PDA

Bekijk Volledige Versie : SeaWorld Orlando



Pagina's : 1 [2] 3

bluedolph1n
03-06-09, 21:51
Dat was inderdaad 7 dagen, is nu 14 dagen:
Amenities
The admission packages to Discovery Cove are all-inclusive. Therefore, admission includes the use of lockers, wetsuit, towels and mask during your stay, free parking, shower amenities, souvenir snorkel, complimentary entry photo, continental breakfast, lunch, all drinks and snacks, access to the Explorer's Aviary, Tropical Reef, Serenity Bay, Wind-away River, a 14-Consecutive day pass to either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa.
Link: http://www.discoverycove.com/DCO2/Plan/ParkInfo.aspx

Het ingaan van de Seaworld/Bush Gardens pas is 14 dagen voor of na het bezoek, of een combinatie, dus bijvoorbeeld een paar dagen ervoor, en een paar dagen erna.

Michael66
19-06-09, 15:17
Zag net in de Orlando Sentinel (http://www.orlandosentinel.com/entertainment/orl-calattraxbox19061909jun19,0,5567289.story) een leuke aanbieding voor SeaWorld:
SeaWorld Orlando: Off BeachLine Expressway at Interstate 4 southwest of Orlando; 407-351-3600; free one-day admission to Aquatica (http://www.floridaforum.nl/topic/travel/trips-vacations/theme-park-vacations/aquatica-PLTRA0000004.topic) or Busch Gardens with purchase of Sea World ticket (through 2009). Regular admission is $74.95 plus tax general, $64.95 plus tax ages 3-9.Ik heb de aanbieding echter niet online kunnen vinden, dus waarschijnlijk alleen ter plaatse aan het loket.

parrot
20-06-09, 22:29
Leuke aanbieding maar alleen voor Florida residents, staat gewoon in de ticket afdeling op de website voor residents.

LEOnie211
12-07-09, 10:35
ik heb een aantal weken geleden e tickets besteld van seaworld en deze uitgeprint. Nu heb ik nog steeds geen afschrift gehad van mijn cc dat ze betaald zijn. Is dit pas als je de e tickets gebruikt? of zal ik nog wat langer moeten wachten?

Susie One
12-07-09, 11:09
Heb je de tickets via de site van Seaworld besteld?

Vorig jaar hadden wij de tickets via deze site met de creditcard besteld. 4 weken later hadden wij de creditcard afrekening met deze transactie.

Het ligt eraan van welke creditcardmaatschappij de creditcard heb. Je zou ff kunnen bellen met je creditcardmaatschappij. Wie weet is het overzicht al verstuurd maar heb je deze niet ontvangen.

Susie One

LEOnie211
12-07-09, 11:40
ja bij de seaworld site deze waren daar goedkoper. Undercovertourist gaf er zelf een verwijzing naar. Ik denk dat ik nog een weekje afwacht en dan even visa bel.

cloggie68
02-10-09, 12:31
Aanbieding van vandaag in de mail:
For a limited time purchase a SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, & Aquatica 3 park combo ticket for the price of 2 parks. Our unique Length of Stay Benefit allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge. Ticket expires 14 days after first use. Also included is free roundtrip transportation on our Shuttle Express for the short ride to Busch Gardens in Tampa. E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.

Flufjuh
02-10-09, 13:02
Our unique Length of Stay Benefit allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge. Ticket expires 14 days after first use.

Dit klinkt vrij tegenstrijdig..... Waarschijnlijk bedoelen ze dat je per dag kan komen en gaan wanneer je wil? Anders staan hier natuurlijk twee totaal verschillende dingen. Onbeperkt toegang gedurende de hele vakantie, maar het ticket verloopt wel 14 dagen na eerste gebruik. :)

corrus
02-10-09, 13:09
Aanbieding van vandaag in de mail:
For a limited time purchase a SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, & Aquatica 3 park combo ticket for the price of 2 parks. Our unique Length of Stay Benefit allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge. Ticket expires 14 days after first use. Also included is free roundtrip transportation on our Shuttle Express for the short ride to Busch Gardens in Tampa. E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.

Dit klinkt vrij tegenstrijdig..... Hoezo?

Waarschijnlijk bedoelen ze dat je per dag kan komen en gaan wanneer je wil? Niets waarschijnlijk!... Je moet het wel lezen zoals het daar staat... dus...

Je kunt dus komen wanneer en zovaak je wilt. :cool:

cloggie68
02-10-09, 13:11
Leek mij ook vrij duidelijk... het is 3 parken voor de prijs die je normaal betaalt voor 2 parken (dat is de aanbieding) voor length of stay...

floridayvonne
05-10-09, 10:42
Zoals jullie misschien weten ga ik in maart 2010 weer naar orlando en ik wil ook weer nar Seaworld. nu herinner ik me van vorig jaar dat er een manier met promocode is om korting te krijgen op de entreeprijs. Weet iemand nog hoe dat werkte? Ik weet nog van de vorige keer dat het flink scheelde. Bedankt alvast

Teleton
05-10-09, 10:54
Weet iemand nog hoe dat werkte?

Dat werkte zo: je kreeg van een ander forumlid/moderator de code met een persoonlijk bericht toegestuurd. Waarom niet op het Forum? Zodra de code op een forum verschijnt, loop je het risico dat deze wordt gewijzigd of ingetrokken.

De laatste tijd zie ik niet veel codes meer, maar misschien heb je geluk en weet er iemand raad. Kijk anders voor de e-tickets op de site van Seaworld voor kids prices....ook geen slechte deal.

looney
05-10-09, 19:16
@cloggie68;
even nagevraagd. Kaarten zijn een jaar geldig vanaf datum aankoop (gedurende 14 aaneengesloten dagen)
site: http://www.floridaparks.co.uk

Yes, the tickets are valid for a year from the date of purchase until the same day, next year. If you buy them today, they will be good until October 5, 2010 and you can use them anytime before their expiration date

Teleton
06-10-09, 17:14
De vraag was: Hoe kom je ook al weer aan de promocode voor de korting op Seaworld?

Je kunt ook even googelen. Pas wel op met wat je opent, voor je het weet heb je een mailbox vol spam. Maar ik vond op deze site (http://dealspl.us/seaworld-coupons) nog een code. For a limited time......dat dan weer wel en volgens mij kan je voor de Kids prices helemaal geen code gebruiken.

looney
24-10-09, 11:27
net kaarten gekocht via www.floridaparks.co.uk (http://www.floridaparks.co.uk)
voor 4 personen $405,30 (of te wel € 270,-)
mooie prijs want nu nog geen 5 euro p.p.p.d.

Riverwood
30-10-09, 19:26
Prijzen SEAWORLD omhoog, in navolging van Disney, details heb ik niet.

Niet leuk maar het is niet anders.

Henke.:mrgreen:

looney
30-10-09, 19:39
Ja $4,- per ticket omhoog. Prijzen van de combi tickets zullen ook verhoogd worden. Nieuwe prijzen gaan in vanaf maandag. Mocht je willen gaan dan best voor maandag je slag slaan.
http://www.orlandosentinel.com/travel/attractions/orl-bk-seaworld-ticket-prices-103009,0,6745761.story

A.Hofman
30-10-09, 22:08
In 2003 kostte een kaartje volgens mij $55 dollar, dat was toen ongeveer €55.
Nu kost een kaartje $78,95, dat is € 53,34. Als je het zo bekijkt valt het best mee:)

Lea
31-10-09, 11:56
En wij maar klagen dat hier de entree voor de Efteling zo duur is.

Valt dan nog wel mee.

marijke8
31-10-09, 17:13
Zijn wij blij dat we voor 15,00 dollar meer een jaarkaart hebben gekocht. Gebruik in augustus 2009, december 2009 en juli/augustus 2010

Shena22
01-11-09, 21:14
Hallo,

Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.

graag hoor ik jullie

Gr.Shena

Renske1978
01-11-09, 21:20
http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/TicketsSingleDay.aspx

10 dollar korting op de "gewone" kaarten.

Njit
01-11-09, 21:38
Maar da's denk ik niet wat ze bedoeld :)
Voor zover ik weet is er geen na-middag kaartje.

Shena22
02-11-09, 15:31
Ik bedoel inderdaad wat anders.

Omdat we heel weinig tijd hebben en er een paar bij zijn die heel erg graag de show willen zien van shamu ( voor de 3de keer :razz:) willen we niet de hele dag naar het park. Maar dan een paar uurtjes.

Maar toch bedankt. :-P

corrus
02-11-09, 15:34
Hallo,

Weet iemand misschien of je ook een halve dag bijvoorbeeld van 4 uur smiddags tot 7 uur s avonds naar seaworld kan? Tegen een andere prijs als een dagkaart uiteraard.

Wél echt Hollands...
Ik wil er maar een uurtje naar toe, dan wil ik ook maar een uurtje betalen... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Shena22
02-11-09, 15:43
Ja! Ga niet de volle pond betalen als ik alleen maar een uurtje in het park loop. Dan doe ik liever wat anders.... :)

Njit
02-11-09, 15:50
En anders stuur je die persoon even door naar Youtube. Kan hij het ook zien: http://video.google.nl/videosearch?q=believe+seaworld&emb=0&aq=f#

Shena22
02-11-09, 15:58
haha dat is een goeie.

Had vorig jaar ook gewoon die DVD moeten kopen :(

Dlicious
05-11-09, 14:29
Ik vond die Shamu show helemaal niet zo bijzonder... de dolfijnenshow met acrobatiek was veeeeeel leuker!

Shena22
05-11-09, 16:40
De Dolfijn show vond ik ook erg leuk! maar bij Shamu kreeg ik wel even een kippevel momentje toen hij binnen kwam hoor... Vond het wel een hele gave show, of ieder geval vind de Orka's gave dieren, misschien is dat het meer :)

Renske1978
05-11-09, 19:55
Mijn gevoelens bij die shows waren dubbel, de ene kant mooi en indrukwekkend de andere kant echt heel zielig voor die beesten.

moonlight91
06-11-09, 16:01
ik vroeg me dit dus ook af in die zin

ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:
al dat rollercoster gebeuren rondom hoeft niet zonodig
omdat we ook naar discovery cove gaan, kunnen we dus ook vrij seaworld binnen..
maar als ik alleen beestjes wil kijken daar ,is een ochtend dan genoeg
zodat we in de middag nog naar een ander park kunnen, waar we bv op een hele dag niet rond gekomen zijn

Teleton
06-11-09, 16:47
ik wil er wel graag heen voor `de vissen`:wink:

Alles kan, maar als je niet voldoende tijd neemt voor dit leuke themapark, vis je achter het net. Een rondgang door het park leidt je niet alleen langs de rollercoasters maar ook langs de diverse shows waarin de (zee)zoogdieren een grotere rol spelen dan vissen. Als het doel van het bezoek aan dit themapark 'naar de beesjes kijken' is, vang je echt bot en dat wil geen hond. Het is in iedere geval geen dierenpark.

Het lijkt mij echt de moeite waard om even naar de site van Seaworld (http://www.seaworld.com/orlando/default.aspx) te gaan en op Explore the park te klikken. Zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten en kan je zelf uitvogelen wat je kunt verwachten. Dat is in ieder geval veel meer dan beesjes en roller coasters, echt waar. Oh, ja de shows in dit park worden druk bezocht, maar al te vaak zit je als haringen in een tonnetje gepakt......

Ta2 Gerrit
13-11-09, 10:07
Even een vraag over de bereikbaarheid van Seaworld.
Tijdens de volgende trip komen vrienden een weekje "logeren" en die willen ook wat parken bezoeken waaronder Seaworld.
Nu zijn wij daar niet zo lang geleden daar nog geweest, dus gaan wij niet mee.

Nu vraag ik mij af of er een soort drop-off zone is waar ik ze kan afzetten en later weer oppikken, in de buurt van de ingang, zonder parkeergeld te hoeven betalen.
Op de website kon ik het niet vinden. Iemand kennis of andere suggesties ?

Dezelfde vraag geldt eigenlijk ook voor de Disneyparken, met name Epcot.

Teleton
13-11-09, 10:40
Nu vraag ik mij af of er een soort drop-off zone is waar ik ze kan afzetten en later weer oppikken, in de buurt van de ingang, zonder parkeergeld te hoeven betalen.


Yip, bij Seaworld is er een drop-off zone waar je heel gemakkelijk op kunt. Hier staan ook de taxi's en stopt de Lynx-bus. Het is aan de Seaharbour Drive, tegenover het overloopparkeerterrein. Je loopt zo naar de ingang. Volgens mij staat het ook met borden aangegeven. Bij Disney hebben wij hele goeie ervaringen met afzetten:wink:. Je zegt bij de normale ingang dat je een gezelschap aflevert. Vervolgens mag je zonder te betalen op het parkeerterrein. Meestal laten ze je de blauwe lijn voor invaliden en taxi's volgen. Ophalen? Ook geen probleem, zelfde procedure!

