PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurant: Hard Rock Café Orlando



reneefrankrijk
09-10-10, 12:39
Klopt het dat er in Orlando maar 1 Hard Rock Café zit en wel bij Universal?

Wij gaan de volgende keer niet naar de Universal parken maar willen misschien wel eens gaan eten in het Hard Rock Café. Moet je dan in de parkeergarages van Universal parkeren (+ de bijbehorende kosten) of kun je ergens anders parkeren? Het gaat om lunch en niet na 18.00 uur.
Bedankt.

Njit
09-10-10, 12:49
Zit enkel bij Universal ja, zie hier: http://www.hardrock.com/locations/cafes3/cafe.aspx?LocationID=89&MIBEnumID=3

Daar staat ook het volgende:


*Enjoy complimentary valet parking courtesy of Universal between the hours of 11:00AM -2:00PM Monday - Thursday.

reneefrankrijk
09-10-10, 13:18
Bedankt Njit. Hier had ik overheen gelezen.
Kun jij, of iemand anders, zeggen waar dit parkeren dan is? Rij je dan toch naar de garage?

cant51
09-10-10, 13:35
Ben er gisteren nog geweest moest even wat in de winkel kopen en heb even voor het hotel gestaan met de auto, zou zeggen gewoon naar de ingang van het hotel rijden, staan daar genoeg mensen van het hotel die je kunnen vertellen hoe het met parkeren zit als je gaat lunchen, je heb de kans dat zij je auto dan weg gaan zetten, complimentary valet parking betekend letterlijk volgens mij dat zij de auto voor je gaan parkeren zonder extra kosten voor jou, (natuulijk wel een fooi het is wel Amerika :-).


Grtjes vanuit een zonnig Florida Toos

reneefrankrijk
09-10-10, 13:43
Toos, bedankt voor je antwoord. Ik zie op de satelietbeelden dat er bij het hotel slagbomen zijn. Bij de parkeerplaats dan. Bedoel jij gewoon naar de ingang rijden (dus niet de parking van het hotel)?

cant51
09-10-10, 14:08
Ja dat bedoel ik is maar een klein stukje verder als de slagbomen die jij ziet, gewoon doen, gaat allemaal goed komen er loopt daar zoveel personeel buiten dus iemand gaat jou vast helpen.

Het is momenteel onwerkelijk stil overal, parken, hotels, restaurants, heerlijk, alleen wordt je overal belaagd door personeel, en sta je nog sneller buiten met eten als anders:razz: (zal dit weekend wel drukker worden is maandag Columbus day). Maar verder is het weer helemaal toppie zelfs het weer is helemaal top, op de dag in je korte box en 's avonds kan een dun vestje en niet vochtig kortom heerlijk.

Grtjes Toos

Bosevents
09-10-10, 15:15
Er zit nog een hard rock café in Orlando en wel in downtown Disney. Gratis parkeren ...

Njit
09-10-10, 15:34
Weet je zeker dat die daar nog zit? Op de DTD site staat hij niet: http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/dining/

cant51
09-10-10, 15:40
Ben er deze week nog DTD geweest , zit geen Hard Rock cafe meer, Ik kon het tenminste niet meer vinden.

Grtjes Toos

reneefrankrijk
09-10-10, 15:44
Bedankt voor de tip!! Ik denk dat het zeker de moeite waard is om via het hotel te gaan. We willen er tenslotte alleen maar lunchen.

Wat heerlijk dat het zo rustig is en niet meer zo vochtig. Fijne vakantie nog Toos!
groetjes, Renée

r.teeuwsen
09-10-10, 17:27
Nee, in downtown is geen hardrock café meer.... helaas :-(

Figment
10-10-10, 01:09
Huh? Is er dan ooit een Hard Rock Cafe in Downtown Disney geweest? Ik ken wel Planet Hollywood en House of Blues, maar heb er werkelijk nog nooit een Hard Rock Cafe gezien. Of ben ik nou zo kippig geweest?

Het Hard Rock Cafe bij Universal is zeker aan te raden. Het wordt ook wel 'The Coliseum of Rock' genoemd, omdat het zeg maar is geinspireerd op het colosseum in Rome. En het is ook nog eens de allergrootste Hard Rock cafe ter wereld! Veel plezier!

edwingrk
10-10-10, 02:13
We zijn er gisteravond (Fl-tijd :razz:) ook nog geweest, maar ik heb ook niets kunnen vinden....

Bosevents
10-10-10, 05:36
Als je pleasure island afloopt is rechts die grote bol te zien. Ik heb niet gekeken of hij open is maar het restaurant is zeker nog zichtbaar. Gisteren waren we in Miami op Bayside boulevard en deze is dicht (was vroeger altijd een grote gitaar op het dak te zien ook deze is weg) Ik zal deze week nog kijken of hij open is of niet... (ik plaats foto's als bewijs)

Bosevents
10-10-10, 06:13
ik loop net mijn planning door voor morgen (wij zitten in nu in Orlando en het is elf uur in de avond) en ik zie op de Downtown disney Times Guide staan dat Hardrock Cafe (overigens op West Side) gewoon open is: (sorry voor het grote formaat maar dat kon vanuit hieruit niet anders)

http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/24631093.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/fb269500.jpg

Ta2 Gerrit
10-10-10, 06:50
Zal ik wel gek zijn, of het is de jetlach :lol:, maar ik zie geen Hard Rock Café aka hamburgertent.
Wel House of Blues en Planet Hollywood, maar dat zijn zeker geen HRC's

Figment
10-10-10, 07:31
Zal ik wel gek zijn, of het is de jetlach :lol:, maar ik zie geen Hard Rock Café aka hamburgertent.


