Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Monique68
Volgend jaar maart gaan wij voor de 1e maal naar Florida.
We hebben er erg veel zin in. We gaan Epcot, seaworld en kennedyspace centre bezoeken en verder een rondje door Florida maken.
We hebben al wel andere delen van de vs gezien en als Florida net zo geweldig is wordt het een super vakantie.
Ik kwam er na boeking pas achter dat maart misschien wel heel druk is in florida. Hopelijk valt het mee.
groeten,
Monique
[verwijderd]
03-10-10, 21:12
Welkom op dit informatieve forum voor Florida liefhebbers.
Leuk dat je je aanmeldt hier en je zal zeker voordeel halen uit alle informatie die hier reeds is geschreven, kan je iets niet vinden schroom niet en vraag.
Maart een drukke maand, dat valt denk ik reuze mee.
Veel plezier met het voorbereiden van je reis.
Maart is wat drukker in verband met Spring Break, de voorjaarsvakantie van de studenten. In de attractieparken merk je er wel iets van, niet veel. Wel in enkele kustplaatsen, zoals Panama City.
Ook is in maart spring training van de hoogste klasse honkballers, waarvan er dus ook veel in Florida zijn. Daardoor kan het in de plaatsen waar ze verblijven wat lastiger zijn om hotelkamers te krijgen, gedurende de hele maand maart. Plaatsen waar ze o.a. zitten: Aan de Golf van Mexico in Port Charlotte, Sarasota, Ft. Myers en Clearwater, en Bradenton, en in de kuststrook vlak boven Miami. Zie http://springtrainingmagazine.com/grapet&d.html
Ook is er in Sarasota ergens in de eerste helft van maart een groot golf-tournooi. Mij lukte het twee jaar terug niet om in die plaats een betaalbaar hotel te boeken, niet vroeg en niet last minute.
Dat was zo'n beetje wat ik van de drukte in die periode weet.
Bedankt allebei. Nadat ik hoorde van de springbreak heb ik alvast hotels gereserveerd. Meestal gaan we op de bonnefooi maar nu leek het me handiger om vast te reserveren. Zo te horen geen verkeerde zet.
Nu maar hopen dat onze vlucht gewoon doorgaat en niet opeens naar Miami. We vliegen met Martinair op Orlando namelijk.
Kan me nu al verheugen op de vakantie!