshack.us/img230/6642/shamu5dz.gif (http://imageshack.us)

Groeten van maris :wink: 8)

Petra/VS
01-05-06, 04:48
Wij hebben slechts het begin van de repetities meegemaakt. Zag er goed uit, maar een echt gevoel voor de show konden we niet krijgen.

mickey
11-05-06, 12:56
Weet iemand of" Shamou rocks America"er nog steeds als avondshow opstaat,of wordt deze ook vervangen door "believe"?

Njit
11-05-06, 13:15
Weet iemand of" Shamou rocks America"er nog steeds als avondshow opstaat,of wordt deze ook vervangen door "believe"?

Hier kun je de Schedule opzoeken voor elke gewenste datum: http://www.4adventure.com/seaworld/fla/dp_show_schedule.aspx

pascalbrouwers
16-05-06, 01:42
Ja Marisca,
Dat is een heel leuk gedeelte vh park.
Toen wij begin Mei daar waren, waren ze nog volop bezig met het aanleggen van het kindergedeelte.
De achtbaan en de kindermolen (zo als afgebeeld) waren ze toen aan het testen.
Verder is het klimrek fantastisch.
Voor de kinderen is dit geweldig.
Ik ben er zelf ook ingeklommen en puffen maar.
Jammer dat het toen nog niet klaar was.

Hebben we volgend jaar nog iets "nieuws".

http://img325.imageshack.us/img325/2559/img0028medium0vw.th.jpg (http://img325.imageshack.us/my.php?image=img0028medium0vw.jpg) http://img265.imageshack.us/img265/8966/img0085medium2wu.th.jpg (http://img265.imageshack.us/my.php?image=img0085medium2wu.jpg)

Greetz,
Pascal

marloes1201
20-05-06, 11:01
Ik heb een vraagje. Ik november gaan we 2 weken naar Florida en starten in Orlando. We willen 1 dag naar Universal en 1 dag naar Sea World. Heb je een volle dag nodig voor Sea World, ik dacht ergens te lezen dat dat niet zo is. Graag jullie reactie.

Groeten Marloes

Njit
20-05-06, 11:54
Heb je een volle dag nodig voor Sea World, ik dacht ergens te lezen dat dat niet zo is. Graag jullie reactie.

Seaworld bestaat bijna geheel uit Shows. Deze vinden meerdere keren per dag plaats. Verder staat er nog een achtbaan en een waterattractie.
Hier kun je een schema bekijken. De tijden voor wanneer jij er bent zullen wel iets anders zijn maar dan heb je alvast een idee: Link (http://www.4adventure.com/seaworld/fla/dp_show_schedule_results.aspx?sMonth=5&sDay=10&sYear=2006&x=64&y=1)

Bij de meeste shows moet je ook op tijd aanwezig zijn om nog een mooie plek te kunnen bemachtigen.

Seaworld vind ik persoonlijk geen park om gehaast doorheen te lopen. Een dag kun je er makkelijk doorbrengen.

pascalbrouwers
20-05-06, 12:30
Wij zijn pas terug uit orlando.
Seaworld kun je in 1 dag doen, echter wij zijn nog en keer terug geweest omdat mijn dochtertje de dolfijnen nog een keertje wilde voeren.
Die dag was het giganties druk.

Ik denk dat dit wel moet kunnen en als je goed plant zoals Njit al aan geeft lukt dat wel.

Groet,
Pascal

ps,
Vergeet niet dat Universal ook 2 parken heeft.
Deze kun je ook op 1 dag doen, maar dan heb je niet alles gedaan.
Ook hier moet je dan plannen wat je beslist wel wilt zien.
Ik vind het en geweldig park, niet te vergelijken met Disney anders maar wel goed.

Chanty
20-05-06, 13:09
Ik weet wel van Sea World San Diego dat ik er echt blij mee was om 2 dagen te hebben. Eén dag is goed te doen hoor, maar als dolfijnen-gek wil ik toch wel uitgebreid de tijd hebben om te relaxen bij de dolfijntjes...héérlijk! ;)

Veel plezier!

meisje
20-05-06, 14:35
Ik vind ook dat je echt wel een hele dag in seaworld door kunt brengen. Als we daar heen gaan voelt het ook altijd een beetje als een relax-dag. Ik denk dat het door de sfeer in het park komt. We maken ook altijd gebruik van de mogelijkheid om nog een 2de keer te gaan. De shows vervelen nooit!

meisje

Chanty
20-05-06, 16:32
In San Diego hebben wij een keer een backstage tour gedaan, dan kreeg je ook nog priority seating bij de Shamu show en nog wat extra's. De dag erna kon je dan helemaal van het park op zich genieten. Wij betaalden hier maar $ 6,- meer voor dan de entree voor 1 dag! (op interner stond dit toen niet, alleen bij de kassa op het bord) Geen idee of iets dergelijks ook in Orlando is, maar zeer de moeite waard!

Die 2e dag extra moet je bij een bepaald punt laten activeren toch?

Gr Chantal

meisje
20-05-06, 18:57
Ja, direct na binnenkomst aan de linkerkant. Het staat goed aangegeven hoor! En anders; even vragen :D

meisje

pascalbrouwers
20-05-06, 19:24
Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



groet,
Pascal

rembrandt
23-05-06, 17:05
Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



groet,
Pascal

Gaat heel vlug, wij hebben het wel laten doen, maar er geen gebruik van gemaakt. Te veel Disney gedaan :P .

marisca
23-05-06, 17:20
Altijd tijd te kort in Orlando! :cry: :cry:

Chanty
24-05-06, 09:54
Thanx!

Ik weet niet of wij er tijd voor hebben. We hebben 'maar' 10 volle dagen nl. En willen naast Disney en Sea World ook Typhoon Lagoon, Florida Mall en Wal Mart doen... Maar fijn dat de optie er is! :)

CorrineJ
30-05-06, 11:25
pascalbrouwers schreef:
Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



groet,
Pascal


Waar hadden jullie de kaartjes voor Sea World gekocht?
Kun je dit verlengen met alle kaartjes doen?

Groetjes,

Corrine

pascalbrouwers
30-05-06, 12:25
pascalbrouwers schreef:
Kaartjes afgeven, en vervolgens maken ze een foto, die op de achterkant vh kaartje komt te staan.
Wij kregen 6 dagen verlenging voor de prijs van 1 dag.



groet,
Pascal


Waar hadden jullie de kaartjes voor Sea World gekocht?
Kun je dit verlengen met alle kaartjes doen?

Groetjes,

Corrine

Corinne,
Kijk eens op de side van Seaworld.
klik vervolgens op PROMOCODE

tik hier pepsi in en je kunt 20% korting krijgen.

vul alle benodigde gegevens in. betalen via creditcard.
Je entree bewijsjes krijg je gemaild.
Per persoon 1 uitprinten, en mee nemen naar het park.
voordeel = dat je niet meer in de rij hoeft te staan, en meteen door kunt lopen naar de ingang.
De geprinte formulieren worden gescant en je bent binnen.

Deze geprinte entree bewijzen kun je vervolgens omruilen voor "echte" kaartjes.
Deze worden voorzien van en fotootje dat ter plekke gemaakt wordt met een webcam.

Het omwisselen vd kaartjes kun je meteen links naast de ingang doen.
Ga zo vroeg mogelijk, wij hebben het op het einde vd dag gedaan en dan sta je toch wel even in de rij.

Je krijgt dan 6 dagen erbij, die 6 dagen geldig zijn vanaf de eerste dag van gebruik.

andere tip = wellicht om ook zo vroeg mogelijk naar de dolfijntjes te gaan, mocht je ze wilen voeren.

s'morgens bij de eerste voer sessie konden wij heel gemakkelijk visjes kopen ( 3 voor 5 dollsr meen ik), s'middags was dit ontzettend druk.

mocht je nog vragen hebben laat maar weten.

Groet,
Pascal

paula
30-05-06, 12:36
Ga zo vroeg mogelijkl
Welke tijd denk je dan aan? een half uurtje voor openingstijd of nog langer?
gr. Paula

pascalbrouwers
30-05-06, 14:14
Ga zo vroeg mogelijkl
Welke tijd denk je dan aan? een half uurtje voor openingstijd of nog langer?
gr. Paula

s'morgens vroeg als het park op gaat.

Wij waren daar omstreeks 9:00 uur, dan kun je ook meteen naar je favoriete attractie.Later op de dag kunnen lange wachtrijen ontstaan.

morgenstond heeft goud in de mond.

groet,
Pascal

beppie
02-06-06, 17:44
Nou, wij hebben de hele show gezien en hij is super. Echt heel mooi. Petje af.

Michael66
03-06-06, 09:25
http://img161.imageshack.us/img161/8255/tbtshamu117905b4cf.jpg

MR. T
03-06-06, 20:22
In september van vorig jaar heb ik de "oude" show gezien en anderhalve week geleden "Believe" 8)

http://img321.imageshack.us/img321/1254/florida20061442ex.th.jpg (http://img321.imageshack.us/my.php?image=florida20061442ex.jpg)

"Believe" is een mooie show waarin de droom van een jochie centraal staat om ooit met orka's te zwemmen/werken. Gezien de verbouwing in het stadion en de grotere schermen komt alles meer over als één geheel en dus ook een echte show met een verhaallijn. Persoonlijk vond ik het een mooie show (in het water) maar de achterliggende gedachte een beetje te (klef.......) Maar wel super om de interactie tussen mens en orka te zien.

http://img475.imageshack.us/img475/4091/seaworld0xu.th.jpg (http://img475.imageshack.us/my.php?image=seaworld0xu.jpg)

Het blijven superbeesten en je geniet van een wereldvoorstelling. Ik heb er weer van genoten. Altijd doen !!!!

Groeten,

Thijs

MR. T
03-06-06, 20:29
Weer in Orlando geweest dus naar Seaworld en natuurlijk "Kraken" niet vergeten.....super !!!

http://img367.imageshack.us/img367/7601/kraken18tu.th.jpg (http://img367.imageshack.us/my.php?image=kraken18tu.jpg) http://img367.imageshack.us/img367/2812/kraken28ka.th.jpg (http://img367.imageshack.us/my.php?image=kraken28ka.jpg)

Seaworld is een echt een hele leuke combinatie van "dolfinarium" en attractiepark !

Groeten,

Thijs

paula
03-06-06, 21:00
Michael66, Heb je die foto zelf gemaakt? ik vind hem echt prachtig, kan er naar blijven kijken.
gr. Paula

Michael66
03-06-06, 21:07
Michael66, Heb je die foto zelf gemaakt?
Tuurlijk .....

helaas niet. Komt van tbt.com, een website die ik volg. Maar de foto is inderdaad schitterend. Daarom wilde ik die graag met de forummisten delen.

paula
03-06-06, 22:01
Maar de foto is inderdaad schitterend. Daarom wilde ik die graag met de forummisten delen.
Daar ben ik zeer blij om, hij is echt mooi.
Wij hebben pas een nieuwe camera gekocht (Lumim F7) en had gehoopt hier ook van dit soort plaatjes mee te kunnen maken. We gaan in ieder geval ons best doen.
gr. Paula

pascalbrouwers
03-06-06, 23:24
ik heb ook nog en paar fotootjes vd nieuwe show.

http://img66.imageshack.us/img66/7232/img0007medium8pd.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=img0007medium8pd.jpg)

http://img66.imageshack.us/img66/8651/img0003medium6uz.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=img0003medium6uz.jpg)

http://img66.imageshack.us/img66/7357/img0004medium9bu.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=img0004medium9bu.jpg)

http://img66.imageshack.us/img66/4060/img0025medium9ss.th.jpg (http://img66.imageshack.us/my.php?image=img0025medium9ss.jpg)

http://img429.imageshack.us/img429/8476/img0009medium5bc.th.jpg (http://img429.imageshack.us/my.php?image=img0009medium5bc.jpg)

paula
03-06-06, 23:29
ik heb ook nog en paar fotootjes vd nieuwe show.

Mooi Pascal, vooral die eerste vind ik erg apart, met die blauwe lucht, geen wolkje te zien. Nou nog een week of 7, dan hoop ik ook van die plaatjes te plaatsen hier.
gr. Paula

christophe
07-06-06, 20:19
zeker een mooie show, maar de nadruk ligt nu iets meer op de trainers dan op de vissen vond ik.

Het shamu dansje was wel grappig, en al die amerikanen lustig meedoen :lol:

Pa2be
19-06-06, 11:43
26 mei de Believe show gezien. Erg mooie show waarbij de Orca's en techniek (grote beweegbare TV schermen) gecombineerd zijn. Het thema is op zich ook mooi: als je in jezelf gelooft kan je alles. Helaas is dat op z'n Amerikaans overdreven doorgevoerd in de show. Maar ja, dat hoort in die regio erbij.

Hans

pascalbrouwers
19-06-06, 19:14
Hier nog een paar fotootjes van BELIEVE

http://img471.imageshack.us/img471/3016/img0011medium5mz.th.jpg (http://img471.imageshack.us/my.php?image=img0011medium5mz.jpg)

http://img290.imageshack.us/img290/9565/img0001medium2fg.th.jpg (http://img290.imageshack.us/my.php?image=img0001medium2fg.jpg)

http://img275.imageshack.us/img275/4906/img0022medium5vu.th.jpg (http://img275.imageshack.us/my.php?image=img0022medium5vu.jpg)

http://img471.imageshack.us/img471/5949/img0027medium9lc.th.jpg (http://img471.imageshack.us/my.php?image=img0027medium9lc.jpg)


Groetjes,
Pascal

ps,
Voor diegene die nog gaan don't miss it :lol:

marisca
20-06-06, 00:02
Heel mooi beest om te zien!, En hele mooie foto's!
Gr maris :lol:

MarLyd
22-08-06, 19:55
Heej

Weet er iemand misschien wie het nummer zingt dat bij de show wordt gedraait ik wil hem bij mijn vakantiefilm maar ik kan het nergens vinden.

Njit
22-08-06, 20:39
Heej

Weet er iemand misschien wie het nummer zingt dat bij de show wordt gedraait ik wil hem bij mijn vakantiefilm maar ik kan het nergens vinden.

Factsheet: Link (http://www.4adventure.com/seaworld/ca/ftp_press_releases_articles.aspx?pr_num=870)


MUSIC:
Christopher Ward’s original score was written specifically for “Believe.” Ward is best known for his work with Broadway and film composer Hans Zimmer. Incorporated into the original score are two lyrical pieces including the signature song, “Believe,” written by Broadway composer John Stothers. The music was recorded by the Czech Philharmonic Orchestra in Prague.

paula
22-08-06, 20:41
Hele mooie show (volgens mij is de muziek hiervoor speciaal gemaakt en dus niet te koop) alleen man en zoon dachten hier anders over, die waren helemaal weg van de show: "Pets Ahoy", ook heel grappig en vooral knap hoe je deze huisdieren samen kan laten werken.
Het kwam bij mij wel een beetje over als een soort reclame voor het dierenasiel, maar wel zeer boeiend.
Had verder ook niets te maken met "Seeworld" maar mag je eigenlijk ook niet overslaan.
Mijn dochter en ik vonden Believe wel prachtig en zij was natuurlijk ook niet weg te slaan bij het "aaien van de dolfijnen".
gr. Paula

Eric
22-08-06, 21:48
Ik had vooraf ook mijn bedenkingen bij Pets Ahoy, maar ik moet zeggen: het was grandioos.
Ik heb diepe bewondering voor de trainers, wat ze allemaal voor elkaar krijgen met die beesten !!
Eric

Gunner
19-09-06, 12:48
Ik heb de show 2x gezien op een dag. Omdat ik de eerste keer te druk was met foto's maken heb ik er weinig van kunnen zien :)

marisca
19-09-06, 22:41
Deze show altijd over geslagen maar ik hoor al dat ik weer terug moet!!![-X

deh78
20-09-06, 10:44
Het was een mooie show, De eerste keer dat ik een orca in het echt zag.dus als je in de buurt bent zeker gaan kijken

marisca
27-09-06, 22:25
http://shamu.com/


Hier kun je shamu op de live cam zien!
Ik weet niet of dit al bekend was?:???:
Gr marisca\\:D/

Britt78
27-09-06, 23:40
Wow, dat is gaaf zeg! Meteen weer kippenvel, net als toen ik de show van Shamu in 2004 zag! Deze site was bij mij nog niet bekend, maar zal zeker zo af en toe eens spieken op de livecam! Thanx for the tip!

Groeten, Britt

ilssse
14-12-06, 22:54
ik lees net op http://www.americanvac.nl dat je een Adventure passport kunt krijgen en dan 21 dagen onbeperkt ik die twee parken kunt rond lopen...voor 86 euro!!
Hoe kan dat nou zo goedkoop zijn.. terwijl je normaal 50 euro per park betaald... haha klopt dit wel???

groetjesss

Njit
14-12-06, 23:09
Vind dit aantrekkelijker:
http://img72.imageshack.us/img72/7843/buschqb2.png (http://imageshack.us)

Dit is dus voor 7 dagen. Dat lijkt me lang genoeg...
Deze kun je gewoon online bestellen bij Seaworld: Link (http://commerce.4adventure.com/store/dept_tickets.asp?Hier=03&dept_id=203&redirect=1#TC_M)

ilssse
14-12-06, 23:22
oke je bedoelt dat je dan 7 dagen voor 85 dollar kan ipv 86 euro..
maaaar volgens mij moet je wel 7 dagen achter elkaar of niet???
enne heeft iemand ervaring met discovery cove?? Dat is een duur park volgens mij....
iemand daar gezwommen met de dolfijnen???

Njit
15-12-06, 08:33
oke je bedoelt dat je dan 7 dagen voor 85 dollar kan ipv 86 euro..
maaaar volgens mij moet je wel 7 dagen achter elkaar of niet???

7 dagen achter elkaar ja. Voor mij persoonlijk is dat lang zat. Met de huidige dollar-koers betaal je best weinig..


enne heeft iemand ervaring met discovery cove?? Dat is een duur park volgens mij....
iemand daar gezwommen met de dolfijnen???

Hier is al heel veel over geschreven. Probeer de zoek-functie maar eens..

Nicole
10-02-07, 13:20
bij Seaworld zie ik het volgende staan:


http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifSeaWorld Be A Kid Again Advance Purchasehttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif
Adults can enjoy a full day of adventure at SeaWorld Orlando for the price of a full paid child admission. Must purchase at least 7 days in advance of your park visit.typepriceqtyhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif Adult
visit on/after Feb. 17$53.95http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif Child (Ages 3-9)
visit on/after Feb. 17$53.95http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifmore information (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:PopupWindow%28%27popup_ticket.asp?pf_id=T-SWF1Day-AdvKid&ShopperID=67924FDA2CE9C40D1AF6ACB6C6A17248&Token=HILHKDJEDDFFDDK&Hier=03&%27,%20400,%20500%29) http://commerce.4adventure.com/store/images/ads/icon_etix.gif (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:PopupWindow%28%27prtathome_faq.asp?style=popu p&ShopperID=67924FDA2CE9C40D1AF6ACB6C6A17248&Token=HILHKDJEDDFFDDK&Hier=03&%27,%20400,%20400%29) http://commerce.4adventure.com/store/images/ads/icon_paho.gif http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif
1 Park Ticket - SeaWorld Orlandohttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif
Valid for Single-Day Admission to SeaWorld Orlando. Visit our web site for the complete operating schedule. Valid during regularly scheduled operating hours.typepriceqtyhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif Adult$64.95http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif Child (Ages 3-9)$53.95http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifmore information (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:PopupWindow%28%27popup_ticket.asp?pf_id=T-SWF-1DayAnytime&ShopperID=67924FDA2CE9C40D1AF6ACB6C6A17248&Token=HILHKDJEDDFFDDK&Hier=03&%27,%20400,%20500%29) http://commerce.4adventure.com/store/images/ads/icon_etix.gif (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:PopupWindow%28%27prtathome_faq.asp?style=popu p&ShopperID=67924FDA2CE9C40D1AF6ACB6C6A17248&Token=HILHKDJEDDFFDDK&Hier=03&%27,%20400,%20400%29)

ik zou dus toch ook SeaWorld Be A Kid Again Advance Purchase`kunnen bestellen http://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gifhttp://commerce.4adventure.com/store/images/blank.gif

CorrineJ
14-03-07, 22:58
UIT DE OUDE DOOS:-D

Op het Orlandoforum zag ik dat er in Sea World een baby orka geboren is.
Hierdoor moest ik weer denken aan ons bezoek aan Sea World ca. 18/19 jaar geleden.
Toen wij daar waren was er ook net een baby orka geboren. Shamu als ik me niet vergis. Het hele park hing toen vol met affiches, foto's, vlaggen etc. Er was toen ook een speciale tentoonstelling over de geboorte.
Volgens mij was het toen ook de eerste baby orka die in "gevangenschap" geboren werd. Het was in ieder geval een hele happening.

Hiervan had ik nog foto's die hierbij geplaatst heb.
De baby orka zwemt voor zijn moeder. Hij is wat moeilijk te zien maar wat wil je ook op een foto van bijna 20 jaar.

Verder had ik nog een plattegrond en een foto van de dolfijnenshow.
Met witte dolfijn!
Weet iemand of die er nog steeds is?

Omdat ik hier met heel veel plezier informatie verzamel voor onze komende reis in 2008. Wilde ik jullie dit stukje nostalgie met jullie delen.

Groetjes,

Corrine

http://img124.imageshack.us/img124/6621/babyorcabs0.jpg (http://imageshack.us)

http://img124.imageshack.us/img124/3148/dolfijnenshowus8.jpg (http://imageshack.us)

http://img127.imageshack.us/img127/9164/plattegrondseaworldtr9.jpg (http://imageshack.us)


(http://img127.imageshack.us/my.php?image=plattegrondseaworldtr9.jpg)

Sandratje
23-05-07, 11:59
Ik ben nu alles in aan het vullen.
Maar ik moet nu mijn creditcard gegevens invullen. Ik heb echter nog niet voor een datum kunnen kiezen.
Weet iemand hoe dit werkt? Is het ook een flexibele datum?
Wij weten namelijk nog niet helemaal zeker welke dag we naar SeaWorld zullen gaan.
Ik weet wel dat je het e-ticket bij de kassa nog om moet ruilen tegen een gewoon ticket. Staat dan dus pas je datum vast?

En krijg je geen problemen bij de kassa met die korting??
Omdat het natuurlijk gewoon een 'gok' is met die codes. Dus niet iets wat je legaal gekregen hebt.

pascalbrouwers
24-05-07, 05:23
Ik ben nu alles in aan het vullen.
Maar ik moet nu mijn creditcard gegevens invullen. Ik heb echter nog niet voor een datum kunnen kiezen.
Weet iemand hoe dit werkt? Is het ook een flexibele datum?Dit ticket gaat pas van kracht als je voor het eerst gaat. dus de datum is flexibel
Wij weten namelijk nog niet helemaal zeker welke dag we naar SeaWorld zullen gaan.
Ik weet wel dat je het e-ticket bij de kassa nog om moet ruilen tegen een gewoon ticket. Staat dan dus pas je datum vast? ja. Je hoeft het ticket niet om te ruilen als je maar 1 dag gaat. Wil je nog terug komen, moet je het omruilen voor een "echt" ticket.
Deze wordt meteen voorzien van een fotootje, zodat de tickets niet doorverkocht worden.
Ik meen dat je de tickets 5 dagen achter elkar kunt gebruiken.

En krijg je geen problemen bij de kassa met die korting?? Nee hoef je niet bang voor te zijn
Omdat het natuurlijk gewoon een 'gok' is met die codes. Dus niet iets wat je legaal gekregen hebt. Niet bang voor zijn gewoon doen. Er zijn al heel veel die deze actie gebruikt hebben.

Mocht je twijfels hebben, koop dan gewoon je ticket zonder de korting.
Ik zou ieder geval voor de korting gaan.

