PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Olga: November 2010



Olga
13-09-10, 15:37
Hehe! Eindelijk, we hebben akkoord gegeven op een luxe appartement in het complex Cane Island........Geen idee of we er goed aan doen, maar ik heb geboekt bij usa fun vacations.....ik lees hier goede berichten over. We verblijven daar van 17-11-2010 tot 24-11-2010. Nu we dit besloten hebben is er een stukje rust bij mij......je hebt ook zoveel keus.....pfffff:-k

mineke
13-09-10, 15:41
Hallo Olga,
Heerlijk voor jullie dat jullie er uit zijn wat appartement keuze betreft, ik ken het appartementen complex Cane Island niet, maar wil jullie een fantastisch verblijf wensen.
grtjes Mineke

twinmom1995
13-09-10, 16:25
Cane Island zijn prachtige appartementen, kijk maar bij dag 5 op ons blog van dit jaar.
Je doet er dus echt wel goed aan.
Ik begrijp wat je bedoelt met de rust die over je gekomen is, dat hadden wij met de aanschaf van de tickets voor volgend jaar.
Houden jullie nog een blog bij?
Alvast veel plezier met jullie vakantie.

Olga
14-09-10, 20:03
@Twinmom,Wauw, wat vind ik dit fijn zeg, dat je zegt dat we er goed aan hebben gedaan! Ik heb de blog gelezen en wauw, wat heb ik er zin in gekregen zeg!
Ik zou dolgraag een blog willen bijhouden, maar heb dit nog nooit eerder gedaan en ik weet niet waar ik dat moet doen enz........
Ik zal me er eens in gaan verdiepen. Ik vind het ook zo leuk om die van andere te lezen......

twinmom1995
15-09-10, 20:11
Voor mij was het dit jaar ook de eerste keer dat ik een blog heb bijgehouden, in het begin was het even puzzelen. Er gaat best wel veel tijd in zitten maar het is erg leuk om te doen en de reacties zijn natuurlijk ook erg leuk.
Achteraf is het ook leuk om het nog eens te lezen.
Succes met het uitzoeken en hopelijk ook starten van een blog.
Wij gaan je dan zeker volgen.

Olga
16-09-10, 14:29
Hey Twinmom! Nou ik ben begonnen hoor met de blog over onze aankomende vakantie!!!!
http://www.olga-mike-florida15-11-2010.blogspot.com/

mineke
16-09-10, 14:37
Hallo Olga,
Ik heb me net aangemeld op je blog om jullie te gaan volgen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, en jullie kunnen al beginnen met af tellen, heel spannend allemaal wat jullie zullen gaan doen.
grtjes Mineke

Tans4USA
16-09-10, 16:35
Ziet er goed uit hoor jouw blog. Ik heb me ook aangemeld, vind het altijd reuze leuk om te lezen wat anderen beleven.
Voor je het weet ben je ook besmet hoor met het Florida virus.
Veel plezier met de voorpret,
groetjes
Anita

sonja
16-09-10, 17:46
Leuk weblog, heb me ook aangemeld! Geniet van de voorpret\\:D/ van jullie komende verblijf in Florida.

twinmom1995
17-09-10, 20:11
Leuk dat het gelukt is met een blog.
Viel wel mee toch?
Ik heb me net aangemeld. Succes met het blog en veel plezier met de voorpret!

Olga
17-09-10, 21:31
Jeetje wat leuk zeg dat jullie bij me hebben aangemeld! Ik weet niet wanneer ik weer ga schrijven, dus hou het in de gaten!!
Ik zal eens bij jullie gaan kijken, misschien wel leuke tips te vinden!
Het viel inderdaad mee om een blog te beginnen. Ik heb even gegoogled en het was in no-time gefixed!!
Erg leuk moet ik zeggen!

A.Hofman
18-09-10, 01:04
Wij vertrekken uit Orlando op de dag dat jullie aankomen in Miami. Kunnen we na onze vakantie verder lezen over jullie reis. Veel plezier alvast met de voorpret.

sonja
19-09-10, 09:26
Ik weet niet wanneer ik weer ga schrijven, dus hou het in de gaten!!


Dat is nou zo handig als je je hebt aangemeld als volger, in het dashboard komt vanzelf een melding.=D>