PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Luckylips



Luckylips
24-09-10, 19:25
Hoi! Ik ben Bianca, 29 jaar oud en woon in Kaatsheuvel. Ben getrouwd met Frans en heb 2 kids (Iris is 4 en Stijn is 2). Sinds we in september 2009 een jaarpas van DLP hebben aangeschaft is het Disneyvirus alleen nog maar toegenomen (bij mij en de kids althans :wink:). Ben een trouwe bezoekster van dlrpfans.be maarrrrr nu we besloten (en eergister geboekt) hebben om naar WDW te gaan heb ik me hier aangemeld. Hoop hier veel tips te vinden en gezellig met andere Disneyfanaten te babbelen. Ben al wel ooit in Amerika geweest (7 jaar geleden) heb toen een maand rondgereisd in het westen. Nu dus voor het eerst naar Florida! We gaan 8 nachten naar Pop Century Resort en daarna reizen we nog een week door Florida om weer met het laatste nachtje in Pop Century te eindigen.....

[verwijderd]
24-09-10, 20:29
Allereerst welkom op dit forum voor Florida fanaten en ook in de meeste gevallen Disney fanaten.

Als je DLRP al leuk vind hou je dan maar goed vast, World Disney is veeeel leuker, vriendelijkere medewerkers en de sfeer maakt het helemaal compleet.

Tuurlijk kom je attracties tegen die lijken op die in DLRP, dat kan natuurlijk niet anders maar alles is gewoon wat groter. Verder heb je in Orlando meer Disney parken met elk zijn eigen thema.

Aangezien je de tickets al gekocht heb kan ik je alleen nog adviseren te gaan sparen voor de tickets voor de volgende keer, want je loopt vast en zeker het Florida virus op.

Denk er even aan dat de meerdaagse Disney tickets 14 dagen achtereenvolgens gebruikt mogen worden. Wil je dus die laatste dag weer in Disney rondlopen dan moet je niet de eerste dag van je verblijf meteen de parken in duiken.

Verder is hier mega veel te vinden en hebben ze gelukkig een zoekfunctie bedacht, mocht je iets niet kunnen vinden schroom niet en stel je vraag. Een ding weet je zeker, antwoord zul je krijgen.