PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Ross Dress for Less en Burlington



cathy
15-08-10, 18:27
Hallo Shoppers

Koopjes zijn niet alleen in de outlets te halen.
Ga eens naar Ross of Burlington coat facotery
Ik lees hier nooit over, dit zijn zaken die in heel Amerika zijn.
Dus ook in Orlando, mooi zijn ze niet: maar wel goedkoop!
Ross: soort een kleding supermarkt. maar hangt ook veel merkkleding tussen.
Burlington: zeer grote winkel, rommelig, maar van alles is er te koop.
Kostuums van BV Hugo Boss, HilFigger, enz voor 150-200 dollar. en kan meteen op maat laten maken voor 10 dollar.

Kortom: Bezoek deze zaken als je ook echt koopjes wil halen.
Had deze Tip van de Amerikanen zelf, en ga dus nu zelf elk keer even weer snuffelen. En voor kostuums kom je nergens goedkoper uit.

corrus
15-08-10, 20:17
En wat dacht je van VF Outlets hebben best ruime winkels verkopen vanalles...
Zijn geen outlets zoals wij deze kennen... wél heel goedkoop.

De laatste keer (juli) viel Burlingtons een beetje tegen, wij gaan altijd naar die ene aan OBT vlakbij de Florida Mall...

A3
15-08-10, 20:17
Cathy,

Wij gaan al jaren naar Ross en hebben dit jaar ook Burlington ontdekt. Ik vond het helemaal geweldig en heb me helemaal lens gekocht voor bijna nada noppes njente!

A3

koenkamphuys
15-08-10, 20:24
Ross, Marshall's en Beall's Outlet - eerst daar kijken en dan pas in de merkoutlets. Inderdaad, je moet met veel geduld zoeken maar er zit echt heel veel moois tussen voor bijzonder weinig geld. Maak niet de fout om het nog even te laten hangen om er nog een nachtje over te denken, want morgen is het weg!

Mirrick
15-08-10, 22:39
Ross was echt mijn favoriet!!! Ik nam gewoon de auto terwijl manlief bij het zwembad lag en kon me echt uren vermaken! Marshall's en Beall's heb ik in 2008 niet ontdekt maar die moeten volgend jaar dan maar aan de beurt zijn haha...

Burlington vond ik ook wat tegenvallen, niets gekocht maar ben ik ook maar 1 keer geweest in Miami

Syllvia
16-08-10, 09:23
Heb nog wel eens avond kleding nodig, ook erg goedkoop bij Ross, maar ook gewoon bij Macy's e.d. daar is het wel iets duurder, maar niet te vergelijken wat je betaald in Nederland of Belgie

mickmak
16-08-10, 09:57
En dan heb je ook nog TJ Maxx.
Die zat vroeger ook in Rotterdam. Zo erg dat die weg is.

Jackie