Dit jaar zijn wij naar Discovery cove geweest. ook hier kun je gebruik maken van kortingscodes.
Na eerst een korting gekregen te hebben van 10%, achteraf nog eens 10% extra gekregen, door even te mailen met klantenservice.
De kortingscode doorgegeven die ik op 1 of ander forum gevonden had.
door deze code kreeg je 20 i.p.v. 10% Doen daar niet moeilijk over.
En daar wisten ze dat ik uit Nederland kwam.

Werkt perfect.

Groet,
Pascal

Hangglider
11-06-07, 12:38
Vraagje :

Voor een single day ticket betaal je $ 51,96 :-o
Je kunt een e-ticket bij de kassa omruilen any time.
Maar kun je hiermee dan ook de tweede dag naar binnen ??

Er zijn ook tickets voor $ 64,- zodat je een heel jaar 2x naar binnen kunt

Voor een excursie nurcery krijg je geen korting en betaal je $ 40,- pp :sad:
Wie weet hoe dit werkt ?? :arrow:

Groetjes Fam Visser

{edit}
Imiddels de kaarten binnen en ook het antwoord ik plak de tekst hier onder.

Valid for single-day admission to SeaWorld Orlando. This eTICKET is non-transferable.

This ticket is good for unlimited visits to SeaWorld during your Orlando vacation*. Simply visit the park and before you leave for the day, exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.

*Ticket valid for up to 7-consecutive days during regular operating hours. Non-transferable, restrictions may apply.
Groetjes van de fam Visser

bono
02-10-07, 19:32
Aangezien wij op 8 dec 2007 Seaworld gaan bezoeken heb ik daar nog het volgende vraagje over :

Heeft iemand wel eens Shamu&Crew Character Breakfast gedaan??

Ik heb op de site zitten kijken maar kan daar niets over vinden.
Is het leuk en wat zijn de kosten van het ontbijtje.......

gr. Monique

mafo
02-10-07, 20:15
Ik heb het nooit gedaan en vraag me af of het nog kan. Op de website van Seaworld kun je namelijk wel een aantal etentjes boeken maar ik zie niet het ontbijt wat je noemt. In de Google Cache kan ik er wel iets over terugvinden. Het lijkt met dat het een soort van tijdelijk iets is. Onderstaande is in ieder geval van vorig jaar.

Wel staan er andere boekbare etentjes op de site, die vindt je hier. (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/DiningBookNow.aspx)


Shamu & Crew Character Breakfast (Oct. 7-8, 13–15, 21-22, 28-29 and 31 from 9 – 10 a.m.) Families can enjoy a scrumptious buffet with Shamu and his crew before heading into the park for all of the “spooktacular” festivities. During breakfast, young trick-or-treaters have the opportunity to get autographs and pictures with all of their favorite SeaWorld walk-around characters. Advance reservations can be made by calling 1-800-327-2424, or online at www.seaworld.com (http://www.seaworld.com/). Cost is $14.95 (plus tax) for adults and $9.95 (plus tax) for children ages 3-9. Children under three are free but require reservations. Park admission is required.

bono
02-10-07, 20:30
Oke bedankt, het staat namelijk in hun folder die mijn vader afgelopen Januari op de vakantie beurs heeft meegenomen.
Plus had ik in November vorig jaar er ook een mee genomen en daar staat hij ook in.
Zou iemand die voor mij gaat (ik vertrek 26 november en kom op 10 december (als Martinair het toelaat :oops:) weer terug, en willen graag op 8december 2007 erheen) willen kijken of het nog zo is of hoe het dan wel is?
Alvast bedankt........

Gr. Monique

desteijntjes
08-10-07, 12:59
Hoi Michael en andere lezers natuurlijk,

Via mijn vriendin Nicole die jij een mailtje had gestuurd over die code, heb ik ook mijn kaartjes voor Seaworld besteld. Mijn hartelijke dank hiervoor. We blijven toch Nederlanders, iedere korting is meegenomen.

Nu had ik alleen een vraagje. Op mijn eticket staat : This ticket is good for unlimited visits to SeaWorld during your Orlando Vacations (Ticket valid for up to 7 constructive days during regular operating hours, non transferable). Simply visit the park and behore you leave for the day, exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.

Ben ik nou zo optimistisch of lees ik het goed dat ik met deze eticket 7 dagen lang kan komen en gaan naar SeaWorld wanneer ik maar wil???

Dat zou helemaal een superdeal zijn!!! Maar help me maar uit die droom aub.:???:

Groetjes Mariëlle

Njit
08-10-07, 13:58
Ben ik nou zo optimistisch of lees ik het goed dat ik met deze eticket 7 dagen lang kan komen en gaan naar SeaWorld wanneer ik maar wil???

Voordat je het park verlaat even langs de Upgrade Window in het park en je krijgt een persoonlijke pas waarmee je 7 dagen lang het park kan bezoeken..
Kan daar wel druk zijn dus stel het niet uit tot het laatste moment!

desteijntjes
08-10-07, 14:36
Wow..... dus dat klopt echt? Bedankt voor de tip om het op tijd op te halen ivm drukte.

Is dit standaard bij ieder kaartje die ze verkopen? Of zijn dit acties?

Niet dat je nu iedere dag naar SeaWorld gaat, maar het is toch leuk als we nog een attractie niet hebben gedaan of heel leuk vinden het nog een keer te doen.

Ik zie het al we krijgen het veel te druk in de 2 weken dat we gaan in de meivakantie.

Gr. Mariëlle

mafo
08-10-07, 20:36
Hoeft niet de volgende dag hoor mag tot 13 dagen na je eerst bezoek.


2nd Visit Free is valid for one additional visit to Busch Gardens during regularly scheduled park hours for up to 13 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge.

Parking not included. Must exchange valid paid admission on first visit to receive 2nd Visit Free ticket. Non-Transferable.

Offer subject to change without notice.

FrankS
10-10-07, 11:10
Wij zijn er 2 weken geleden geweest, na een aantal jaren het park te hebben overgeslagen. Het viel op zich tegen; Believe (Shamu) werd maar 2x daags opgevoerd en is een matige show, evenals de dolfijnenshow (als ik acrobatiek wil zien ga ik wel naar Cirque du Soleil, dan is het ook 10x beter). Clyde & Seamore werd in het geheel niet opgevoerd.

elke
14-10-07, 06:34
De show rond Shamu is inderdaad een commerciele bedoening. Mensen op de eerste rij wat nat maken en een paar andere trucs.

De show met de dolfijnen vond ik dan weer erg geslaagd. Uiteraard moet je er het Amerikaanse spektakel bijnemen, maar wat die dolfijnen kunnen is toch wel indrukwekkend.

Als dierenliefhebber vond ik Seaworld wel de moeite waard en al zeker aan de prijs die we hiervoor betaalden. (speciale oktoberactie iets tussen 35 en 39 dollar, waarvoor dank)

Uiteraard kan het als park niet tippen aan bijvoorbeeld een tot in de puntjes afgewerkte Universal Studios, maar naar mijn mening toch wel de moeite waard.

PS: breakfast with Shamu nergens zien opduiken, wel dine with Shamu. We hebben dit niet gedaan. Dit leek me een normale terras aan het bassin van deze orka.

Sandratje
15-10-07, 09:30
Ik ben in juni geweest:

de dolfijnen show vond ik ook zeer slecht. Idd voor acrobatiek kan je naar het circus. en daar ga ik niet heen omdat ik het niets vind.
Ik heb meer acrobatiek door mensen gezien dan dolfijnen. terwijl ze het toch een dolfijnen show noemen...:-k

Believe van Shamu vond ik wel leuk. toch uniek een show met orka's.
En Clyde en Seamore vond ik ook wel grappig. Seaworld was voor mij dus toch een erg geslaagde dag. Alleen erg jammer van de dolfijnenshow.

ykkin
27-11-07, 09:55
hallo,

nu ben ik net terug van mijn rei in florida en uiteraard ben ik bij seaworld geweest. Nu is er 1 ding waar ik onzettende spijt van heb en dat is dat ik geen leuke fotolijst uit seaworld heb meegenomen.

Ik heb een mooie foto van mij en de orka (shamu) Hij zwemt naar me toe en de foto werd toen net gemaakt. Dat gevoel wat ik bij die foto heb is onbeschrijfelijk.

Kortom, we heeft er zo'n lijstje en wil hem weg doen of wie weet een website waar ik die spullen kan kopen of wie gaat er binnenkort en wil er eentje voor me meenemen.

alvast bedankt

florda
27-11-07, 20:13
Hoi,

Probeer het eens in hun eigen Shamu shop:

http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/Shamu/HomeOffice.aspx~

Succes!

Sabine_1979
27-11-07, 21:08
een foto dat shamu naar je toezwemt??? ZIEEEEEEEEN!

x
sab

M&M
27-11-07, 23:12
Jaaaa, wij hebben vorige maand ook zo'n shamu foto van onze dochter weten te maken:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CI3UIHE6.jpg

corrus
28-11-07, 00:25
Jaaaa, wij hebben vorige maand ook zo'n shamu foto van onze dochter weten te maken:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CI3UIHE6.jpg
Ziet er goed uit... maar waar is je dochter...

Achter het boekje links??? :p :p :p

Maar serieus... Er staat nog zo... je kunt dit niet "deep"linken...

ykkin
28-11-07, 11:50
uh hoe moet dat foto toevoegen? ;-)

en bedankt voor het doorgeven van de website. Hier staat iid 1 fotolijst, maar die vind ik wel een beetje kinderachtig. als ik niks anders kan vinden dan bestel ik die pas. ;-)

M&M
28-11-07, 18:29
Ziet er goed uit... maar waar is je dochter...

Achter het boekje links??? :p :p :p

Maar serieus... Er staat nog zo... je kunt dit niet "deep"linken...

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ik zie gewoon een foto, ook in jouw reply, ziet de rest het niet dan ?

Syllvia
28-11-07, 18:33
ik niet ik zie helemaal niks...........
behalve dat rode album -schermpje dan

groetjes sylvia

Njit
28-11-07, 19:15
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar ik zie gewoon een foto, ook in jouw reply, ziet de rest het niet dan ?

Jij bent waarschijnlijk ingelogged op die site, vandaar dat jij het wel ziet.
Je moet het plaatje even op je eigen harde schijf opslaan en daarna op Imageshack oid plaatsen.

M&M
30-11-07, 22:54
Jij bent waarschijnlijk ingelogged op die site, vandaar dat jij het wel ziet.
Je moet het plaatje even op je eigen harde schijf opslaan en daarna op Imageshack oid plaatsen.

Inderaad ja, als ik uitlog op mijnalbum.nl zie ik ook geen foto....
grappig, nooit geweten.
Okee even overnieuw via photobucket dan, hier alsnog de foto.

http://i47.photobucket.com/albums/f180/djtrax/P1030339.jpg

bono
02-12-07, 00:11
zo die is wel erg gaaf hoor!!
Die wil ik ook
Die wil ik ook
Die wil ik ook
En ik ga er mijn best voor doen volgende week..............;)

Gr. Monique

Dr. Phlox
03-12-07, 12:23
Dat is een hele leuke foto. je stond waarschijnlijk op het juiste moment op de juiste plaats. Zal niet meevallen om dezelfde foto te maken als je het zou willen.

Syllvia
03-12-07, 16:36
Schitterende foto!
die zou ik ook in een lijstje doen hoor!

groetjes Sylvia

ykkin
11-12-07, 17:15
Dat is niet mijn foto hoor die ik een lijstje wil doen Aangezien ik niet weet hoe ik een fot moet toevoegen heb ik hem maar onder mijn naam gezet. Hij is wel bijna hetzelfde.
Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik aan zo'n lijstje kom.hi

Njit
11-12-07, 17:20
Dat is niet mijn foto hoor die ik een lijstje wil doen Aangezien ik niet weet hoe ik een fot moet toevoegen heb ik hem maar onder mijn naam gezet. Hij is wel bijna hetzelfde.

Hier al naar gekeken? Lees dit voor je je vakantiefoto's hier plaatst! (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=331)
Je kan dit oefenen in het Florida Forum Test Forum (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=25)

Teleton
08-01-08, 20:42
Viva la Musica 2008.
Heeft iemand een idee wanneer Viva la Musica 2008 in Seaworld wordt georganiseerd? Ik vind zelf wel de data van 2007 en voor San Antonio maar daar schiet ik niet zo veel mee op. Ik hoop op maart van dit jaar want dan zitten we in Florida. We zijn ooit eens op dit festival verzeild geraakt. Hebben niets met Zuid Amerikaanse muziek, maar de sfeer was zo verschrikkelijk leuk dat we graag nog eens terug willen.

