PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema de jantjes: Miami zomer 2011



de jantjes
04-10-10, 20:18
Youpi de tickets geboekt voor de zomer 2011 Dusseldorf- Miami met airberlin.

Ons reisschema:

* düsseldorf-Miami : 1x overnachting

* Napels 1x overnachten: Courtyard by Marriot

* Fort Myers 1x overnachten : Outrigger beach resort

* Orlando 15 dagen Extended Stay deluxe Sea World
veel gaan zien druk,druk,druk

* Miami 1x overnachten

* weer naar huis Miami -Düsseldorf

Misschien iemand leuke tips voor onze route wat we echt moeten zien het zou zonde zijn als we dat zomaar voorbij rijden.


Greetz

r.teeuwsen
04-10-10, 20:24
Hoi Astrid,

Super vooruitzicht, wij gaan denk ik bijna hetzelfde doen, 12 aug naar Miami en dan lekker even langs de kust.... Op naar Kissimmee... Heerlijk drie weken Florida!!
Wanneer gaan jullie precies?

Greetz, Remco

de jantjes
04-10-10, 20:44
hee, Remco da's zeker een leuk vooruitzicht , voor jullie ook .....veel plezier daar met de family ! Wij vertrekken 25 juli

cloggie68
04-10-10, 21:11
Wij hebben ook een soortgelijke route, ook voor het eerst (wel eerder Orlando gedaan).... heerlijk hoor. Ben benieuwd of jullie nog tips krijgen, dan lees ik mee :)

Tinkerbell
04-10-10, 21:30
Het Edison/ Ford museum in Fort Myers.
Ook erg leuk voor de kids met veel doe dingen.

http://www.efwefla.org/

2theUSA
23-12-10, 10:26
Hoi Astrid,

Als je van Miami naar Naples rijdt over de 41, kan je bij Shark Valley bijv de tramtour doen de Everglades in, onderweg worden ook allerlei Airboat tours aangeboden.
Wij hebben een airboat tocht vanuit Everglades City gedaan, alles ter plekke geregeld.
Eventueel kan je onderweg ook Indianen dorpen bezoeken.

Wij hebben dit vorig jaar gedaan zie dag 20 op ons weblog.
Dit is wel een dagvullend programma, maar vanwege jetlag ben je waarschijnlijk toch vroeg wakker!

Vanuit Naples op weg naar Ft Myers Beach, kan je eventueel ook omrijden viaBabcock (http://www.babcockwilderness.com). Hier zie je hoe Florida oorspronkelijk was, en wat er gedaan is om het land te ontginnen. Wel van te voren reserveren. Je maakt nl een tour door de wilderness, waarbij je allerlei dieren, bijv alligators, ziet. Maar ook echt heel bijzondere natuur.

Succes, groet Christa

O ja, ons reisverslag 2010: www.medemaatjes.blogspot.com (http://www.medemaatjes.blogspot.com).
Ik weet niet of je het nog had

de jantjes
23-12-10, 20:46
Bedankt Christa

hrjhaan
08-01-11, 22:20
Hallo Astrid,
dan zitten jullie bij ons in het vliegtuig.
Wij zaten vorig jaar ook in het courtyard bij mariott in Naples en in het Outrigger beach resort in Fort Myers Beach. Allebei goed bevallen.
Waar overnachten jullie in Miami? Wij gaan naar het Dorchester in Miami Beach.

corrus
09-01-11, 10:58
Dan zitten jullie bij ons in het vliegtuig.

Hahaha... Misschien zitten jullie wel bij hén in het vliegtuig...

hrjhaan
09-01-11, 12:48
ja corrus je hebt helemaal gelijk. Laten we er maar van maken dat we bij ELKAAR in het vliegtuig zitten. Zowel op de heen- als op de terugweg.

corrus
09-01-11, 18:15
:lol: hahaha :lol: ... Excuus, maar ik kon het niet laten...

de jantjes
09-01-11, 18:36
Hi,hi ik vond het wel een grappig grapje.....:-P

Als.....ja als ik nou eens een vliegtuig had, kon iedereen gewoon met mij mee ;) maar helaas da's jammer genoeg niet zo....

hrjhaan
09-01-11, 20:04
:lol: hahaha :lol: ... Excuus, maar ik kon het niet laten...

Corrus, excuses aanvaard hoor. Ik hou wel van dit soort grapjes. \\:D/

Wij zitten trouwens de heenweg op stoel 16 A, 16 C, 17 A, 17 C en op de terugweg stoel 16 F, 16 G, 16 H, 16 K.