PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vanderijt (Dave en Annemarie)



vanderijt
02-10-10, 21:26
wij wonen in Spanje en moeten alles zelf uitzoeken en boeken via internet,
dit kost wel enorm veel tijd maar we hebben geen zin om een reis in nederland te boeken en eerst naar amsterdam te moeten reizen, dit kost ons altijd veel extra tijd en geld. Hebben jullie leuke tips voor ons, we starten in Miami, gaan via de Keys weer terug naar boven naar Orlando. Leuke hotels zijn welkom en uiteraard leuke doe dingen. We hebben nog geen hotels geboekt en alle tips zijn welkom. Vast bedankt mede Floridagangers.

Ebelix
03-10-10, 05:58
Welkom. Je vragen zijn heel algemeen. Om deze te kunnen beantwoorden hebben de lezers van dit forum veel meer informatie nodig. Het beste is om heel gerichte vragen te stellen nadat je bijvoorbeeld de reisverslagen of reisschema's hebt gelezen. Daarnaast is de duur en het tijdstip dat je wel gaan ook belangrijk

Voor de een is Motel6 een leuk hotel en voor de ander het Delano Hotel in Miami Beach.

Succes.

r.teeuwsen
03-10-10, 10:04
Hoi Dave en Annemarie,

Welkom op dit informatieve forum, voor een ieder van alles te vinden om je vakantie in Florida onvergetelijk te maken :-) En als je iets niet kunt vinden, er is altijd wel iemand die jullie wil helpen hier op het Forum!!
Vanuit Spanje is het prima te doen om bijvoorbeeld op Miami te vliegen, vanuit Madrid vliegt Air Europa rechtstreeks!! En in het 'laag' seizoen is een ticket rond de €525,-
Waar vandaan gaan jullie vliegen in Spanje?? En gaan jullie heen en terug via Miami Florida verkennen of heen naar Miami en terug via Orlando?
En ook niet onbelangrijk welke periode van het jaar, hoelang gaan jullie, in welk soort Hotels willen jullie zitten, aantal***. En gaan jullie met z'n tweeën of meerdere, omdat een Villa soms ook zeer aantrekkelijk is....

Nou meer tegenvragen dan antwoorden...
Greetz, Remco

koenkamphuys
03-10-10, 15:54
Welkom op dit forum vol Floridagekken! Ik ben twee jaar geleden nog eens met Iberia vanaf Madrid naar Miami gevlogen. Kan ik je zeer aanbevelen - stukken beter dan Amerikaanse maatschappijen. Verder kun je (inderdaad) alles vinden op dit forum. Wat ik wel even mis: een spaans buro de viajes kan toch ook jullie assisteren bij het uitstippelen van de reis? Of zie ik dat fout?

vanderijt
03-10-10, 16:42
dank jullie wel voor de reacties. Wij gaan 28 oktober weg voor twee weken en willen eerst naar Miami, dan de Keys, terug richting Orlando en vandaar weer naar huis. Je kan hier wel een reis boeken maar dat is veel duurder dan in Nederland vandaar dat ik het nu zelf doe. Wij zijn met zijn tweetjes en willen wel in de wat luxere hotels zitten. Het gaat mij om tips die je niet zo gauw in de boeken vindt, leuke bezienswaardigheden of doe-dingen, de parken zijn niet zo moeilijk. We huren een auto in Miami, heb begrepen via het forum dat de duitse sites zoŽn beetje de goedkoopste zijn. Alle tips zijn welkom.

r.teeuwsen
03-10-10, 17:40
Hoi Dave en Annemarie,

Ik heb tickets gezien vanaf Madrid?? naar Miami en via Orlando terug voor €522,- op de data die jullie willen....28ste okt. heen en 11de nov. terug....
De vraag is alleen, vliegen jullie vanaf Madrid??
En inderdaad auto kun je het beste bij usa-reisen.de boeken, prima service!!

Greetz, Remco

vanderijt
03-10-10, 18:59
hi Remco,
ja, we vliegen vanaf Madrid. Als je rechtstreeks boekt bij American Airlines is het $ 357 enkele reis p.p. Erg goedkoop dus. Bedankt AŽmarie

r.teeuwsen
03-10-10, 20:15
Ja, klopt, dat is echt geen geld... wat een mazzel, vanaf Madrid!!
Veel plezier daar in Florida!!