PDA

Bekijk Volledige Versie : Fotoshoot in Walt Disney World



Charlene
26-09-10, 18:51
Hallo

Ik ga volgend jaar eind mei op huwelijksreis naar Disney World... Ik had daar graag een fotoshoot gedaan... Weet iemand daar een goede fotograaf en of het wel toegelaten is om een fotoshoot te doen in Disney World? Moet ik ergens toestemming vragen ofzo... Alvast bedankt...
Groetjes

Charlene

[verwijderd]
26-09-10, 18:54
Disney heeft in de parken heel veel eigen fotografen rondlopen, wellicht is het ook mogelijk om via Disney een goede fotograaf toegewezen te krijgen tegen een vergoeding die met je mee loopt.

Probeer dit anders eens na te vragen bij Disney via de mail.

Tinkerbell
26-09-10, 19:38
http://www.disboards.com/forumdisplay.php?f=55



Voor alle vragen over Disneymoons kun je hier de antwoorden vinden.:lol:

Charlene
26-09-10, 23:10
Heel erg bedankt voor de informatie...

Ik heb al heel wat goede tips op die site gevonden...

Charlene
29-09-10, 11:00
Hallo

Ik heb in mijn vorig berichtje gevraagd of iemand een goede fotograaf kende om een fotoshoot te doen op mijn huwelijksreis in Walt Disney World volgend jaar.. Ik heb een verwijzing naar een toffe forum site gekregen en heb daar Randy Chapman gevonden... Heeft iemand al eens een fotoshoot met hem gedaan? En denken jullie niet dat ik beter een fotograaf van Disney zelf zou nemen? Alvast bedankt voor jullie reacties...
Groetjes
Charlene

<< Mod. Ta2 Gerrit; Ik heb je bericht verplaatst naar je andere topic hierover.
Zo houdt je de boel een beetje bij elkaar in één onderwerp :-) >>

Bosevents
29-09-10, 13:09
Als je alles bij Disney doet zou ik zeker een fotograaf van Disney nemen. Misschien iets duurder maar zij kennen de plekjes en zullen waarschijnlijk ook wel iets doen met characters (hetzij live of erin gephotoshops)
Je kunt het niet overdoen he :)

Tinkerbell
29-09-10, 13:22
Misschien toch even een kleine waarschuwing. Je mag niet zo maar "verkleed" het park betreden. Voor de hotels zal het wel meevallen maar de parken zijn een absolute no no.
Alleen kinderen tot 12 jaar mogen dit.
Dit is omdat de andere gasten al heel snel geneigd zijn om je dan aan te zien voor een character of prinses en je eigen veiligheid in gevaar komt.
( boze ouders die je belagen omdat je weigert handtekeningen uit te delen)
Wil je in de parken zelf foto's nemen zou het denk ik wijzer zijn een Disney fotograaf te nemen.

mattrob
29-09-10, 15:13
Goed punt van Tinkerbell. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd op WDW, maar de parken mag je echt niet betreden in trouwjurk. De hotels juist wel, zelfs een hele leuke ervaring. Iedereen die je feliciteert, meisjes die de bruid met open mond nakijken. Of je er 'zomaar' foto's mag laten maken door een eigen fotograaf .... geen idee #-o. Maar goed, dat heb je misschien al uitgezocht.

De standaard Disney Photopass fotografen vind ik persoonlijk nog wel eens wisselend van kwaliteit. Neem aan dat je als specifiek een fotograag krijt toegewezen, dat die wel goed van kwaliteit zal zijn.

cindy74
29-09-10, 17:38
Is het niet zo dat je voor opening in de parken kunt met trouwkledij en fotograaf van disney . Zolang je maar betaald zal dit wel mogenlijk zijn denk ik .
Is hier eens niemand getrouwd in fort wilderness en had dat koppel geen fotoshoot in het park voor opening ??? Of vergis ik me
ja hoor kijk maar eens op p2
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7660&highlight=trouwen&page=2

