PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: NicoBrugge



NicoBrugge
04-10-10, 15:27
Hallo iedereen,

Wij zijn een gezin uit Brugge, België, ikzelf 37, Mireille 34 en onze jongste 2 jaar.

Eerst en vooral wat een geweldige site. Ben hier toevallig opgeraakt omdat wij een last minute cruise wilden boeken naar de Caribbean deze winter(januari). Dan wilden we nog een verblijfje er bij doen en van het een komt het ander.

Nu weten we niet meer wat we willen, lol.

We overwegen om een 14-21 tal dagen te gaan naar Orlando waarvan 1 week cruise in het midden.

Had graag geweten of iemand een amerikaanse site kan aanbevelen waar ik vliegtickets kan bestellen, een week verblijf nabij walt disney, een cruise en dan nog een week verblijf met huur auto voor die 3 weken.

Boek ik dit liever appart? Een reisbudget van 4000$ zonder maaltijden, is dit doenbaar?

Er is zoveel aanbod....... en welke sites zijn de betere....


Groetjes en tot later,

Nico

Ebelix
04-10-10, 16:41
Beste Nico en familie,

Welkom op dit gezellige en zeer informatieve florida forum. Ga op je gemak alle alles af op dit forum je krijgt hierdoor nog veel meer indrukken. Wat betreft de vragen kan ik je alleen helpen met de tickets en de autohuur. Voor autohuur zijn er verschillende aanbieders. Tot nog toe is usareisen.de de goedkoopste van allemaal. Je zal ongetwijfeld goedkopere sites in Amerika vinden maar hun verhuurtarieven zijn altijd zonder verzekeringen. De Europese sites zijn altijd inclusief. Voor tickets kan je op elke willekeurige site kijken. Normaal is connections.be scherp geprijsd maar ook Expedia.com of .be kunnen je helpen.

Verder wil ik je ook aanraden om eens bij de Amerika reisbureaus die hier veelvuldig op het forum voorbij komen, een aanbieding te laten doen voor zo'n pakketreis.

Succes met de voorbereiding.

NicoBrugge
04-10-10, 19:19
Dank voor je response, nu lekker verder lezen op dit forum (doe ik al enkele dagen), wat een info !!! Tips altijd welkom, bvb: graag hadden wij een villa/condo geboekt met 2 slpkmrs. Toch hadden wij graag eentje met hotelservice, vnl. voor ons breakfast.

Tot later...

Hans uit Koekelare
04-10-10, 19:43
Hallo Nico & gezin,

Welkom op het Floridaforum, Ik denk voor je autohuur dat je best kijkt bij usareisen.de of sunnycars.be .
Voor je vlucht kan je kijken bij euroreizen.be (Brugge) of ook via airberlin naar Miami of Ft Myers vanuit Dusseldorf (is maar 2u30 rijden vanuit Brugge) en zeker interesant geprijsd, of via connections.be of airstop.be .
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen met mijn uitleg.

Veel groeten
Hans.

Hans uit Koekelare
04-10-10, 20:08
Hallo Nico,

wat ik ook vergeten te vermelden heb, de parking in Dusseldorf is merkelijk goedkoper dan in Zaventem, dat is toch ook een leuke opsteker.

Grt Hans.

NicoBrugge
05-10-10, 12:16
Hallo, dank voor de tips, heb al beetje idee maar is toch een heel werk.

Wat ik ook moeilijk vind is om een geschikte vlucht te vinden voor ons met onze kleinste van 2.5j.

Met tussenstop, vroeg vertrekken, laat vertrekken, terugreis? Dat zijn toch een pak uren reizen voor zo klein pernukkeltje. Vorig jaar enkele uren naar Spanje gevlogen en viel reuze mee, dus nu een stap verder. Weet wel niet welke uren het beste zijn.

Nico

[verwijderd]
05-10-10, 12:42
Voor je kind maakt het niet veel uit zo'n reis, als die moe is gaat die slapen.

En welke tijden ideaal zijn om te vliegen, ik heb op verschillende tijden gevlogen en het maakt mij weinig uit. Ik kijk wel naar de aankomst tijd in Orlando (of andere plaats in Florida) omdat je daarna nog een auto moet ophalen en naar een huis/hotel/condo moet rijden. Dan wil ik toch niet pas om 23.00 uur aankomen zeker gezien de 6 uren tijdsverschil waardoor het in NL al 5 uur 's nachts is.

Maar maak je om de kleine niet al te druk, met een beetje vermaak en wat snoepjes zijn die meestal makkelijk zoet te houden.