Code discount.
Kan iemand mij (discreet!) een code voor discount op e-tickets voor Seaworld mailen?

koigekken
16-01-08, 04:06
Als je naar Dicovery Cove wil ( zwemmen met dolfijnen ) dan krijg je daar voor 30 dollar 14 dagen Seaworld en Busch gardens bij.

En tot nu toe vinden wij Seaworld het mooiste park in Orlando \\:D/

Michael66
16-01-08, 04:33
Als je naar Dicovery Cove wil ( zwemmen met dolfijnen ) dan krijg je daar voor 30 dollar 14 dagen Seaworld en Busch gardens bij.
Voor de volledigheid: Bij de entreeprijs voor Discovery Cove zit zeven dagen toegang tot een ander park inbegrepen.
Tot 1 maart kun je kiezen uit SeaWorld (Orlando) en Busch Gardens (Tampa). Voor $30+tax extra kun zeven dagen beide parken bezoeken.
Vanaf 1 maart kun je kiezen uit SeaWorld (Orlando) en Busch Gardens (Tampa) en het nieuwe waterpark Aquatuca (Orlando). Voor $30+tax extra kun zeven dagen twee van die parken bezoeken en voor $50+tax alle drie de parken.

Tatonka
20-01-08, 11:46
Beste parkgangers,

Heeft iemand ervaring met een SeaWorld Fun Card ,1 dag betalen de rest van het jaar gratis.Lijkt ons handig als je meerdere keren per jaar gaat.

Teleton
20-01-08, 14:00
Wij hebben het wel eens gedaan, prima optie! Goekoper kan niet volgens mij. Je kunt deze kaart nu kennelijk gewoon bestellen, vroeger was het een heel gedoe. Moest je eerst een dagkaart kopen en daarna kon je weer naar een tent om een jaarkaart te krijgen. Lang in de rij gestaan maar toch de moeite waard.

Houd er wel rekening mee dat de kaart 1 kalenderjaar geldig is en dat de kaart op 31 DECEMBER verloopt.

kiamzo
22-01-08, 16:19
Jopie heb vandaag mijn kaartjes voor seaworld besteld.
€ 34 voor volwassen
€ 27.50 voor kinderen
plus nog zeven dagen toegang tot seaworld inbegrepen

Michael66
22-01-08, 16:45
plus nog zeven dagen toegang tot seaworld inbegrepenEh, weet je dat wel zeker, dat je zeven dagen toegang hebt? Volgens mij is het één dag, met nog een tweede dag binnen zeven dagen na het eerste bezoek. Of heb je heeeeel speciale kaartjes kunnen krijgen?

kiamzo
22-01-08, 17:45
exchange this ticket at the upgrade window inside the park for a personal pass that allows you to come and go as you please for the next week.
*ticket valid for up to 7- consecutive days during regular operating hours. Non- transferable, restrictions may apply.
Ik hoop dat mijn engels toch een beetje goed is

Michael66
22-01-08, 17:54
Op de website van SeaWorld staat bij de 1-daagse tickets:
Select tickets at kid prices when you purchase at least 7 days in advance. SeaWorld -- a place where up-close encounters connect you to the energy, excitement, and mystery of the sea and sea life. And now, nothing’s better than the fun and flexibility of second visit to SeaWorld. When you visit is up to you! You can visit the park one day and come back for our night shows another evening – visit us on your schedule. 2nd Visit Free is valid for one additional visit to SeaWorld during regularly scheduled park hours for up to 7 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge. Parking not included.
Vandaar mijn reactie.

Waar heb jij de tekst vandaan die je hiervoor plaatste over die 7 dagen?

kiamzo
22-01-08, 17:57
van mijn e tickets

Teleton
22-01-08, 18:17
Klopt hoor! Ik heb ze ook pas besteld, het staat er echt op. Wij hadden ze al eerder en het werkt perfect. Je hoeft niet meer te verlengen of gedoe met een foto, je kunt iedere keer als je gaat direct doorlopen. De barcode wordt gescand. We zijn drie keer geweest, de eerste keer vroegen ze een ID.

Yvet
22-01-08, 18:33
Een funcard kan handig zijn maar let wel op dat je uiteindelijk geen dief van je eigen portomonnee bent.

Allereerst de tickets hierboven genoemd, 1 dag betalen en 7 dagen halen is héél erg goedkoop.

Ga je langer en wil je terugkomen buiten een periode van 7 dagen dan kan de funcard handig zijn, idd zoals gezegd let op dat het per kalenderjaar gaat en niet 1 heel jaar geldig is.

Een funcard geeft alleen toegang tot de parken en is $67.95 for adults and $57.95 for children ages 3-9. Verder heb je niks en krijg je nergens korting op.

Neem je een jaarpas dan kost het $99 en zit er naast het parkeren (normaal $10 dacht ik) gratis ook kortingen op de restaurants en winkels bij.


Dus als je vaker dan 3x terug wilt komen is een jaarpas al goedkoper.

Teleton
22-01-08, 18:49
Hi Yvette, je hebt gelijk, alles altijd goed berekenen. Kleine correctie:
Jaarkaart kost $67.95 parkeren niet inbegrepen.
E ticket voor 7 dagen kost $ 57.95 ex tax overigens.
ALs je binen het kalenderjaar terugkomt ben je voordeliger uit met de jaarkaart.

De kaartjes voor 34 euro heb ik nog nergens gezien, misschien leuk als KIAMZO even laat weten waar ze gekocht zijn.

2008 Fun Card - Pay for a day, Come back all year
SeaWorld

Details
Valid for unlimited admission to SeaWorld Orlando from now through 12/31/08 with no blackout dates. Parking is not included. Price is plus tax, per person and subject to change without notice. Add Busch Gardens

Yvet
22-01-08, 19:02
Hi Yvette, je hebt gelijk, alles altijd goed berekenen. Kleine correctie:
Jaarkaart kost $67.95 parkeren niet inbegrepen.
E ticket voor 7 dagen kost $ 57.95 ex tax overigens.
ALs je binen het kalenderjaar terugkomt ben je voordeliger uit met de jaarkaart.


Euhmmm ik zie niet waar ik de fout in ben gegaan.
Mijn inziens klopt jouw correctie dan ook niet helemaal.

Funcard is de kalenderjaarkaart zonder parkeren en kost $67.95
Deze noem jij de jaarkaart zonder parkeren, de naam ervan is dus Funcard.

Daarnaast hebben ze dus ook nog een jaarkaart.
Een echte jaarkaart geldig 1 jaar na aankoop voor $99 en daar zit dus parkeren en kortingen op restaurants en winkels bij inbegrepen.

kiamzo
22-01-08, 21:06
hallo het gaat bij mij niet over een fun kaart ,of wat dan ook .Maar over een SINGLE-DAY TICKET,die heb ik gekregen met 25%korting was 46.31$ plus 6.5% taks is49.32.Is € 34 .Op mijn print ticket staat

Confirmed Sepecial Guest
hier staat dan de naam van de persoon

voucher#: nummer


Redemption
step 1: print this eTICKET
step 2: present the originalETICKETand a PHOTO ID to a park representative,located at the main entrance.This eTICKET may not becopied ,transferrendor resold.This eTICKET is only valid for the person listed on this eTICKET. Photo copies will not be accepted


Legal Terms

Valid for single-day admission to SeaWorld Orlando.
This eTICKET is not -transferable.

This ticket is good for unlimited visits to Seaorld during your Orlando vacantion*.
Simply visit the park and before you leave for the day,exchange this ticket at the Upgrade Window inside the park for a personal pass that allows you to cme and go as you please for the net week

*Ticket valid for up to 7-consecutive days during regular operating hours. Non-transferable,restrictions may apply


gevonden op4adventure.com

huug & Astrid
23-01-08, 22:37
Om de discussie nog wat meer 'vorm' te geven hier de link naar 'Tell me the benefits'

http://commerce.4adventure.com/estore/images/common/benefits/swf_benefits.pdf

Misschien dat dit wat meer duidelijkheid verschaft. 8-[

Michael66
24-01-08, 16:42
Gelukkig is er nog een helptekst op de site van SeaWorld:
What if I lose my eTicket?
No problem.

Go to our account history page online.
Enter your E-mail address and password to access your account.
Select your order number.
Under Ticket & Reservation details, select the eTicket icon http://commerce.4adventure.com/estore/images/SW/px/content_panel/px_eticket_icon.gif for the ticket you need to reprint.
The eTicket will open in a new window.
Select File > Print in your Web browser > Select portrait printing > Reprint your eTicket.

En kom je er daarmee niet uit:
If you have any further questions, please call us at 1-888-800-5447 between 8:00 A.M. and 8:00 P.M. EST. We’re available, seven days a week (all times are subject to change without notice).

Lady-M
05-02-08, 13:03
Da's mooi! Je hebt helemaal gelijk. Je koopt er dus niet alleen een park bij, maar ook zeven extra dagen. De officiële info op de website van DC:
Vanaf 1 maart is het dus $30+tax voor twee parken / 7dagen en $50+tax voor drie parken / 14 dagen.

Wij hebben ook voor een 'Discovery Cove ultimate ' gekozen. Discovery Cove (zwemmen met dolfijnen), Seaworld, Busch Gardens en Aquatica. Ik ga van 27 juni tot 12 juli met mijn drie zoons van 10, 12 en 14 jaar. Ik heb alleen geboekt met begindatum 28 juni en dat is eigenlijk de eerste dag dat we daar zijn, dus niet echt handig. Ik ga dat dus nog wel even wijzigen.

Lady-M
06-02-08, 20:33
Zojuist heb ik even met ze gebeld en gevraagd of ik het goed begrepen heb en dat ik één dag naar Discovery Cove ga en vervolgens 14 dagen onbeperkte toegang heb tot Aquatica, Seaworld en Busch Gardens. Dat was correct, zei de meneer aan de andere kant van de lijn. :razz: Meteen even 14 dagen parkeren geregeld en de aankomstdatum in DC verzet van 28 naar 29 juni. Da's handiger als je op de 27e pas laat in Amerika arriveert, lijkt me.

prwillemsen
08-02-08, 23:50
hoi,
Er schijnt in het park een plek links van de ingang te zijn waar je dolfijnen kan aanraken. Ik heb gelezen ergens dat het slim is om daar al vroeg heen te gaan.
iemand ervaring en hoe dicht kan je bij de dolfijnen daar komen?

Michael66
08-02-08, 23:53
Heel dichtbij. Je kunt het water aanraken en tijdens bepaalde tijden kun je ook visjes kopen om de dolfijnen te voeren (3 visjes voor $5-6). Maar als je visjes hebt komen de dolfijnen ook echt dichtbij en kun je ze echt aanraken.

Njit
08-02-08, 23:54
Best dichtbij. Je kan een bakje eten kopen en ze dat voeren.

http://farm1.static.flickr.com/87/244354573_8fdc571bd8.jpg?v=0

De parkmap vind je hier: http://www.seaworld.com/orlando/parkmaps.html - zoek naar Dolphin Cove (links van de ingang).