[verwijderd]
13-11-09, 19:12
Is dat de oplossing voor het betalen van parkeergeld bij Disney, zal hem onthouden.:p

Peter en Cindy
29-12-09, 23:33
Hallo allemaal
Even een vraagje misschen is die al eens door iemand gesteld of beantwoord maar ik ben hem nog niet tegen gekomen.

Mijn vriendin en ik gaan in Jan/feb naar ondere andere orlando
en we willen daar ook naar seaworld.

Nu wil het zo zijn dat we in augustus weer moeten :)
Nu is ons oog gevallen op annual passes met best wel voordeeltjes leek mij gratis parkeren extra discounts on food en beverages and merchandise.

Voor maar een 10 $ meer dan een single day ticket.

Nu mijn eerste vraag vanaf welk moment gaat tie pas in vanaf aanschaf datum of vanaf eerste bezoek datum? Dit kan ik namalijk nergens makelijk terug vinden.

Nu zat ik net weer op de seaworld site en kwam ik nog een leuke aanbieding tegen,
de Sea world funcard pay less than a day zo ver ik het goed begrijp is dit ook een jaar abo tegen scherp tarief maar dan zonder de voordelen van aan anual pass
No extra bennefits en niet gratis parkeren.

Nu zat ik eens echt hollands tedenken als ik nu eens (we gaan toch met ons tweetjes)
als ik nu eens 1 annual pas koop en 1 sea world funcard.
(dan kan ik toch gratis parkeren en krijg toch kortingen in het park)


nu mijn tweede vraag zie ik iets over het hoofd beide bezoeken zijn voor 2010
Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

In afwachting op jullie reacties

Groetjes Peter

Teleton
30-12-09, 11:45
Voor maar een 10 $ meer dan een single day ticket.MMM, een 1 park single day ticket kost op hun internetsite 68.95....... Maar een jaarkaart van 99,95 ex tax is al snel een koopje.


Nu mijn eerste vraag vanaf welk moment gaat tie pas in vanaf aanschaf datum of vanaf eerste bezoek datum? Vanaf het eerste bezoek. Je gaat met je bevestiging en je creditcardnummer naar de automaat bij de ingang en print je tickets daar uit.


als ik nu eens 1 annual pas koop en 1 sea world funcard.(dan kan ik toch gratis parkeren en krijg toch kortingen in het park) Groot gelijk, goeie deal. Zo'n constructie hebben wij ook voor Universal=D>=D>

Peter en Cindy
30-12-09, 20:43
Dankje wel mijn vraag is beantwoord ik ga ze zo gelijk maar eens reserveren nu de disney tickets nog en dan ben ik rond voor deze vakantie.

IK las in jou verslag (zeer leuk om telezen BTW) dat je ook annual tickets voor disney hebt gekocht geeft dat net zo veel voordelen als de seaworld tickets en is daar ook een soort constructie van temaken?

Teleton
31-12-09, 07:42
is daar ook een soort constructie van te maken?

Over de Disney passen (http://disneyworld.disney.go.com/passholder-benefits/)hebben we best wel lang nagedacht omdat ze relatief prijzig zijn. Er zijn geen constructies. Maar uiteindelijk bood een jaarpas voor ons toch meer voordelen dan een 'never expire' ticket omdat we voor het eerst zes aaneengesloten weken hopen te gaan.

Kijk overigens, voor je Universaltickets koopt, nog wel even naar de geblokkeerde dagen (http://www.universalorlando.com/Tickets/Annual_Passholders/2010blockoutdates.aspx?ComponentId=12063&SourcePageId=9240#1). Het zijn er niet veel, maar ze zullen maar net in jullie vakantie vallen......

JanineB
07-02-10, 07:56
Yes! Net kaartjes besteld voor Dine with Shamu. As vrijdag om 5.30 pm zitten we daar!!

Nou ja besteld..... eerst kreeg ik een mail dat het verwerkt moet worden. Later kreeg ik nog een mail met:
status: Confirmation #******
Is het dan oke?

Ta2 Gerrit
09-02-10, 08:46
Als je een confirmation (bevestigings) nummer (#) krijgt, lijkt het mij meer dan oké.

Dr. Phlox
09-02-10, 09:15
Dat nummer neem je mee. Bij de ingang ga je dan naar de informatiebali en daar krijg je de tijd door hoe laat je op de aangeweze locatie moet zijn. Als je dan op die locatie bent op de aangeweze tijd, dan krijg je een soort visitorpas die je om je nek kan doen en wordt je naar je plaats begeleid. Het kan dus zijn dat je niet direct aan de waterkant zit. Lees en kijk anders onze bevindingen van de dag in Seaworld 2008 www.t-damen.nl (http://www.t-damen.nl) en dan dag 21 van zowel het reisverslag als de foto's
Grz
Ton

flevogirl
16-02-10, 14:42
Hallo Allemaal...het word mijn "1e " keer Sea world dit jaar en ik heb er enorm zin in !
Als ik bij exhibits ga kijken, zie ik afbeeldingen van contact met dolfijnen ..eerst dacht ik nog "moet ik toch naar key west", maar ik begreep dat dat een gedeelte in Sea world is...zucht..

Weten jullie ook wat de kosten zijn van zo een interactie, en moet je die reserveren ??

Iemand ook ervaringen met discovery cove ?? Het kost een paar centen maar ja......

Teleton
16-02-10, 16:39
Iemand ook ervaringen met discovery cove ?? Het kost een paar centen maar ja...... O jee, een heel topic vol Discovery Cove (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1164&highlight=Discovery+cove)informatie gevonden. En als je naar DC gaat, mag je gratis naar Seaworld. Dat scheelt weer een paar centen.......;-).

Als je met "contact met dolfijnen" de Dolphin Cove bedoelt; deze is de gehele dag geopend voor het publiek. Op bepaalde tijden worden de dolfijnen gevoerd. Je kunt dan zelf bakjes vis kopen. Je kunt ook voor tours behind the scene kiezen. Bijvoorbeeld de Dolphin spotlight tour. Lees alle informatie, ook over de kosten, op hun site (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/Tours.aspx)

irmaatje123
25-02-10, 11:15
Vorige week in seaworld geweest,en jammer maar bij de dolphin encouter is toch het een en ander veranderd.Vroeger kon je langs de hele bassin rand lopen,en mocht je een beetje met het water spelen zodat de dolfijnen naar je toekwamen.Dat is nu verboden,ze komen meteen naar je toe,je mag je hand alleen stil in het water houden,maar dan komen ze niet.Verder kun je alleen de dolfijnen vis geven als je per persoon een bakje vis koopt,je gaat dan in een afgesloten gedeelte de dolfijnen voeren,je reisgenoten kunnen dus geen foto maken of ook een visje uit het gekochte bakje geven,ongeveer 8 dollar.Balen dus,maar zij verdienen er (te)veel aan.

pumi1000
25-02-10, 12:41
@Irma

Moet je dan met 2 personen ieder een bakje vis kopen zodat je samen naar binnen kan om ze te voeren - en natuurlijk om foto's te maken? En kinderen moeten die dat ook alleen doen?

irmaatje123
25-02-10, 13:12
Ja zeker,en of je dan maar 16 dollar wil afrekenen.Je krijgt je bakje vis ook pas als je bij het bassin staat.Als je slim bent ga je zelf tegen het hekje (onder de parasol staan)en laat je je kind zo dicht mogelijk naar je toekomen met de visjes.Je kunt dan als de trainers het niet zien zelf misschien een dolfijn aaien of een foto maken.Het is lastig maar het proberen waard.Wij probeerde het ook,maar onze dochter die de visjes had gekocht mocht niet dicht bij het hekje staan,balen he.

pumi1000
25-02-10, 14:10
Ja dat is dan jammer.....dat wordt dan 2 bakjes vis kopen O:) want een foto is toch wel leuk.......

Heb ik alleen nog een vraagje gaat dat voeren de hele dag door en komen die dolfijnen altijd je vis opeten?

Teleton
26-02-10, 11:46
Voor de Florummers die in maart naar SeaWorld gaan; houdt rekening met grote drukte in de weekends. Op zaterdag zijn de optredens van Latijns Amerikaanse artiesten in het kader van het Viva la Musica Festival (http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=599). Hier komen duizenden liefhebbers op af. Vooral voor de Puertoricaanse gemeenschap is het een groot feest.

Het festival begint om 12:00 uur de optredens in het Bay Side Stadium vanaf 14:00 uur. Zelf zijn we eens bij toeval op dit festival verzeild geraakt en we hebben genoten. Vooral de sfeer in het park en in het Stadium vonden wij geweldig. De artiesten waren voor ons volslagen onbekend, maar je moet wel een ijskonijn zijn om niet enthousiast te worden van de latin music. Wie van een feestje houdt, mag dit evenement waar la vida loca (the crazy life) wordt gevierd, niet missen.

Het Viva la Musica festival vindt overigens ook in Busch Gardens plaats. De optredens daar staan gepland op de zondagen in maart.

irmaatje123
26-02-10, 15:28
Toen wij er waren begonnen ze om kwart voor 10 met voeren,en daarna ieder kwartier.Probeer bij de eerste voeding te zijn,het is nog niet zo druk dan.Alvast heel veel plezier.

6foot6
06-03-10, 03:37
Gezien op amerikaanse Pepsi blikjes in Florida:
Promotie code voor tickets Seaworld of Bushgardens: Pepsi2010
Kaarten zijn dan $ 59,95

Voor Seaworld:
Ga naar http://www.seaworldorlando.com (http://www.seaworldorlando.com/)
kies: begin purchase>orlando visitor tickets
scrol op deze pagina helemaal naar onderen en klik op "promo code"
Bovenin het volgende scherm kun je dan Pepsi2010 invullen.

Geldig voor maximaal 6 kaarten en tot 31 augustus

Bushgardens zal wel net zo gaan

katjab
06-03-10, 08:00
Onwijs bedankt voor de tip, ik was van de week aan het zoeken of ik een promocode kon vinden voor Bushgardens maar dat was nog niet gelukt.
Ik ga het van de week even proberen.

pascalbrouwers
06-03-10, 08:47
Deze code is ook geldig voor aquatica en adventura island en jammer genoeg niet voor dc

patgooss
06-03-10, 12:51
Volgens mij alleen voor 1 dag tickets. Jammer, met een combi ben je 99 dollar voor onbeperkt entree kwijt. Leuk voor SW en BG.

Florida-freak
11-03-10, 16:22
Hallo,
Na vele bezoeken aan Seaworld en Discovery cove leek het ons dit jaar leuk om in Seaworld 1 van de tours te doen. Maar er staat erg weinig informatie op de site van Seaworld. Heeft iemand als eens 1 van de tours gedaan en wil zijn ervaring met ons delen?

We zijn erg nieuwsgierig of dit ook goed te doen is met een dochter van 10 jaar die slecht engels spreekt.

123inkie
16-03-10, 18:34
Tip!

Voor $59,95 naar Seaworld Orlando!

Wil je Seaworld bezoeken, dan is het mogelijk om een e-ticket te kopen voor 1 dag voor $59,95.

Site Seaworld Orlando----tickets----promo code is pepsi2010.

Actie van Pepsi-Cola.

Scheelt toch weer.....en dat vinden wij zuinige hollanders niet erg...toch?

<<Mod Michael66: Toegevoegd aan SeaWorld-topic>>

hrjhaan
16-03-10, 19:13
Op de site van Bush Gardens heb je een combi-kaart voor 2 parken: Bush Gardens en Seaworld voor $ 99,95. Bush Gardens 1 dag kost $ 64,95 en Seaworld $ 59,95 = $ 124,90. Dus als je toch van plan bent beide parken te doen dan is deze combi-kaart het overwegen waard.

ghermsen
17-03-10, 09:22
Gewoon even je gegevens invullen op de site van Seaworld en je Cardnummer vermelden. Vervolgens kun je zelf je kaarten uitprinten. Je hoeft GEEN datum te vermelden. Heel simpel.....

Jojo7826
17-03-10, 23:13
Let op!! deze actie geld alleen als je 1 park bezoekt, wil je Seaworld combineren met een ander park, betaal je de prijs wat op de site vermeld staat, 100doller e-ticket of 110doller bij kassa.
Wij gaan eind april en willen dus Seaworld + Bush Gardens bezoeken en kunnen GEEN gebruik maken van deze actie code.

Michael66
18-03-10, 08:26
Klopt Jojo, maar dat staat er ook duidelijk bij. Eén dag SeaWorld voor $ 59.95+tax, that's it.
En zoals al eerder aangegeven zijn er voor combitickets andere mogelijkheden, waarbij via de website van de SeaWorld Entertainment Parks op dit moment de gunstigste is qua prijs.

Maar er zullen wel weer andere / nieuwe actie komen. En zie je ergens zo'n actie: plaats die dan a.u.b. hier op het forum.

charly
21-03-10, 23:05
@Peter en Cindy;
ik heb op de site van Seaworld gekeken, maar is de funcard niet alleen voor Florida residents? Zo ja, kun je hem als europeaan toch kopen, wordt hier niet op gecontroleerd.

Wij zitten te denken aan één jaarkaart en drie "gewone kaarten". We verwachten alle parken circa 2x te bezoeken, als je dan de parkeerkosten telt, heb je al gauw de kosten van één jaarkaart eruit. Als je één jaarkaart hebt waar je korting mee krijgt, kun je dan gewoon voor 4 personen eten kopen zonder dat men vragen stelt.

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,
Charly

brinsky
24-03-10, 11:45
Hallo allemaal,

Ik kon het zo gauw even niet vinden dus misschien is de vraag al eerder geplaatst? Maar toch even de volgende vraag: Wij hebben via undercover tourist ook kaartjes voor Seaworld besteld, 1 + 1 dag gratis. Nu krijgen we voor 1 dag een kaartje en staat op de verpakking: "please have ticket validated for 2nd day entry before leaving park" Heeft iemand hier ervaring mee en hoe werkt het precies?

Groetjes brinsky.

Teleton
24-03-10, 12:12
hoe werkt het precies?

Voor je het park verlaat, meld je je bij het loket bij de uitgang om de geldigheid je ticket te laten verlengen. Kan niet missen, staat duidelijk aangegeven.

Niels82
25-03-10, 22:46
Zie het net op de E-Tickets die we hebben dat je idd een 2e dag gratis hebt.
Dus "slechts" 59 dollar en dan kun je ook nog 2 dagen naar binnen ook.
Wij hebben alvast ons bezoekje naar seaworld verzet naar de eerste dag ipv laatste :)

twinmom1995
30-03-10, 21:32
Het is nog steeds mogelijk hoor.
Zelf zit ik op een minilaptop en zag het eerst ook niet :???:
Het is onder 'begin purchase' te vinden.

Riverwood
02-04-10, 03:44
BELIEVE.

Vandaag de show Believe bezocht, helaas is het nu een totaal andere show geworden,trainers zijn niet meer samen in het water met de killer whales, slechts een salto en heel veel water naar het publiek en dan niet alleen op de eerste tien rijen.

Hebben toch van onze dag Seaworld genoten, groetjes Henke.

lena
02-04-10, 14:34
Hallo allemaal!

kan iemand me vertellen hoelang van te voren ik een ticket voor Discovery cove moet reserveren?Is het trouwens in één dag te combineren met Seaworld of heb ik alleen voor Seaworld al een hele dag nodig?Ik vertrek volgende week al en helaas heb ik enkel drie dagen de tijd om in Orlando te genieten van zoveel mogelijk....

cloggie68
02-04-10, 15:29
Seaworld en DC op één dag zou ik echt zonde vinden! DC is all-inclusive (ontbijt, lunch, drankjes, snacks) en er is genoeg te beleven voor de hele dag. Bovendien krijg je er gratis twee weken toegang tot Seaworld bij en daar kun je ook makkelijk een dag doorbrengen (wij hebben er vorig jaar ook helaas maar 1 dag van kunnen gebruiken, toen was het 7 dagen gratis toegang).

Probeer 2 dagen te plannen... of desnoods 1 dag DC en 1/2 dag Seaworld (goed naar de tijden van de shows kijken op de website).

ruthytje
06-04-10, 03:10
bellago: ik volg je daarin volledig, de show believe is een lauwe afkooksel van de show dat ik 10 jaar geleden heb gezien. Hoewel de visual effects met draaiende videopanelen wel super tof gedaan zijn. Maar je voelt de energie veel minder. Er wordt veel water gespetterd naar het publiek, maar geen kunstjes meer zoals jetski op hun snuit of samen jumpings doen. Blijkbaar zou het op internet staan dat meezwemmen met een killerwhale voorlopig niet toegelaten wordt.

Wat me wel enorm bevallen is was 1. de dolfijnenshow met een prachtig acrobatische act + pet ahoy om je dag met een very big smile af te sluiten.

Natuurlijk was Believe eerst voorafgegaan door een ode aan de army-heroes. Wat een patriotisme...

daisypeeters
06-04-10, 17:41
Wij zijn van 21 mei t/m 25/5 in Orlando. Wij willen die zaterdag, zondag of maandag Seaworld en Universal Island of Adventure bezoeken. Welke dag raden jullie welk park aan ivm drukte in de weekenden.

Teleton
06-04-10, 18:36
Wij zijn van 21 mei t/m 25/5 in Orlando. Wij willen die zaterdag, zondag of maandag Seaworld en Universal Island of Adventure bezoeken. Welke dag raden jullie welk park aan ivm drukte in de weekenden.

Hier (https://secure.universalstudios.com/webstore/shop/ViewItems.aspx?Merchant=UOMain&CategoryGroupExternalID=UO&CategoryExternalID=UOUEP) kan je zien welke drukte Universal zelf op die dagen verwacht. Verder kan je in z'n algemeenheid zeggen dat de weekends in Seaworld drukker zijn dan de maandag. Maar wie weet of er op maandag toevallig niet een paar busladingen druktemakers op bezoek komen? Ook het weer speelt een rol. Dus ja, welke dag is de beste......goeie vraag!

ruthytje
07-04-10, 00:15
Verder kan je in z'n algemeenheid zeggen dat de weekends in Seaworld drukker zijn dan de maandag. Maar wie weet of er op maandag toevallig niet een paar busladingen druktemakers op bezoek komen? Ook het weer speelt een rol. Dus ja, welke dag is de beste......goeie vraag!

Yep we zijn maandag 5 april naar Seaworld geweest en er was zowat 3500 man binnen, ik denk dat je nooit zeker weet. Maar het is een grote park, de shows kunnen redelijk wat publiek huizen en er zijn ong. 1 per uur, dus vooral niet opjagen.

esthervdm
09-04-10, 11:25
Bedankt voor de tip over de promocode. Hij deed het inderdaad toch :-) Maar we hebben een combiticket gekocht voor Seaworld + Aquatica voor 2 weken voor 99,95 dollar. Is in verhouding toch goedkoper vind ik.

birgitalards
21-04-10, 17:33
is er ook zo'n mooie combinatie aktie? Zie hier dat seaworld voor 59,95 geboekt kan worden, mooi prijsje! Is er ook zoiets voor Seaworld en Aquatica?

hrjhaan
21-04-10, 20:25
Je kunt bij http://www.attractionticketsdirect.ie/ een 3 park ticket kopen voor € 84,00. Deze is 14 dagen na eerste gebruik geldig. Dit ticket is voor Seaworld, Aquatica en Bush Gardens.

daisypeeters
24-04-10, 14:32
Ik wilde zojuist kaarten gaan bestellen op de site van Seaworld. Nu lukt het niet met betalen, ze geven elke keer aan dat de beveiligingscode onjuist is, terwijl die toch echt goed is. Wij hebben een Visa kaart. Nu las ik ergens op die site dat je alleen kaarten kan bestellen met een US creditcard. Maar de meeste mensen die in NL wonen, hebben toch ook gewoon een nederlandse creditcard? Weten jullie wat ik kan doen? En hoe hebben jullie dat allemaal gedaan dan?

Teleton
24-04-10, 14:55
Nu las ik ergens op die site dat je alleen kaarten kan bestellen met een US creditcard.

Staat het type creditcard wel goed ingesteld? Je kunt gewoon met je visakaart betalen hoor.

daisypeeters
24-04-10, 15:46
Bedankt voor je snelle reactie, maar wij hebben vaker gewoon in het buitenland betaald met deze creditcard. Ook hebben we vaker bij buitenlandse bedrijven via internet spulleltjes besteld. Ik snap het echt niet?
Dit staat er namelijk:

What type of payment do you accept?
We accept Mastercard®, Visa®, Novus/Discover® and American Express® credit cards (issued by U.S. banks only and with a US billing and shipping address).

Teleton
24-04-10, 23:01
What type of payment do you accept?
We accept Mastercard®, Visa®, Novus/Discover® and American Express® credit cards (issued by U.S. banks only and with a US billing and shipping address).
Ik ben bang dat je op de Seaworldsite verdwaald bent. Kies voor de Florida Visitor ticket en kies Tickets voor kidsprices. Dit zijn e-tickets. Bestel je tickets. Uiteindelijk kom je dan op deze pagina:

http://img171.imageshack.us/img171/9339/creditcardinfo.jpg

Gaat vast lukken!

Michael66
25-04-10, 01:58
Ik wilde zojuist kaarten gaan bestellen op de site van Seaworld. Nu lukt het niet met betalen, ze geven elke keer aan dat de beveiligingscode onjuist is, terwijl die toch echt goed is.Misschien dat het hierom misgaat: De beveiligingscode is niet je pincode, maar drie cijfers die op de achterkant van je creditcard staan. Op de strip waar je je handtekening hebt gezet staan drie of meer cijfers, de laatste drie daarvan zijn de CID-code of CVV2-code.

Dat zou er zo uit kunnen zien:

https://www.aborg.net/~ottawarw/images/ccv2.gif

Een aantal plaatjes met meer voorbeelden: http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1T4GGIH_nlNL277NL277&q=cvv2&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Meer info daarover: https://www.theworldcard.nl/content/Alles-over-Visa-Card/Veilig-betalen/Veiligheidscode/

Suzie
25-04-10, 11:47
weet iemand hoeveel parkeerkosten je bij seaworld en aquatica betaald? Ik twijfel nog tussen de adults-for-kids tickets of de annual pass (bij de laatste zit parkeren inbegrepen en is 40$ duurder)

[verwijderd]
25-04-10, 12:04
Ik meen dat het parkeergeld van Seaworld net als Disney $ 14 is.

Michael66
25-04-10, 12:26
Dat is wel goed gemeend, maar beter is het om het zeker te weten door het op te zoeken:
Parking:
Nearly 6,700 spaces are available for vehicles. Spaces are available to cars and motorcycles for $12.00 - recreational vehicles for $15.00. Preferred parking available for $20.00. Platinum Passport members receive complimentary preferred parking. 1 year and 2 year Passport members can park in general lots for free, and pay only $10.00 for preferred parking.
Zie http://www.seaworld.com/SitePage.aspx?PageID=130

Teleton
25-04-10, 16:14
weet iemand hoeveel parkeerkosten je bij aquatica betaalt?

Tip: Je kunt ook 1 jaarkaart kopen en voor de rest e-tickets....:wink:.

Over parkeren bij Aquatica:
Parking
Spaces are available for a variety of vehicles. Fees are listed below:

Car or Motorcycle - $12
Preferred Parking - $15
Recreational vehicles - $15
Platinum, 2 year and 1 year passports - General Parking for free and can upgrade to Preferred Parking for $10
Click here (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/APO/Parking.aspx?__utma=1.372827215.1272204641.1272204 641.1272204641.1&__utmb=1.1.10.1272204641&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1272204641.1.1.utmcsr=google|utmccn=(orga nic)|utmcmd=organic|utmctr=aquatica&__utmv=-&__utmk=254547080) to purchase your parking online.

Guests visiting SeaWorld or Aquatica in the same day pay parking only once.

Marco Stern
25-04-10, 16:20
We accept Mastercard®, Visa®, Novus/Discover® and American Express® credit cards (issued by U.S. banks only and with a US billing and shipping address).

Probeerde je soms de Florida Resident kaarten te bestellen i.p.v. de Florida Visitor kaarten? De Florida Resident kaarten zijn niet te bestellen met een kaart die gekoppeld is aan een niet-US adres. Daar zal bovenstaand tekstje ook op slaan lijkt mij...

Suzie
25-04-10, 16:23
Bedankt ik had het zo snel niet gevonden!

We gaan drie weken en vinden het wel fijn om ook alle drie de weken de parken onbeperkt in te kunnen. Een e-ticketcombi is daarom voor ons niet handig want dan mag je "maar" 14 dagen onbeperkt in-en-uit.

Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaan we hoihoihoi

Teleton
25-04-10, 16:25
Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaan we hoihoihoi


Nou, tot ziens dan, in Seaworld. Wij lopen er ook graag even een rondje met de jaartickets.....

Suzie
25-04-10, 16:47
:-) precies, gewoon even een rondje doen behoord dan ineens tot de mogelijkheden heerlijk!

Niels82
08-05-10, 22:51
De show believe hebben ze niets van over gelaten. Ik heb een film bij mijn vader gezien maar omdat ze niet meer in de tank mogen bij de orca's is hier niks meer van over.
Ze kunnen beter een nieuwe show bedenken en deze ook anders noemen om de verwachtingen niet te hoog te laten zijn.

au3
09-05-10, 03:05
Ben het niet mee eens, wij zijn van de week bij Believe geweest en vond het (net als vorig jaar toen de trainers nog wel met de orca's zwommen) toch weer erg indrukwekkend.

