PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Harryintheusa



Harryintheusa
02-09-10, 19:38
Beste allemaal,

Met belangstelling lees ik regelmatig de berichten op dit forum. Ben er ook achter gekomen dat je account geactiveerd moest worden om te kunnen reageren. Dat is inmiddels gebeurd. Na een reis op de motor in het westen van de USA in 2008 nu dus naar Cape Coral in Florida. Veel gelezen en geleerd uit de berichten op dit forum. Van benzine tanken tot anschaf van kleding in outletstores. Ben benieuwd of Florida gaat bevallen. Ik ga het meemaken eind september 2010.

sonja
02-09-10, 20:07
Welkom op dit informatieve vakantieforum.;) Je zult vast genieten van het mooie Cape Coral, informatie genoeg op het forum en als je het niet weet, gewoon vragen. Alvast veel plezier, heb je een weblog waar we je belevenissen kunnen volgen?

r.teeuwsen
02-09-10, 20:11
Hallo Harry,

Welkom op dit forum, je gaat een vakantie op de motor doen in Florida of was dat alleen de Westkust?? Ik zag al in een reactie dat je naar Cape Coral gaat, super!!
Ik ben er van overtuigd dat Florida je gaat bevallen, veel plezier!!

Remco

Harryintheusa
02-09-10, 20:18
Hallo Remco en Sonja,

Bedankt voor jullie reactie. Sonja, wij hebben buiten het forum al wat contacten gehad over "de villa Cape Coral".
Remco, de motorvakantie was in 2008 aan de westkust. Dat kan ik iedereen aanraden. Per Harley de natuionale parken aandoen en route 66. Maar Ik kijk halsreikend uit naar 21/9/2010. Dan vertrekken we vanaf Dusseldorf.

Groet,

Harry

Harryintheusa
02-09-10, 21:10
Beste allemaal,

Ik had de spelregels niet goed gelezen. Mijn vorige aankondiging was dus niet correct. Bij deze op de afgesproken manier.

Met belangstelling lees ik regelmatig de berichten op dit forum. Ben er ook achter gekomen dat je account geactiveerd moest worden om te kunnen reageren. Dat is inmiddels gebeurd. Na een reis op de motor in het westen van de USA in 2008 nu dus naar Cape Coral in Florida. Veel gelezen en geleerd uit de berichten op dit forum. Van benzine tanken tot de aanschaf van kleding in outletstores. Ben benieuwd of Florida gaat bevallen. Ik ga het meemaken eind september 2010.

Groet,

Harry

r.teeuwsen
02-09-10, 21:42
Hi Harry,

Dat is zeker een mooie trip, per Harley de nationale parken af en dan Route66...
Maar ook Florida heeft zijn mooie plekjes!!
Veel plezier, je gaat mij aflossen, ik ga de 19de weer terug naar NL....

Greetz, Remco