PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Coco Key Water Resort, Orlando (I-drive)



Kimmeke
27-08-10, 13:17
Hallo,

Heeft er iemand reeds ervaring met volgende hotel:

Coco Key Orlando Hotel and water resort
7400 International Dr
Orlando, FL 32819

Alvast bedankt voor jullie reacties!:)

Groetjes,
Kim

Kimmeke
29-04-11, 19:13
Hey iedereen!

We zijn ondertussen in Orlando geweest en hebben in dit hotel verbleven. Ik moest jullie toch laten weten dat ik het een échte aanrader vond! Geweldig gewoon. We verbleven in 'the tower' en de kamers waren daar erg mooi en groot. Enkel de badkamer was wat klein, maar ach, hoeveel plaats heb je nodig om te douchen??? ;-)
Dit hotel had écht alles voor een gezin met kinderen: Een speelhal van enkele hondereden vierkante meters met allerlei videogames waar je voor een paar centen op kan spelen, een énorm waterpretpark met verschillende slides, waterlagoon, binnenzwembad en nog een apart buitenzwembad. De service was ook heel goed al bij al een geweldige tijd gehad! Ideaal gelegen op de I-drive maar hebben niets last gehad van de drukte. Op 10 minuten van Universal en Seaworld en op een kwartiertje van de Disney parken. We hebben dus een uitstekende vakantie gehad en wil jullie daarom ook nog eens allemaal hartelijk bedanken voor alle goed tips die daartoe geleid hebben!! Merci allemaal en hopelijk heb ik hierbij ook nog mijn steentje bijgedragen met een goed tip ;-)

Marita
07-05-11, 20:09
Leuk dat het jullie zo goed bevallen is. Wij zijn van plan om er in de zomer een bezoek aan het zwembad en wellicht ook de speelhal te brengen de site zag er zo leuk uit en zeker nu het in het echt ook een aanrader is.

Marita

Jannie
25-09-11, 15:58
Hallo,

Wij gaan in mei naar Orlando, Om een DisneyCruise te maken.
We willen voor dat we gaan cruisen een paar dagen overnachten in Hotel Coco Key. Is iemand daar al eens geweest?

Jannie

Ebelix
26-09-11, 16:21
We zijn nog nooit in dit hotel geweest. Tijdens onze komende vakantie zijn we wel van plan om een middag of een ochtend door te brengen in het waterpark dat bij het hotel hoort. Dit lijkt ons een leuke plaats voor onze kleine van 1,5 jaar.

pama
16-05-12, 17:54
In dit resort zijn we afgelopen week geweest, het hotel is helemaal geweldig voor kinderen! wat ons betreft dan ook een echte aanrader.

Ruime kamers met alle voorzieningen. In het weekend is het wel druk met dag-bezoekers voor het waterpark.

Kimmeke
03-06-12, 12:39
Coco Key vonden wij helemaal geweldig! :-)
We gaan volgende jaar terug naar Orlando en zullen zeker weer in dit hotel verblijven! :-)
Als je kids hebt is het een echte aanrader. Er is genoeg te beleven en een pak goedkoper dan de Disney hotels...

Melanie81
23-01-13, 15:21
Ik heb toevallig dit hotel geboekt voor een overnachting in April. Ons zoontje van 4 kijkt nu al enorm uit naar het glijbanen festijn en die gekke papegaai ;)
Leuk om te lezen dat het een goede keuze is! Is het gehele waterpark voor alle leeftijden dat jullie weten?

Njit
23-01-13, 16:01
Zie hier wat ze allemaal wel en niet mogen: http://www.cocokeyorlando.com/coco-key-water-park/water-park-attractions/ (lengte in inches)

Kimmeke
23-01-13, 20:18
Wij gaan er in april ook terug 7 dagen naartoe wanneer we in Orlando zijn. Zo goed is het meegevallen de vorige keer.
Melanie81... vraag zeker voor een kamer in de 'Tower' die zijn net iets groter :-)

Veel plezier!
Groetjes,
Kimmeke

Laura
12-11-14, 15:28
Weet iemand heel toevallig of er ook kamers zijn met een balkonnetje oid waar we savonds nog even kunnen zitten terwijl de kinderen slapen? Ik zag op de site een soort gangpad met railing maar ik ben bang dat deze kamers alleen aan de zwembadzijde liggen. Wij hebben het liefste een rustig gelegen kamer.

moonlight91
12-11-14, 17:42
wij hebben vorig jaar in een hotel naast het coco key hotel geslapen
het hotel ligt tussen 2 drukke wegen in de I drive en de I4
ik vraag me af hoe rustig je daar buiten kan zitten
wij verbleven in het Holiday Inn,in een kamer aan de I4 kant en je hoort daar echt het verkeer wel

Laura
13-11-14, 10:35
Hi Moonlight91. Dank voor je reactie. Verkeersgeluiden vind ik op zich niet zo heel vervelend (misschien onderschat ik dit?) maar ik heb ook gelezen dat er in Coco Key vaak gezellige avonden worden georganiseerd, filmavonden in de open lucht, borreluurtjes etc. Ik denk dat onze kleintjes na een drukke lange dag in de parken toch wel goed slapen maar om dan zelf ook al vroeg naar bed te gaan lijkt me niet zo'n gezellig idee. Ik ben geen voorstander van babyfoons op de kamer en zelf aan de bar hangen dus ik wil graag dicht bij de kamer blijven maar nog wel met mn man kunnen kletsen. Vandaar het idee van een balkonnetje. Ik heb 3 dagen geleden al gemaild naar Coco Key met deze vraag maar helaas geen antwoord gekregen. Misschien dan toch maar 2 connecting rooms boeken :-) Kwam het hotel je overigens wel leuk over?