PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: DonitaF



DonitaF
30-09-10, 13:51
Hallo iedereen,

na al weken rond te struinen op dit forum toch maar besloten om een account aan te maken!

We (mijn vriend & ik) gaan 27 november t/m 16 dec een rondreis maken in Florida! en hebben er nu al zin in!

Heel veel tips al kunnen lezen op dit forum, echt super.

Ik Donita, ben 21 jaar, woonachtig in Westfriesland.
Helaas loopt mijn tijdelijke contract eind oktober af, maar om daar toch maar wat leuks van te maken besloten om lekker weg te gaan, onze keus viel al snel op florida!

Ben erg gek op disney, en na 7 keer in parijs geweest te zijn, ben ik toch wel erg nieuwschierig naar Disney World :D


ons reisschema zal zijn :

eerst een week Orlando, in een huisje, en natuurlijk alle pretparken bezoeken, zijn geen waterratten, dus die zullen we overslaan,

Daarna richting Tampa daar blijven we 3 dagen.
Daarna naar Fort myers, daar verblijven we 1 dag,
En dan naar the keys daar ook 3 dagen
En dan nog 3 dagen Miami!

alleen orlando in een huisje verder in Hotels,
In Orlando halen we ook een huurauto op en brengen die weer terug in Miami!

Ik heb een hekel aan vliegen (dus dat word nog even zwaar) maar kijk er echt onwijs naar uit!!

Njit
30-09-10, 15:06
Klinkt allemaal prima. Alle pretparken bezoek in 1 week lijkt me erg zwaar maar het is te doen. Je hebt daarna wel een week nodig om weer bij te komen :)

- 4 Disney parken
- 2 Universal parken
- Seaworld

Wat ga je in Tampa doen?

DonitaF
30-09-10, 15:21
Klopt, in totaal 7, voor 7 dagen, Maar dag 8, moeten we rijden naar Tampa maar in principe kan je dan ook nog naar een park!

In Tampa willen we zowiezo naar Busch garden, verder weet ik het nog niet precies, tis allemaal vrij in te delen. en probeer zoveel mogelijk reisverslagen te lezen & tips :)

Als je nog tips heb, hoor ik het graag!

Njit
30-09-10, 16:06
De meesten trekken voor zoveel parken 2 weken uit. Ik ben een zeer groot achtbanen/pretpark-liefhebber maar na een paar dagen ben je gewoon pretpark-moe.
Lees maar eens wat reisverslagen hoe anderen hun verblijf hebben ingedeeld.