PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Oneofour



Oneofour
16-08-10, 14:19
Hi, wij zijn de familie Kraai en gaan dit jaar voor de 3e keer naar Orlando. Wij trekken eerst 2 weken door New England naar Washington DC en rusten dan een weekje uit in Orlando. Onze laatste keer in Orlando was in 2006, we hopen via het forum nieuwe tips te scoren.
Groetjes Roelf & Cat

carmen1988
16-08-10, 16:33
Welkom, veel plezier op jullie aankomende trip!

r.teeuwsen
16-08-10, 17:58
Hoi Roelf en Cat,

Heel veel leesplezier hier op dit informatieve forum.... je kunt hier werkelijk alles vinden, wat je ook maar zoekt!!

Greetz, Remco

fransje
16-08-10, 19:45
Wawww....New England, ik ben jaloers. Staat bij ons ook heel hoog op t lijstje "to do", maar het wordt toch telkens weer Florida. En errug dat we dat vinden:o:lol::mrgreen:\\:D/.

Oneofour
11-11-11, 20:21
Hallo allemaal,

Ik ben Catt en ga van 9 tot 19 januari met 2 vriendinnen de warmte opzoeken in Orlando:sun:. We willen relaxen, pretparken bezoeken en natuurlijk - 3 vrouwen bij elkaar - lekker shoppen. Ik heb mij al eerder voorgesteld, volgens mij al weer 3 jaar geleden - toen was de trip naar Orlando samen met mijn man, maar ik zit vol vragen en dacht dan kan het niet kwaad mijzelf even opnieuw voor te stellen - anders val je zo met de deur in huis.
Groetjes,
Catt

Njit
11-11-11, 20:27
Wederom welkom. Ik ben zo vrij geweest om je hernieuwde introductie samen te voegen met je eerdere bericht :)

Brand maar los met je vragen ;)

Oneofour
11-11-11, 20:45
Bedankt!:-D

Mijn main question heeft te maken met het huren van de Villa: we willen heel graag zwemmen/dobberen/luieren, maar kan dit uberhaupt in januari (is het niet te koud) en raden jullie zwembadverwarming aan of is het dan nog te koud, maar ik zal deze vraag in het Florida accomodatie topic stellen.
Tickets hebben we al, redelijk goede deal via United en voor de autohuur (SUV) twijfelen we tussen eautohuur.nl & usareisen.de.

Groetjes,
Catt

Njit
11-11-11, 21:10
Stel je vraag maar hier: Zwembadverwarming (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4850) :)

Eautohuur en USAReisen zijn beide prima. Alleen is het tegenwoordig handiger om bij Alamo te huren ivm de tol (alleen van belang als je buiten Orlando/richting Miami gaat). Bij eautohuur weet je van te voren niet bij welke verhuurder je de auto huurt. Bij USAReisen kies je dit zelf.

r.teeuwsen
11-11-11, 21:11
Ik ga zelf ook in januari maar heb sowieso de verwarming van ons zwembad aanstaan. Zeker nodig in die tijd ;-)

Greetz, Remco

Oneofour
12-11-11, 00:14
Thanks Njit & Remco!