PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Holiday Inn express International Drive



LVO
13-10-10, 21:01
Vorige week hier geweest (7276 International Drive), hotel is gelegen t.o.v. de kartbaan/slingshot attractie op I-drive. Iets van de weg af gelegen, dus lekker rustig. Als je een kamer wilt vraag dan om de even nummers, de oneven nummers kijken uit op de snelweg. Daar heb je binnen een klein beetje last van. De kamer zijn redelijk nieuw, zeer schoon en bijzonder groot.

Er is een zwembad bij, een enorm warme jacuzzi en het ontbijt is gratis. Niet erg uitgebreid, gewoon ok.

Wij betaalde ca USD 80 incl tax per nacht. Niet goedkoop (er zijn zeker goedkopere alternatieven te vinden), maar ik wilde perse een schoon en nieuw hotel. In die zin ben ik niet teleurgesteld. Voor mij een aanrader de volgende keer.

Michael66
14-10-10, 01:41
Welke Holiday Inn bedoel je? Er zijn er meerdere. Zie http://www.holidayinn.com/hotels/us/en/hd/united-states/florida/orlando-hotels?action=list&p=~&pageSize=50

Kun je de link naar de website van het hotel vermelden? En het adres (met huisnummer)?

SenT
19-04-11, 14:43
Enkele dagen geleden hebben wij ook verbleven in dit hotel gelegen op international drive 7276. Het ligt inderdaad wel wat van het drukke gedeelte van de international Drive af, maar het ligt daardoor ook wel dichter tegen de Interstate aan wardoor j bij de kamers wat meer naar achter een klein conastant geruis hoort op de achtergrond, maar voor ons was dit niet storend. Er zijn kamers met koelakast en microgolf. Er is een zwembad (circa 7 op 5 meter) helaas geen warm water; dat was er wel in het erbij gelegen bruisbad.
Ontbijt: op weggooiborden met plastiek bestek... . Keuze uit verschillende soorten brood, muffins en bagels, cereals en yoghurt. Er is thee, koffie en fruitsap en meestal was er ook ei en spek te krijgen. Na vijf dagen hadden we wel wat behoefte aan afwisseling van spijs.
Prima hotel qua prijs/kwaliteit, heel goed gelegen om naar Seaworld, Aquatica , Universal en IOA te rijden. WDW is wat verder, maar je zit zo op de interstate die je er naartoe leidt. Het gedeelte van de international drive waar het hotel is gelegen is op een weekendavond wel erg druk; je moet je auto dus er wat "tussengooien" om de weg dan op te kunnen.