PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Marcel



Marcelg
18-10-05, 07:57
Ben in 1999 op vakantie gegaan naar Key West en nu zit ik er dus nog steeds. Alleen als inwoner, maar heb nog steeds een beetje dat vakantie gevoel.
Ben in 2001 een bedrijf begonnen dat jet ski's en jet boten repareert en dat is pas uitgebreid met jet ski verhuur.

Over het algemeen denk ik dat ik hier meer geniet van het leven dan in Nederland en dat komt toch echt door het weer, iedere dag weer in je korte broek naar buiten en veelal werken met vakantiegangers met blijde gezichten.

Wat mis ik met betrekking tot Nederland?
De mensen, vrienden en familie.
Oplossing, regelmatig naar Nederland toe en je vrienden en familie hier te laten komen.

Seca
18-10-05, 12:31
Marcel,

Welkom op het forum, ik ben hier ook nieuw.
We might visit you.

Groeten,

Seca

Eric
18-10-05, 18:01
Welkom op dit forum.
Als ik jou was zou ik even een pb naar Daniel sturen, of je wel je naam en adres op dit forum mag zetten, zodat we toch weten waar we terecht kunnen als we dit willen.
Eric

Njit
18-10-05, 19:25
Als ik jou was zou ik even een pb naar Daniel sturen, of je wel je naam en adres op dit forum mag zetten, zodat we toch weten waar we terecht kunnen als we dit willen.

In het WWW gedeelte van je profiel mag je naar elke site linken die je wilt. Hier kan Marcel dus gewoon linken naar een eventuele site van zijn bedrijf..