:lol:
Ik zie er ook geen Hard Rock Cafe tussen staan. En volgens mij is er ook nooit een HRC in Downtown Disney geweest...

@Bosevents: Ik zie dat je volgende week naar de Gospel Brunch in House of Blues gaat, leuk! HOB is echt super gezellig, en met al dat lekkere eten en goede muziek erbij, wordt het swingen geblazen! Wellicht ben je daarmee in de war? Of anders met Planet Hollywood? (Dat is die grote blauwe bol)
20 oktober zit ik zelf ook weer in Kissimmee, dus mocht ik er nou echt zo gigantisch overheen kijken en er zit wél een Hard Rock Café in Downtown Disney, dan trakteer ik jullie daar 's avonds op een etentje met een lekkere 'Terminator' cocktail erbij!

Michael66
10-10-10, 07:36
Als je pleasure island afloopt is rechts die grote bol te zien.Da's Planet Hollywood. #-o

Patrick
10-10-10, 12:04
ik loop net mijn planning door voor morgen (wij zitten in nu in Orlando en het is elf uur in de avond) en ik zie op de Downtown disney Times Guide staan dat Hardrock Cafe (overigens op West Side) gewoon open is: (sorry voor het grote formaat maar dat kon vanuit hieruit niet anders)

http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/24631093.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v662/bosevents/fb269500.jpg

Er staat echt geen Hard Rock Cafe op je foto's:oops:. Bij planet Hollywood kan je ook wel hamburgers eten, maar ik prefereer toch het HRC:D

Bosevents
10-10-10, 15:37
Sorry ik zie het nu zelf ook het is een planet Hollywood. Ik ben gewoon helemaal ge-Orlandood (Nieuw werkwoord)

@Figment.... Nou dan toch maar gezellig een drankje doen op mijn kosten :)

Patrick
11-10-10, 10:16
Kan gebeuren. Zit met veel plezier jullie verslag te lezen.

Op de dag dat jullie terugkomen mogen wij er heen. Dus nu al lekker voorpret:grin:

Figment
11-10-10, 12:31
@Bosevents: Ergens een borrel drinken is altijd gezellig! Om hier niet teveel off topic te gaan, zal ik een berichtje op je blog achterlaten.

Terugkomend op het Hard Rock Cafe; De laatste keer dat ik er in oktober was (2007), hadden ze allemaal lekkere speciale roze cocktails waarvan een gedeelte van de opbrengst naar borstkanker onderzoek ging. De drankjes smaakte errug goed en ik vond het leuk dat je op zo'n manier ook nog een goed doel steunde. Wellicht hebben ze dat nu weer...
Ook werkte er toen een jongen die het gezicht was voor een nationale campagne. Hij werd flink geplaagd door zijn collega's, maar ik vond het erg grappig om een paar weken later zijn gezicht op een levensgrote poster in zowel New Orleans als Las Vegas te zien!

cant51
11-10-10, 14:31
Wat ook leuk is, van het Hard Rock is hun versie van de "Pink Ribbon" ieder jaar op de een of andere manier een andere gitaar, dit jaar ook weer een gehaald (+ 5 voor vriendinnen), dit jaar een soort van dubbele gitaar weer erg gaaf. (de speld kost $ 12.00).

Krijg in Nederland altijd veel leuke opmerkingen als ik de speld in de maand oktober draag, ik heb de speld nu al jaren achter elkaar gekocht en wordt een leukje collectie gitaren, maar waar ik het echt voor doe je steunt een geweldig doel, ook al is het in Amerika ik weet uit ervaring dat veel onderzoek dat hier wordt gedaan en de uitkomsten ervan ook in Nederland worden gebruikt.

Grtjes Toos

FloridaFrankie
16-10-10, 06:42
Gisteren prima gegeten in Hardrock Cafe Orlando. Is idd erg groot, maar ondanks de grootte knus ingericht en zoals gezegd een aardig stukje eten. Daarnaast kun je voor/ na het eten alle kanten op in Universal Citywalk. De rust van vorige week (waar een eerdere FF-bezoeker over schreef) is inmiddels voorbij. Wat een drukte (overal)! Volgens mij zijn de Engelsen op vakantie.

Michael66
17-03-14, 13:15
En goeie cocktails!

http://s25.postimg.org/myc7xf6kv/1622275_701318576584936_10570808_n.jpg

Njit
17-03-14, 14:07
In ieder geval leuke glazen :)

Off-topic: als je dit soort glazen spaart dan kun je ook goed terecht bij Bubba Gump:

http://www.ultraimg.com/images/0Cjc.jpg