PDA

Bekijk Volledige Versie : Go Miami Card



natascha666
10-10-10, 18:20
Heeft iemand ervaring met de go miami card en is deze interesant of kun je in miami gemakkelijker daar op de bus of die monorail hoppen?
We gaan volgend jaar 5 nachten/ 4 dagen miami meepakken maar we hebben maar 2 volle dagen miami.

Heb er hier 1 gevonden voor 65$ http://www.gotobus.com/us/miamifl/tours/gomiamicard_1day_176-334.html


Heb je nog meer van dit soort kortingskaarten? Wij zitten nog in fort myers/tampa en orlando?

Thanx weer voor jullie tips alvast!

Ebelix
11-10-10, 14:44
Met de afstanden in Miami vraag ik me af hoeveel attracties je kan bezoeken als je gebruik maakt van het openbaar vervoer. Zo op het eerste oog vind ik het duur.

De monorail is niet zo lang en volgens mij alleen in downtown Miami en niet naar Miami Beach, Coconut Grove of Coral Gables. Daarnaast moet je nog apart betalen voor het openbaar vervoer. Er rijden bussen maar mijn ervaring met OV in Amerika is toch dat je geduld moet hebben om ergens te komen.

Er is ook een hop on hop off bus. Kijk maar op de volgende link http://www.islandqueencruises.com/hop-on-hop-off-tours-miami.htm

Je moet bij je zelf afvragen wat je allemaal wilt gaan bekijken en of dat ook haalbaar is op 1 dag met het openbaar vervoer. Ik zou lekker een auto huren. Veel flexibeler dan het openbaar vervoer.

Succes met de voorbereiding.

natascha666
11-10-10, 18:48
we hebben ook een huurauto bij maar heb van kennissen gehoord dat het niet zo prettig rondrijden is in miami zelf en de autoparkeren er een fortuin kost dus had ik gedacht als we da auto nu bij het hotel kunnen laten staan.....
maar alvast bedankt voor de tips!

Ebelix
11-10-10, 22:17
Miami beach is inderdaad duur qua parkeren. Voor de rest valt het wel mee.

koenkamphuys
13-10-10, 08:12
.. dat het niet zo prettig rondrijden is in miami zelf
Wie de rust en ruimte op Amerikaanse wegen als maatstaf neemt heeft gelijk. Vergelijk je Miami met een grote stad in Nederland dan vind ik Miami overzichtelijker - dat wil zeggen met tomtom aan de ruit zodat je je niet een ongeluk zoekt naar de weg. Ik heb gereden door Parijs, Barcelona en Athene - dat is pas een puinhoop. Zo is Miami niet. Daar komt bij dat Amerikanen erg gedisciplineerd rijden.

In de spits wil de I-95 nog wel eens op een verkeersinfarct uitlopen. Hou daar wel rekening mee.

reneefrankrijk
13-10-10, 10:32
Wij zijn ook aan het kijken voor de Go Card. Maar zoals iemand al zei, hij is best duur. Je haalt het alleen er uit als je veel kunt doen. Wij willen een weekje in Miami blijven en kunnen zo al 5-6 dagen volplannen met de card (ook in Ft. Lauderdale). En dan scheelt het. Maar voor 1 of 2 dagen zou ik het denk ik niet eens doen.
Succes ermee!