PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Suus en Peter



suusenpeter
15-08-10, 21:00
Hallo allemaal!

ik had dit gezellige forum gevonden toen ik via Google op zoek was naar informatie over Florida. Wat staat er hier veel op zeg! We willen waarschijnlijk volgend jaar zomer de oversteek maken naar Florida. We zijn nog nooit in Amerika geweest dus alles is nog nieuw voor ons. We houden wel van luxe dus een villa lijkt wel wat voor ons. En verder willen we graag wat shoppen en misschien 1 of 2 pretparken bezoeken. Owja, wij zijn dus Susan (32) en Peter (36) :)

Ik ga lekker verder lezen want ik heb nog veel te le(z)(r)en heb ik al gemerkt :)

Groetjes,

Suus

Mirrick
15-08-10, 21:14
Hey Suus, welkom hier!

Wij hebben ook erg veel aan het forum gehad toen wij in 2008 naar Florida gingen. wij vonden het uiteindelijk helemaal geweldig en gaan eind volgend jaar weer. Aangezien we van dezelfde leeftijd zijn komt het voor jullie vast ook wel goed:grin:!

Groetjes Mireille

Yvet
15-08-10, 22:39
Van Harte Welkom op dit reuze leuke en informatieve forum.

De beste tip die ik je kan geven is lees heel veel reisverslagen daarin staan heel veel tips en zo pik je leuke dingen eruit.
Als je een vraag hebt stel hem gerust geen probleem en wij zullen proberen jullie zoveel mogelijk te helpen, probeer ook veel de zoekfunktie te gebruiken want echt heel veel (ik zou bijna zeggen alles is al eens voorbij gekomen).

Heel veel voorbereidings plezier gewenst!!!

mineke
15-08-10, 22:56
Hallo Susan en Peter,
Welkom ook namens mij op dit heel gezellig forum, heel veel leesplezier met al die reisverslagen. Ik wil jullie alleen waarschuwen als jullie eenmaal naar Florida zijn geweest, jullie waarschijnlijk niet kunnen wachten voordat jullie weer de oversteek kunnen maken. Heel veel plezier met al jullie voorbereidingen.
grtjes Mineke