PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: chantalvdm



chantalvdm
16-10-10, 10:42
Hallo allemaal,

Mijn naam is Chantal, happily married met Michel en wij hebben samen 4 kids in de leeftijden van 11, 13, 15 en 23 jaar. Druk gezin dus...maar niet te druk om te reizen:lol:. Morgen gaan we voor de 3de keer naar Orlando. We hebben jammer genoeg maar een week, dus het wordt passen en meten. Wij zijn nog niet eerder naar Kennedy Space center geweest en daar heb ik gelijk een vraag over. Ik zie dat je op sommige sites reduced tickets kan kopen online, maar daar kan je dan weer geen extra tour bijboeken. We willen namelijk dichterbij de shuttle en dan moet je KSC tickets naast de general admission tickets hebben. Dat kan natuurlijk wel op de site van Kennedy Space Center, maar dan zonder korting. Misschien heeft iemand nog een tip? Aangezien we met z'n 6-en zijn, telt elke $ mee. Overige tips zijn natuurlijk ook welkom! Bedankt alvast! \\:D/

koenkamphuys
16-10-10, 13:06
Welkom Chantal op dit forum van Floridaverslaafden.

De extra tour is wat KSC zo duur maakt. Zonder dat betaal je stukken minder, ook aan de poort, maar je ziet ook veel minder. Wil je 'alles' zien van het ruimtevaartprogramma dan moet je die extra tour erbij nemen en het volle pond betalen. Overigens is die 'up close' tour lang zo up close niet meer als vijftien jaar geleden, toen we de eerste keer gingen. Maar ja, daar zit 9-11 tussen.

Tip: laat de tomtom in de auto liggen want bij de tassencontrole sturen ze je terug als je een GPS bij je hebt.

chantalvdm
17-10-10, 01:08
Tja helaas... Ik ben zelf stewardess geweest en zelfs voor en na Lockerby was het een wereld van verschil. Hoe dan ook: bedankt voor de tip van de gps. !