PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ilonakuijten: 9 dagen Florida 2005



ilonakuijten
19-10-05, 20:32
Ik wil in februari met een vriendin op vakantie nu wil ik heel graag terug naar Florida.
We zijn afgelopen zomer 3 weken in Orlando geweest. Nu wil ik misschien richting Miami. 9 dagen is erg kort dus vroeg ik me af of iemand tips heeft om toch zoveel mogelijk te kunnen zien?
Wat mag je niet missen etc.?

groetjes

ilona

Eric
19-10-05, 20:47
Hebben jullie een auto ter beschikking? Anders heb je namelijk in Miami niet veel te zoeken, de stranden en zo zijn in die periode totaal verlaten.
Key West is wel erg leuk, maar heel duur in die periode, het is dan nl. hoogseizoen daar.
Eric

ilonakuijten
19-10-05, 20:51
Als we een auto nodig hebben daar dan huren we er gewoon 1, want ik wil namelijk wel wat zien.
Maar is er in februari niet veel te doen in Miami?

SpaceAce
19-10-05, 22:37
Om je een idee te geven wat er te beleven is op Miami beach in februari:

http://img179.imageshack.us/img179/5350/miamibeach011uy.jpg

Marcelg
20-10-05, 02:32
Het gaat er naartuurlijk ook nog om waar je interesses liggen, ben je een strandganger, of kom je voor de parties, wil je gebouwen zien of houd je van watersporten.
De stranden zijn zo leeg omdat het bij ons gewoon vaak te koel is in die maand.
Ik woon zelf in Key West, maar laat mijn vrienden altijd begin april komen, dat is volgens mij toch de meest aantrekkelijke tijd vwb het weer.

ilonakuijten
20-10-05, 10:38
Ik ben niet bepaald iemand die hele dagen op het strand wilt gaan liggen. We willen wel wat van de omgeving zien en natuurlijk ook shoppen.
We zijn ook naar andere landen aan het kijken hoor, maar ik zou wel erg graag weer terug naar Florida gaan vandaar deze vragen.