PDA

Bekijk Volledige Versie : Meubels kopen in Florida



car66
16-09-10, 05:34
Wij moeten binnenkort een huis in gaan richten in Jacksonville (voor een periode van twee jaar)
Tot op heden ben ik hier nog niet echt tegen betaalbare, moderne meubels opgelopen die er ook nog eens uitzien. Het meeste is bruin en zwaar.
Normaal tijdens vakantie's (in Europa) zie ik altijd leuke dingen waarvan ik dan denk als ik hier nu een huis in moest richten dan wist ik het wel.
Misschien zijn er hier florida bekenden die mij wat namen van bedrijven door kunnen geven waarvan bij hen bekend is dat er niet te zware moderne betaalbare meubels te koop zijn.
Zelf ben ik natuurlijk ook al op Ikea gekomen die op 2 1/2 uur rijden in Orlando zit.

koenkamphuys
16-09-10, 07:11
De Amerikaanse smaak, die ik ongelooflijk oubollig en conservatief vind, is ook de onze niet. In de ogen van Amerikanen is Ikea cutting edge design. Ik heb dan ook niets anders bruikbaars gezien; wij hebben onze volledige inrichting bij Ikea betrokken op de patiomeubelen en de bedden na: die typische Amerikaanse hoge bedden slapen fantastisch en het headbord heb ik zelf gemaakt. Verder kun je in Orlando ergens op Kirkman Road alle Nederlandse en Italiaanse designmeubeltjes kopen, maar daar zal de prijs wel naar zijn.

Met Ikea kan het er echt wel leuk uit zien. Zie onze inrichting op de eerste posting in http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10465

Ikea Orlando is in het weekeinde onwaarschijnlijk druk, probeer door de week te gaan of anders even door te rijden naar Tampa. Plan je aankopen van te voren. Als je een vrachtwagentje moet huren (bijv. U-Haul) informeer dan of het goedkoper is om die pas in Orlando/Tampa als one-way te huren, ze rekenen per gereden mijl af, vanuit Jax loopt een retourtje nogal op.

Tans4USA
16-09-10, 10:19
Wij zijn ook op zoek geweest naar mooie moderne, niet zulke zware donkere meubels voor onze vakantievilla en zijn zeer goed geholpen en geslaagd bij Hudson's vacation interiors http://hudsonsvacationinteriors.com/ in Ocoee, Florida.
Succes,
Anita

edenanita
16-09-10, 11:49
In North Carolina zitten heel veel meubelfabrieken bij elkaar waar je rechtstreeks meubels kunt kopen. Dit is over het algemeen een stuk goedkoper als in de winkels. Maar of daar moderne meubels bij zitten die de gemiddelde amerikaan mooi vindt?? Als je een paar dagen tijd hebt om erheen te gaan, is dat misschien wel de moeite om naar toe te gaan

Ebelix
16-09-10, 13:13
Heeft Rooms to Go niets te bieden? Daarnaast verkoopt Sears ook meubelen. Wellicht kan je op de sites van deze bedrijven kijken of je iets van je gading ziet.

Succes.

peterwoudje
04-10-10, 21:31
wij zijn op zoek naar doe het zelfzaken zoals home depot in florida regio davenport, kan iemand ons hieraan helpen??

koenkamphuys
04-10-10, 21:45
Volgens de store finder (link bovenaan de pagina) van www.homedepot.com: (http://www.homedepot.com:)

1 - Poinciana #6851 1651 Poinciana Blvd
Kissimmee, FL 34758
(407)932-2196

Lowe's (http://www.lowes.com) heeft een vergelijkbare store finder op de homepagina, de dichtstbijzijnde winkel vind je aan de US 27 bij de Eagle Ridge Mall:
LOWE'S OF HAINES CITY, FL
(2 Miles)
Store Number: 2702
37051 US HIGHWAY 27
HAINES CITY, FL 33844
(863) 422-9116
Fax: (863) 422-9133
Hours: M-FRI 6 am - 9 pm, SA 7 am - 9 pm, SU 8 am - 8 pm

BTW. Is dat jullie villaatje? Niet verkeerd!

Riverwood
04-10-10, 22:55
@ peterwoudje

Een andere doe het zelf zaak is Lowe's, website www.lowes.com, wij zelf komen daar graag.

Groeten Henke

peterwoudje
05-10-10, 13:01
@koenkamphuys;
Bedankt voor je info, ja wij zijn ook heel trots op onze woning, wordt medio februari 2011 opgeleverd,

@bellalago;
Henke bedankt voor de info we gaan zeker kijken.

grpeter

cant51
05-10-10, 14:44
Zie zojuist op de tv voor dit bedrijf http://www.sklarfurnishings.com een reklame voorbij komen is wel in Boca Raton, maar als je op de side kijkt zijn
dit wel moderne meubels, als je geen Ikea wil, verder is alles inderdaad nogal oudbollig wat je aan meubels ziet.

Al moet ik zeggen dat de foto's van het huis van Koen geweldig zijn inrichting helemaal top en volgens hem van Ikea.

Grtjes uit een zonnig (29 gr.) Vero Beach Florida, Toos

koenkamphuys
06-10-10, 07:20
Al moet ik zeggen dat de foto's van het huis van Koen geweldig zijn inrichting helemaal top en volgens hem van Ikea.
Dank je... Ja inderdaad vrijwel alles Ikea.

Guus
06-10-10, 12:48
maar als je op de side kijkt zijn
dit wel moderne meubels, als je geen Ikea wil, verder is alles inderdaad nogal oudbollig wat je aan meubels ziet.Valt op zich wel mee. Natuurlijk zijn er genoeg winkels met oubollige spullen -net als in Nederland overigens-, maar er zijn ook voldoende winkels waar mooi en modern meubilair te koop is. De vraag is echter of je er het geld aan wilt uitgeven. Aangezien we het hier hebben over vakantiehuisjes denk ik dat dat niet het geval is.

Riverwood
06-10-10, 12:54
scandesign heeft moderne meubels www.scandesign.com diverse zaken in Florida.

groetjes Henke