PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Cindyveer



cindyveer
12-10-10, 17:08
Hallo allemaal,

Ik zal me ven voorstellen, ik heet Cindy en ben 42 jaar. Ik ga met mijn man en drie dochters (15,13,13 jaar) in de zomer van 2011 naar Florida.
We zijn al druk aan het sparen voor onze droomreis.
In 1992 zijn we in Florida geweest en waren gelijk verkocht twee jaar later zijn nog in Californie geweest.
Nu willen we met onze kinderen naar Florida.
We willen drie weken, gaan een huis huren in Orlando en daarvanuit de parken en omgeving verkennen.
Het hoogtepunt van de meiden moet het zwemmen met dolfijnen worden(waar ze druk voor aan het sparen zijn).
we hebben nog niets vast gelegd en hopen hier op deze site informatie te vinden die we nodig hebben voor een onvergetelijke vakantie.
Dus als je tips hebt of ervaring met dolfijnen zwemmen, disney tickets en andere specials hoor ik het graag.

groetjes Cindy

r.teeuwsen
12-10-10, 20:18
Hoi Cindy,

Welkom op dit informatieve forum!! Hier kun je werkelijk alles vinden om er komend jaar een onvergetelijke vakantie van te maken. Heerlijk met man en dochters naar Florida, super!! Kan mij voorstellen dat je meiden gaan sparen om met de dolfijnen te gaan zwemmen, hebben mijn kids vorig jaar ook gedaan, werkelijk super ervaring!!
Mooie leeftijd om daar naar toe te gaan met jullie kids, kunnen ze lekker overal in ;-)

Veel leesplezier hier!!
Greetz, Remco