Florida Forum

WDW Resorts: Last Minute Overnachtingen

flowerscaper
7 oktober 2010, 11:22
Volgende week vertrekken wij weer naar ons allen favo vakantie spot. Nu zouden wij graag een nachtje in het Grand Floridian verblijven echter de prijzen bevallen me een stuk minder. Iemand enig ide of ik ergens een goedkoop last minute nachtje kan scooren of doet Disney hier niet aan?

cindy74
7 oktober 2010, 17:18
Die prijzen zijn nu eenmaal duur hier bij usareisen is het 264 euro voor 2 personen en waarschijnlijk een gewone standaart kamer .
Nu moet je je eigenlijk de ´vraag stellen is het dit waard kamer klaar om 3 uur en de dag erna om 11 uur eruit en dit voor deze prijs .

flowerscaper
8 oktober 2010, 07:49
Bedankt voor je reactie Cindy,
Ik had een beetje gehoopt dat er een of andere site is waarbij je rete goedkope last minutes zou kunnen boeken. Een beetje het zelfde als je een vakantiehuisje hier in nederland kan boeken voor aankomend weekend voor 50 euro oid maar begrijp dus dat dat er niet in gaat zitten.

cindy74
8 oktober 2010, 16:46
neen zeker niet voor 50 euro dat ga je nooit of te nimmer vinden .
Maar wij hebben vorig jaar ook zoiets gedaan en geloof mij het was het geld niet waard je bent er zo kort dan kan je beter je nog eens laten gaan in de mall .

Tinkerbell
9 oktober 2010, 07:47
Mag ik het daar mee oneens zijn? :lol:
Het GF is voor ons de kers op het toetje en voor ons zeker het geld waard.
Wel ben ik met je eens dat een nachtje geen recht doet aan de ervaring. Alleen slapen en dan weer verrekken is idd jammer aangezien dit hotel zo veel meer te bieden heeft. Alleen al de mogelijkheid om even naar MK te zoeven als je iets vergeten hebt is geweldig. :wink:
We staan weer voor 8 dagen geboekt en verheugen ons weer op de greeter die ons begroet met "welcome home".

cindy74
13 oktober 2010, 08:05
gelijk heb je tink maar toch niet voor 1 nachtje dat is als een chocoladetaart waar je een kruimetje van krijgt en aan de rest niet mag aankomen .

Michael66
13 oktober 2010, 15:25
.... een chocoladetaart ....

Volcano !!!

http://img89.imageshack.us/img89/414/76volcan.jpg
Sorry.

cindy74
13 oktober 2010, 21:04
^^^^ hahahahhahah en blijf daar maar eens vanaf

r.teeuwsen
14 oktober 2010, 17:46
Bijna onmogelijk om daar vanaf te blijven ;-)

Chanti
19 oktober 2010, 12:16
hahahaha!!! Ziet er erg lekker uit

Maar om op het onderwerp terug te komen, zo ver ik weet doet Disney niet echt aan last minutes. Ik durf dit niet met honderd procent zekerheid te zeggen, maar ik heb inmiddels al behoorlijk wat fora afgestruind en ben er nog nooit iets over tegen gekomen. Ik geloof ook niet dat het ooit heel erg leeg is in de hotels, maar dat kan ook aan mij liggen

Als je maar 1 nacht blijft en je wilt toch graag de disney ervaring, kan ik je aanraden om gewoon in de value resorts te overnachten. Veel betaalbaarder en volgens mij gewoon erg leuk

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum