PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: katerina



katerina
21-08-10, 21:54
hallo, ik ben katerina uit Amsterdam.
Wat een leuk, druk forum! Ik word er behoorlijk Floridafan van!
Ik ben nog nooit in Florida geweest maar dat duurt niet meer lang. Februari 2011 ga ik erheen voor een 3daagse bijeenkomst voor mijn werk, in The Everglades, Marco Beach.
Daarna wil ik een roundtrip maken. Maar ik weet nog niet precies hoe en wat. Waarschijnlijk ga ik alleen. Ik zou heel graag willen horen of jullie goede tips hebben voor route en hotels voor vrouwen die alleen reizen. Ik bedoel, ik huur een auto en ga op weg maar het is wel fijn dan om een paar betrouwbare plekken te kennen waar ik me af en toe op kan richten.
Ik ben benieuwd!
Groet, katerina

koenkamphuys
21-08-10, 22:20
Nou Katerina, welkom op het forum, vanuit de plek waar je je bijeenkomst van het werk hebt*) ligt de eerste 'hotspot' ligt dan al gelijk aan je voeten, de Everglades. Mijn favoriete natuurgebied. Er is een heel uitgebreid topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=303) over. Heb je andere voorkeuren voor Florida: zoek je strand en zee, grote steden, pretparken, cultuur ....

*) Wat is dat voor werkgever die zijn werknemers gezellig naar Florida stuurt? Wil ik ook wel ;-)

katerina
21-08-10, 23:06
*) Wat is dat voor werkgever die zijn werknemers gezellig naar Florida stuurt? Wil ik ook wel ;-)Die werkgever ben ik zelf! ik ben zelfstandig ondernemer en stuur mezelf naar Florida voor een bijeenkomst met vakgenoten.

Leuk je tip en de link. Ik ben ontzettend benieuwd naar De Everglades! Maar ik zou ook graag die specifieke, aparte leuke, betrouwbare plekjes in Florida willen horen waar ik in mijn uppie naar toe kan.
dus als je die weet? Ik hoor ze graag!

r.teeuwsen
22-08-10, 13:04
Kijk dat is een werkgever naar mijn hand... personeel nodig?? ;-)

Welkom trouwens op dit informatieve forum, hier kun je alles vinden dat je verblijf zeer aangenaam zal maken. Heel veel leesplezier in ieder geval.
En er is altijd wel iemand die je verder kan helpen als je het hier niet kunt vinden.

Greetz, Remco