Charlene
30-09-10, 12:05
Als je alles bij Disney doet zou ik zeker een fotograaf van Disney nemen. Misschien iets duurder maar zij kennen de plekjes en zullen waarschijnlijk ook wel iets doen met characters (hetzij live of erin gephotoshops) Je kunt het niet overdoen he :)Dacht ik ook al. Een gewone fotograaf zal waarschijnlijk niet overal toestemming krijgen om te komen. Ik zal eens informeren bij Disney. Bedankt.
Misschien toch even een kleine waarschuwing. Je mag niet zo maar "verkleed" het park betreden. Voor de hotels zal het wel meevallen maar de parken zijn een absolute no no. Alleen kinderen tot 12 jaar mogen dit. Dit is omdat de andere gasten al heel snel geneigd zijn om je dan aan te zien voor een character of prinses en je eigen veiligheid in gevaar komt. ( boze ouders die je belagen omdat je weigert handtekeningen uit te delen)
Wil je in de parken zelf foto's nemen zou het denk ik wijzer zijn een Disney fotograaf te nemen.Bedankt voor de tip. Ja tis natuurlijk wel begrijpelijk als je daar zo rondloopt in een trouwjurk dat de kinderen je verwarren met één van de prinsessen. Ik was van plan een ivoorkleurig kleedje tot op de knie aan te doen omdat ik het niet zie zitten mijn trouwjurk met me mee te slepen. Dus dat zal wel geen probleem zijn zeker?!
Goed punt van Tinkerbell. Wij zijn afgelopen zomer getrouwd op WDW, maar de parken mag je echt niet betreden in trouwjurk. De hotels juist wel, zelfs een hele leuke ervaring. Iedereen die je feliciteert, meisjes die de bruid met open mond nakijken. Of je er 'zomaar' foto's mag laten maken door een eigen fotograaf. geen idee #-o. Maar goed, dat heb je misschien al uitgezocht. De standaard Disney Photopass fotografen vind ik persoonlijk nog wel eens wisselend van kwaliteit. Neem aan dat je als specifiek een fotograag krijt toegewezen, dat die wel goed van kwaliteit zal zijn.Super dat je getrouwd bent in WDW... Was waarschijnlijk een onvergetelijke ervaring. Ga eens contact opnemen met Disney zelf en dan hoor ik wel wat ze te zeggen hebben. Hopelijk krijg ik een goede fotograaf toegewezen.
Is het niet zo dat je voor opening in de parken kunt met trouwkledij en fotograaf van disney. Zolang je maar betaald zal dit wel mogenlijk zijn denk ik. Is hier eens niemand getrouwd in fort wilderness en had dat koppel geen fotoshoot in het park voor opening ??? Of vergis ik me ja hoor kijk maar eens op p2 http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7660&highlight=trouwen&page=2ja na het lezen van de link die je hebt doorgestuurd lijkt dit me idd mogelijk, wel jammer als je om 6u het park ingaat dat het dan nog donker is, zo heb je natuurlijk ook niet veel aan je foto's, het positieve is dan weer dat er geen andere mensen op je foto's staan. Denk dat ik in een gewoon kleedje wel overdag het park in zal mogen om foto's te nemen zeker?!

cindy74
13-02-11, 20:17
Weet iemand hoeveel het kost om voor opening in het park fotos te laten nemen met een fotograaf ? Indien dit mogenlijk is tenminste .

AlexFL
14-02-11, 20:24
Wat is de reden?