Top Tips from SeaWorld Insiders:

If you love animals…

Make time for feeding times: Meal time is the best time to meet some playful Atlantic Bottlenose dolphins, sea lions, and sting rays, who you can even feed by hand—but only at designated times throughout the day. Stop by in the morning to check the day’s schedule, then give yourself some extra time to get a great spot right at the water’s edge.

brumpy
09-02-08, 00:47
Ik ga in maart met de 2 kids naar Orlando, en we zijn geintresseerd in de Flex tickets, zowel Universal als Sea World en het nieuwe Aquatica lijken ons echt iets.
Disney gaan we deze keer overslagen.
Nu zo een Flex ticket kost 235 USD voor 4 pers is dat al een aardige prijs.
Ik zie dat er promotiecodes circuleren via PM, bestaan die codes ook voor het flex ticket? en wie zou er zo vriendelijk willen zijn mij er 1tje door te sturen?
Allezins al bedankt op voorhand

Njit
09-02-08, 01:06
Volgens mij is er geen promocode voor de Flextickets. Je zou ervoor kunnen kiezen om Seaworld en Aquatica met de kortingscode te doen en beide Universal parken met de 2-Park-Unlimited aanbieding te kopen @ http://www.universalorlando.com/tickets.html

pascalbrouwers
09-02-08, 11:14
Maar als je visjes hebt komen de dolfijnen ook echt dichtbij en kun je ze echt aanraken.
Maar niet alleen de dolfijnen komen dichtbij.......
Ook de birdddds :evil: :evil:
goed uitkijken anders ben je visjes kwijt vordat je er 1 gevoerd hebt aan de dolfijnen 8-[ :-k


Greetz,
Pascal

Mirrick
14-02-08, 11:27
Ik heb deze week tickets gekocht met de code <<code verwijderd>> en 2 kaartjes voor 1 dag (die je met een dag kunt verlengen) kunnen kopen voor $108,56 incl. tax (E76,38 is van mijn cc afgeschreven) lijkt me een goede deal toch? Bij bv Keithprowse ben ik E108,- kwijt voor dezelfde tick. Op het E-tick. staat niets over de korting dus ik denk niet dat we daar problemen mee krijgen.

HenkR
21-02-08, 00:33
Ik weet niet of het nog zo is, maar ooit kreeg je als je bij de kassa kaartjes kocht een map van het park met je juiste tijden van de diverse atracties/shows, zodat je in een lekkere volgorde alles af kon lopen.
Vraag: "Is dat nog zo en hoe kan ik daar aankomen als ik nu via internet tickets bestel?"

Njit
21-02-08, 00:54
Dat kan nog steeds. Zie hier: http://www.seaworld.com/ParkHours.aspx?locID=1

Michael66
21-02-08, 07:41
De parkkaart die je bedoelt kun je in het park ophalen. Net voorbij de ingang, je loopt er zo tegenaan. De tijden van de shows staan op de achterkant. Die worden dagelijks vastgesteld en zijn dan ook niet vooruit via internet op te halen.

Kaart:
http://img141.imageshack.us/img141/2791/sworldmap26f5e1bbxa5.th.jpg (http://img141.imageshack.us/my.php?image=sworldmap26f5e1bbxa5.jpg)

Hier op te halen:

http://img57.imageshack.us/img57/6863/swrg1.jpg

Njit
21-02-08, 08:06
De tijden van de shows staan op de achterkant. Die worden dagelijks vastgesteld en zijn dan ook niet vooruit via internet op te halen.

Zie mijn linkje boven jouw post :)

Michael66
21-02-08, 17:18
Zie mijn linkje boven jouw post :)Sh#t, helemaal niet gezien. Is dat nieuw, dat je op de datum kan klikken en dan de showtijden ziet?

Njit
21-02-08, 17:26
Weet niet hoe lang het al is maar het werkt wel. Maar uiteraard wel 'subject to change'.
En je kan niet echt ver vooruit kijken.

Leukste is gewoon om ter plekke lekker het schema te bestuderen en een mooie planning te maken.

HenkR
21-02-08, 21:34
Weet niet hoe lang het al is maar het werkt wel. Maar uiteraard wel 'subject to change'.
En je kan niet echt ver vooruit kijken.

Leukste is gewoon om ter plekke lekker het schema te bestuderen en een mooie planning te maken.

Ik was al verliefd geworden op deze site, maar met alle kennis die er over Florida is, waar ik zelf ook mijn bijdrage aan probeer mee te dragen is dit toch wel heel geweldig. Ook weer met deze antwoorden en de hints SUPER=D>:)

Teleton
22-02-08, 10:01
Viva la Musica 2008.
Heeft iemand een idee wanneer Viva la Musica 2008 in Seaworld wordt georganiseerd?


Toch nog zelf gevonden: 19 en 26 april en 3 en 10 mei. Ik had het kunnen weten, dit moet rond 5 di Mayo gevierd worden natuurlijk. Helaas kunnen wij er dus deze keer niet naar toe.

Deze dagen zijn een aanrader! Het is er natuurlijk erg druk, maar vooral de Portoricanen weten hoe ze een feestje moeten bouwen. Wij hebben genoten \\:D/van de unieke zuidamerikaanse sfeer in het park maar vooral in het stadion.

Tot en met 8 maart is er wekelijks op zaterdag BUD & BBBQ met verschillende optredens. We gaan dit weekend eens kijken of we ons reisschema zo aan kunnen passen dat we hierbij aanwezig kunnen zijn.

Overigens voor de Bushgardenliefhebbers: Viva la musica en Bud & BBQ wordt in dezelfde periode maar dan op zondag in Tampa gevierd.

teiwes
23-02-08, 17:54
Vraagje: als groentje wat voor het eerst naar Florida gaat wil ik graag weten of het voordeliger is bepaalde entree bewijzen hier aan te schaffen of maakt het niet uit om dit bij de kassa's zelf te doen. Ik heb ook al gehoord of een een pas voor meerdere parken en meerdere dagen, alleen wij weten nog niet welke parken we willen zien en wanneer. Wij zijn niet van plan ( zeggen we nu) om de helft van onze vakantiedagen in parken rond te lopen. Eeen beetje relaxen op een strand is ook lekker en er is zoveel te zien en te beleven Nouja we zien wel.

Teleton
24-02-08, 11:24
Hey jammer, Teleton wij gaan 19 april weer naar huis dus dat zit er voor ons niet in.Mirrick

Maar dan kunnen jullie wel naar de voorjaarsconcerten in Epcot. Zitten ook hele leuke concerten bij! Wij kunnen nog net naar de Guess Who op 19 maart. Have fun!

Mirrick
25-02-08, 21:16
Ja, dat hebben we dan weer mee Teleton (maar mijn man ging voor de Bud & Bbq haha), julie ook heel veel plezier!

Teiwes als je wat verder terug in dit topic kijkt zie je dat er codes zijn om korting te krijgen op bepaalde (niet alle) tickets die je online bij Sea World zelf boekt met je cc en de tickets kun je dan uitprinten.

Volgens mij zit er niet heel veel verschil in de tickets hier kopen of daar bij SW zelf. Soms hebben ze leuke akties waardoor je voordeliger kunt maar die staan hier bijna allemaal wel in het topic. Succes ermee!

Groetjes Mirrick

JKG
25-02-08, 23:51
Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk ;)

Njit
26-02-08, 00:05
Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk ;)

Gewoon een beetje je gezond verstand gebruiken. Wij hebben zelf een rugzak die goed tegen spatwater kan. Voor extra bescherming kan er nog een Ziploc zakje om je camera heen.
Wij nemen gerust een spiegelreflex mee in het pretpark...

Voor _hele_ natte attracties is er altijd nog een kluisje.

YuhtG75l0Es

Michael66
26-02-08, 01:17
Volgens mij zit er niet heel veel verschil in de tickets hier kopen of daar bij SW zelf.Het scheelt "maar" 25% = $54 i.p.v. $72 = $18 verschil. Dat vind ik best wel veel. =D>

JKG
26-02-08, 13:30
Van te voren kan je waarschijnlijk al redelijk wat zien hoe iets gaat en hoe nat de mensen eruit komen ;) In een attractie zoals het filmpje zou ik 'm niet zo snel meenemen. M'n vriendin deed dat wel een keer, ging toen gelukkig wel goed.
Ik ben denk ik alleen wat voorzichtiger met m'n elektronica :sun:

Maargoed, dan neem ik 'm gewoon mee :)

Mirrick
03-03-08, 21:25
Ik bedoel gewoon de reguliere prijzen Michael, niet de aktie prijzen die zijn via int.(aktiecodes) veel beter en ik kan het weten, heb ze alweer verdient haha!! Maar dat moet je wel willen natuurlijk aangezien niet al die codes volgens mij voor iedereen bedoelt zijn.
Ik heb ook niet heel uitgebreidt gekeken verder..

Mimo
05-03-08, 21:51
Hoi Hoi,

Wie heeft er ervaring met onderstaande aanbieding. Is het zo dat je bij de kassa om een upgrade kan vragen en dat je dan een tweede gratis ticket krijgt?

Alvast bedankt!
Monique

eaWorld Florida Single Day + 1 Day Free Enjoy a full day at

SeaWorld® Orlando
Key Points:
This ticket is valid for SeaWorld® Orlando only.
Obtain your additional free day(s) by upgrading at the park free of charge on the first day of use.
e.g. If you order 3 tickets, we send you 3 tickets.
Looking for Single day SeaWorld tickets?... they have a better deal at http://www.SeaWorld.com

beekenka
06-03-08, 14:01
Hoe zit het met nat worden in attracties? Is het verstandig om een digitale fotocamera mee te nemen? Hij hoeft nog niet stuk namelijk ;)

Wij hebben de show met Shamu (orka) gezien. In het "stadion" noemen ze de onderste rijen (dichtbij het bad) de SPLASH-zone. Je wordt daar gegarandeerd nat. Regenpakken aan, camera een "regenpak" aantrekken helpt goed tegen de nattigheid.
De show is heel erg leuk. Droog blijven kan ook, dan ga je gewoon op een van de hogere rijen zitten.
En zeker blijven fotograferen!!!

Njit
06-03-08, 14:58
Veel mensen kunnen zich moeilijk voorstellen hoe nat je kunt worden. Misschien dat dit het wat duidelijker maakt:
VzG-7ZZI8r8

(ERG nat dus!!)

JKG
29-03-08, 12:12
Die soakzone staat tot redelijk hoog. Je hebt een stuk waar je binnenkomt en dan kan je kiezen tussen naar beneden en omhoog. Alles wat met de trap dan naar beneden gaat staat betiteld als soakzone. Zelf ben ik helemaal droog gebleven, al zaten we ook ietsje bovenaan het onderste gedeelte (tja, ik ben een mietje, had geen zin in natte apparatuur en daarbij trok de hemel redelijk dicht qua bewolking en zou het begin maart wat langer duren voor je droog bent ;) ja, laten we het daar op houden :P ).

Dat filmpje is erg gaaf ;) We hebben zelf ook zoiets gefilmd, dat laatste stuk met z'n staartvin, daarmee pakte hij 3x het publiek op een vaste plek.

We hebben ook een andere mooie foto geschoten van Shamu ;
<<foto vcerwijderd; geen toegangsrechten>>

ienelien
31-03-08, 00:14
Weer een ervaring rijker !! Met de cc de kaartjes voor Sea World i.c.m. Aquatica besteld. En met de code een leuke korting (Michael wederom thnx).
Vroeg me alleen af of ik niet de voorletters op de e-tickets had moeten zetten. Nu staan onze voornamen erop. Omdat je een id met foto moet tonen bij de ingang .. of luistert dat niet zo nauw ?
Ien

Pieny
19-04-08, 19:17
ik heb een
SeaWorld Orlando & Busch Gardens Tampa Bay Combo e Ticket gekocht
Ik lees nu zelf op de site

This special 2-park offer includes unlimited access to SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa Bay.

alleen op het e Ticket staat valid for one day
toch wel vreemd ?

Ook vraag ik me af of iemand
SeaWorld Orlando's Backstage at Believe
heeft gedaan en of dat leuk is .

marcelis10
24-04-08, 00:17
Hoi

Ik heb inderdaad ook op de site gelezen unlimmited access to Sea World en Busch Gardens. Weet inderdaad iemand of dit dan geldt voor de periode dat je er bent? Of geldt dit inderdaad maar voor een dag? En weet iemand wat nu het verschil is tussen een E-ticket en een echt ticket. Sommige sites adverteren met echte vouchers. Maakt dit nog iets uit behalve de prijs?

