Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: niels.lianne
niels.lianne
25-08-10, 08:58
Hallo allemaal,
Ik heb ons sinds kort aangemeld op het Florida forum site. Mijn man en ik gaan zeer binnenkort onze eerste reis maken naar de USA samen. Ik ben er al een aantal keer geweest, maar dat is meer dan 15 jaar geleden. Toen vond ik het al een geweldig land en ik hoop mijn man het ook gaat vinden.
Ik hoop dat deze reis de eerste zal zijn van vele meer.....
Mvg,
Lianne
r.teeuwsen
25-08-10, 10:32
Hoi Niels en Lianne,
Van harte welkom op dit informatieve forum, veel 'lees' plezier!!
Ik ben er van overtuigd dat er nog vele reizen naar het mooie Florida gaan volgen, zoals je al hebt kunnen lezen hier, je bent zo besmet met het Florida-virus en als je dat eenmaal hebt opgelopen, daar is echt geen medicijn voor!!
Wanneer is zeer binnenkort??
Greetz, Remco
niels.lianne
25-08-10, 12:55
Hallo Remco,
Wij vliegen 12 september naar Orlando en komen 2 oktober weer terug...
Op de planning staat een rondrit van Orlando -> Miami -> Key West -> Naples -> Clear Water en dan terug naar Orlando.
Mvg,
Lianne
r.teeuwsen
25-08-10, 15:18
Hoi Lianne,
Prachtig rondje, leuk om te doen, zitten leuke stops bij.
We zitten daar redelijk gelijk, ik ga de 9de naar Kissimmee.
Ik zou nog één klein mooi strandje er aan toe voegen, dan is het romatische plaatje helemaal compleet.... Tussen Naples en Clearwater zou ik Anna Maria, Florida, Verenigde Staten aandoen, kopieer deze naam maar eens in Google Maps.
Erg mooi strand!! Dat is zoooo genieten, wij rijden er gewoon ruim twee uur vanaf Kissimmee, zo geweldig vinden wij het daar!!
Veel plezier!!
Greetz, Remco
FloridaFrankie
26-08-10, 20:52
Welkom! Fantastisch om na 15 jaar gelijk zo'n mooie rondtocht te maken. We hebben deze plaatsen, verdeeld over twee jaar, ook bezocht en dat gaat zeker niet teleurstellen. Veel plezier, we wisselen je begin oktober af!
Groet, FloridaFrankie
niels.lianne
27-08-10, 09:03
Bedankt voor de reactie FloridaFrankie!