Wat me wel verbaasde was dat er geen aandacht werd geschonken aan Dawn Brancheau (in de vorm van een tribute o.i.d.), maar wel de U.S. Army Heroes eerden.

mrloes
09-05-10, 03:27
Even een vraagje: weet iemand de tijden van de Shamu show? Is t 13.30 en 17.30 uur? T staat achterop de plattegrond van t park maar die heb ik netjes in de recycle box gegooid bij t verlaten van t park en nu twijfelen we ... en we "moeten" nog terug voor oa die show. Dankjewel!

au3
09-05-10, 04:37
Hi mrloes,

het is 12.30 en 6.30.

Groetjes,
au3

baluga
09-05-10, 05:16
Idd vreemd ja, dat er niks over die trainster gezegd werd. Toch is het een mooi gebaar naar de troops. Ik vond sowieso de hele show indrukwekkend. Om over de manta maar te zwijgen. En de tijden zoals ze hierboven staan kloppen, alleen is er om 14.30 ook een show. Have fun Mrloes!

Michael66
09-05-10, 07:38
Even een vraagje: weet iemand de tijden van de Shamu show?
Het is 12.30 en 6.30.Om teleurstellingen te voorkomen: ze streven naar vaste tijden, maar die kunnen zonder opgave van redenen wijzigen. Pas 's ochtends bij de uitgave van de dag-programma's staan de tijden vast, maar zelfs dan ...

Let vooral op feestdagen en als er iets speciaal te doen is in het park, dan kunnen tijden van de verschillende activiteiten en shows nog wel eens "anders" op elkaar worden afgesteld.

Niels82
09-05-10, 13:39
Ik zeg ook niet dat de show niets meer aan is, ik geef alleen aan dat er niets meer van de orginele show over is welke naar mijn mening beter was dan de nieuwe.
de reden waarom is te begrijpen, het is alleen een andere show geworden.

mrloes
09-05-10, 14:19
hallO

Bedankt voor de tijden en 'waarschuwing' hier omtrent.
Ik dacht dat t park normaal om 19 u sluit en een show zo kort voor de sluiting ... ?
Of laten ze om 19 u geen bezoekers meer toe maar mag je dus wel langer dan 19 u blijven?
(of misschien duurt de show maar 15 min en heb je dan nog 15 min om naar de uitgang te gaan?)
We gaan in ieder geval een poging wagen in de komende dagen.

Michael66
17-05-10, 09:37
Ik heb een mogelijkheid ontdekt om goedkope SeaWorld-tickets aan te schaffen, althans ... een kinderticket voor $5.00 bij aanschaf van een volw-ticket voor de volle prijs ($78.95). Eén gereduceerd kinderticket per gekocht volw-ticket. Tax komt er nog bij.

Eigenlijk alleen bestemd voor US citizens, maar ook voor ons bruikbaar.

Hoe?

Ga naar www.seaworldcares.com (http://www.seaworldcares.com) en klik daar op:

http://img16.imageshack.us/img16/3705/seaworld.png

Kies voor SeaWorldOrlando, vul het aantal tickets en kindertickets in dat je wilt bestellen en klik op "Continue Checkout".

Maak een account aan. LET OP: vul de volgende velden als volgt in:
Region: International
Adress Line 1: Je straat en huisnummer
Adress Line 2: Je postcode
Town/city: Woonplaats
Country: Netherlands
Province: Netherlands
Postal Code: 0+cijfers van je postcode (op de postcode is de controle of je wel een US citizen bent)
Daytime Phone: +31 en je telefoonnummer zonder eerste nul
Evening Phone: +31 en je telefoonnummer zonder eerste nul

En klik op "continue".

Vul vervolgens de namen in, klik weer op "continue" en de afrekencyclus wijst zich verder vanzelf.

Het betreft e-tickets, die je bij de automaten bij de ingang van het park omwisselt voor de echte tickets. En voor de uitgang bij Guest Services/Relations weer kunt omwisselen voor een tweede dag SeaWorld.

Succes!

Angelina
17-05-10, 10:07
Hmm ook wij vonden de show niks meer aan. Er werd niet veel gedaan met de orca's naar mijn idee. Veel te veel gepraat (eerbetoon aan soldaten wat ik overigens wel mooi vind, het verhaal rondom je believe in your dream enz)
Nee, wij vonden de show eigenlijk niet de moeite waard.

Maar nu moet de eerlijkheid mij ook gebieden dat wij zowieso geen fan zijn van Seaworld.
Nee, geen Seaworld meer voor ons.

Lea
07-06-10, 12:53
Er is een orca gestorven tijdens de bevalling van haar kalfje wat overigens al dood was. Het zit seaworld dit jaar niet mee.

Artikel:
"ORLANDO -- SeaWorld Orlando said one of its killer whales died Sunday from complications associated with the birthing process.
The whale was identified as Taima, a 20-year-old orca. "We are very saddened by this loss,” said Dr. Chris Dold, vice president of veterinary services for SeaWorld Parks & Entertainment." Although we understand that complications with pregnancy can occur here, just as they do in the wild, the loss of any animal affects all of us at SeaWorld.”
Taima had successfully given birth to three calves previously. Preliminary indications suggest that her death was caused by a condition in which the placenta is delivered before the fetus, as well as an unusual position of the fetus in the birthing canal. She was not able to deliver the stillborn fetus naturally; SeaWorld’s veterinarians attempted to assist, but her complications were too severe. A definitive cause of death will not be known until a necropsy is completed. The comprehensive medical process will be carried out by SeaWorld veterinarians and pathologists, and may take up to six weeks to complete.
SeaWorld Orlando's collection, including Taimi, had eight orcas. A second orca at SeaWorld Orlando is also pregnant. The 32-year-old orca Katina is due to have her seventh calf in late October. Both Taima and Katina were impregnated by Tilikum, the six-ton orca that went on a rampage in February and drowned a trainer. The birth was first reported on theme park blog behindthethrills.com around 5 p.m. Sunday.
The blog said guests were informed by a sign at the front of the park that Shamu Stadium would be closed due to a killer whale birth in progress."
Really sad. I hope that something like this will never happen again, even though these events are unpredictable...

marjoleinenrick
15-06-10, 21:55
Op de site van Seaworld kan je parking tickets kopen voor 11,26 dollar.
Is het handig om dit gelijk bij je tickets te boeken??

Heeft iemand zoiezo ervaring met het bestellen van tickets op de seaworld site?

Groetjes

mattrob
15-06-10, 22:04
En heeft iemand nog mooie/goede recente aanbiedingen voor dagje Seaworld gezien ?

marjoleinenrick
15-06-10, 22:06
En heeft iemand nog mooie/goede recente aanbiedingen voor dagje Seaworld gezien ?


Kan het nog goedkoper dan 69 dollar?? :)

Michael66
15-06-10, 22:09
Ja, zeker te weten kan dat. Er zijn regelmatig aanbiedingen voor minder dan 60 dollar. Ik heb me er eventjes niet zo in verdiept, maar de vraag van mattrob is zeer legitiem; er zijn vast wel ergens aanbiedingen te vinden.

@mattrob:
Heb je al bij retailmenot.com gekeken? Die hebben vaak wel iets van SeaWorld.

mattrob
16-06-10, 03:47
Mooie tip, beste prijs lijkt $ 59.99. Niet slecht =D> ! Nu die dollar nog wat verder naar beneden ....

cloggie68
16-06-10, 11:24
59$ hadden wij de tickets met de code Pepsi2010.... oja en daarbij konden we ook nog het ticket bij de kassa laten zien en kregen we (in dit geval bij Busch) een kaartje voor de 2e dag gratis in hetzelfde park. Dit 2e ticket moet je binnen 7 dagen gebruiken.

Yowannes
17-06-10, 08:25
Een spijtige zaak, het zit die mannen daar precies echt niet mee.
We waren daar afgelopen december, echt super! We hadden het geluk dat het Kerstnocturnes waren, waardoor we getrakteerd werden op een gratis extra show na het vallen van de avond en dit voor dezelfde inkomprijs.
Alleen de "jingle-bells" hingen ons vrij snel de keel uit :)

Teleton
17-06-10, 09:25
Alleen de "jingle-bells" hingen ons vrij snel de keel uit :)
....tragisch!

Yowannes
18-06-10, 14:18
....tragisch!

Zonder overdrijven: de hele dag kerstmuziek... Echt om gek van te worden...
8-[

dennismaus
20-06-10, 10:44
Wij hadden twee weken terug een mooie actie bij het park zelf. Er was een actie voor florida residents dat je bij je seaworld ticket een bush gardens ticket voor niets bij kreeg. Maar toen we aan de poort stonden kregen we die actie ook toen we onze 2 park ticket gingen kopen. Lief lachen deed wonderen dus.

marjoleinenrick
20-06-10, 17:20
Is het handig om van te voren al een parking ticket te kopen?

Lea
20-06-10, 17:28
Weet niet of dat bij Seaworld mogelijk is maar ach je moet toch in de rij aansluiten en 12 dollar is zo afgegeven hoor.

Nijntje
21-06-10, 11:34
Wil toch nog even kwijt dat ze in Amerika wel erg goede service hebben.
We zijn naar Seaworld geweest afgelopen mei en heb daar natuurlijk mijn 2de kaartje gratis gehaald. Wilde hiermee later 's avonds terug komen om na 12 jaar eindelijk een keertje Shamu Rocks te zien. Wij terug, maar helaas pindakaas, we zitten met zijn allen te wachten en vanwege onweer gaat het helaas niet door. Balen met een hoofdletter B dus!
Onderweg naar de uitgang liepen we nog een beetje mokkend en beteuterd rond, tot we bij de uitgang de klantenservice zagen. In een vlaag van brutaalheid (die ik anders niet bezit) ben ik zeer lief kijkend aan het loket gaan uitleggen wat de situatie was en wat schertst mijn verbazing, krijg gewoon weer een nieuw kaartje om te gebruiken de komende 7 dagen!
Al met al nu dus wel Shamu Rocks gezien en helemaal blij en tevreden over de service van Seaworld.

Dr. Phlox
21-06-10, 12:07
Dat is goede service.
Grz
Ton

mmucek
18-07-10, 03:11
Een tip voor deze zomer, er is nu een actie van Seaworld; tickets voor $39,95 Twilight tickets heten ze en ze zijn geldig vanaf 15 uur. Wij gaan ze morgen kopen, dit kan alleen per internet.....

Ik las ergens op dit forum dat de shows gemiddeld 25 minuten duren, geldt dit voor alle shows? Omdat wij nu natuurlijk pas laat op de dag het park betreden, moeten we strak plannen om de shows te kunnen zien.....

Teleton
18-07-10, 09:15
Ik las ergens op dit forum dat de shows gemiddeld 25 minuten duren, geldt dit voor alle shows? En de planning wordt nog strakker, want je kunt gerust een half uur extra per show uittrekken, want als je niet tijdig aanwezig bent, is de show vol. Maar in de periode tot half augustus is het park tot 10 uur open en kan je best veel zien en doen.

hockey
30-07-10, 13:31
Er is nu een actie dat een kind 3-12 jaar (normaal 3-9) een kaartje kan kopen voor $ 5,00 (samen met een regulier kaartje) Tweede dag gratis is dan niet van toepassing, maar ach, we zijn toch maar van plan 1 dag te gaan. Pepsi aktie is ook nog steeds geldig, scheelt ook $20 op een toegangsbewijs.

Terence
01-08-10, 22:26
Erg jammer en zeker te begrijpen, maar ik vond de show ook niet geweldig met de orca's. (reactie op bericht van Niels82) Veertien jaar geleden waren we voor het laatst in Seaworld en toen erg genoten, we wilden uiteraard met onze nu 16 jarige zoon naar Seaworld. Hij vond de show met de Orca's ook niet geweldig die met de dolfijnen was overigens wel erg leuk.gr Roelina

mandy1987
01-10-10, 13:19
weet iemand waar je tickets kunt bestellen die ook naar Nederland getuurd worden? e-tickets mogen ook. het liefst seaworld in combinatie met gratis 2de bezoek (busch gardens)

knaapje
01-10-10, 14:42
Bijvoorbeeld hier:
https://www.orlandoticketsales.com/oi/SeaWorld__C66.cfm

of
http://www.greatorlandodiscounts.com/


Knaapje

Ebelix
01-10-10, 14:44
Heb je deze link al geprobeerd? http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx

mandy1987
01-10-10, 19:46
deze laatste zend helaas niet naar nederland.. althans als ik al mijn gegevens invul dan zegt hij dat deze aanbieding niet geldig is voor de regio waarin ik woon

knaapje
01-10-10, 20:52
deze laatste zend helaas niet naar nederland.. althans als ik al mijn gegevens invul dan zegt hij dat deze aanbieding niet geldig is voor de regio waarin ik woon

Vreemd. De e-tickets ook niet?
Op de site wordt duidelijk over international orders gesproken en geen uitzondering genoemd. Probeer het nog eens en let goed op wat je invult.