Monique

Michael66
24-04-08, 03:44
Als je kijkt op de website bij "Things to know before you go" lees je dat het gaat om "seven consecutive days after first use". Dus niet je hele verblijf als dat langer dan een week duurt.

eTickets-info vindt je door op het eTicket-logo te klikken. Je krijgt dit ticket per email toegestuurd, print het en bij de ingang wordt het gescand.

marcelis10
01-05-08, 12:24
Hoi,

Ik heb toevallig gisteren kaartjes besteld voor Seaworld en Busch Gardens. Ik heb een combo ticket voor 7 dagen voor beide parken en heb ze gewoon via de site van Seaworld besteld. Ik heb wel een promocode gebruikt en betaalde voor dat comboticket $82.95 excl. tax. Volgens mij was dit de goedkoopste aanbieding. Kijk op dit forum even hoe je aan een promocode komt. Dat scheelt allicht weer. Veel plezier in Florida, wij moeten nog een tijdje wachten helaas.

Monique

NormanP
06-05-08, 21:58
We zijn van plan in ieder geval Seaworld en Universal te bezoeken nu zie ik op de site van Seaworld dat je ook combinatietickets kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit ook voordeliger?
Of is het misschien aan te raden om een flex ticket aan te schaffen vanwege de andere parken zoals Islands of Adventure en Wet 'n Wild (of zijn die misschien niet de moeite waard? We gaan nl. ook al naar de Disney parken...

Teleton
07-05-08, 09:56
We zijn van plan in ieder geval Seaworld en Universal te bezoeken nu zie ik op de site van Seaworld dat je ook combinatietickets kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit ook voordeliger?

Volgens mij kan je de prijzen op de sites van Universal en Seaworld prima zelf vergelijken, daar is niets ingewikkelds aan. Maar vooruit, de zon schijnt:lol::lol: , dus een rekenvoorbeeldje is snel genoeg gegeven.

Vergelijk de prijs van de Flex-tickets (14 dagen) maar eens met die van de e-tickets. E-tickets zijn 7 dagen geldig maar met een beetje plannen kan je je vakantie er prima mee vullen.

Flex $ 234
E ticket universal/IOA $79.99
E ticket Seaworld/Aquatica $79.95

Michael66
07-05-08, 10:53
De ervaring hier is juist dat het zelf zoeken (en vinden!) van de vele mogelijkheden ook heel erg leuk kan zijn. Door zelf wat rond te struinen op de websites van de evrschillende parken kom je allerlei leuke dingen om te doen en te zien tegen. Zoals dinershows, speciale evenementen etc. Hoort allemaal bij de Florida-ervaring!

Succes! En veel plezier!

Nijntje
08-05-08, 16:49
Hallo allemaal, ik ben waarschijnlijk weer eens te laat of doe iets fout, maar al mijn "codes"die ik had doen het niet meer. Waaronder een vliegmaatschappij, drankje en telecomprovider.... Heeft toevallig iemand nog iets voor me zodat ik ook nog onze kaartjes voor Seaworld kan bestellen?
Alvast heel erg bedankt!

marcelis10
08-05-08, 16:58
Hoi,

Ik heb gelukkig vorige week nog kaartjes besteld voor Seaworld/Busch Gardens. Toen werkte de code nog wel. Deze week nog geprobeerd en inderdaad niets werkt meer. Ik heb er ook al diverse geprobeerd. Misschien zwerven er nog meer rond?????

Groetjes Monique

ezzie25
25-05-08, 15:56
hoi allemaal, iemand ervaring met de e-tickets. ik zie dat ze op naam geboekt moeten worden. Misschien een stomme vraag :oops: maar betekent dit dat je de paspoorten van de kinderen mee moet nemen naar de parken zodat de namen gecontroleerd kunnen worden? Was namelijk van plan om deze in de kluis te laten liggen.

Minervi
26-05-08, 17:23
Zijn die dinner shows in Seaworld leuk? Welke is aan te raden?
Ik zie bv.
- SeaWorld Orlando's Dine with Shamu
- Shamu Rocks Dinner Buffet
http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/DiningBookNow.aspx

Wat is het verschil?

Dankje!

Teleton
01-06-08, 20:23
Wordt echter in de praktijk nooit naar gevraagd.

Kan natuurlijk aan ons ongure uiterlijk liggen, maar wij hebben al 2 keer meegemaakt dat er wel naar werd gevraagd. 1 x Seaworld en 1x Universal. Wij hadden de paspoorten bij ons i.v.m. de traveller cheques. 'k Zou niet weten wat ze doen als je geen legitimatie hebt.......:-& Volgens mij moet je zelfs legitimatie en creditcard waarmee is betaald kunnen tonen.

Inmiddels zelf de volgende oplossing gevonden: Kopie van paspoort in de rugzak en dan maar hopen dat ze ons binnenlaten.......

Dr. Phlox
04-06-08, 15:29
Wat je niet over moet slaan is geheel aan jou zelf. Waar houd je van. Hieronder zie je de link waar alle shows opstaan voor Dinsdag 10 Juni. Misschien kan je al van te voren kijken wat je wel en niet wil zien.
http://www.seaworld.com/ParkHours.aspx?LocationID=1&ScheduleID=39609

grz
Ton

Lprp1806
06-06-08, 13:54
Ik begrijp dat ik mijn vraag niet goed heb gesteld, sorry daarvoor. Wij willen in de laatste week van juli naar Seaworld en Bush Gardens. Nu heeft Seaworld op zijn eigen website een combo aanbieding; de "Feel like a kid again", ofwel volwassenen voor de prijs van een kind. Alleen staat er een sterretje achter de prijs met de volgende verwijzing: " Park admission on or after 6/13/2008". Ik merk nu dat deze datum gewoon elke dag een datum opschuift en ze waarschijnlijk een ruimte inbouwen van 7 dagen voor het verwerken van de E-tickets. Er stond dus gewoon 12 juni en niet zoals ik gister dacht, 6 december (6/12). Ik wil alleen nog op dit forum checken of het veilig is om dit gewoon te bestellen via internet. Als iemand daar nog even antwoord op wil geven, graag. Bedankt en nogmaals excuses voor de verwarring.

Groet, Leonie

Lprp1806
09-06-08, 20:45
Nog steeds geen promocodes hiervoor? :(


Ik zag op http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com een aantal codes, waarvan <code verwijderd>. Als je dit intypt verschijnt het volgende:
"Purchase a family four-pack of full-priced, single-day admission tickets and save $25. Offer valid online only. Limit one discount per order. Not valid with any other discount, special event or special pricing, or on purchase of multi-park, multi-day, annual or season passes. Offer expires 12/31/08".

Toch heb ik het niet gedaan, want ik wilde de combo met Bush Gardens. Voor 4 kaarten alleen SeaWorld kan het wel een goede zijn, toch?

Overigens heb ik alles inmiddels geboekt. De combo Seaworld en Bush Gardens (plus parkeerkaarten). Een Dine with Shamu (lijkt ons waanzinnig) en bij Bush Garden, parkeerplaatsen en een Serengeti Safari Tour. Daarnaast via UCT de Disneykaarten MYW 7 daagse Base; ofwel we zijn er klaar voor!!!!

Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Groetjes, Leonie

jessicavermeiren
11-06-08, 23:43
hallo allemaal,

Wij gaan voor het eerst naar Florida en willen graag 1 dag naar Seaworld en 1 dag naar Disney Epcot, zijn dit goede keuzes??
En waar kan ik het beste de tickets halen, ik kan namelijk alleen maar tickets vinden voor meer dan 1 dag in hetzelfde park. Kan je ze ook gewoon bij het park komen of is dat veel en veel duurder?
Al vast bedankt voor het antwoorden!

Njit
12-06-08, 00:03
Er is geen goede of slechte keuze. Voor tickets geldt: hoe meer dagen je gaat hoe goedkoper het uiteindelijk wordt. Disney Tickets worden pas goedkoper als je meer dan 3 dagen gaat. Seaworld tickets zijn goedkoper als je ze van te voren online koopt. Nog goedkoper wordt het als je er een combinatie van maakt met een ander park (Busch Gardens, Aquatica).

Lees de diverse topics maar eens door en het wordt je vast allemaal duidelijk :)

bluedolph1n
05-07-08, 15:54
Er zijn geen combitickets voor Discovery Cove samen met Universal Studios. Wel Discovery Cove, Aquatica en Sea World, en eventueel Busch Gardens.
Zelf ben ik nog niet geweest, als het meezit gaan we volgend jaar. Maar volgens mij als je bij de zoekfunctie Discovery Cove invult, kom je nog wel meer informatie tegen, en verslagen van mensen die zijn geweest.

Teleton
09-07-08, 12:13
Oef, dacht al 'maar 7 dagen geldig'

Ik snap de spraakverwarring. Even alles op een rijtje:

E-tickets:
-moet je 7 dagen voor het eerste bezoek kopen;
-zijn 7 aaneengesloten dagen na het eerste gebruik geldig;
-zijn tot 1 jaar na de aanschaf geldig;
-kunnen binnen 1 jaar aan de kassa worden omgewisseld voor "never expire" kaartjes die 7 dagen na het eerste gebruik geldig zijn.

Njit
09-07-08, 14:37
Waarom is het advies de kaartjes zeven dagen vantevoren te kopen terwijl deze een jaar geldig zijn. Of is het minimaal zeven dagen vantevoren ivm levertijd o.i.d.?

Levertijd is er niet aangezien het e-tickets zijn die je per Email ontvangt en zelf dient te printen. Die 7 dagen is iets wat Seaworld oplegt (om te voorkomen dat mensen nog snel een dag van te voren een kaartje kopen).

Zie hieronder het scherm wat je vandaag ziet. De kaartjes zijn pas geldig vanaf de 16e.. (= 7 dagen)

http://img75.imageshack.us/img75/5724/seaworldrz0.png (http://imageshack.us)

Teleton
09-07-08, 14:41
Waarom is het advies de kaartjes zeven dagen vantevoren te kopen terwijl deze een jaar geldig zijn. Of is het minimaal zeven dagen vantevoren ivm levertijd o.i.d.?
Meh

In dit geval is het geen advies, er zit gewoon minimaal 7 dagen tussen de dag van aankoop en de dag waarop je het kaartje van Seaworld mag/kunt activeren. Heb je het kaartje niet 7 dagen van te voren gekocht, dan zit er niets anders op dan een ander, duurder ticket te kopen bij de machine of aan de kiosk. Met deze tickets mag je binnen zeven dagen eenmalig voor de tweede keer gratis naar binnen. Met de e-tickets mag je binnen zeven dagen zo vaak gaan als je wilt.....\\:D/Met levertijd heeft het niets te maken, je print het ticket immers direct uit, nadat je met de cc hebt betaald.

Seaworld biedt een E-ticket tegen een aantrekkelijke prijs. Doel: zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen te halen tegen minimale kosten. Na de verkooptransactie moeten zij er eerst zeker van zijn dat ze hun centjes vangen, daarna wordt de barcode in hun systeem ingevoerd.

Teleton
16-07-08, 14:12
Oeps, veel veranderd op de Seaworld site v.w.b. de tickets. Be a kid again is er inderdaad niet meer voor Seaworld.

Maar als je bijvoorbeeld een 2 park ticket Seaworld/Aquatica koopt (en wie wil dat nu niet..:-\") kan je weer wel 14 aaneengesloten dagen zo vaak je wil terugkomen.....voor 90 lousy dollars excl tax pp.

tekst van site:
2 Parks SeaWorld + Aquatica
Our combination tickets offer fantastic benefits and savings. Additionally, adults can take advantage of select tickets at kid prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.


Enjoy both SeaWorld and Aquatica at your leisure.
Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
Aquatica Hour-Early Exclusive — buy online and start your Aquatica fun an hour earlier than everyone else on the weekends.
E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.
Tickets are Non-Transferable.
This offer is not to be combined with any other special events or discounts.
*tickets expire 14 days after first use

In het verleden kon je met het "Be a kid again" ticket gedurende 7 dagen zo vaak je wilde terug komen. Dit is nu kennelijk teruggebracht tot 2 bezoeken. Verder moet je je met dit e-ticket weer (in de rij!) melden om een ander ticket voor de tweede dag te halen.

Om het verschil met het 2 Park ticket wat duidelijker te maken, ook maar even de voorwaarden voor een "single day ticket" voor Seaworld.

Als je dit ticket tenminste 7 dagen van te voren op internet bestelt, is het de voordeligste aanbieding, een volwassene betaalt net zoveel als een kind; $ 59.95 ex. tax. Ze noemen dit ticket SeaWorld Orlando Single Day "Be a Kid Again" Advance Purchase.

