PDA

Bekijk Volledige Versie : The happiest place on earth?



Tinkerbell
15-10-10, 13:07
Met je kind gooien en de chauffeur proberen te wurgen?


RmovTsW6gHY

Ta2 Gerrit
15-10-10, 14:34
Ik zag het gisteravond in het nieuws. De buschauffeur wilde de familie niet meer toelaten, omdat de bus overvol was, en ze voor hun eigen, maar vooral van het kind, veiligheid beter op een volgende bus konden wachten. Dit volgens ooggetuigen.

De man wilde dit niet (wss omdat er al familie in de bus zat), ging over de rooie en gooide het op discriminatie. De makkelijkste weg om overal mee weg te komen, is mijn mening.

calypso
15-10-10, 14:41
Wat een idioot! geef de chauffeur gelijk ik zou ze ook niet mee nemen

Njit
15-10-10, 14:59
Zie elk jaar volgens mij wel zo'n filmpje. 10 minuten later is er weer een bus - waarom dan zo moeilijk doen?

Chanti
15-10-10, 15:13
he bah, dan gelijk discriminatie roepen, dat vind ik toch zo flauw. JUIST als je kleine kinderen bij je hebt kan het gevaarlijk zijn in een overvolle bus. Dus ik geef de buschauffeur gelijk. Vind hem trouwens nog erg netjes blijven voor het feit dat hij naar de keel gegrepen wordt.

Maar goed, ik weet uit "firsthand experience" hoe vermoeidheid je kan veranderen als mens en na dagen in Disney World zijn de meesten niet meer topfit en niet meer vrolijk gestemd aan het eind van de avond. Laten we het er maar op houden dat deze mijnheer door alle emotie even het slechtste in zich zelf boven liet komen. Natuurlijk word je niet vrolijk als je al lang op de bus staat te wachten, dat je dan nog op de volgende bus moet wachten... maar ik hoop dat hij in het vervolg zijn handjes thuis houdt en al helemaal niet met zijn kind gaat gooien
Zie elk jaar volgens mij wel zo'n filmpje. 10 minuten later is er weer een bus - waarom dan zo moeilijk doen?Ach ik heb ook wel eens (toen we echt al een uur op de bus stonden te wachten die telkens propvol was) in mijn gedachten een dikke dame in zo'n electrisch wagentje vreselijke dingen aangedaan. ](*,) Vooral omdat madam net kwam aanrijden en voorrang kreeg en ik mijn twijfels erbij had of ze wel echt zielig was en in zo'n karretje hoorde. Maar goed, vermoeidheid brengt niet het beste in de mens boven. :oops:

Tinkerbell
15-10-10, 15:31
Vooral omdat madam net kwam aanrijden en voorrang kreeg en ik mijn twijfels erbij had of ze wel echt zielig was en in zo'n karretje hoorde. Maar goed, vermoeidheid brengt niet het beste in de mens boven. :oops:
Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.

[verwijderd]
15-10-10, 15:44
Tja, vol is vol en die beslissing blijft voor mij altijd de verantwoording van de chauffeur.

En dan kan je wel teleurgesteld zijn dat je moet wachten maar dat risico loop je altijd als je met Disney bussen reist. Wij hebben zelf ook een keer ruim een uur staan wachten na afloop van volgens mij Fantasmic. Voor ons dus de laatste keer dat wij even met de bus naar een ander park gingen ipv met de auto.

Ik hoop wel dat ze de mensen naderhand toch uit de bus hebben gehaald anders loont dit gedrag ook nog.

Tinkerbell
15-10-10, 16:11
@ verwijderd
Wat ik ervan gelezen heb: aanklacht ,uit het hotel gegooid,van het Disney terrein verwijdert en aanklacht van de kinderbescherming.