Knaapje

mandy1987
01-10-10, 23:52
er staat wel bij dat deze aanbieding alleen geldig is voor fl & ga residents. ik kan hem niet goedkoper vinden dan 100 dollar pp
het is toch zo dat je wanneer je naar seaworld gaat aan het einde van de dag bij de kassa een 2de gratis kaartje krijgt, dat deze alleen geldig is voor seaworld en niet voor bijv busch gardens?

LVO
09-10-10, 22:37
Was deze week met mijn zoontje in Seaworld. Had de aanbieding (kind voor 5 USD) thuis geboekt en ovv van een geldig US address zonder problemen besteld en betaald met mijn NL creditcard. Bij de entree werd overigens niet om een ID gevraagd waaruit moet blijken dat wij in FL wonen. Na afloop van de 1e dag de twee e-tickets teruggegeven vlak voor ik het park uitliep. De, met alle respect:p, oudere medewerkster achter de balie vroeg enkel hoe oud mijn zoon was en gaf toen zonder verdere vragen 2 tickets voor de 2e dag gratis mee. Wellicht dat dit niet werkt voor kids jonger dan 9 jaar?

Ook de 2e dag bij de poort werd er enkel om mijn ID gevraagd en konden wij samen ook de 2e dag gratis naar binnen (sorry, weer een oudere dame aan de poort ;)). Dit, terwijl ik dacht dat de 2e dag gratis enkel voor kinderen was. Hoe dan ook, wij hebben ons ook de 2e dag vermaakt. Het was deze week erg rustig, overal konden wij zo doorlopen. De walvissen en dolfijnen show vonden wij overigens leuker dan de "Shamu" show.

r.teeuwsen
09-10-10, 23:12
Hoi,

Wij maken ook gebruik van dit soort kaarten maar moeten ons wel degelijk legitimeren als zijnde 'Florida residents' met een bewijs. Meestal nemen we ons FL 'verhuurbewijs' mee met een rekening van KUA op naam. Want daar checken ze echt op. Misschien omdat het laagseizoen is hebben jullie geluk gehad....

r.teeuwsen
10-10-10, 20:35
Vandaag een orka geboren in Sea World

moonlight91
11-10-10, 10:26
stond gisteren een foto van in de orlandosentinel

mama met babeeeee

http://img100.imageshack.us/img100/949/56652570.jpg

LVO
11-10-10, 15:04
Hoi,

Wij maken ook gebruik van dit soort kaarten maar moeten ons wel degelijk legitimeren als zijnde 'Florida residents' met een bewijs. Meestal nemen we ons FL 'verhuurbewijs' mee met een rekening van KUA op naam. Want daar checken ze echt op. Misschien omdat het laagseizoen is hebben jullie geluk gehad....

Niet bij ieder poortje staat iemand te controleren, misschien ook gewoon een kwestie van een poortje uitzoeken waar niemand staat :wink:. En op de kaartjes voor de 2e dag gratis zie je verder geen voorwaarden staan. Ik liet toen wel mijn NL paspoort zien, maar daar werd niets van gezegd. Ik vroeg de dame nog of ze het paspoort van mijn zoontje wilde zien maar dat was niet nodig. Zou het gewoon proberen.

knaapje
11-10-10, 23:41
Ik heb hier in Kissimmee een combi ticket voor 1 dag SW en 1 dag Busch gekocht.
Heb op de eerste dag in Ww gevraagd hoe het moest.
De ticket is gewoon 14 dagen geldig na eerste entree. Schijnt in de magneetstrip opgeslagen te worden.
Ik kan gewoon 14 dagen lang de 2 parken in- en uitlopen bij wijze van spreke.
knaapje

Michael66
12-10-10, 04:15
PROMOCODE

"PepsiExclusive"

Met deze code krijg je bij de aankoop van één ticket á $ 78.95+tax een tweede ticket gratis. Dus met twee personen naar SeaWorld voor de prijs van één. En de actie "tweede dag gratis" is ook voor deze tickets van toepassing.
Tickets zijn geldig voor een bezoek voor 25-12-2010.

Code is al op allerlei coupon-sites (http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com) gepubliceerd, dus vermelding hier kan geen kwaad.


Buy 1 Get 1 SeaWorld Orlando Single Day Ticket
For a limited time Buy 1 SeaWorld Orlando Ticket and get a 2nd ticket FREE. Enjoy SeaWorld Orlando anytime prior to December 25, 2010. Limit one free ticket with each paid ticket purchase. E-Ticket allows you to print your ticket at home and go straight to the turnstiles.http://img233.imageshack.us/img233/6452/swpepsiexclusive.jpg

mandy1987
13-10-10, 22:57
net iets te vroeg tickets gekocht dus.. helaas

Dr. Phlox
18-11-10, 14:53
Beste medeformurs,

Nu zullen jullie gelijk denken, Ton is gek, maar dat is niet zo :lol:.
We hebben namelijk 3 dagen tot onze beschikking voor SeaWorld en Busch Garden. De kaarten kopen we als extra optie via Discovery Cove voor beide parken. We gaan dus naar beide parken een hele dag. Maar de 3e dag willen we kijken wat we nog gemist hebben. We denken zelf overdag naar Busch Gardens en dan tegen de avond naar SeaWorld voor de avond show van Shamu. En dan nu de vraag :
Kan je met de tickets beide parken op een dag bezoeken (hoppen).
Grz
Ton

A.Hofman
18-11-10, 15:15
Wij hadden een 3-park ticket (SW-BG-AQ) en die waren 14dagen onbeperkt geldig na eerste gebruik. Zo vaak en zoveel als we wilden, al wil je 3 parken op een dag doen)

Ik weet niet of je bekent bent in BG, maar het is ontzettend groot opgezet. Heel veel lopen, zeker als de trein buiten werking is, zoals bij ons het geval was. En eerlijk gezegd vonden wij het niet leuk genoeg om nog een keer naar toe te gaan, wat we bij Seaworld en Aquatica wel hebben gedaan.

belgske
18-11-10, 18:49
Klopt helemaal wat A. Hofman zegt. Afgelopen zomer hadden we Discovery Cove-tickets geboekt met SeaWorld en Aquatica. Zo zijn we overdag naar Aquatica geweest en 's avonds de show bijgewoond in Seaworld, alsmede op de dag dat we DC gedaan hebben.

ralfbosz
19-11-10, 08:31
Al kun je hoppen, SeaWorld en Bush Gardens liggen wel anderhalf uur rijden uit elkaar. De laatste show in Seaworld is volgens mij om 17u en sinds je daar soms wel een uur van te voren moet zitten en het achterin het park ligt is het een korte ochtend in Bush Gardens.

Je kan beter de avondvoorsteling na DC doen zoals hierboven al is gezegd, zelf geen ervaring mee.

Dr. Phlox
19-11-10, 09:26
Allemaal bedankt voor de info.
Grz
Ton

Cell1982
25-01-11, 15:15
zijn er nog meer kortingsbonnen voor maart 2011 bekend al?

iverson
26-01-11, 21:05
Wanneer komen deze promocodes voor juli (ongeveer)?
Wij zijn van plan om onze tickets te gaan kopen maar ze staan momenteel voor 75 dollar pp, wat toch wel veel is vind ik :cry:
Een paar maand geleden was er nog de actie waar volwassenen aan de prijs van een kind binnen konden, een verschil van 15 dollar!!

iverson

Michael66
26-01-11, 21:18
@Iverson:
Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen.

Misschien dat zij het weet:

http://img511.imageshack.us/img511/1592/fortuneteller.jpg

iverson
26-01-11, 21:50
Waar kan ik haar vinden? :razz:

Michael66
26-01-11, 21:55
fortune teller florida

Een website die vaak erg snel is met kortingscodes is retailmenot.com
Daar kun je je ook inschrijven zodat je een email krijgt zodra er kortingen / coupons van bijv. SeaWorld zijn.
Zie http://www.retailmenot.com/view/seaworldorlando.com of
http://www.retailmenot.com/search/?query=seaworld

http://img820.imageshack.us/img820/2478/000000k.jpg

pumi1000
27-01-11, 09:52
@michael

Leuke website!!

pumi1000
03-02-11, 14:22
Zo net las ik dat er een nieuwe shamu show komt. Eind april al in Orlando......
http://www.seaworldparksblog.com/One_Ocean

Michael66
03-02-11, 20:58
Ook een artikel op Tampabay.com, die quote uit de Orlando Sentinel:
SeaWorld to debut new killer whale show this spring

Believe is out. One Ocean is in.

One focused on interactions with humans. The new one takes a look at interactions with the environment (albeit, a manmade one).

The change is coming to SeaWorld parks across the United States as they debut the all-new killer whale show this spring and summer.

The Orlando Sentinel reported that the show has been designed for trainers to work only from the stage, instead of in the water with the killer whales. That's the result of the death of trainer Dawn Brancheau in February 2010. She was pummeled and drowned by a killer whale known as Tilikum. After her death, no trainers have returned to the water to interact with the whales, and safety reviews are still ongoing.

The Sentinel reported that instead of "rocket hops" — the maneuver in which a whale propels a trainer out of the water — One Ocean will feature highlights such as multiple orcas performing in unison and maneuvering amid giant fountains.

One Ocean is scheduled to premiere at SeaWorld Orlando at the end of April, SeaWorld San Diego on Memorial Day weekend and SeaWorld San Antonio in June. It will replace the popular Believe, a show that enjoyed a five-year run in all three SeaWorld parks.

Shamu Stadium is actually a three-story set, with panoramic LED screens and hundreds of surround-sound speakers. The show will feature special effects that include brilliantly colored lights; soaring fountains; underwater imagery; and an original, contemporary musical score with global rhythms, the press release said.
The Sentinel reported that the stadium will undergo extensive renovations to build the new set for the show.

Teleton
26-02-11, 12:45
Op Wesh2 (http://www.wesh.com/news/27002337/detail.html)een verschrikkelijk bericht.

Gelukkig hebben ze de dader, anders zouden ze deze narigheid misschien ook weer bij Tillikum in de maag splitsen. Die krijgt al snel de schuld als er iets misgaat...........:sad:.

[verwijderd]
26-02-11, 18:04
Sommige mensen horen gewoon niet vrij rond te lopen. :-x

moonlight91
26-02-11, 18:39
je hebt idioten,en idioten pffffff

Sonja65
03-03-11, 12:58
Sorry deze vraag is misschien al gesteld in het verleden.
We willen heel graag naar Seaworld en Aquatica gaan maar waar doen we nu slim aan om de kaartjes op het internet te kopen en waar kan dat het beste? of ze gewoon bij seaworld als we daar zijn te kopen?

Alvast bedankt:p

Njit
03-03-11, 13:14
Ik zou proberen of deze tip nog werkt: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12534)
Edit: die werkt nog :)

Veel goedkoper wordt het niet..

db2011
10-03-11, 16:46
Beste mensen,

Ik ga dit jaar naar Florida vooral naar Seaworld,
maar ik heb gelezen hier en daar dat je de dolfijnen van dicht bij kunt zien en aaien,
een vraagske mischien een domme vraag dolfijnen kunnen die bijten of zijn dat lieve dieren die echt niks doe?

en is daar ook een winkel dat je beeltjes kunt kopen van dolfijnen?
mvg
daisy

Teleton
10-03-11, 17:04
dolfijnen kunnen die bijten of zijn dat lieve dieren die echt niks doe?
Dolfijnen hebben honderd vlijmscherpe tanden..... . Ze kunnen dus bijten maar ik zou me er niet al te veel zorgen over maken. Luister goed naar de instructies van de medewerkers, dan zal er niet snel iets vervelends gebeuren. Duizenden mensen maken de Dolphins close up tour in Seaworld (http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=947). Misschien ook iets voor jou?

en is daar ook een winkel dat je beeltjes kunt kopen van dolfijnen?
O, jee ze zijn er in alle soorten en maten. En één winkel? Je kunt je hart ophalen.Trek je portemonnee maar vast.......;)

corrus
10-03-11, 18:34
en is daar ook een winkel dat je beeltjes kunt kopen van dolfijnen?

Werkelijk overal in Orlando kun je beeldjes van dolfijen kopen.....
Met en zonder " L " hahahaha :lol:

Njit
11-03-11, 08:18
Made in China...

A.Hofman
15-03-11, 15:54
We gaan voor het eerst in augustus naar Florida.
We weten van november dat het in de parken dan niet druk is.
Maar hoe zit dat eind augustus?
Wat zou dan de rustigste dag zijn om Seaworld te bezoeken?

van der Steen
23-03-11, 16:21
http://www.thedibb.co.uk/busy-day-guide.php

deze site stond al op het forum

A.Hofman
23-03-11, 18:09
http://www.thedibb.co.uk/busy-day-guide.php

deze site stond al op het forum

Bedankt!! Ik had hem inmiddels ook gevonden;)

zaalentjes
27-03-11, 19:52
Ik wil graag weten of je van te voren tickets moet kopen voor Sea World? Wij gaan in juli van dit jaar en zijn nog nooit in Florida geweest.

Lea
27-03-11, 20:31
Niks moet natuurlijk he, maar het kan best druk zijn aan de kassa dus misschien wel handiger om ze van te voren al aan te schaffen.

Teleton
28-03-11, 04:36
Ik wil graag weten of je van te voren tickets moet kopen voor Sea World? . Ik zou in ieder geval de verschillende mogelijkheden vooraf goed bestuderen, sommige tickets zijn aanmerkelijk voordeliger. Kijk hiervoor in ieder geval op de site van SeaWorld.

En een plaatje zegt soms meer dan 1000 woorden. Daarom twee foto's van de ticketverkoop ter plekke:
http://img215.imageshack.us/img215/2765/img3614f.jpg (http://img215.imageshack.us/i/img3614f.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img31.imageshack.us/img31/9123/img3613m.jpg (http://img31.imageshack.us/i/img3613m.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

er zijn ook ticketautomaten. Daar stonden vergelijkbare rijen. De keuze is aan jou, maar ik zou het wel weten........

MG4ever
30-03-11, 12:58
Wij zijn in maart geweest (Spring Break) en het was erg druk in het park. Wij waren achteraf dus heeeeel blij dat we al kaartjes gekocht hadden (incl. bij de entree van Discovery Cove). Je kunt dan meteen doorlopen naar de ingang ipv heel lang wachten in de rij.

christophe
31-03-11, 09:33
http://www.thedibb.co.uk/busy-day-guide.php

deze site stond al op het forum

is dit gebaseerd op echte bezoekersaantallen? Mij lijkt het eerder zowat lukraak gekozen.

probits
31-03-11, 16:02
dit stond vandaag trouwens in de krant :
'Killer orka' Tilly treedt vanaf vandaag terug op in SeaWorld

Sybrigt
04-04-11, 14:42
Is er bij Seaworld 's avonds ook wat extra's te beleven? Bijvoorbeeld een vuurwerkshow o.i.d. wat je overdag niet hebt?

Teleton
04-04-11, 14:53
o.i.d. wat je overdag niet hebt? Waarom kijk je niet even op de site van SeaWorld (http://www.seaworld.com/parkhours.aspx?locid=1), dan kan je precies zien wat er per dag en per uur te doen is. Alleen bij hele speciale gelegenheden is er wel eens vuurwerk in SeaWorld.

Voor vuurwerk ga je naar Disney. Alleen de vuurwerkshow in Epcot kost dacht ik een slordige 60.000 dollar per dag.....dan zie je wat voor je dubbeltje.

Michael66
05-04-11, 23:13
Op de voordeeltjes-site retailmenot.com staan een aantal kortingscodes voor SeaWorld (http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com). Ik heb zelf (nog) niet geprobeerd of ze werken. Gewoon proberen!

cindy74
17-04-11, 15:36
wil effe zeggen dat de gratis tickets voor militairen werken in seaworld .
Inloggen op de site heroes to heroes invullen en papier meenemen met je id's van de personen die je meeneemt en voila gratis seaworld binnen

Chicco68
22-04-11, 20:37
Op de voordeeltjes-site retailmenot.com staan een aantal kortingscodes voor SeaWorld (http://www.retailmenot.com/view/seaworld.com). Ik heb zelf (nog) niet geprobeerd of ze werken. Gewoon proberen!


Ze werken wel, prijs wordt $49,99 p.p.
Staat alleen iets bij van.... "2011 Pepsi".
Neem aan dat dit niet alleen voor medewerkers van "Pepsi" is?
Iemand al tickets via deze kortingscode gekocht?
Weet iemand of je de tickets per mail ontvangt en uit kunt printen of worden ze opgestuurd? (Is het het laatste dan kan ik het vergeten aangezien we de volgende week al faan)

Aanvulling:Hmmm Die code blijkt alleen voor San Diego te zijn......
Is wel nog een code welke ook te gebruiken is voor Orlando --> "McDonalds2011" met een korting van $12 p.p.

LET OP: bij het gebruik van deze kortingsactie (McDonalds2011) krijg je GEEN 2e dag gratis!

Chicco68
23-04-11, 15:31
Vandaag de tickets willen bestellen. Helaas werkt de code "McDonalds2011" niet meer, althans staat nu dat deze alleen voor inwoners van de U.S. en Puerto Rico is......

SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa are pleased to offer a special online savings for McDonald's customers on select products. A world of excitement awaits during your visit to SeaWorld — thrill rides, shows and animal attractions, and don’t forget to meet Shamu.

Busch Gardens is the ultimate family adventure park, featuring an unparalleled combination of up-close animal encounters, spectacular live entertainment and world-class thrill rides.

Offer open to residents of U.S and Puerto Rico.

probits
24-04-11, 03:53
voor de seaworld-fans....gisteren het geluk gehad om de wereld-premiere bij te wonen van de nieuwe orka show 'one ocean'... fantastische show!! echte aanrader

Lea
24-04-11, 08:32
Heb de show in zijn geheel op you tube gezien en in het echt is het natuurlijk altijd mooier maar persoonlijk vind ik deze show tegen vallen.
Is mijn mening dan he en misschien zal er nog wel wat aan gesleuteld worden maar mis toch het aparte sfeertje wat er rond Believe hing.

cindy74
24-04-11, 18:17
^^^ helemaal mee eens maar het zal nooit meer worden zoals voorheen de interactie is weg tussen mens en dier en dat vervang je niet zomaar .

Lea
24-04-11, 18:29
Dat is ook zo die magie zeg maar is helemaal weg
Dat miste ik vorig jaar al met de aanpassingen in de Believe show maar nu helemaal.
Plus dat ik de muziek er niet echt bij vind passen heb meer het idee in afrika te zijn dan in het water zeg maar

Chicco68
25-04-11, 22:13
Heb toch nog een promotioncode gevonden die werkt, namelijk "Burgerking2011".
Hiermee krijg je $12 korting.
Ben alleen wat huiverig om ze te bestellen.... Als ik ze namelijk zonder code bestel krijg ik bovenaan de optie om ze als e-tickets te laten verzenden. Als ik de promotioncode invoer echter niet. Is dan wel weer zo dat er bij "Shipping and Processing" $0 staat.
Iemand al eens tickets op deze manier gekocht en alles goed verlopen?

probits
26-04-11, 14:00
^^^ helemaal mee eens maar het zal nooit meer worden zoals voorheen de interactie is weg tussen mens en dier en dat vervang je niet zomaar .


hier ben ik het wel mee eens, ik heb de 'believe' -show , 2 keer gezien waarbij de trainers nog mee in het water mochten...en die vond ik echt geweldig... nu vorige week eerst de 'Believe' show gezien zonder trainers in het water en ik moet zeggen dat ik deze (zeker als je weet hoe het vroeger was) show zelfs zwak vond...Vrijdag op de premiere vond ik de nieuwe Show 'one ocean' dan weer wel goed...niet te vergelijken met vroeger , maar wel duidelijk beter dan die aangepaste 'believe' show maar je moet het zowiezo 'live' meemaken om het eerlijk te kunnen beoordelen denk ik... was het nu de sfeer of de vele extra-tjes die ze nog gedaan hadden op de premiere...ik weet het niet, maar ik had toch wel echt terug het 'wow' gevoel bij deze show...
maar dat is natuurlijk mijn mening hé...we zijn met een 8-tal mensen gaan kijken die eerder die week ook de andere show gezien hadden en we vonden deze show toch wel duidelijk een verbetering...

Lannie
15-05-11, 11:44
Wij willen graag in juli een dagje naar Aquatica. Weet iemand of er nog een promo code in omloop is voor dit park?

Nog even een vraagje erachter aan. Ik zie op de site van Aquatica dat je ook de hele dag onbeperkt kunt eten en drinken in park, maar dan is wel de voorwaarde dit op een vaste dag te reserveren. Dat is nou net niet wat we willen! Is het ook mogelijk om de tickets nu te bestellen en het eten bij binnenkomst in het park nog te regelen of is het dan duurder?

Teleton
15-05-11, 18:28
Dat is nou net niet wat we willen!
Nooit iets doen wat je niet wilt! Hou lekker je handen vrij, bepaal ter plekke of en wat je wil eten. Verwacht vooral geen haute cuisine en reken vooral tijdens de lunch op lange rijen bij de kassa.

Enne, waarom stel je de vragen niet in het topic over Aquatica?

Lannie
15-05-11, 18:34
Enne, waarom stel je de vragen niet in het topic over Aquatica?


Omdat ik bij het zoeken naar promocode Aqautica uitkwam op deze topic!
Vond hem later wel, maar in de eerste instantie niet! :lol:

richard.bosch
29-05-11, 20:06
De volwassenen kunnen via een kinderprijs van 71,99 dollar naar seaworld. Vier kaarten + tax (!) kosten 306,.. dollar. (215,98 euro, een maand eerder exact 10 euro minder). Je krijgt dan nog een gratis extra dag.

Via de promotiecode McDonalds2011 zijn de tickets 59,99 dollar voor volwassenen en 51,99 dollar voor kinderen (bedragen zijn exclusief tax).
Je krijgt dan echter geen gratis tweede dag. Heeft iemand al ervaring met deze promotiecode? Zijn er afwijkende voorwaarden?

Afweging:
1. Is een tweede dag Seaworld aan te raden?
2. Hoe lang zijn beide acties nog geldig?

Nixo
30-05-11, 04:08
Wij zijn afgelopen vrijdag naar Seaworld geweest en ook naar de One ocean show gaan kijken. Ik ben het er helemaal mee eens dat die een stuk minder is als vroeger. Heel jammer dat de interactie met mens en dier er niet meer is (wat begrijpelijk is na het ongeval)
Na deze orka show zijn we gaan kijken naar de dofijnenshow en die is dan weer super super goed. Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik deze beter als de one ocean....
Maar, smaken verschillen natuurlijk.....

Nijntje
30-05-11, 12:16
Wij zijn ook vorige week geweest, en ja, het is leuker als ze in het water gaan met die beesten, maar ik vind de one ocean show best leuk in elkaar zitten en kreeg kippenvel toen Tillikum weer zijn opwachting maakte. Had het al gelezen bij Teleton en ben na de eerste show speciaal gaan vragen of ie nog kwam. Zo geweldig machtig om die grote binnen te zien komen en samen met zo'n kleintje naast hem het publiek nat te maken. Maar ze zijn wel heel vooraichtig met hem en als ie niet luistert raken ze toch wel een beetje in paniek.... En tja het blijft een mening, de dolfijnenshow vind ik minder, want ik houd niet van dat trapeze actje van ze!

MrBean14
08-06-11, 10:23
Twee jaar geleden hebben wij nog de originele "Believe" gezien. Deze show was zo prachtig dat mijn vrouwtje echt is beginnen wenen (van mooiheid dan).

De nieuwe show "One Ocean" vorige week was idd een heel pak minder. Jammer maar helaas.

Dr. Phlox
08-06-11, 19:27
Beste medeformurs,
Wie heeft er ervaring met het onderstaande :

Quick Queue Unlimited
Enjoy the flexibility and convenience of Quick Queue Unlimited.
This is your ticket to priority access to our most popular rides.
Quick Queue Unlimited includes unlimited, all-day access to Manta, Kraken, Journey to Atlantis, & Wild Arctic. The pass also includes one complimentary ride on Paddle Boats and Skytower. Please check height requirements on the “Important Product Information”. Riders must meet all safety requirements.

Quick Queue One Time Access
Enjoy the flexibility and convenience of Quick Queue.
This is your ticket to priority access to our most popular rides.
The Quick Queue pass provides a single front-of-the line access to Manta, Kraken, Journey To Atlantis, & Wild Arctic. Pass also include one complimentary ride on Paddle Boats and Skytower. Please check height requirements on the “Important Product Information”. Riders must meet all safety requirements.
Zie link (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/QuickQueue.aspx) voor de extra info op de pagina van Saeworld.
Alvast bedankt.
Grz
Ton

cindy74
08-06-11, 21:40
kortingscode voor tickets van seaworld wendys11 goed voor 10$ korting

ConQuestador
11-06-11, 21:58
@Dr. Phlox;
dit zou ik alleen doen wanneer je er bent en het erg druk blijkt te zijn. Wij waren er en veel atracties hoeften we maar heel kort voor te wachten. Als je dan zo'n dure quick queue pas hebt is het zonde van je geld

B@rb
05-07-11, 18:06
Weet iemand nog een leuke kortingscode (kaarten voor 1 dag, volgende week)
Ik hoor het graag.

Ebelix
09-07-11, 11:57
Codes voor dagkaarten komen heel zelden voor. Ik vrees dat je het volle pond moet betalen.

naokay
10-07-11, 21:18
Ik heb op de site van Sea World gekeken.En nu zag ik nog maar 1 show per dag van shamu staan.In de avond.Wij gaan volgende week naar Orlando En ook naar Sea World.Maar, 1 show op een dag, is dat niet wat weinig? Wordt anders dringen geblazen bij de ingang denk ik..

