PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mitch



Mitch
15-10-05, 14:29
Even kort voorstellen: Ik ben Mitch, samen met vrouw en kinderen is het plan om in juli-augustus naar Ft. Lauderdale te gaan via huizenruil, wij gaan in de woning van mensen die in onze woning komen, en hebben daarbij ook 3 auto's ter beschikking ( een Honda Pilot, Toyota Camry en PT cruiser convertible). Ik ben al 10 keer in de USA geweest, dit wordt de derde keer Florida, mijn vrouw is 5 keer geweest en voor onze 7 jarige dochter 3 keer, onze zoon van 2 is alleen in Florida geweest. Onze voorkeur gaat niet uit naar Orlando en omgeving, de westkust is geweldig (we zijn in 2004 in Bonita Beach geweest voor 3 weken), nu gaan we de grote stad en omgeving van dichtbij bekijken.
Voornaamste reden om dit forum in de gaten te houden is de beschikbaarheid van de zomertarieven. Helaas zijn we door schoolvakanties gebonden aan het hoogseizoen, anders zouden we ook vroeger of later gaa. Helaas, helaas.

Goed, dat kort voorstellen is langer geworden dan ik dacht, ik kan nog veel meer kwijt maar doe dat in reactie op anderen eventueel nog wel.

Eric
15-10-05, 17:53
Hey Mitch, welkom op het forum, je klinkt als een kenner, dus ik hoop dat we nog vaak een beroep op je kennis van de westkust van Florida mogen doen.
Eric

mickey
17-10-05, 11:18
Hoi Mitch,welkom.Hoe kom je aan die huizenruil?

Mitch
17-10-05, 17:05
Via verschillende sites, zoals www.holidaylink.com, www.homeexchange.com enz. Je moet hiervoor wel geregistreerd zijn en kosten betalen, dan kan je een jaar lang in de adressenbestanden van de aangesloten leden kijken en zelf contact leggen