PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Damy

Damy
17-10-10, 21:56
Hallo allemaal,

Ik ben Damy en inmiddels samen met het hele gezin gek op de US en vooral op Florida!

Beide zijn wij in onze jeugd al in de States geweest en zijn hierom dit jaar drie weken op vakantie geweest naar de west kust van Florida. Wellicht zal het jullie bekend voorkomen, maar toen we voor het eerst in de auto stapte en Florida leerde kennen, hadden we het gevoel dat we thuis kwamen.. :smile:

Beide hebben wij al jaren het gevoel niet thuis te horen in Nederland en deze vakantie was onze test om te kijken of de US nog steeds zo beviel als in ons geheugen. Het feit dat we nu alweer een tijd thuis zijn en onrustiger zijn dan ooit, zegt genoeg.. Wij willen weg en hebben een bestemming gevonden, Florida. :-D

We zijn nu dan ook in de orienterende fase aangekomen om te kijken of het mogelijk is om te emigreren naar de US. We hebben er al heel veel over gelezen en zodoende ben ik ook uitgekomen op dit forum. Hopelijk genoeg ervaringen en verhalen van mensen die ons zijn voor gegaan.

Ik ga in ieder geval het forum eens goed doorlezen.

Groeten, Damy

Njit
18-10-10, 06:20
Welkom. Dit forum is vooral een vakantieforum. Er is weinig te vinden over emigratie. Daarvoor wil ik je verwijzen naar het AllesAmerika Forum, en dan met name hun Emigratie naar Amerika (http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=12&sid=7c770b45c1fd8e2fd8bb5c43453cbc13) afdeling.

Veel succes met je plannen.

Damy
18-10-10, 09:59
Bedankt voor de reactie.

Daar heb ik mij gisteravond ook aangemeld. Bedankt voor de tip.

Voordat het zover is zullen we nog regelmatig op vakantie gaan naar Florida, dus vandaar dat ik het ook erg leuk vind om hier rond te neuzen.

koenkamphuys
18-10-10, 20:08
Hier zit ook zo iemand voor wie de omgekeerde heimwee regelmatig ondraaglijk is... op het forum zitten wel degelijk een paar mensen die de grote stap overzee hebben genomen. Maar erg veel is er in dit forum niet over geschreven, nee.