Michael66
10-07-11, 21:44
Nee hoor, er zijn meerdere Shamu shows op een dag.

Ik ben vandaag naar SeaWorld geweest en de eerste show van de dag (11.30u) bekeken. Daarna zijn er nog shows om 13.00, 14.30 en 17.50 uur. Let wel op: dit zijn de tijden van vandaag. Morgen kunnen de tijden en het aantal shows weer anders zijn.

Verdere programma vandaag:
Blue Horizons: 10.00, 11.30, 13.30, 15.00, 16.30u
Clyde & Seamore: 11.15, 12.45, 14.15, 17.15u
Nautilus theater: 13.30, 15.50, 18.30u
Pets Ahoy: 13.45, 15.15, 16.45, 18.15, 19.30u
Seaport Theater: 10.45, 12.00u
Sealions tonite: 19.15u
Shamu Rocks: 20.30u
Reflections: 21.50u

zier
12-07-11, 18:29
We hebben afgelopen zondag Seaworld bezocht, de wachttijd voor Manta en Kraken bedroeg ca. 50 minuten, voor Journey to Atlantis ongeveer 60 minuten. We hebben toen een Quick Queue gekocht voor 24,99 dollar en konden bij alle genoemde attracties vrijwel meteen instappen, echt de moeite waard voor die prijs. Ook Valetparking is bij grote drukte aan te raden, scheelt je veel tijd en lopen \\:D/

B@rb
27-07-11, 14:24
Wat betreft parkeren: ons hotel was aan de International Drive gelegen en met de I-ride bus (kwam iedere 20 minuten langs geloof ik?) voor een paar dollar voor de deur bij Seaworld afgezet. Ideaal!
Ook hebben wij de kaarten voor Seaworld bij een kantoor van de AAA (Anwb) in Orlando gekocht. Dit scheelde ook weer wat in de prijs

Ebelix
27-07-11, 14:27
Vreselijk die I-ride bus. Staat 's middags altijd vast in het verkeer op International Drive. Daarnaast is hij ook altijd helemaal afgeladen met iedereen die weer terug wil naar zijn hotel. Ik vind hem niet echt betrouwbaar.

Njit
27-07-11, 14:43
Nee hoor, er zijn meerdere Shamu shows op een dag.

Ik ben vandaag naar SeaWorld geweest en de eerste show van de dag (11.30u) bekeken. Daarna zijn er nog shows om 13.00, 14.30 en 17.50 uur. Let wel op: dit zijn de tijden van vandaag. Morgen kunnen de tijden en het aantal shows weer anders zijn.

Je kan dit voor een tijdje vooruit al van te voren bekijken. Zie http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Park-Info/Park-Hours

B@rb
27-07-11, 15:23
Vreselijk die I-ride bus. Staat 's middags altijd vast in het verkeer op International Drive. Daarnaast is hij ook altijd helemaal afgeladen met iedereen die weer terug wil naar zijn hotel. Ik vind hem niet echt betrouwbaar.

Tja, smaken verschillen. Bij ons zat er op de heenweg haast niemand in en kwam hij meteen aanrijden. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Binnen 10 minuten stonden we bij de ingang van Seaworld

Teleton
27-07-11, 15:44
Dit scheelde ook weer wat in de prijs Wat is wat precies?

B@rb
27-07-11, 16:14
69 dollar pp met Maaltijd/drinken in een van de eetgelegenheden.

Ik heb bij de AAA een folder meegenomen met alle kortingen op de parken in Florida. Vind ik persoonlijk toch wat handiger dan de (onoverzichtelijke) website van de AAA.

daantje40
05-09-11, 18:21
Voor de rollercoasterliefhebbers: ik kijk altijd een beetje de kat uit de boom want de achtbanen van tegenwoordig bezorgen mij nogal eens hoofdpijn en nekklachten maar de manta vond ik geweldig. Wat een belevenis om zo door de lucht te zweven. DOEN!

Briggy
05-09-11, 18:44
Ik ben niet zo'n durfal :P vaak (eigenlijk altijd) vind ik de achtbanen super leuk als ik er eenmaal in zit! Maar als dingen me te eng lijken ga ik meestal niet, best jammer. Ik vraag mij af of het in januari erg druk is, anders is het zonde om zo'n quick queue kaartje te kopen.

belgske
24-09-11, 09:19
Ik vraag mij af of het in januari erg druk is, anders is het zonde om zo'n quick queue kaartje te kopen.

In principe is januari een rustige maand, uitgezonderd de dagen na nieuwjaar. Het aanschaffen van zo'n 'quick queue' kaartje lijkt me niet nodig.

memjor
26-09-11, 16:02
Wij gaan begin november voor de eerste keer naar Orlando. Omdat we maar 6 dagen daar zijn is het een beetje zoeken voor de tijd zo efficiënt mogelijk in te delen om zoveel mogelijk te zien. Daarom mijn vraag: is seaworld op 1 dag te combineren met aquatica? Of krijg je dan niet alles gezien? Ik denk begrepen te hebben dat begin november sowieso geen al te drukke periode is in Orlando?

Ebelix
26-09-11, 17:10
Nee, dat is niet mogelijk. Je doet dan afbreuk aan Seaworld om alle af te raffelen en aan de andere kant kan je ook niet echt genieten van Aquatica. Wat wel kan is een aantal uur naar Aquatica en vervolgens gaan shoppen.

S@skia
26-09-11, 18:18
Nee, dat is niet mogelijk. Je doet dan afbreuk aan Seaworld om alle af te raffelen en aan de andere kant kan je ook niet echt genieten van Aquatica. Wat wel kan is een aantal uur naar Aquatica en vervolgens gaan shoppen.

Hier sluit ik me graag bij aan. Als je SeaWorld doet, dan moet je je daar de tijd voor nemen. Met een beetje planning is het redelijk op 1 dag te doen (waarschijnlijk kun je dan niet alle shows zien) maar ik zou wel een keuze maken tussen de parken. TIP: ga voor SeaWorld, een super ervaring (maar dat is persoonlijk):-D

Gr. Saskia

Daan
27-09-11, 06:41
Inderdaad, wat bovenstaande personen al zeggen, Seaworld hoor je de tijd voor te nemen. Al is het een drukke dag, er is zoveel te zien. Shows kan je aardig achter elkaar plannen, maar dan nog ben je een hele dag zoet. Zeker omdat je waarschijnlijk ook langs alle dieren wilt gaan lopen en misschien nog de achtbanen in wilt duiken. Ik zou je daar niet in gaan haasten.

memjor
27-09-11, 20:08
Ok, dat is duidelijk, ik ga jullie raad opvolgen en enkel seaworld bezoeken! thanks!

maurice.m
28-09-11, 11:29
wij zijn ook in Seaworld geweest en zijn zelfs nog een keer een halve dag terug gegaan omdat we niet alles gezien hadden. Neem er je tijd voor zodat je niet het park door moet rennen. een volle dag heb je echt nodig ook al lijkt het niet zo groot.

Briggy
30-09-11, 10:55
Voor mij is het niet zo'n ramp als ik niet alles in 1 dag gezien krijg, ik ga in januari, en weet dat dit niet de laatste keer zal zijn. Volgende keer gewoon heel lang met mijn vriend gaan ofzo ;)

Riverwood
08-10-11, 01:35
Grote veranderingen in 2012 en 2013 voor SEAWORLD.
Gelezen in Orlando Sentinel.
Kan iemand dit artikel op forum plaatsen.?
Met dank en groetjes Henke.

Ta2 Gerrit
08-10-11, 03:01
http://img804.imageshack.us/img804/3438/seaworld.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/804/seaworld.jpg/)

Bron & artikel; Orlando Sentinel (http://www.orlandosentinel.com/business/os-seaworld-expansion-20111007,0,5746603.story)

Ritchie
12-10-11, 19:54
Seaworld Orlando is bezig met uitbreidingsplannen:

http://articles.orlandosentinel.com/2011-10-07/business/os-seaworld-expansion-20111007_1_seaworld-orlando-seaworld-spokesman-nick-gollattscheck-seaworld-parks-entertainment

satpet
17-10-11, 10:37
Zijn er mensen op dit forum die al "Loro Parque" in Tenerife en "Seaworld" Orlando bezocht hebben en kunnen vergelijken?

Ik heb de indruk dat vele attracties van "Loro Parque" dezelfde zijn: Dolfijnen, Orca's, zeehonden, Pinguïns,

In Loro Parque zijn ook veel verwijzingen naar Seaworld en de familie Busch.

mvg

Ritchie
17-10-11, 11:37
Vele attracties zijn van dezelfde opzet als in Seaworld, alleen kleiner.
Seaworld is toch een flink stuk groter, en mooier.
Ik vond de dolfijnenshow in Loro Parque wel erg leuk.

SpaceAce
20-10-11, 04:18
én Loro Parque heeft natuurlijk geen Kraken, Manta en Journey of Atlantis ;)

satpet
20-10-11, 07:58
én Loro Parque heeft natuurlijk geen Kraken, Manta en Journey of Atlantis ;)
ieder zijn ding hé.

Briggy
20-10-11, 23:33
Ik ben benieuwd of ik in de achtbanen durf :P ik sta er waarschijnlijk voor en dan durf ik toch niet (en dan heb ik spijt)

DLP
21-10-11, 04:09
Vandaag in Seaworld geweest, voor de 5e keer (laatste keer was in 2008). Ik vond Kraken al 1 van de beste rides in Florida, maar Manta is ook een geweldige achtbaan !! Het 'hangen' in de stoel is een hele aparte gewaarwording.

Van de shows vond ik de dolfijnenshow 'Blue Horizons' het mooist, ook omdat bij de orka's de trainers nu niet meer samen met de dieren in het water gaan. Daardoor is de show in Shamu Stadium toch minder spektakel.

loesje
26-10-11, 14:50
Van de shows vond ik de dolfijnenshow 'Blue Horizons' het mooist, ook omdat bij de orka's de trainers nu niet meer samen met de dieren in het water gaan. Daardoor is de show in Shamu Stadium toch minder spektakel.
Dat doen ze niet meer sinds het dodelijk ongeluk vorig jaar. Ik was 3weken na het dodelijk ongeluk daar en toen gingen ze er al niet meer in. Wel begrijpelijk natuurlijk.

Believe heb ik 2x gezien (1x Orlando, 1x Californië), maar toch kriebelt het voor de nieuwe orka show:-$

Tans4USA
27-10-11, 15:25
Wij hebben gisteren genoten van een prachtige zonnige dag in SeaWorld.
De hekjes waren nu weg op het zwemplateau en je ziet de trainers langzaam weer dichter bij de orka's komen. De One Ocean show was erg mooi, we hadden ook hele goede zitplaatsen deze keer
http://meerfamilie-orlando2011.blogspot.com/

Ritchie
28-10-11, 10:18
Toen wij er in september waren, was het Manatee gedeeelte gesloten, weet iemand wat ze hier aan het doen zijn, en wanneer dit weer open gaat ?

Briggy
28-10-11, 14:19
Ik hoop dat het in midden januari weer open is, want ik zou ze graag willen zien.

Michael66
03-11-11, 06:53
Vandaag kreeg ik een aankondiging van SeaWorld's Christmas Celebration in m'n mail.

http://img710.imageshack.us/img710/3605/swchrm2011.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/710/swchrm2011.jpg/)
(Kilik op het kleine plaatje voor een grotere view)

En link: http://tinyurl.com/sw-chrm2011

FloridaGirl
04-11-11, 13:12
Seaworld is geweldig. Ik ga deze plaats nogmaals alle gevallen. :)

trails
06-11-11, 10:59
Is iemand wel eens naar dat event geweest?

Teleton
06-11-11, 14:40
Yip! Net als alle speciale events in SeaWorld de moeite waard. Voor ons dan, want het blijft erg persoonlijk. Soort Kwakoe festival met veel BBQ-eettentjes, allerlei nationaliteiten ( veel latino's, die komen van oudsher graag naar SeaWorld) en live muziek in het stadion en door het hele park. En dat gezellig doordrenkt met Budweiser!

Toen wij er waren was het wel stervenskoud, maar wel met de spreekwoordelijke zeven zonnen........

trails
06-11-11, 15:31
Dat lijkt ons wel erg leuk dan!

Teleton
06-11-11, 15:54
Voor wie meer info wil, kijk even op ons blog (http://lif-teleton.blogspot.com/2011/03/over-asos-en-latinos.html)waar je de foto's vindt van een vergelijkbaar festival: Viva la Musica. In SeaWorld kunnen ze een feestje bouwen. Daarom is het er altijd erg druk tijdens zulke events! Verwacht geen Haute Cuisine, maar wel een divers aanbod van hapjes en snacks.

