PDA

Bekijk Volledige Versie : MSN in USA



skale44
12-10-05, 16:11
Hallo kan men msnen in america
om met de thuisfront in contact te blijven

Ebelix
12-10-05, 16:16
Ja, msn is in de hele wereld hetzelfde.

Wanneer ga je naar Florida?

Eric
12-10-05, 16:45
Ik zit nu op dit momnt op mijn hotelkamer in Florida uitgebreid te MSN-nen, het enige probleem is altijd het tijdsverschil, je ben een heel stuk van je morgen kwijt, want 's-avonds is het nacht in Holland, dus heeft het geen zin.
Ik ga als ik wakker wordt altijd eerst een uurtje Telegraaf lezen , mail ophalen en MSN-nen, en dan moet je echt de comp uitzetten, anders is je hele dag weg.
Eric

Njit
12-10-05, 18:51
Hallo kan men msnen in america
om met de thuisfront in contact te blijven

Je kan MSN eventueel ook in de Webversie opstarten mocht het niet op de Internet PC geinstalleerd zijn waar je achter zit. Of je moet je Laptop meenemen natuurlijk :)

http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl

jacquelien
13-10-05, 02:39
ook wij kunnen msn-en vanuit de hotelkamer, perfect geregeld hier, enne tis hier fantastisch! :lol:

Ebelix
13-10-05, 17:00
Veel plezier in Florida.

Eric
14-10-05, 01:21
Ik zit nu in mijn derde hotel deze reis, en tot nu toe hebben ze allemaal gratis breedband internet in de kamer, dus het loont steeds meer de moeite om je eigen laptop mee te nemen !!
Eric

jacquelien
14-10-05, 01:49
zeker weten wij zitten nu in 2e hotel nu in ft myers en weer kunnen we gratis internetten, geweldig toch

:lol:

a en m
14-10-05, 21:30
inderdaad, een laptop mee is ideaal
lekker msn-en en emailen op je hotelkamer.....heerlijk

Eric
14-10-05, 22:02
zeker weten wij zitten nu in 2e hotel nu in ft myers en weer kunnen we gratis internetten, geweldig toch

:lol:
Jacquelien, ik zit ook in ft. Myers, in het Hilton Garden inn......
Waar zitten jullie?
Eric

Njit
14-10-05, 22:09
zeker weten wij zitten nu in 2e hotel nu in ft myers en weer kunnen we gratis internetten, geweldig toch

:lol:
Jacquelien, ik zit ook in ft. Myers, in het Hilton Garden inn......
Waar zitten jullie?
Eric

Die zit in de kamer naast je.. even op de muur kloppen dus :)

Eric
14-10-05, 23:24
Hmm, ik heb op de muur gebonkt, maar de enige reactie kwam van een 140 kilo zware Amerikaanse......
Straks nog maar eens aan de andere kant proberen.
Mocht Jacquelien dit lezen, ik vertrek overmorgen hiervandaan naar Miami.
Eric

jacqdick
18-10-05, 21:45
sorry te laat gelezen we zaten in ft myers in hampton inn en toen naar miami gegaan, best western en nu

:cry: weer thuis vandaag aangekomen

Eric
19-10-05, 00:57
Toch niet Best Western Miami Airport West? Dat is mijn normale hotel, nu zit ik toevallig in La Quinta Inn, er vlak bij.
Eric

jacqdick
19-10-05, 11:58
nee best wester inn en niet bij het airport