PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelclub.com



carmen1988
01-09-10, 16:31
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring met www.hotelclub.com (http://www.hotelclub.com). Ik ben echt al weken aan zoeken voor een hotel op Schiphol Airport voor 11 september. Via expedia, priceline, alle site's van hotel in Schiphol noem maar op. Allemaal super duur. Nu kwam in via google op hotel club. Daar hebben ze een aanbieding voor het Bastions hotel op Schiphol voor maar 105 euro inclusief ontbijt.

Nu kan ik dit bijna niet geloven. De goedkoopste hotel kamer van het Bastions hotel wat ik heb gevonden op andere site's is 150 euro zonder ontbijt! Dit lijkt me bijna te mooi om waar te zijn.

Moet ik dit nou vertrouwen of niet?? ](*,)

r.teeuwsen
01-09-10, 18:30
Hoi Carmen,

Vlieg je de 11de of vlieg je op zondag de 12de.... welke nacht wil je overnachten??
Ik gok van de 10de op de 11de.... ik zie wel leuke aanbiedingen dicht bij Schiphol voor héél weinig.

Remco

carmen1988
01-09-10, 20:39
Hoi Remco,

Ik vlieg de 12 de. Dus heb een overnachting van de 11 de naar de 12de nodig. En dan zijn de prijzen heel duur.

wimpie999
02-09-10, 11:32
Heeft het hotel geen beste prijs garantie? Zo kan je misschien rechtstreeks bij het hotel boeken aan de prijs op die website.

Bosevents
02-09-10, 12:14
De prijs kan best maar kijk ook eens gewoon in amsterdam zelf. Met de trein ben je zo op schiphol. Er zijn aan de rand van amsterdam (bijvoorbeeld sloterdijk/osdorp/etc) zat hotels te vinden die vlakbij een trein station liggen en je zo naar schiphol vervoeren. Super makkelijk

knaapje
02-09-10, 16:47
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe laat je op Schiphol moet of wilt zijn.
Ik vlieg binnenkort rond 08.00 uur, dat betekent voor 05.00 uur op Schiphol, probeer dat maar eens met openbaar vervoer.

Knaapje

carmen1988
02-09-10, 16:52
Ik wil wel echt een hotel met shuttle naar schiphol. Dus niet dat ik nog met de trein moet.

Maar heeft hier niemand al eens geboekt bij hotelclub.com?

corrus
02-09-10, 17:01
Moi!!! :D en was goed bevallen... (weekendje hotel in Münster)

pascalbrouwers
02-09-10, 17:21
Carmen,
dit staat bij van der valk in schphol op de site:


In september, oktober en november bieden wij u de volgende speciale prijzen:

Standaardkamer (max. 2 personen): € 119,-
Driepersoonskamer: € 129,-
Vierpersoonskamer: € 139,-
Prijzen zijn exclusief toeristenbelasting.

U kunt vooraf tegen een gereduceerd tarief een heerlijk uitgebreid ontbijt bij boeken voor € 10,- p.p. (standaardtarief €15,-).

Reserveringen o.v.v. ‘Park, Sleep, Fly Najaars Special’ en op basis van beschikbaarheid.



wij hebben dit enkele jaren geleden ook al eens gedaan.
prima hotel

carmen1988
02-09-10, 17:32
Hey Pascal,

Klopt ben vorig jaar ook in de Valk hotel geweest, en toen hebben we iets van 120 euro voor de kamer betaald met ontbijt.Is een heel goed hotel en wilde dit nu ook boeken.

Alleen zodra je op de datum van 11 september wilt reserveren is de goedkoopste kamer 240 euro zonder ontbijt. En dit is bij de rest van de hotels op Schiphol ook de gemiddelde prijs of duurder! Vind ik wel wat er veel, kan je toch een hoop leuke dingen van doen in Florida!! :D

Carmen

Bosevents
02-09-10, 17:58
misvatting.... Ook in de nacht rijden er treinen van en naar schiphol (vanuit amsterdam).
Echt super goed te doen.

senkermens
05-09-10, 11:22
in het weekend van 11 september is er een conferentie in amsterdam daarom zijn alle goedkope kamers al weg ik heb ook een duurdere kamer moeten reserveren

carmen1988
05-09-10, 23:52
Dat is balen dat dat net dat weekend moet zijn haha. Maar goed het is niet anders.

Groetjes

carmen1988
06-09-10, 12:20
Het is dan toch gelukt. Het Etap hotel bij schiphol, had schijmbaar een annulering. Heb ik toch nog een kamer kunnen boeken voor een leuke prijs 90 euro, met gratis shuttle service!

Kunnen we tenminste beetje uitslapen :D