PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: lilo



lilo
20-09-10, 10:36
Hoi, ik ben lilo. Ik, mijn man en twee kids willen in 2011 naar florida voor disneyworld. Ik heb al veel gelezen op jullie forum en nuttige weetjes opgepikt. Maar misschien heb ik nog specifieke vragen waar ervaringsdeskundige op kunnen antwoorden.

groetjes lilo

Marita
20-09-10, 11:23
Hoi Lilo,

onze eerste keer Florida was ook voor Disneyworld. Wat hebben we genoten.Blaren aan de voeten gelopen en het virus opgelopen. Daarna volgden nog meerdere vakantie's en als we dan een keer niet naar disney gaan gaan we toch wel naar de disney marketplace om de sfeer op te snuiven.
Veel plezier met de voorbereidingen.Hoe oud zijn de kids, hoelang en wanneer gaan jullie en waar willen jullie verblijven? Ook wij hebben vragen zie je wel.

Groetjes Marita

r.teeuwsen
20-09-10, 21:43
Hoi Lilo,

Van harte welkom op dit informatieve forum, je kunt werkelijk alles vinden wat je ook maar zoekt!! Niet gevonden, vraag het en er is altijd iemand op dit forum die je wilt helpen, succes verzekerd!!
Hoe oud zijn de kids??

Veel 'lees' plezier hier,
Groetjes, Remco

lilo
21-09-10, 17:58
onze kids zijn nu 8 (jongen) en 6 (meisje). We willen in juli/aug.2011 naar florida gaan. In ieder geval zo'n 14 dgn disney en misschien een paar dgn in Orlanda buiten disney.
We twijfelen heel erg in welk hotel we willen verblijven. Op de engelse site hebben we een mooie aanbieding gevonden, waardoor het een moderate hotel wordt (maar ja dan welke??) of misschien toch Wilderness lodge.( Is de meerprijs het waard) Welk hotel is qua ligging en vervoer het ideaalst. Wij zijn er nog niet uit.
We willen eigenlijk ook naar seaworld, maar wat we verder nog in Orlando leuk vinden, weten we nog niet.
Universal studio slaan we over. Dit omdat we vinden dat disney meer bij onze kids aansluit, dan de thema's van Universal. En er moet nog iets overblijven voor de volgende keer.

groetjes lilo

[verwijderd]
21-09-10, 18:28
Waarom een Disney hotel? Mijn mening is dat je voor een betere prijs buiten Disney kan logeren en dan met de auto naar Disney toe kan.

En hebben jullie al wel tickets? De prijzen lopen nml. per dag op voor het hoogseizoen of je moet gokken op een actie maar volgens velen is die kans erg klein in het hoogseizoen.

En zelf vond ik Universal minder dan Disney maar dat komt waarschijnlijk ook omdat de heftige attracties zoals achtbanen van mij niet hoeven. Verder stonden er bij alle attracties uitgebreide waarschuwingen waardoor ik er zo en zo met mijn kind van toen 5 niet in ben gegaan. Maar ik hoor ook wel eens andere geluiden.

r.teeuwsen
21-09-10, 21:46
Hey Lilo,

Als ik jullie was zou ik voor een Villa gaan, dan hebben je kids meteen een lekkere gameroom (zit bij de meeste Villa's in de dubbele garage) en een lekker zwembad voor handen. Prima leeftijd hebben je kids om in een Villa te zitten ;-)

Succes!!
Remco

cloggie68
21-09-10, 21:51
Onze kids zijn nu ook 8 en 6 misschien heb je iets aan onze reisverslagen? Verdiep je eens in een villa, wij gaan dit voor de derde keer doen en bevalt ons perfect, als je dit eenmaal ziet wil je misschien niet meer met 4 in een hotelkamer! Onze kids vinden het eigen zwembad helemaal luxe!

Geniet van de voorpret... En kijk uit voor het Florida virus ;)

lilo
22-09-10, 09:23
Wij willen in een disney hotel zitten omdat we verwachten dat we elke dag 's middags terug naar het hotel gaan ivm de warmte. even chillen en zwemmen En omdat we gelezen hebben dat villa's tot op 30 km van disney afliggen. Dat vinden wij te ver. Als we alles optellen (villa/ hotel+auto+parkeerkosten) is het prijsverschil mimimaal.

En Nee, we hebben nog geen tickets, omdat je die eergisteren nog niet kon boeken

[verwijderd]
22-09-10, 10:45
Kijk anders eens naar een appartement op Cane Island, dat is vrij dichtbij en daar kan je ook voor mooie prijzen zitten. USA funvacations bied die meen ik aan voor ong. Euro 50,- per nacht en die appartementen zijn veel bezocht door andere forummers hier.

cloggie68
22-09-10, 10:52
Vanaf bijv Windsor Hills, Terra Verde (en ook andere communities) ben je echt binnen 20 minuten bij Disney. Huren jullie geen auto?

lilo
25-09-10, 08:04
we huren voor buiten disney een auto, maar voor binnen disney zijn we dat niet van plan.

groetjes lilo

r.teeuwsen
26-09-10, 10:46
Wij willen in een disney hotel zitten omdat we verwachten dat we elke dag 's middags terug naar het hotel gaan ivm de warmte. even chillen en zwemmen En omdat we gelezen hebben dat villa's tot op 30 km van disney afliggen. Dat vinden wij te ver. Als we alles optellen (villa/ hotel+auto+parkeerkosten) is het prijsverschil mimimaal.

En Nee, we hebben nog geen tickets, omdat je die eergisteren nog niet kon boeken

Adviesje: Als je voor de warmte terug wil naar Hotel/Villa zou ik niet in de hitte op een bus gaan wachten... Als je een auto hebt, ben je geheel vrij om te gaan en te staan waar je wilt. Zonder rekening te moeten houden van wanneer komt de bus nou eindelijk?? Met name met kleine kids die het zat zijn, is dat een leuke!! En de meeste Villa's liggen binnen 20 minuten rijden vanaf Disney... En een auto kost gemiddeld 25-30 euro per dag voor een Mid-size SUV.

En tickets, ik heb al drie dagen geleden geboekt voor volgend jaar en dan op 2 september 2011 terugvliegen.... dus ze zijn er wel!!

Succes met je keuze!!