Dr. Phlox
15-02-11, 09:43
Geen last van bezoekers.
Grz
Ton

cindy74
15-02-11, 10:43
das nog geheim

corrus
15-02-11, 10:48
Het is in ieder geval niet mogelijk, tenzij je met een hééééééle dikke portomnee aankomt...
Want dan huur je als het ware het park voor een uurtje...

mattrob
15-02-11, 11:13
Het was wel een mogelijkheid als onderdeel van ons huwelijkspakket bij Disney. Was in ieder geval prijzig ;) ! Maar weet niet meer precies hoeveel, dacht iets van $ 1.500 of zo. Maar goed, onderdeel van het totaalpakket dus, weet niet of het los kan. Ik weet ook niet of ze het aanbieden als je niet gaat trouwen bij Disney. Ik zou gewoon eens naar Disney Guest Services een email sturen, worden altijd serieus en goed opgepakt.

corrus
15-02-11, 11:29
Het was wel een mogelijkheid als onderdeel van ons huwelijkspakket bij Disney. Was in ieder geval prijzig ;) ! Maar weet niet meer precies hoeveel, dacht iets van $ 1.500 of zo.

Zoals ik al zei... met een héééééle dikke portomonee... :lol: :lol: :lol:

cindy74
15-02-11, 11:35
Ik dacht dat er een lid hier was dat zijn verlovings fotos in epcot had laten nemen voor opening van het park maar ik kan mis zijn

mattrob
15-02-11, 13:41
Dat waren trouwfoto's, volgens mij van Mickey99, hier op het forum. Die had foto's voor opening park laten maken inderdaad. Maar was ook onderdeel van trouwpakket.

Mickey99
15-02-11, 17:44
Wij hebben inderdaad trouwfoto's laten maken in het Magic Kingdom vóór openingstijd. Het was bij ons geboekt als extra bij het trouwpakket en het was wel prijzig maar dan heb je ook wat heel speciaals ;) De precieze prijs weet ik niet meer maar het is inmiddels ook al 11.5 jaar geleden dus het zal ongetwijfeld veranderd zijn :lol:
Ik weet nog wel dat de dollarkoers toen een stuk minder gunstig was dan de huidige koers ;)

Het is in elk geval wel zeer zeker de moeite waard en een hele belevenis op zich om dat eens mee te maken. Ik zou net als mattrob al adviseerde eens een mailtje sturen naar de guestservice van Disney om het daar na te vragen. Veel succes en laat je nog weten of het kan?


Groetjes,
Sonja

p.s. Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar de reden ;)

Teleton
15-02-11, 17:58
p.s. Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar de reden ;)


Mum's the word! Misschien maakt Cindy er wel een poll van, net als RJ. Maar wij trappen er niet meer in......\\:D/

Mickey99
15-02-11, 17:59
:lol::lol:

mattrob
15-02-11, 18:21
:mrgreen: !

AlexFL
15-02-11, 20:25
Ik vroeg inderdaad naar de reden om te weten of het hier met een huwelijk te maken had, omdat dat als optie zit in het wedding gebeuren, is het dat niet en wil je het persé... mailtje naar wdw.vip.tours at disney dot com can make magic happen.

Charlene
16-02-11, 12:55
Hallo iedereen

Ik heb eens een vraagje, op 27 mei vertrek ik voor 17 daagjes naar Walt Disney World en aangezien het mijn huwelijksreis is had ik daar graag een fotoshoot gedaan in het Magic Kindom, weet er iemand een telefoonnummer of een email adres waarmee ik contact kan opnemen om een fotograaf van Disney vast te leggen?

Alvast bedankt

Groetjes
Charlene

cindy74
16-02-11, 13:05
You may wish to contact Disney's Photographic Services at (407)
827-5099. Our representatives will be happy to assist you with
reserving a private photographer.

Office Hours: Monday-Friday 8:30am -5:00 pm
Holidays: Office closed. (photographic services available 365 days a
year)

Maar wees bereid om diep in de buidel te tassen

Dr. Phlox
16-02-11, 13:17
Aangezien wij 25 jaar getrouwd zijn dit jaar wil ik hier even op inhaken.
Is het maar een betaalde tijd dat de fotograaf meegaat of blijf hij de hele dag bij je. Worden er ook foto's gemaakt in attracties?
Eigenlijk is de vraag wat is allemaal mogelijk op zo'n dag.
Grz
Ton

cindy74
16-02-11, 21:10
Ik dacht dat het enkel kon voor opening van het park en dit voor een half uurtje er mogen maar 2 mensen mee en de fotograaf .

