PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Joris: Miami-Orlando 26dec10 tot 10jan11



Joris
23-09-10, 20:14
Hallo allemaal,
Net geboekt bij USAreizen, vliegen via Washington de laatste 2 stoelen in het vliegtuig. De hele periode een auto er bij. Nog geen hotels geboekt.
Globaal schema 1e opzet.

26dec aankomst rond 20u
27dec Miami rust en beetje toeren (of heet dat cruisen?)
28dec dag? in de avond naar Miami Heat (probeer kaarten via ticketmaster)
29dec?
30dec Vertrek richt Key West
31dec
1jan
2jan
3jan
4jan
5jan
6jan park
7jan park
8jan Seaworld
9jan vertrek vanuit Orlando
10jan Aankomst Schiphol

Riverwood
26-09-10, 18:02
Leuk dat jullie nog met stoelen geslaagd zijn, voor Key West is dit een super drukke tijd en als er nog plaats is, dan is deze flink aan de prijs, reserveren zeker noodzakelijk.
In Orlando/Kissimmee altijd wel iets te vinden om te overnachten, drukke maar gezellige tijd, kan koud zijn vooral s'nachts en het is heel vroeg donker.

Veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes Henke.

Joris
09-10-10, 17:32
Ons reisschema is aangepast, is er iemand die dit wil beoordelen op haalbaarheid qua reisafstanden enz? Tips, tricks enz, alles is welkom! Verder vragen wij ons af hoe we het beste de Everglades kunnen bezoeken. Er zijn daar geen hotels volgens mij?

26-dec aankomst Miami rond 20u
27-dec Miami rust en beetje toeren, boottocht rich & famous
28-dec Vertrek Miami, Aankomst Homestead evt. alvast Everglades verkennen (wandeltocht oid)
29-dec Everglades aansluitend naar Key Largo
30-dec Key Largo op het gemak naar Key West
31-dec Key West oud en nieuw vieren
1-jan vertrek Key West naar Miami ('s avonds Miami Heat)
2-jan Miami beach
3-jan vertrek Miami, aankomst Fort Myers
4-jan Cape Coral/Sanibel Island
5-jan Vertrek Fort Myers, aankomst Orlando
6-jan park/Sea World
7-jan park
8-jan park
9-jan vertrek vanuit Orlando
10-jan aankomst Schiphol

BobbyK
29-10-10, 01:23
Leuke trip hoor! En het lijkt een beetje op mijn reisschema.

Het lijkt mij alleen logischer als je een dag langer (de 28e) in Miami blijft, want Everglades en Key Largo op 1 dag lijkt mij teveel van het goede. Everglades zou ik dan de 3e doen, zit mooi op de route.

Joris
29-10-10, 23:28
We zaten inderdaad ook al wat te twijfelen, maar we weten nog niet precies of we de 2e in Miami blijven of dan de Eveglades nog gaan bezoeken. Dat kunnen we ter plekke nog bekijken natuurlijk.
Zoals het nu staat zijn we de 28 (middag) en de 29e (ochtend) in/op/rond de Everglades. Dat is toch te doen vanaf Miami?

SpaceAce
30-10-10, 16:07
Ligt er ook een beetje aan wat je precies in de Everglades wilt doen. Wil je echt helemaal naar beneden (naar Flamingo)? Of is een Airboat Tour voldoende?

Een Airboat Tour zou je dan inderdaad op de derde kunnen doen, gecombineerd met een bezoekje aan Shark Valley en Big Cypress National Preserve. Als je echt naar Flamingo wilt voor bv een normale boottour (airboats zijn daar verboden), dan zou ik de 28e vroeg vertrekken en dan inderdaad overnachten in Homestead. Eerst nog Miami bezoeken en dan pas naar Homestead lijkt me niet handig. Een dag later naar Flamingo en dan 's avonds naar Key Largo lijkt me ook niet handig. Vergis je niet in de afstand.