PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Joris



Joris
22-09-10, 13:32
Hallo,
Mijn naam is Joris, 38 jaar, ik woon in een klein durpke in de buurt van Den Bosch.
Mijn vriendin en ik vertrekken van 26 december tot 10 januari naar Florida. Natuurlijk zijn we volop aan het voorbereiden en zodoende kwam ik op dit forum terecht. Tot nu toe al heel wat info gevonden!
Enkele dingen die we willen gaan doen zijn natuurlijk Disney, Sea world, shoppen enz. Persoonlijk verheug ik me op Taco Bell (bestaat dat nog?) en ik zou graag wat sportwedstrijden bezoeken indien mogelijk.
Vragen genoeg dus maar die ga ik wel in de juiste topics stellen.
Als jullie vragen aan mij hebben, stel ze gerust.

Ebelix
22-09-10, 14:04
Welkom. Wat een leuk vooruitzicht om de kou in Nederland te verwisselen voor de lekkere temperaturen in Florida.

Taco Bell is alive and kicking en overal aanwezig. Niet mijn favoriet. Qua sportwedstrijden heb je de keuze uit American Football (NFL, lastig om kaartjes voor te krijgen)in Miami, Tampa en Jacksonville, Basketball (NBA, Miami en Orlando) en ijshockey (NHL, uit mijn hoofd Miami en St Petersburg). Daarnaast kan je nog naar college wedstrijden gaan in diverse takken van sport in heel Florida.

Succes met de voorbereiding.

r.teeuwsen
22-09-10, 16:47
Hoi Joris,

Ik heb je een PB verzonden met een link naar de diverse evenementen in de tijd dat jij daar bent. Doe er je voordeel mee....
Ik kon hem niet op het forum krijgen vandaar een PB bericht.

Succes, Remco