PDA

Bekijk Volledige Versie : Pop-up reclame



Daniel
21-10-05, 11:58
Hallo allemaal,

Zoals sommige misschien al hebben gemerkt verschijnt er af-en-toe een pop-up bij het open van het Florida Forum. Dit is niet iets dat ik heb bewerkstelligd, maar iets dat alle Nedstat gebruikers er "gratis bij hebben gekregen" bij de overgang naar Webstats4U. Mijn vraag is nu: willen jullie dat ik de Webstats4u teller (met pop-ups dus) erop laat staan of dat ik hem verwijder? Ik weet nl. dat sommige van jullie er regelmatig op kijken... Voor mij hoeft ie niet te blijven staan iig.

Daniel

Michael66
21-10-05, 14:10
Wegwezen wat mij betreft. Niks zo hinderlijk als een leverancier die ineens zijn voorwaarden verandert. Of de klanten van zijn klanten gaat benaderen zoals in dit geval.
overigens heb ik geen last van de popups met de popupkiller van de google-bar.

Ebelix
21-10-05, 15:35
Van mij mag het ook weg. Ik vind het maar niets dat je ongevraagd van die pop-ups krijgt.

FrankS
21-10-05, 15:56
Ik stem ook voor verwijderen.

petra
21-10-05, 20:09
Nee, niet verwijderen.....ik vind het juist zo leuk om te zien hoeveel pageviews er zijn......en die pop ups, die klik je toch zo weg?

Daniel24
21-10-05, 21:17
Ik zou hem ook verwijderen en dan zelf maar een script met teller erbij zetten

Daniel
01-11-05, 14:26
Aangezien ik me steeds meer begon te irriteren heb ik de Nedstat-teller maar verwijderd. Petra (of anderen), mocht je wat willen weten over statistieken dan hoor ik het wel!

Daniel

petra
01-11-05, 16:16
Zucht.....jammer :cry:

Michael66
01-11-05, 19:03
Zucht.....jammer :cry:

Alles is vergankelijk. Maarruh .... Daniel, je hebt toch wel de laatste stats vastgelegd? Misschien iets om die te publiceren bij de FAQ of zo.