PDA

Bekijk Volledige Versie : Bradenton



stephie
11-10-10, 22:56
Wij willen in mei/juni 2011 naar Bradenton op vakantie gaan.
Wij zijn in 2007 in St. Petersburg geweest en wij vonden het vooral saai in de avonden. Wij zaten in St. Pete beach en 's avonds was er vrij weinig te doen. Ik miste echt een leuke boulevard met restaurantjes en winkeltjes.

Is dit wel in de buurt van Bradenton? We huren ook een auto, dus afstand is geen probleem (nouja Miami is iets te ver :grin:)
Ik vond bijvoorbeeld Key West erg gezellig in de avond. Zoiets miste ik verder best wel aan de westkust (en ook de oostkust).

Dus tips zijn welkom!

Eefdepeef
11-10-10, 23:27
Wij zijn een keer of zes in Shorewalk Vacation Villas in Bradenton geweest, maar ik ben bang dat wij je moeten teleurstellen. Ook hier ontbreken de terrasjes en boulevard. Wat 's avonds wel gezellig is zijn de beide pieren.
Hier kan je buiten eten en drinken. Voor de rest kan je je 's avonds vermaken met midget golf en dat soort buiten activiteiten. Ook de mall is tot laat open. Voor het flaneren moet je inderdaad op Miami South Beach en Key West of Daytona Beach zijn. De rest van Florida is 's avonds betrekkelijk doods.

stephie
11-10-10, 23:33
Okay daar was ik al bang voor!
Maar je bent dus al 6x naar Shorewalk geweest. Wij zijn van plan om hier naar toe te gaan. Blijkbaar is het jullie goed bevallen!!!
Kun je wat meer details geven?

Eefdepeef
12-10-10, 00:10
Ik zou adviseren om een beneden appartement aan te vragen.
De gebouwen liggen rondom vijvers waarin je heerlijk kunt vissen(al je ervan houdt) Verder zijn twee zwembaden (één rechtoe rechtaan en een fatasievorm beide met jacuzzi), twee tennisbanen en een clubhouse die van alles organiseerd en verhuurd. De supermarkt is om de hoek (Albertson) en één van onze favoriete restaurant is Applebees (ook op loopafstand) Verder zijn de stranden fantastisch met kalm lauw water.
De golf mogelijkheden zijn plenty en het complex heeft een deal met de banen van Pinebrook. (kost een schijntje vergeleken met hier)
Misschien het belangrijkste: de appartementen zijn heel verzorgd en van alle gemakken voorzien. Zeer geschikt voor echtparen met max. 2 kinderen. Als meer specifieke vragen hebt dan lees ik het wel.

Ebelix
12-10-10, 07:28
Volgend jaar april/mei huren wij voor de 2e keer in Bradenton een villa. Net als in de omgeving van Orlando van alle gemakken voorzien en met een heerlijk privé zwembad. Flaneren kan inderdaad maar op een paar plaatsen en daar hoort Bradenton niet bij. Wellicht dat er in Sarasota nog een plek is waar dat kan maar die ben ik nog niet tegengekomen.

Veel plezier met de voorbereiding

stephie
04-12-10, 19:44
@Eefdepeef;
Excuses, beetje late reactie. We hadden de plannen even in de koelkast gezet :razz:
Maar nu hebben we geboekt! We gaan van 27 mei tot en met 9 juni naar Bradenton, Shorewalk vacation villas.
Ik heb er ontzettend veel zin in.

Hoe zit dat met die appartementen? Zijn ze van allerlei verschillende eigenaren? Dus ook verschillende inrichtingen?
Waarom adviseer je een benedenappartement?

bradentonjuice
12-03-11, 13:46
Beste Stephie,

Wij zijn de laatste jaren altijd naar Bradenton gegaan. In eerdere berichten van mij op dit forum (eind 2007/begin 2008) heb ik wat verteld over Bradenton en omgeving. Misschien kun je daar nog iets mee. Veel plezier en vergeet vooral het strand van Anna Maria Island niet te bezoeken.

stephie
12-03-11, 13:51
Okay ik ga eens zoeken op het forum!
Ja ik heb gelezen over Anna Maria Island
daar gaan we zeker heen!

elstars
12-03-11, 14:00
Hoi Stephie,

Brandenton is een leuke plek om als uitvalsbasis te verblijven.
Wat leuk is (als je van tennis houdt) is een bezoekje te brengen aan de IMG Academy (de Nick Bollettieri tennisschool) waar vele beroemde tennisser(ster)s les hebben gehad. (wij hebben hem daar ontmoet!!)
Lees maar wat ervaringen van ons.
Fijne vakantie!
Elstars