Dr. Phlox
17-02-11, 13:22
Tja, we zijn als gezin met zijn 5e
Dan maken we zelf wat foto's of spreken de fotograven van Disney wel aan als we ze zien lopen.
Grz
Ton

Tinkerbell
17-02-11, 13:51
Je kunt ook een fotoshoot doen in de hotels. Als ik het goed heb is dat niet zo overdreven duur. Gewoon overdag
We zien dat regelmatig in het GF gebeuren.
Maar, er is altijd een maar helaas, er komt ook altijd een hoop frustratie bij kijken.
Ik zie ze regelmatig buiten bij de antieke auto, met de hoogbejaarde "greeter", in de lift bij de vogelkooi en vooral op de trappen foto's maken.
Het is echter wel zo dat als er een volle lading gasten uit de monorail stapt die gewoon door de foto's lopen. Vooral op de trappen leidt dit regelmatig tot confrontaties.

corrus
17-02-11, 14:15
Je kunt ook een fotoshoot doen in de hotels. Als ik het goed heb is dat niet zo overdreven duur. Gewoon overdag
We zien dat regelmatig in het GF gebeuren.

Echter... zodra je hier Disney figuren bij wilt hebben kun je toch behoorlijk in de buidel tasten...

Tinkerbell
17-02-11, 15:46
@ Corrus.
Dat geloof ik op het eerste woord. :razz:

Mickey99
17-02-11, 16:59
Maar wees bereid om diep in de buidel te tassen

Dus jij hebt inmiddels de informatie al opgevraagd?
Misschien kun je nog laten weten wat de kosten zijn? Wel zo handig voor de anderen die dat ook willen weten ;)


Echter... zodra je hier Disney figuren bij wilt hebben kun je toch behoorlijk in de buidel tasten...
Toch vind ik het niet zo gek dat het niet goedkoop is. Anders zou iedereen het willen en dan gaat het speciale er snel vanaf :D

cindy74
17-02-11, 21:28
^^^Neen ik heb geen bedrag gekregen omdat bij mijn vraag eerder een bedrag van 1500 $ kwam heb ik maar afgeblazen .

corrus
17-02-11, 22:27
Voor een half uurtje met een zwijgzame Mickey, betaal je iets van US$ 800,- http://www.mysmilie.de/smilies/big/2/img/002.gif

Dr. Phlox
18-02-11, 10:02
Dat is ook mijn uurloon voor degene die met mij op de foto wil :lol:
Wat een prijzen. als het goedkoper zou zijn dan wordt er volgens mij wel meer gerbruik van gemaakt.
Grz
Ton

Tinkerbell
22-02-11, 07:52
Even een berichtje hierover om te watertanden. :D

http://disneytravelbabble.com/disney-weddings/our-wedding/tot-anniversary-party/

Njit
22-02-11, 09:14
Mucho Dineros Gracias!

Maar wel erg gaaf!!!

Tinkerbell
22-02-11, 09:55
@ Njit.
Prachtig nietwaar maar ergens heb ik het donkerbruin vermoeden dat voor zoiets toch echt niet genoeg centjes in mijn vakantie varkentje zitten :-k

Dr. Phlox
22-02-11, 09:59
Je heb ook grote varkens :p
Grz
Ton

Ta2 Gerrit
22-02-11, 10:10
Erg imposant en een prachtig idee. Kost wat, maar dan heb je ook wat :-)
Alleen jammer van de af en toe erg wazige foto's. Daar had ik niet op bezuinigd.
Gelukkig waren de meeste wel goed gelukt.

Njit
22-02-11, 10:44
Vond ze wel een beetje zeuren over het eten :)

flowerscaper
22-02-11, 16:29
Wow Jaloers,, top geregeld, kleding in styl er bij s super.