Hans uit Koekelare
05-10-10, 19:32
Hallo Nico,

Wij hebben geboekt voor een rechtstreekse vlucht volgende zomer met Air Berlin vanuit Dusseldorf naar Ft Myers. Dus ik denk dat dat wel goed is, zeker voor je kindje van 2,5 jaar oud. Het voordeel van een rechtstreeks vlucht ten opzichte van een onrechtstreekse vlucht is dat je je niet hoeft op te jagen wanneer je in Amerika toekomt met douane en controles wegens tijdsgebrek tussen de vluchten.
Je zit zo direkt op je plaats van bestemming en in vakantiestemming :D

Groetjes
Hans.

koenkamphuys
05-10-10, 20:31
Nico,

Welkom op dit forum van floridaverslaafden.
Er zijn een aantal topics voor gezinnen met kleine kinderen:

Reizen met kleine kinderen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11987&highlight=kinderen)
vliegen met kinderen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9553&highlight=kinderen)
florida met kinderen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1290&highlight=kinderen)
WDW met kleine kinderen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8914&highlight=kinderen)

Ta2 Gerrit
05-10-10, 23:53
Je zit zo direkt op je plaats van bestemming en in vakantiestemming :D.

Als je in Ft. Myers moet zijn wel, naar Orlando is het nog 3 uur rijden.
Die zit ik dan liever op Washington/Chigago/Detroit etc. Airport in transit :mrgreen:

NicoBrugge
06-10-10, 12:15
Hallo iedereen, graag had ik nog geweten welke maatschappijen op het hoogste schavotje staan om deze vlucht te maken (qua service en kindvriendelijkheid, eventueel een upgrade te nemen), of zijn ze allen gelijkwaardig.

Groetjes (forumverslaafde in wording...)

Ta2 Gerrit
06-10-10, 13:07
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Bij ons is dat United op één, met als goede 2e Delta (beiden vanwege de hubs IAD en ATL, en United wegens E-Plus).
Op plaats 3 iedere willekeurige andere US airline, wegens de service.

Ebelix
06-10-10, 15:36
Ik ben het met Gerrit eens dat het altijd persoonlijk is. Ik vlieg binnen Europa veel met KLM en Air France en ben daar ook frequent Flyer en spaar miles. Om de miles harder te laten groeien of te gebruiken vlieg ik naar Amerika bijna altijd met NWA nu Delta of de KLM. Laatst ben ik ook zakelijk met Air France naar Amerika gevlogen en dat is me ook goed bevallen.

Het voordeel van United is de Economy plus wat je nu ook bj de KLM hebt. Het nadeel van United is de hub Washington (IAD). Dat vind ik echt een drama vliegveld om aan te komen. Immigrations ruimte is te klein voor alle aankomende passagiers.

Fijne vliegvelden vind ik Atlanta, Detroit, Newark (met uitzicht over de sky line van New York als je bij Immigrations staat), Tampa en Houston.

Zo zie je maar dat wat de 1 een voordeel vind is voor de ander een nadeel.

Ta2 Gerrit
06-10-10, 16:07
Het voordeel van United is de Economy plus wat je nu ook bj de KLM hebt. Het nadeel van United is de hub Washington (IAD). Dat vind ik echt een drama vliegveld om aan te komen. Immigrations ruimte is te klein voor alle aankomende passagiers.

Ze zijn er mee bezig. Zal tijd worden ook, ondanks dat ik er toch graag overstap.
http://www.metwashairports.com/file/pr2009_09_21.pdf

Riverwood
06-10-10, 17:16
Nadeel van hub Washington vinden wij als je een probleem hebt met de aansluiting er zo weinig vluchten nog naar Orlando gaan.

Henke

Hans uit Koekelare
06-10-10, 18:54
Hallo Gerrit,

Je kan daar toch ook een nachtje een hotel boeken in Ft Myers en 's morgens genieten van de prachtige kustlijn voor je naar je bestemming trekt. :D

Grt Hans.

koenkamphuys
07-10-10, 07:05
Europese maatschappijen bieden gemiddeld toch wat meer aan boord dan Amerikaanse, vind ik. Heb zeer comfortabel gevlogen met Air France (Parijs-Miami) maar overstapvliegveld Parijs is een drama. Iberia scoorde bij ons ook hoog en Madrid is een geweldig vliegveld. Van de Amerikaanse maatschappijen is Delta ons het meest bevallen, en Atlanta is een prettig overstapvliegveld. Ook Philadelphia vind ik een goed vliegveld om over te stappen maar het is de hub van US Airways en dat vind ik echt drie keer niks. Washington is een oude boel en United is een echte middenmoter qua comfort en service. Ben met United ook wel eens in Chicago overgestapt, dat is beter maar de afstanden zijn er groot.

lindass
10-10-10, 16:23
Hallo Nico,

Leuk Florida en een cruise.
We hebben vorig jaar hetzelfde gedaan.
We hadden een rechtstreekse vlucht van Dusseldorf naar Miami met Air Berlin.
Auto hebben we 2 x gehuurd bij Holiday Cars Miami. De cruise hebben we gemaakt met Royal Carribean. We hebben alles geregeld via internet op voorhand. We kozen voor Holiday cars omdat die ook een ophaal-wegbrengservice had naar de cruiseterminal. Alles is reuzegoed bevallen.
Veel plezier.

groetjes
Linda

r.teeuwsen
14-10-10, 18:35
Ik kies voor de KLM/Delta groep, Skyteam!!

Maar dat is heel persoonlijk voor een ieder, ik ben wel voor service met een smile ;-)