Chanti
16-10-10, 11:07
Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.OH WAT GOED!!! Klinkt misschien heel gemeen, maar ik ben hier erg blij om! Want wij stonden daar met een klein kind en blaren op onze voeten een half uur te wachten tot een zo'n wagentje in de bus werd geladen. Dat was niet leuk en ik kon het niet helpen om te denken: jij hebt lekker de hele dag in je wagentje mogen zitten toen wij aan het rondbanjeren waren. En de hele dag voorrang gekregen toen wij in de rij moesten staan. [-X
wij gaan gewoon elke keer met de auto naar het parkWij normaal ook, maar de enige keer dat we met de bus gingen omdat mijn man al eerder weg was gegaan met ons kind, was het echt een drama. Niet dat de bussen niet snel komen, maar als je met een enorme groep mensen staat, blijft het nog steeds lang wachten. Zeker als die karretjes langzaam in de bus moeten worden getild (sorry begin ik weer over karretjes, :oops: maar wij hadden er vorige keer wel een stuk of 6 die telkens voor kwamen... hihi, dus dat is nogal blijven hangen)

Yvet
16-10-10, 11:57
Dat heeft Disney vanaf 1 oktober afgeschaft. Gewoon in de rij staan net als wij.

Als het goed is kan Disney dit helemaal niet afschaffen....

Het is de wet in Florida dat mensen met een rolstoel eerst moeten boarden en geheel vastgemaakt moeten worden voordat de rest van de mensen mogen worden toegelaten tot een bus.
Dus vanwege dat het een wet is waar ook Disney zich aan zal moeten houden lijkt het mij dat deze regel niet veranderd kan zijn.

Ta2 Gerrit
16-10-10, 14:08
Of het wet is weet ik niet, maar ik heb het afgelopen week wel een keer voorbij horen komen in het nieuws, maar er niet echt goed op gelet. Misschien zijn er uitzonderingen.
Ik denk dat Disney hun eigen wetten maakt ;-)

Tinkerbell
16-10-10, 16:32
Ik geef alleen maar door wat de mensen in rolstoelen en EVC zelf schrijven.

Bqtje
16-10-10, 18:28
Goed dat de agressieve mensen niet meer bij Disney mogen komen , de uitgevoerde handelingen horen niet thuis in een "normale" wereld en zeker niet bij Disney .
Dat echte rolstoelgebruikers voorrang krijgen op de bussen , daarmee heb ik geen probleem . Maar mensen die doen alsof , dat is een ander paar mouwen ...

Chanti
16-10-10, 18:44
Het gaat mij ook niet om de rolstoelmensen hoor! Ik bedoel van die mensen in die electrische karretjes die gewoon kunnen lopen. Ik vind het een ander verhaal als er echt iets aan je mankeert. Dat is natuurlijk nooit helemaal te zien, wie er nou echt iets heeft, maar ik weet dat je daar in Amerika doodgegooid wordt met dat soort karretjes en ik heb echt meerdere malen iemand er gewoon makkelijk uit op zien staan als het uitkwam. Vandaar ook mijn cynisme

kathy
22-11-10, 20:00
Hallo, heb zojuist deze discussie gelezen en wil er toch even wat op kwijt.

Ik heb zelf een mobiliteits handicap en neem daarom alleen nooit het openbaar vervoer, waar dan ook ter wereld. Tijdens de keys to the Kingdom tour kon ik niet anders dan in een scootmobiel gaan zitten omdat je dan niet zelf kunt lopen en pauzeren. God, wat voelde ik met ongelukkig, helemaal omdat ik ook nogal aan de maat ben en ik toch van mening ben dat veel van de mensen in de US vanwege hun gewicht in een scootmobiel gaan zitten.

Ik ben zeker van mening dat mensen met een loopvoorziening op wielen net zo goed in de rij moeten wachten als alle andere mensen. Mensen met krukken of mensen die moeilijk lopen heb ik geen probleem mee om voor te laten gaan.

Erg he ?

Ta2 Gerrit
01-12-10, 15:23
Het is niet allemaal pracht en praal bij de Mouse family. Mousetrap #-o

http://img221.imageshack.us/img221/679/disneytrouble.jpg (http://img221.imageshack.us/i/disneytrouble.jpg/)

Voor het complete verhaaltje; klik HIER (http://www.wftv.com/news/25964343/detail.html)