Bestel je je e-ticket binnen 7 dagen voor je eerste bezoek, dan heet het ticket SeaWorld Orlando Single Day Ticket en kost het voor volwassenen $69.95 ex.tax. De voorwaarden voor beide tickets zijn verder gelijk:

http://commerce.4adventure.com/EStore/Images/SW/btn/content_panel/btn_more_information_left.gif (http://javascript<b></b>:void(0))
1 Park SeaWorld

Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
2nd Visit Free offers the flexibility to return a second day so you can experience SeaWorld on your schedule.
2nd Visit Free is valid for one additional visit to SeaWorld during regularly scheduled park hours for up to 7 consecutive days from the date of the first visit at no extra charge.
Dan is er nog een andere mogelijkheid; de Seaworld Funcard 2008. Geldig tussen 1 januari en 31 december 2008, kost ook $69.95 ex. tax voor volwassenen.
Kijk voor alle andere mogelijkheden op http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx#

Yvet
18-07-08, 19:19
Je 2e visit gratis is eigenlijk zoals het vroeguh altijd al was.
Ik denk dus dat die 7 dagen terugkomen een soort van extra promotie is geweest....

belgske
13-10-08, 20:27
Even een vraagje : D'r is een nieuwe show in het Nautilus theater, nl A'lure, the call of the Ocean. Ik heb al veel gespeurd op internet, maar kan er zo goed als geen informatie over vinden.
Heeft iemand dit al gezien of kan er meer over vertellen?

Dbv.

joanna
09-11-08, 02:49
Nou ik had via internet combikaarten besteld en ene Andrew van het callcenter zei me naar de klantenservice te gaan omdat de betaling niet lukte met de creditcard en ik de internetkorting wilde. Het heeft me 1,5uur gekost. Mijn man is ook militair maar ze gaven GEEN korting voor buitenlandse militairen en ook naar de internetkorting konden we fluiten ($60!!). toch even mijn mond opgengezet en gevraagd of ze na konden kijken op hun telefoonrekening dat ik al ruim een half uur (officiele telefoonnummer rechtstreeks) had gebeld ivm bestellen. Uiteindelijk kregen we de korting die geld voor inwoners van Florida maar GEEN militairen korting en al helemaal niet gratis!! jammer dat ik niet bij jou aan de kassa stond.

Njit
12-11-08, 11:37
Het belangrijkste is dat je er op tijd bent. De shows lopen volgens een schema.
Hier kun je die schema's opvragen (tot een bepaald aantal dagen vooruit). Als je op een dag klikt zie je het schema: http://www.seaworld.com/ParkHours.aspx?locID=1

Michael66
12-11-08, 13:58
SeaWorld in één dag is absoluut mogelijk. Maar je zou er ook aan kunnen denken om misschien twee halve dagen te gaan. Bijvoorbeeld 's ochtends naar SeaWorld, en tegen de tijd dat het erg warm / heet wordt afkoeling gaan zoeken in een waterpark of grote mall. En dan de rest van het park op een andere (halve) dag te doen.

De tweede dag is dus niet noodzakelijk, maar het geeft je gewoon wat meer mogelijkheden.

NB: De tweede dag is dan wel gratis, maar je betaald dan uiteraard wel nog voor parkeren. Zo rond de $10-11 per dag is dat volgens mij.

belgske
18-11-08, 20:58
Voor mij zit het er al weer op. Wat ik wel even hier wil aangeven is dat je 'A'lure, the Call of the Ocean' absoluut niet mag missen. Zeer hoogstaande show vol met ongelooflijke acrobatie, in een onderwaterwereld. Deze 30 minuten durende show vliegt in een rotvaart voorbij.
Een medewerker van Seaworld vertelde me dat het mensen van het Chinees Staatscircus zijn die deze show verzorgen. Tevens is, volgens deze medewerker, de show ineengeknutseld door Cirque du Soleil.

mirella37
17-01-09, 20:55
Wij gaan in april naar Orlando en zijn zoekende naar het flexticket voor Seaworld, Bush Gardens en Aquatica.

Bij seaworld.com hebben we nu een aanbieding gevonden volwassenen prijs = kinderprijs.

Voor 4 personen komen we dan uit op $ 499.80. Volgens mij een prima aanbieding, maar andere tips zijn welkom.

Gr.

Mirella

robisjo
18-01-09, 16:02
Wij hebben hier nog een donatie voor deze topic. Ook Sea World wordt door ons bij ieder bezoek aan Florida wel gedaan. Maar we zijn ook bij Sea World San Diego en Sea World San Antonio geweest. En deze zijn beide net zo geweldig als die in Florida. Maar er kan er maar één het mooiste park zijn en dat is toch wel San Antonio. Dit park is heel groots opgezet en zo veel ruimte, dat je amper in de gaten hebt hoe druk het in het park is.

Maar goed, hier is onze donatie, deze foto is genomen bij "Dine with Shamu".

http://img161.imageshack.us/img161/4785/orkapx3.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=orkapx3.jpg)

breaker9240
20-01-09, 16:27
Wat ben ik het beste mee?
De sea world tickets hier al kopen via internet of daar?
Ik wil voor de goedkoopste oplossing gaan niet de makkelijkste :).

Sven

Michael66
20-01-09, 16:45
Via internet heb je het meeste voordeel. Meestal zo rond de $10 per ticket goedkoper dan aan de kassa.

Online bestellen via de website van Seaworld is heel gemakkelijk. Je krijgt dan een voucher per email. Voorheen moest je met die voucher dan bij een automaat bij de ingang je ticket ophalen, maar m.i. kun je nu rechtstreeks naar binnen met die voucher.

liesje1967
20-01-09, 17:27
Hoi,
Kun je dan nu gebruik maken van de actie, kinderprijs voor een volwassenkaartje...teminste dat maak ik ervan, op de website van seaworld.....tenminste voor de ticket voor 1 dag, of wat voor voorwaarden zitten hieraan????
Thanks

Teleton
20-01-09, 18:01
tenminste voor de ticket voor 1 dag, of wat voor voorwaarden zitten hieraan????

Als je op "details" klikt, krijg je de voorwaarden:

1 Park SeaWorld


Take advantage of select tickets at kids' prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.

Enjoy one visit to SeaWorld anytime within one year of purchase.
2nd Visit Free offers the flexibility to return a second day so you can experience SeaWorld on your schedule.
2nd Visit Free is valid for one additional visit to SeaWorld during regularly scheduled park hours for up to 7 consecutive days
Het ticket dient tenminste 7 dagen voor je bezoek gekocht te zijn.
Het ticket is tot één jaar na aankoop geldig
Het tweede bezoek aan Seworld is gratis
Het tweede bezoek dient plaats te vinden binnen 7 opeenvolgende dagen na je eerste bezoek.

some1new
23-01-09, 14:09
Kijk maar eens op : www.shamu.com (http://www.shamu.com)
Kun je live via de cam onderwater mee kijken

mirella37
01-03-09, 16:17
Volgens mij is de "be a kid again" geldig vanaf 3 maart 2009. Tenminste zo lees ik het op seaworld site. Of lees ik het nou helemaal verkeerd.

derrobbie
01-03-09, 16:38
Yep, je leest het verkeerd. er staat: Het ticket dient tenminste 7 dagen voor je bezoek gekocht te zijn.
Dus die 3 maart schuift elke dag een dag op

Ta2 Gerrit
06-03-09, 04:32
Volgens de diverse nieuwszenders, o.a. WFTV Channel 9 Eyewitness News (http://www.wftv.com/video/18864581/index.html) , wordt gemeld dat er plannen zijn Seaworld en aanverwante parken in geheel de US in de verkoop te doen.

Volgens een ingewijde in de pretparkwereld gaat het gerucht al een paar maanden, evenals dat Disney tot de belangstellenden zou behoren.

Diezelfde zegsman verzekerd ons dat er voor de consument niets veranderd; wie het ook koopt zal het gewoon voortzetten.

Michael66
06-03-09, 06:05
Dat speelt al sinds de overname medio 2008: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7047
Daarom is het gratis Anheuser-Busch bier ook al afgeschaft per feb. 2009: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8361

Katty
06-03-09, 18:41
Kan iemand mij zeggen hoe lang volgende shows ongeveer duren ( om een beetje een planning op te maken)

- Believe
- Blue Horizons
- Clyde Seamore take Pirate Island
- A'lure the call of the Ocean
- Pet's ahoy

Bedankt.

Teleton
06-03-09, 18:58
om een beetje een planning op te maken


De shows duren gemiddeld zo'n vijfentwintig minuten. Je moet er wel rekening meehouden dat je ruim voor aanvang van de show aanwezig bent, wil je niet achter een piliaar, in de brandende zon of erger nog, in de splash zone terecht komen. Een aantal shows ( die van Clyde & Seamore mag je niet missen) hebben een preshow, zodat je lekker bezig wordt gehouden. "Our shows are very polulair and can be very crowded" zeggen ze zelf en ze adviseren je twintig minuten voor het begin aanwezig te zijn. Reken dus per show gerust dat je drie kwartier nodig hebt.

Edit: Je kunt overigens pas een planning maken, als je het schema van de shows weet. Het definiteve schema van Seaworld krijg je bij de ingang.

Katty
06-03-09, 19:19
ja maar het programma van de shows is binnenkort op internet beschikbaar... nu al te zien tot begin april
Ik veronderstel dat het definitieve programma niet zo heel veel daarvan zal verschillen of ben ik dan mis?

Michael66
06-03-09, 19:24
Klopt, de showtijden staan op de site. Maar dat is geen garantie, het blijft namelijk een dierenpark met shows die afhankelijk zijn van de dieren. De tijden op de site zijn een richtlijn die je kunt gebruiken voor een beetje planning, maar bieden geen garantie. Op de dag dat je gaat krijg je vlak na de entree een plattegrond met op de achterkant de showtijden van die dag. En als die afwijken van je eerdere planning, ben dan vooral niet teleurgesteld. Kan gebeuren.

Katty
06-03-09, 20:48
ok, maar als richtlijn zal het wel kunnen dienen. Zo nauw neem ik de tijden toch niet. Ik probeer altijd op voorhand zoveel mogelijk te plannen (een beetje een maniak hierin) zodat er ter plaatse geen tijd verloren gaat aan zoeken en dat we niets missen van wat we zeker moeten gezien hebben.

Katty
06-03-09, 22:13
Op de sitemap van Seaworld staat rechtsbovenaan : Anheuser-Busch hospitality center en Brewmaster's Club.
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?

Njit
07-03-09, 00:06
Daar kon je vroeger bier proeven. Maar dat is dus niet meer..

Ta2 Gerrit
07-03-09, 00:13
Wat op zich al een goede reden was om de hele toko maar te sluiten :lol::lol::lol::-\"

Maar het gonst hier de hele dag maar door over dit gerucht. Inbev, de nieuwe eigenaar, zou geen zin hebben aan deze nevenactiviteiten aldus themepark consultant Dennis Speigel (http://www.myfoxorlando.com/dpp/news/030509_Disney_rumored_to_be_interested_in_SeaWorld )

marcelis10
16-03-09, 21:32
Volgens mij is dat alleen in de zomermaanden. Als je op de site van Seaworld kijkt kun je op de datum klikken om te kijken welke shows er die dag te zien zijn. Op 1 april stond Shamu rocks er nog niet bij. Vorig jaar was deze show volgens mij ook alleen maar in juli en augustus. Wel zeer de moeite waard.

groetjes Monique

huug & Astrid
17-03-09, 10:58
Wij willen ook graag Shamu Rocks zien in April maar dit stond nog niet vermeldt op de site.

In Maart staan de shows van Shamu Rocks wel op hun website.
Show is op vrijdagavond.

Ik neem aan dat de show in April ook op vrijdagavond is[-o<

kris65
17-03-09, 23:42
waar kan men promo codes terug vinden voor seaworld ?

Michael66
18-03-09, 09:04
Helaas zijn alle bekende promocodes door Seaworld/Busch Gardens geblokkeerd.

