PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kiki



Kiki
10-10-10, 17:02
Eindelijk is het dan zo ver, ik heb er lang lang lang op moeten wachten. Ik was volgens mij 8 toen mijn tante in Florida was geweest en natuurlijk in Disney world. Ze had leuke kado's meegenomen en ik ben nu eenmaal een strip freak. Toen stond Florida/Orlando dus al op mijn verlanglijstje. Voor de liefhebber, dat zal rond 1978 geweest zijn ;)

Ik zou in 2005 eindelijk gaan maar werd toen verrast door een klein meisje (zie avatar) maar nu gaat het dus echt gebeuren. We gaan naar Florida en wel over 15 dagen :) En dat kleine meisje mag natuurlijk lekker mee.

Ik wilde me toch maar even voorstellen aangezien ik al lang heb lopen 'lurken' hier op de site en dus wel al veel gelezen en geleerd heb van jullie. Dankzij het forum heb ik inmiddels mijn auto en villa geboekt en nu nog ff neuzen naar welke MYW tickets ik waar kan kopen.

Enfin ik ben dus Kiki, beroeps nerd (testcoordinator) met meer hobbies dan tijd. Getrouwd met een schat van een man en natuurlijk een prachtige dochter van ruim 4. En nu ga ik weer op jacht naar de MYW tickets ;)

Michael66
10-10-10, 18:39
Strip-freak?

Dan "moet" je natuurlijk een bezoek brengen aan de ACME Superstore

http://www.acme-superstore.com/

Kiki
10-10-10, 20:33
oeh echt niet :) dan is het budget van mijn vakantie direct op. Ik moet wel bekennen dat mijn favo strip geen disney is maar Calvin & Hobbes. De site lijkt nog niet helemaal up-and-running te zijn?!

Natuurlijk wel direct even het adres opgeslagen ;)

Michael66
10-10-10, 20:53
Nee, zo is de website al jaren. :p

De effort van het personeel gaat vooral naar de winkel zelf, naar de enorme collectie. De plaatjes / foto's (http://www.acme-superstore.com/about/gallery_store.php) van de zaak geven een redelijk beeld. Ik heb er zelf een aantal mint-condition comics gekocht, en een paar leuke "poppetjes" waarvan er maar een paar zijn in de staat waarin ik ze nu heb.

Als je in de buurt bent (op weg tussen Orlando en bijv. Daytona) is dat een leuk uitstapje.

Kiki
10-10-10, 20:58
Dat komt zeker goed, we gaan zowiezo een dag of 10 Florida door dus dit adresje komt gewoon op de lijst. Overigens zitten er in Parijs ook wel een aantal van dit soort zaken, wel kleiner maar met erg leuk assortiment.

De foto's had ik inderdaad al even bekeken en daar word ik erg hebberig van :)