Dit zeggen ze zelf over B, B en BBQ:

Country and classic rock concerts
Sizzlin' BBQ from your favorite local restaurants and our own park chefs
Sampling tents and beer garden for those 21 and up
Great family atmosphere

florida2014
11-12-11, 23:32
http://cache.heraldinteractive.com/blogs/lifestyle/travel_guy/wp-content/uploads/2011/11/swpenguin.jpg

Marloes77
16-12-11, 12:55
We zagen kids free actie op de website van seaworld (t/m 25 december). Dit geldt echter voor inwoners van VS en Canada. Kan iemand vertellen of het mogelijk is om het adres van je hotel in Orlando te vermelden? Of krijg je dan alsnog problemen met de e-tickets bij de ingang?

Teleton
16-12-11, 14:26
Of krijg je dan alsnog problemen met de e-tickets bij de ingang?
Hoe wil je je legitimeren dan? SeaWorld en alle andere parken kunnen je altijd vragen naar een legitimatie.

Marloes77
16-12-11, 19:45
Dat wordt dan lastig idd.
Zie nu ook via de site van Greatorlandodiscounts.com de actie van kinderen gratis en daar staat dan niet de voorwaarde van inwoner van VS bij.
Heeft iemand toevallig laatst succesvol gebruik gemaakt van deze actie?

Njit
16-12-11, 21:33
Vers van de pers:



SeaWorld Parks & Entertainment announced today a 10-year agreement with The Coca-Cola Company that makes Coca-Cola® the "Official Refreshment Beverage" of our parks beginning January 1, 2012. For more info visit http://bit.ly/rQlR77

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/386529_10150558697937565_63617892564_10936271_2329 33054_n.jpg (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150558697937565&set=a.98758532564.110236.63617892564&type=1&ref=nf)

A.Hofman
16-12-11, 22:13
Dan is er dus ook geen Mountain Dew(= Pepsi) meer te koop in Seaworld..:(

Njit
16-12-11, 22:23
Helaas niet nee. En geen Sierra Mist..

Teleton
17-12-11, 09:22
Dat wordt dan lastig idd.
Zie nu ook via de site van Greatorlandodiscounts.com de actie van kinderen gratis en daar staat dan niet de voorwaarde van inwoner van VS bij.
Ik zou er voorzichtig mee zijn. Dit ticket is een 'gewone' SeaWorld (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Book-Online/Tickets/Tourists/Single-Park)actie waar de voorwaarden nu eenmaal van zijn:


Enjoy one free kids admission (ages 3-9) with each full-paid adult admission ticket.

Valid for one visit to SeaWorld Orlando between November 1 - December 25, 2011 only
Eligible for 2nd Visit Free allowing you to return a second day within 7 days of first visit so you can experience SeaWorld again on your schedule at no extra charge. Must redeem at the park.
Advance purchase only
Non-transferrable and non-refundable
Not valid with any other offers

Valid only for residents of the U.S., Canada, and Puerto Rico
Save time by printing your tickets at home and go straight to the front gate of the park.

moonlight91
17-12-11, 10:04
Dan is er dus ook geen Mountain Dew(= Pepsi) meer te koop in Seaworld..:(


Helaas niet nee. En geen Sierra Mist..


nou daar zijn we dan weer goed mee [-(

Ebelix
17-12-11, 14:46
Ik ben blij. Mijn voorkeur gaat uit naar de Coca Cola producten. De volgende keer in de Discovery cove lekker Fanta, Fresca en Sprite.

moonlight91
17-12-11, 16:08
ik lus geen cola dus dat is mijn voordeel
geef thuis voorkeur aan fanta, maar op vakantie zweer ik bij mountain dew en sierra mist

Daan
19-12-11, 06:49
w000000t! geen Pepsi, geen mountain dew :( Dat betekent BOYCOTTEN!!

Zucht, dan maar water....

Briggy
03-01-12, 01:19
Chips.. veel is dicht wanneer ik ga.

Manatee Rescue and Gift Shop :cry:
Closed as we make enhancements for the introduction of TurtleTrek.

Journey to Atlantis
Closed Jan. 2 to Jan. 24 for annual maintenance

Penguin Encounter
Beginning Jan. 3, Penguin Encounter, Friends of the Wild, and Antarctic Market Restaurant are closed while we create an all-new adventure to open spring, 2013.

Ik baal echt super erg van de manatees, dat zijn nou juist mijn favoriete dieren, en de hoofdreden van mijn bezoek. :| Wilde juist zo veel manatee souvenirs gaan kopen..

trails
03-01-12, 07:12
Staat er ook bij tot wanneer het gesloten is?

theovg
03-01-12, 09:47
Chips.. veel is dicht wanneer ik ga.


Ik baal echt super erg van de manatees, dat zijn nou juist mijn favoriete dieren, en de hoofdreden van mijn bezoek. :| Wilde juist zo veel manatee souvenirs gaan kopen..


Als je naar Blue springs state park kan rijden kan je ze zo zien zwemmen ,en volgens mij zit er ook een souveniersshop bij.

Briggy
03-01-12, 21:11
Als je naar Blue springs state park kan rijden kan je ze zo zien zwemmen ,en volgens mij zit er ook een souveniersshop bij.

Leuk! :D maar iets voor volgende keer. Ik heb deze keer namelijk geen auto.


Staat er ook bij tot wanneer het gesloten is?

Nee alleen van Journey to Atlantis staat er een datum bij.

Briggy
10-01-12, 12:48
Vraag. Ik ben benieuwd hoe de SeaWorld customer service is. Je betaald in het laagseizoen even veel als in het hoogseizoen, terwijl nu zo'n 20% van het park gesloten is. Mijn vriend zit me te jennen, zegt dat Amerikanen gevoelig zijn voor "klachten" (hoe hij dat weet, weet ik niet, want hij is nog nooit in Amerika geweest ;)). Hij vind dat ik in het park naar de info balie moet gaan en vragen om een discount voor de winkels of iets anders.. ik weet niet of dit kans van slagen heeft. Iemand anders zoiets dergelijks geprobeerd?

Njit
10-01-12, 13:17
Je kan het ook zo zien: in het laagseizoen kun je veel meer zien van het park omdat het minder druk is. Je kunt alle achtbanen doen zonder te wachten en meerdere keren achter elkaar. En daar hoef je dan niet meer voor te betalen dan in het hoogseizoen wanneer het park propvol is en je blij mag zijn dan je de shows kunt doen.

Maar ik zou je vriend gewoon naar de kassa laten gaan. Misschien hebben ze gevoel voor humor :)

trails
10-01-12, 13:23
Je maakt nooit 100% gebruik van zo'n park.

Teleton
15-01-12, 12:28
In SeaWorld (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Events/Bands-Brew-and-BBQ) kunnen ze ook een feestje b(r)ouwen. Bands, Brew & BBQ! Met concerten in het Bay Stadium. Ieder weekend tussen 11 februari en 4 maart. Een lijstje met de optredende artiesten:

SeaWorld:


Saturday, February 11: Foreigner
Sunday, February 12: Gary Allan
Saturday, February 18: Trace Adkins
Sunday, February 19: Kenny Rogers
Saturday, February 25: Doobie Brothers
Sunday, February 26: Ronnie Dunn
Saturday, March 3: Sara Evans
Sunday, March 4: Scotty McCreery

trails
15-01-12, 13:54
Ja, we hebben het al in de planning staan dat we Foreigner kunnen gaan luisteren en zien. Leuk toch!

Teleton
15-01-12, 15:22
Foreigner. Leuk toch! They want to know what love is.....:-$ :-$

Teleton
20-01-12, 17:23
Was er eerst alleen de Funpass (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Book-Online/Tickets/Annual-Passes-and-Fun-Card/Fun-Card) waarmee je t/m 31 december een jaar lang onbeperkt alleen naar SeaWorld kon, de serie is nu uitgebreid met 2 combikaarten voor onbeperkt bezoek aan Aquatica (op doordeweekse dagen) en Busch Gardens.

Geen gekke deal hoor! Volgens mij is de Funpass niet gedurende het hele jaar beschikbaar, bestel nu het nog kan....\\:D/.

http://img860.imageshack.us/img860/6600/aaaaafunpass.png (http://imageshack.us/photo/my-images/860/aaaaafunpass.png/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Ritchie
23-01-12, 10:40
SeaWorld Orlando announces the largest attraction expansion in its history – and news of not one, not two, but three exciting new attractions coming to SeaWorld Orlando and Discovery Cove over the next two years.

SeaWorld designers revealed new experiences to open in 2012 at SeaWorld Orlando and Discovery Cove, and released a few details of a massive expansion set to debut at SeaWorld in 2013.

http://www.seaworldparksblog.com/sites/default/files/content/turtle_2_0.jpg

TurtleTrek at SeaWorld Orlando and Freshwater Oasis at Discovery Cove will provide all new reasons to visit Orlando in 2012.

TurtleTrek, opening at SeaWorld Orlando in spring 2012, stays true in design to SeaWorld’s unique blend of nose-to-nose animal encounters and state-of-the art entertainment.
First, you’ll visit two massive naturalistic habitats, one filled with hundreds of freshwater fish and gentle manatees, the other home to more than 1,500 saltwater fish and more than a dozen sea turtles. Many of the manatees and sea turtles were rescued by the park’s animal team. Moving on from the habitat, you enter a domed theater, where coming to life is a first-of-its-kind 3-D/360-degree dome theater film that is completely immersive. The dome allows a hyper-realistic 3-D movie to be shown all around – not just in front or on only one screen. It’s this unique and immersive way of showcasing a sea turtle’s epic and astounding journey that is the heart of TurtleTrek. And for the first time, you, the guest, are given a turtle’s eye view of the ocean’s wonders.

An attraction that is as inspirational as it is astounding, a call-to-action presents itself at the end of the TurtleTrek experience, calling on you and all SeaWorld fans to join SeaWorld in conserving the world we share. TurtleTrek is about the everyday heroes who can make a difference in nature.


Freshwater Oasis, opening at Discovery Cove in spring 2012 is, an all-new attraction featuring swimming and wading adventures with face-to-face encounters with playful otters and curious marmosets.
Discovery Cove, right across the street from SeaWorld Orlando, isa limited-admission, all-inclusive tropical day resort where you swim with dolphins, hand-feed tropical birds in a free-flight aviary, snorkel among thousands of colorful fish and rays and relax on pristine beaches. When you participate with nature at Discovery Cove, you unlock discoveries that can be life-changing.

Freshwater Oasis is an all-new opportunity to wade up-close with wildlife in a relaxing tropical setting. It’s an exhilarating tropical exhale. Designed with a rainforest canopy above and sparkling-clear springs below, Freshwater Oasis is a natural fit within Discovery Cove’s tropical vibe.

Wade past rocks and trees to encounter the thriving, lush habitat of the Asian small-clawed otter. Experience the lively energy of the otter in an up-close-and-personal way, without ever having to leave the refreshing water.Swim through waist-deep water to the center of Freshwater Oasis, or view from a scenic pathway, an island abundant with life. There will be no glass separating you from the marmoset monkeys that call the idyllic island home. Experience a whole new world, right in front of your eyes. No matter where guests turn, they’ll find endless discoveries. Freshwater Oasis is included with admission to Discovery Cove, an all-inclusive tropical getaway and the only place to experience the most exciting animal encounters the world has to offer.

http://www.seaworldparksblog.com/sites/default/files/content/aep_1_0.jpg

Antarctica - Empire of the Penguin will beSeaWorld Orlando’s biggest-ever attraction expansion, opening spring 2013.
Through the years, SeaWorld Orlando has taken you to far-flung corners of the globe, immersing you in exotic places and introducing them to unique worlds of adventure. But no journey is bigger -- or as incredible -- as the one to come in 2013. It’s a voyage to the bottom-of-the-world, to the coldest and windiest continent, to a place of ice more than 9,000 feet thick. It’s a journey to Antarctica and to the empire of the penguin.

You’ll be surrounded by the sights, sounds and awesome encounters found in this frozen place, embarking on a one-of-a-kind ride and an incredible family adventure. You’ll experience the mystery and wonder of life on the ice through the eyes of a penguin, sensing the beauty and drama of their sometimes-dangerous habitat. Antarctica – Empire of the Penguin combines closer-than-ever animal connections with state-of-the-art interactive ride technologies for adventures that are different each time. And, it’s safe to say Antarctica – Empire of the Penguin will be the coldest theme park attraction in the world!

A year-and-a-half from opening at SeaWorld Orlando, details are few. For now, SeaWorld Orlando’s Antarctica will stay as mysterious as its namesake continent.

“Only SeaWorld and its parks can take you on these journeys or bring these experiences to life,” said Orlando Parks President, Terry Prather. “We’re excited about what the future holds for our parks and for our fans.”

X1vLCHmSaME

Briggy
24-01-12, 04:53
Nu heb ik nog meer zin om in 2013 terug te keren naar Florida! :)