Maar als je zelf wat vindt of weet: laat het ons weten.

sjemmie
18-03-09, 12:37
... volgens mij zou CONVAID nog moeten werken.
Zou toch nog steeds $10 moeten schelen

Njit
18-03-09, 13:11
... volgens mij zou CONVAID nog moeten werken.
Zou toch nog steeds $10 moeten schelen

Niet echt interessant. Die korting heb je normaal ook al..

http://img8.imageshack.us/img8/2162/sea1r.jpg (http://img8.imageshack.us/my.php?image=sea1r.jpg)

http://img12.imageshack.us/img12/7057/sea2c.jpg (http://img12.imageshack.us/my.php?image=sea2c.jpg)

floriaantjes
18-03-09, 14:35
Ben ik nou zo dom? Bij American vacations zag ik ook dat ze tickets voor Seaworld verkopen. Vw Eur. 59,00 en kids Eur. 50,00. Dit is toch voordeliger dan de kinderkorting die je op de site van Seaworld krijgt? Of zit hier een addertje onder het bekende gras? Ook de tickets voor Disney zijn hier volgens mij voordeliger dan via Am. Estates.

Teleton
18-03-09, 16:11
Ben ik nou zo dom? Eur. 59,00 en kids Eur. 50,00. Dit is toch voordeliger dan de kinderkorting die je op de site van Seaworld krijgt?

Kweetnie, de tickets Adult or child op de site van Seaworld kosten $ 64.95 + 6% tax $ 3,90 wordt $ 68.85. Met de koers van vandaag (1.31) kom ik op €53.25. Bovendien kan je met de tickets van Seaworld 7 achtereenvolgende dagen naar het park en met de tickets van AV.

Een e-ticket Seaworld is dus voordeliger voor volwassenen en ook aantrekkelijker. Voor een kinderkaart voor 50 euro is AV weer de voordeligste, zeker als je niet meer dan 2 keer naar het park zou willen.

WackyWeazle
27-03-09, 09:35
Okay, bedankt voor de info.
Ik heb ze een mailtje gestuurd en wacht hun antwoord hierop even af.
Ik denk wel dat ik de tickets hier ga bestellen want ze hebben ook een aardige aanbieding voor Universal en Islands of Adventure.
Jaarabonnement voor Seaworld heb ik al binnen. Zondag besteld bij Seaworld Orlando en al op woensdag binnen voor slechts 80 Euro p.p.
En met dit jaarabonnement kun je met 50% korting naar Bush Gardens en Discovery Cove.
Ik kan bijna niet meer wachten. Nog een goeie 3 weken en we zijn weer terug in de Sunshine State! :grin:

Chanti
27-03-09, 09:56
@WackyWeazle: Ik zou gewoon even bellen en vragen of ze binnen 3 weken naar Nederland kunnen versturen. Misschien hebben ze wel iets van express post ofzo. Ik weet dat in Engeland je verschil hebt in postzegels en dat de ene sneller verstuurd wordt dan de ander. Tenminste toen ik daar nog woonde wel, maar dat is een aantal jaar geleden.
Success, ik ben benieuwd hoe je de 21 day tickets ervaart. Wij hebben ze ook gekocht!!

rob gertsen
27-03-09, 10:35
@WackyWeazle,

Orlando Ticket Deals stuurt binnen 8 dagen de tickets naar je adres in Nederland. Je moet wel even bellen, je CC gegevens geven (link, maar bij mij goed gegaan). Fluitje van een cent.

Zie mijn eerdere posts hierover van een paar weken terug.

Succes,

Rob

Teleton
27-03-09, 13:18
Zoals Dr. (Ton) Phlox ook al vraagt; waar kan ik dit terugvinden? Wij zijn zelf al een tijdje bezig met de tickets en ik kan dit zelf nergens op de site van Seaworld zien.

Ik kom niet verder dan dit:Voor korting op de tickets van Discovery kan je bellen, voor aanbiedingen en voor de tickets voor Busch Gardens kan ik geen kortingregeling van 50% voor dagtickets in het overzicht ontdekken. Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat ze zulke hoge kortingen geven, zeker niet voor DC. Misschien kijken we niet goed, dus help ons uit de brand!

cloggie68
27-03-09, 14:12
Ik ben ook benieuwd naar de bron van het jaarabonnement op Seaworld met 50% korting op DC. Dat is bijna de omgekeerde wereld... ik betaal nu bijna 1000$ voor 4 personen DC. Als ik 50% korting zou krijgen met die pas haal ik dat er ruimschoots uit. Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen als ik eerlijk ben.
Ik heb even gekeken wat de 'benefits' zijn van een annual pass en die vind ik hier (http://commerce.4adventure.com/estore/images/common/benefits/swf_benefits.pdf) terug, er staat wel iets over discount op DC maar er staat niet op hoeveel %.

ferret
27-03-09, 19:03
Het zou me verbazen als het niet lukt. Wij bestellen alle tickets daar al jaren en het gaat altijd goed. De eerste keer was ik wel nerveus bij de poort van Disney. Het personeel vond het ook wel erg lang (21 dagen), maar je kunt ze ook alleen maar kopen in Engeland. (volgens mij)
Busch Gardens is voor die prijs zeker de moeite waard.
Leuk he, vakantie plannen.

Riverwood
31-03-09, 22:08
Tijdens ons bezoek aan SEAworld bezochten wij BELIEVE en wat wij nog nooit hebben meegemaakt de eerste twee whale's hadden ruzie en wilden niet aan hun optreden beginnen, het duurde even maar na 15 minuten begon toch hun show die geweldig was, tijdens die tijd zat iedereen op verzoek van hun trainer muisstil te wachten want ze mochten geen aandacht hebben tot groot vermaak van alle aanwezige schoolkinderen, zochten de whale's wel hun aandacht, hoe bestaat het dachten wij, ook eens leuk om mee te maken.

Groetjes Henke.

Jurg
10-04-09, 15:02
Hallo,

Ik wil 3 kaarten kopen voor Seaworld en ik zat op de website daarvan te kijken en daar heb je keuze uit 2 mogelijkheden.

(hier de link naar de website)
http://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/swf/ticketssingleday.aspx

was is het verschil tussen beide? Alleen dat je de 1e keuze 7 dagen van te voren online moet kopen?

Jurg

Dr. Phlox
10-04-09, 15:20
Bij keuze 1 betaald een volwassene de prijs van een kind. Dus ipv $75 betaal je $65

cloggie68
10-04-09, 15:21
De bovenste is de aanbieding. Je krijgt volgens mij een e-ticket maar je mag pas na 17 april er gebruik van maken (het park in).

kimm82
16-04-09, 02:02
ik wil die kaartjes van $ 65 ook kopen. Weten jullie hoe lang het duurt voor ze die e-tickets verzenden? We gaan maandag al weg en wil ze wel op tijd nog uit kunnen printen. Zal ik dat halen?

Michael66
16-04-09, 07:25
Ik had ze binnen een werkdag binnen nadat de betaling was verwerkt. Da's het voordeel van e-tickets: dat gaat supersnel via email.

mirella37
16-04-09, 08:38
De e-tickets, staan gelijk in je mailbox en in je eigen account op de website van seaworld.

Ik heb ze dezelfde avond nog uitgeprint

Teleton
16-04-09, 09:31
We gaan maandag al weg en wil ze wel op tijd nog uit kunnen printen. Zal ik dat halen?

Hou er wel rekening mee dat sommige e-tickets pas 7 dagen na aankoop geldig zijn: Take advantage of select tickets at kids' prices when you pre-purchase on our Web site at least 7 days in advance.

kimm82
16-04-09, 11:05
Ja, daar had ik rekening mee gehouden.
Maakt het verder niet uit op welke dag je gaat? En kun je met dat voucher gelijk naar binnen of moet je die nog omwisselen voor andere kaartjes? Zo ja, waar?

Teleton
16-04-09, 11:08
Met een e-ticket kan je direct op iedere dag van de week het park in! Het ticket heeft een barcode, dat wordt bij de ingang gescand. Houd er wel rekening mee dat ze naar een identificatiebewijs kunnen vragen, de tickets staan immers op naam.

kimm82
16-04-09, 11:35
Bedankt. Ik wilde ze net bestellen maar het lukte niet. Ze gaven aan dat je alleen kunt bestellen als je in Florida woont (raar want ze vragen wel of je in US woont of International). Of zou ik gewoon een adres in Florida op kunnen geven (bijv van hotel)? Het gaat toch om mijn mail adres. Ze sturen de tickets toch niet per post op?

rolthof
16-04-09, 11:38
Hoi,

Ik heb even een origineel e-ticket op mijn site gezet, wat prive gegevens weggewerkt met zwarte balkjes, maar dan weet je wat je krijgt.

Dit print je uit, barcode zelf scannen bij het poortje (op het "plankje" onder de paslezer bij het poortje leggen) en je bent binnen.

http://www.gsmlink.com/seaworld.pdf

ps, deze is al gebruikt, dus uitprinten en binnen proberen te komen gaat niet lukken :D

Teleton
16-04-09, 11:52
Ze gaven aan dat je alleen kunt bestellen als je in Florida woont . Ze sturen de tickets toch niet per post op?

Via welke site bestel je de tickets? Ik zou de Seaworld site (http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx)gebruiken. Daar vragen ze het land van herkomst en dan kan je gewoon "Nederland" aanklikken.

De tickets krijg je per mail. Je krijgt een pdf bestand dat je kunt uitprinten en vervolgens bewaren. Zie het bericht van Rolthof.

Hannah
12-05-09, 19:43
We willen in januari ook naar Seaworld. Kun je nu ook al tickets voor Seaworld aanschaffen voor 2010, net als bij Disney?

sjemmie
13-05-09, 22:24
Weet niet of het online kopen van tickets hetzelfde resultaat geeft als bij SeaWorld zelf, maar op dit moment hebben ze daar "onsite" (dus ter plekke) de actie: Buy one day, get the rest of 2009.

kris65
15-05-09, 22:05
binnen 6 dagen gaan we richting orlando\\:D/, ik sta op het punt e-tickets te bestellen. ik veronderstel dat de momentele aanbieding van 89.95$ + tax de beste is :-k ? of weet iemand nog een betere promotie ?
Ik veronderstel dat ik de E-tickets nog tijdig zal onvangen als ik vandaag bestel?

Susie One
15-05-09, 22:56
Wij hebben vorig jaar E-tickets via internet besteld (bij seaworld zelf en met een promotiecode) en via de creditcard betaald. Daarna heb ik via de email ontvangen.

Veel plezier in Florida!
Susie One

Michael66
16-05-09, 09:11
Let op dat je sommige e-tickets minstens een week vantevoren gekocht moet hebben voordat je ze kunt gebruiken. Even goed de voorwaarden bekijken!

LEOnie211
16-05-09, 13:51
Op de site van seaworld staat dat als je de kaartjes wil hebben ouders voor kinder prijs moet je minstens 7 dagen van te voren een kaartje bestellen. Anders betaal je de gewone prijs. Ik geloof dat deze dan toch goed koper is dan aan de kassa.

kris65
17-05-09, 11:25
Juist Leonie211, heelwat goedkoper, hebben gisteren combikaartjes gekocht online (4x) voor seaworld+buschgarden, met visa betaald en alles is perfect verlopen, na 5 minuten email in de bus en tickets enkel nog af te drukken. Voor universal/island is het 2 dagen van te voren.

breaker9240
03-06-09, 20:12
Hoy,

Ik heb geboekt voor discovery cove op 3september.
Nu is men vraag wat moet ik meenemen als ik voor deze datum naar sea world eens wil gaan?

Dus ik ben dan nog niet met de dolfijnen gaan zwemmen maar wil dan wel al eens sea world gedaan hebben.

Moet ik dan gewoon een van die papieren meenemen ofzo dat ik via post gekregen heb?

groetjes, sven

bluedolph1n
03-06-09, 20:34
Ja, de papieren meenemen die je in de mail of post hebt gehad, en identiteitsbewijs. Je krijgt dan een dagkaart voor die dag. Voor de entree aan de linkerkant was een kiosk waar we dat konden regelen, toen wij er in mei waren.
Als je naar Discovery Cove ben geweest, is het pasje met de lanyard waar je foto op staat, die je krijgt in Discovery Cove, de pas voor Seaworld.