PDA

Bekijk Volledige Versie : Brilmontuur



Lelli Kelly
18-09-10, 17:09
Ik (als brildrager) ben benieuwd of het de moeite is om in Florida op zoek te gaan naar een nieuw brilmontuur. Iemand ervaring of ze daar goedkoper zijn ? En qua keuze ?

Riverwood
18-09-10, 17:21
Merkbrilmonturen zijn duurder, bij Pearl Kissimmee ander assortiment en prijs ook duurder dan de vele aanbiedingen in Nederland.

Prijzen van de glazen niet vergeleken.

Groetjes Henke.

P.S. Pearl Kissimmee The Loop, daar krijgen wij gratis service, zoals bijstellen en nieuwe neusvleugeltjes.

FloridaVerslaafde
18-09-10, 17:48
Brilmode is ook totaal anders in Amerika. Je moet er van houden maar ik vind de gemiddelde bril daar niet om aan te zien. En ook veel te duur !

:cool:

Michael66
19-09-10, 07:22
In bijna elke Walmart zit een opticien (of wat daar voor doorgaat ...). Prjzen zijn erg laag, service goed en ze leveren binnen enkele dagen een/je nieuwe bril.

cloggie68
19-09-10, 08:12
Toevallig kocht ik deze week een nieuwe bril in NL en de prijs hier viel me reuze mee, maar dat kwam ook omdat de ziektenkostenverzekeraar een deel meebetaalde... Zo kwam mijn bril van €300 ineens uit op €99! Dat heb je in Florida natuurlijk niet dus eerst ook even bij je verzekering informeren of ze een deel meebetalen (of dat je misschien ook de factuur uit Florida mag indienen).

Lelli Kelly
19-09-10, 09:29
Bedankt voor jullie reactie. Ik weet nu dat ik mijn (kostbare Florida ;-) ) tijd niet ga verspillen op zoek naar een brilmontuur.
Er zijn genoeg andere leuke dingen te doen !

[verwijderd]
19-09-10, 18:36
Ach kom je wel een leuke tegen neem je die mee en laat je er hier glazen in zetten. :-P

Bqtje
19-09-10, 19:33
Dat is pas een goed idee :razz: