PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lisette



Lisette
27-08-10, 21:06
Hallo allemaal!! Mijn naam is Lisette, 23 jaar. Leuk om hier op het forum te lezen waarom iedereen zo dol is op Florida. Mijn reden is ietwat anders dan de meeste andere members, mijn vriend woont namelijk in Florida.
Ik ben in januari voor het eerst drie weken in Florida geweest, toen heb ik vooral het zuiden verkend (Miami/ Key West/ Everglades). Sinds vorige week ben ik weer hier in Florida, nu voor wat langere tijd (tot eind februari). Lijkt me heel leuk om andere mensen te ontmoeten die ook voor wat langere tijd hier in Zuid-Florida zijn (ikzelf woon in Ft Lauderdale).

Groetjes Lisette

r.teeuwsen
27-08-10, 21:38
Hoi Lisette,

Welkom op dit forum, helemaal leuk om daar te wonen....
Ik kan er een klein beetje over meepraten ;-)
Er is iemand die de komende 3 maanden in Ft Lauderdale gaat lesgeven op een school, heeft zich een ruime week geleden aangemeld, IREEN geloof ik. Wie weet heeft die misschien straks op school contacten waar je kunt oppassen ;-)
Wij zitten voornamelijk in Kissimmee. Is je vriend Amerikaan of ook NL'er??
Maar wie weet, komen wij elkaar tegen!!
Nog twee weekjes ben ik er weer....

Greetz, Remco

Lisette
27-08-10, 22:59
Had toevallig net al een berichtje gestuurd :) Altijd leuk om keer vertrouwd Nederlands te kunnen praten... Mijn vriend is Amerikaans, we hebben elkaar vorig jaar in Thailand ontmoet. Misschien tot ziens!

Groetjes Lisette

Jannicole
28-08-10, 12:57
Dag Lisette,

Tof dat je op dit forum bent gekomen. Via deze weg ga je zeker contacten kunnen leggen met mensen die regelmatig in Florida komen. En iedereen is hier even vriendelijk voor elkaar; dat maakt het nog leuker.

Ons ga je nog niet tegenkomen daar. Wij moeten nog voor de eerste keer naar Florida en hopen de plannen zo snel mogelijk aan te vatten. Eerst nog alles op orde zetten en een weg vinden om samen verlof te krijgen op 't werk.

groetjes
Jannicole