PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Louk



Louk
18-10-10, 21:38
Hallo,

Wij zijn een gezin met twee kinderen en we willen graag eind juli/ begin augustus naar Florida. Dan zijn de kinderen 9 en 12. We twijfelen enorm of we een georganiseerde reis zullen doen of dat we het zelf gaan regelen. Iemand een idee wat voordeliger is ???

Alle verhalen hier doen ons verlangen naar deze unieke vakantie enorm toenemen. Onze eerste uitstap buiten Europa met z'n vieren: erg spannend !!!

De plannen: uiteraard veel parken, Key West en een paar Honkbalwedstrijden.

hrjhaan
18-10-10, 22:14
Hallo Louk,
als je een beetje handig bent met internet en het leuk vindt om alles zelf uit te zoeken dan is alles zelf regelen vaak wel voordeliger.
Afgelopen zomer hebben wij de vliegtickets bij budgetair geboekt, de hotels via het plaatselijke reisbureau bij Hotelplan en de auto bij usareisen.de.
Voor volgend jaar hebben we de vliegtickets geboekt bij airberlin.nl, de hotels en villa bij USAFunvacations en de auto gaan we waarschijnlijk weer boeken bij usareisen.de.
Voordat ik de hotels en villa definitief boek kijk ik altijd even op internet naar de ervaringen (zoover of tripadvisor).
Hier op het forum kun je alles vinden over het zelf samenstellen van een reis naar Florida, maar ook over kant en klare pakketreizen.
Veel plezier met de voorpret.

r.teeuwsen
18-10-10, 23:08
Hoi Louk,

Welkom op dit informatieve forum, hier kun je alles vinden om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Voor elk wat wils....
Ja, wij boeken altijd alles los.... vliegticket, auto....heb je ook alles zelf in de hand, kun je je eigen programma samenstellen.....
Genoeg mensen hier die je eventueel van dienst kunnen zijn... vragen?? gewoon stellen!!

Veel voorplezier alvast!
Remco

Louk
20-10-10, 20:46
Bedankt voor de reacties ! We gaan vanavond boeken. Spannend hoor, wat een geld...maar we hebben er nu al zin in !!!

Njit
20-10-10, 20:53
Dat geld ben je zo overheen. Alleen willen de meeste mensen weer terug als ze eenmaal geweest zijn. Dus start maar vast met sparen :)

Louk
20-10-10, 22:03
Ok zal ik doen !!!:smile: