PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedbugs



flowerscaper
16-02-10, 00:51
In Oktober weer heerlijk naar de US. Ditmaal eerst een week naar NY dan door naar Florida voor 2 weken.
We hebben net geboekt en eigelijk halsoverkop en geschrokken van de prijzen gekozen voor een van de goedkopere hotels in NY, het Carter hotel ( iemand ooit geweest? ).

Nu zijn we een en ander gaan nalezen en een terugkerend probleem is de bedbug. Hiervan gaan dus mijn haren rechtop staan. Ik zie mezelf al ter plekke een soort slaapzakken naaien van schone lakens om de beesten van ons lijf af te houden en volledig bewapend met insecten spray uit nederland te vertrekken. Een beetje dirt kunnen wij wel tegen bed and shower is all we need, zeikers zijn wij ook wel maar voor de prijs wel bereid ons aan te passen. De twijfel is groot omdat de revieuws erg wisselend zijn, maar het zal me toch niet overkomen zeg!

Oef ik heb de eerste stress ( Nu al LOL ) vast van me af geschreven. Nooit gedacht dat het FLorum ook nog eens therapeutisch zou kunnen werken.

Kortom. De Vraag: Iemand ervaring met bedbugs?
Wat kan ik op de beet smeren?
Gaat de insectenspray als voorzorg werken?
Is het handig grote plastick zakken mee te nemen om kleding in te bewaren?
Wat kan ik doen qua voorbereiding op het ergste?

Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen

Syllvia
16-02-10, 07:50
Dat is ook toevallig, wij gaan ook in oktober eerst een week NY dan 2weken naar FL :) :)
En we wonen ook nog in gouda :)

Ik heb wel eens wat gehoord over bedbugs, maar ik steek mijn kop in het zand!
Ik wil er niks over horen lezen of wat dan ook!

Als wij in een hotel zijn doe ik altijd mijn koffer dicht, in de hoop dat ze er niet in komen :)

Ik zou zeggen, geen stress, ze eten je echt net niet helemaal op :)

JKG
16-02-10, 10:33
Ik zou zelf niet naar zo'n hotel gaan, waar bedbugs een bekende verschijning zijn. Maargoed, je kan ook wel eens een hotel aantreffen die niet 'geregistreerd' staat en ze toch heeft.

Ze vreten je niet helemaal op, maar Google eens op 'bedbug' en zoek bij afbeeldingen, dan zie je wel wat voor mooie plekken ze achterlaten (tijdelijk). Als je dat spul mee naar huis neemt... dan ben je mooi de sigaar. Wil je dit soort beesten bestrijden, dan moet ALLES uit elkaar. Dus kledingkasten etc. moeten ook VOLLEDIG uit elkaar om overal te kunnen komen.

Controle is denk ik het beste om te zien of ze er zijn.
Zie filmpje http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/11917426#11917426 hoe ze controleren onder matrassen, achter die houten hoofdstukken enz. om te zien of er bedbugs aanwezig zijn of zijn geweest.
Als ik mag kiezen heb ik liever een zilvervisje op de hotelkamer.

Je kop in het zand steken is wel de mooiste tactiek, is de politiek/gemeente in Gouda ook erg goed in, om het nog even bij Gouda te houden :)

katjab
16-02-10, 10:39
Bed bugs zijn echt drama, heb ze ooit een keer op een backpack vakantie in een kamer gehad en ik heb 10 dagen met prachtige rode vlekken rondgelopen en heb uiteindelijk maar al mijn kleding door de kookwas gegooid en wat gekrompen was nieuw gekocht. Ik bleef overal jeuk houden en werd er helemaal gek van.
Als er zelfs maar een gerucht over bedbugs is zou ik er niet gaan zitten maar dat advies komt misschien te laat.

Lea
16-02-10, 11:33
He bah zeg.
Mijn zoon zegt al " waar gaan we ook al weer naar toe op vakantie?
Slangen die via het riool naar boven zwemmen en in de wc komen, bed beestjes.."

Nu maar hopen dat we dat niet tegen komen. Krijg er gewoon de kriebels van.

flowerscaper
16-02-10, 12:05
Ben ook bang dat we te laat zijn,, gisteren geboekt, nog niets definitief, maar heb nu al de krampen werkelijk waar,,

Lea
16-02-10, 12:06
Leuk he , op vakantie in warme gebieden.

JKG
16-02-10, 13:09
Heeft niets met warme gebieden te maken. Bedwantsen komen overal ter wereld voor. In Nederland zijn ze redelijk goed uitgebannen. Ohja, ze kunnen door kieren, naden etc. ook naar de buren toe. Dus mocht je zelf thuis zo'n plaag hebben, dan kan je er de buren ook mee opzadelen. Maar dat geldt voor meer insecten natuurlijk.

Als dat hotel dus bekend staat als bedbughotel, zou ik toch echt de reservering annuleren en wat anders zoeken. Maar New York had een plaag van deze bedbugs rond november 2006, ik weet niet in hoeverre dat nu is uitgebannen.

Dit is trouwens ook nog wel een aardige om als overzichtje van 'besmette' hotels te hebben;

http://bedbugregistry.com/

Lea
16-02-10, 14:41
Ie zie er een tussen staan waar wij geslapen hebben, wel in 2008 maar gewoon het idee.

3 dagen daar geweest maar toen niks van beestjes gemerkt.(gelukkig)

flowerscaper
16-02-10, 15:02
Zojuist een telefoontje gedaan,, gelukkig kunnen we van het hotel afzien.
Wat een last van de schouders zeg! Ik moest er niet aan denken, denk dat zelfs NY te klein was geweest!

Nu welliswaar 400 euri duurder uit maar het is het waard!..

katjab
16-02-10, 18:14
Gelukkig heb je een oplossing kunnen vinden.

Syllvia
16-02-10, 18:16
hmmmm, op het bedbug lijstje staat ook het hotel waar we al 3x zijn geweest.............. nooit iets gemerkt of gezien moet ik zeggen.
(hampton inn, orlando)

Flufjuh
16-02-10, 18:18
Ik had in onze villa wel last van rode bultjes op m'n benen en armen, maar als ik het zo lees kun je die bedbugs ook echt zien zitten, toch? Ze zijn vrij groot volgens mij, of heb ik het mis?

JKG
16-02-10, 21:12
Niet elke kamer zal ze hebben en ik vraag me ook af hoe vaak ze die bedbugregistry updaten, daarnaast kent misschien niet iedereen de website en zul je daardoor misschien hotels missen. Een volwassen bedbug is zo'n 5mm groot en op een wit laken echt wel te zien. Dus je kan ze in principe wel zien in tegenstelling tot de huisstofmijt. Maar denk niet alleen dat hotels ze kunnen hebben, in het ziekenhuis kan je ook bezoek van ze krijgen, zelfs buiten bezoekuren om!

Rode bultjes op armen en benen kan van alles zijn.. zelfs een reactie op voedsel.
Maargoed, insecten houd je overal... alleen in Nederland zijn we er denk ik niet zoveel gewend. Laatst nog in een zwembad van een hotel komen er gewoon backswimmers uit een afvoerputje of gootje naar de filters. Dat zijn ook snelle rakkers en kunnen goed duiken. Maarja, liever een paar backswimmers in een zwembad dan een grote waterbug die zich in je teen vastbijt. :)

Wie wil er nog naar Florida?! :mrgreen:

Lea
16-02-10, 21:13
Ik nog wel hoor hihi

Chicco68
17-02-10, 00:17
Zie net via de link dat het Sheraton Suites Key West ook op de lijst staat...... Ben benieuwd als we in mei 2010 daar zijn........

Guus
17-02-10, 17:03
In Oktober weer heerlijk naar de US. Ditmaal eerst een week naar NY dan door naar Florida voor 2 weken.
We hebben net geboekt en eigelijk halsoverkop en geschrokken van de prijzen gekozen voor een van de goedkopere hotels in NY, het Carter hotel ( iemand ooit geweest? ).
Volgens mij zijn de bedbugs nog het minste probleem in het Carter. Dit hotel is namelijk 3 keer in 4 jaar tijd verkozen tot 'dirtiest hotel' van de VS. De laatste keer was dat in 2009. Wellicht het overwegen waard om uit te wijken naar een ander hotel? Tenzij je het wel spannend vindt om in een hotel te slapen waar zo nu en dan een lijk onder het bed vandaan komt. Wordt dan in ieder geval wel een onvergetelijke vakantie.

Teleton
17-02-10, 17:11
Wellicht het overwegen waard om uit te wijken naar een ander hotel? Is kennelijk al gebeurd:
Zojuist een telefoontje gedaan,, gelukkig kunnen we van het hotel afzien.
Wat een last van de schouders zeg!

Francien
17-02-10, 18:30
Ik lag me slap om jullie heen en weer gepraat:). Ik had al een matrassenfobie!!!!
Ik heb nu echt overal jeuk!

Meri
17-02-10, 18:55
ja het eerste wat ik nu doe als we aankomen in de villa is kijken of we van die bedbugjes tegen komen, want ohhh brrrrr kan hier ook niet tegen en toch lezen deze discussie](*,):grin:

Guus
17-02-10, 19:36
Is kennelijk al gebeurd:
Had ik even gemist. M.i. een goede beslissing. De reviews van het Carter zijn erg slecht. In 2010 staan ze overigens (nog) niet in de top 10. Wellicht dat er verbeteringen zijn doorgevoerd. Zou alleen zelf de gok nooit willen nemen. Een slecht hotel kan je vakantie aardig verpesten.

flowerscaper
18-02-10, 10:15
Er raken een paar mensen in paniek geloof ik,,

Francien is naar mijn ide ook van het slag dat het schoonmaakmiddel mee neemt in de tas of koffer. Bleek doekjes om het sanitair eerst eventjes af te menen. Gaat er bij meer mensen eerst een schuursponsje door de badkuip voor je er in gaat zitten?, het liefst met n flinke scheut chloor? (Neem zelf ook nog wel eens de nachtkastjes af voor de zekerheid en de gemoedsrust.) Dan ben je waarschijnlijk ook van het slag dat zijn bestek eventjes snel controleert op restjes en water vlekken en het glas waaruit je drinkt grondig inspecteert. Ben dus van dat zelfde slag !

Nog meer mensen met een hygiene tik of ritueel voor op reis?

JKG
18-02-10, 10:59
Ik check alleen het huis even snel op ongedierte, maar meestal kom ik niets tegen.
Maar wat ik echt smerige beesten vind zijn kakkerlakken, behalve dan de Magagascar hissing cockroach. Maar die kom je niet zo snel (of als het goed is hele maal niet)tegen, in Florida heb je zelfs een vergunning nodig om die als huisdier bijv. te kunnen hebben (ja, mocht je zoiets leuk vinden). Die kunnen tenminste niet vliegen en door hun grootte snel te pakken.

Een bad in een huis vind ik schoner dan in een hotel op de een of andere manier.
Verder geen hygiene tik ofzo, maar denk dat vrouwen daar ook meer last van hebben.

flowerscaper
18-02-10, 11:21
Lees nu net dat bericht over t lijk dat gevonden is onder het bed,, kan er nu wel om lachen,, had ik drie dagen geleden ook niet gedaan hoor!! T is toch verschrikkelijk.

Teleton
18-02-10, 12:00
Voor lijken bellen wij altijd de roomservice.......

nickro
18-02-10, 13:59
Niet dat ik iemand wil verontrusten, moet er toch wel wat van mijn hart.
Het is een lang verhaal maar zal het kort houden. Verleden jaar(2009) hebben mijn vrouw en ik van 13 tot 16 juli in de Best Western Hibiscus(kamer 203), Key West gezeten. Na het inchecken vonden wij op het dekbed 2 keverachtige beestjes.Daar ik niet wist wat ze waren heb ik ze naar buiten gegooid. De volgende morgen werd mijn vrouw met vele rode vlekjes op armen benen en nek wakker. En vonden die morgen weer 2 van die "kevertjes". Door eea. te googlen kwamen wij er achter dat het om bed bugs ging. De volgende dag waren dat jeukende puistjes geworden. Toen wij op 16 juli in Crystal River(we zouden er de volgende dag met de manatees gaan zwemmen) aankwamen waren het inmiddels grote rode bulten geworden met vocht gevulde blaren. Deze veroorzaakten veel pijn en jeuk.
We zijn toen naar een huisartsenpost gegaan om voor medicatie te vragen. Er werd prednison voorgeschreven. Die avond verslechterde de toestand zodanig dat mijn vrouw opgenemen moest worden in het ziekenhuis vanwege een heftige allergische reactie. Ze is daar zo goed als kwaad opgeknapt en mocht de volgende dag weer weg met de nodige pilletjes. Vervolgens heb ik ter plaatse contact gezocht met Best Western.
Een paar dagen kreeg ik een email van BW Hibiscus waar ze een en ander door een verdelgingsbureau hadden laten onderzoeken en dat bleek dat room 203 vrij van bed bugs was. Ze ontkenden dan ook in alle toonaarden dat ze ergens schuldig aan waren. Maar wat schetst mijn verbazing toen ik een maand geleden dit op Tripadviser vond.
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g34345-d126508-r52339317-Best_Western_Hibiscus_Motel-Key_West_Florida_Keys_Florida.html
Het schijnt dat deze mensen ook omstreeks de tijd dat wij daar verbleven er ook zijn geweest.
Sinds ons voorval inspecteren wij elke hotelkamer inclusief matras grondig.
Bij terugkomst thuis meteen de koffers weggedaan en alles meteen gewassen.

Flufjuh
18-02-10, 15:21
Wat een verhaal, zeg! Vooral vervelend omdat het hotel zich blijkbaar van geen kwaad bewust is. Belachelijk gewoon.

nickro
18-02-10, 15:28
Dit soort ellende geeft geen een hotel toe want dat zou een doodsteek voor ze betekenen.
Tot op heden ben ik nog steeds bezig bij mijn (inmiddels voormalige!) ziektekostenverzekering VGZ de schade van $1190 te verhalen.

JKG
18-02-10, 16:03
Als het bekend wordt ben je inderdaad je klanten kwijt.
Daarnaast zou het mij niets verbazen als een concurrent daar een kamertje huurt en die beestjes los laat. Misschien ver gezocht, maar als het de nek van de concurrent langzaam kan omdraaien, waarom niet?
Zelfde met Toyota, wie zegt niet dat er iemand van een andere fabrikant bij engineering zit om de boel te saboteren? Of ze moeten naast hun schoenen hebben gelopen de laatste jaren, Toyota was toch wel een van de beste fabrikanten.

Ik heb liever een lijk in mn hotelkamer dan bedbugs.

Flufjuh
18-02-10, 16:36
Nou, dat ligt eraan. Als het een brute moord is geweest is het wel een troep, hoor. ;)

flowerscaper
18-02-10, 17:26
En de geur wil nog wel eens lichtelijk nasty worden,, hangt een beetje van de stand van de airco af!

JKG
18-02-10, 21:32
Ja ok, maar dan loop je binnen en dan is het meteen 'heeyyyyyy!!' en dan knijp je je neus dicht en ga je beneden klagen. Nee, een normaal hotel maakt de kamer schoon voor je komt.

Trouwens, in kamers met bed bugs (meestal in wat grotere aantallen), ruik je ook een bepaalde lucht. Zelfde geldt trouwens voor kakkerlakken, al zijn het eigenlijk niet de kakkerlakken die je dan ruikt. :mrgreen:

randje35
19-02-10, 16:24
bbrrrr ik word gewoon onpasselijk:? ...... al die enge beestjes daar had ik nog niet over nagedacht .8-[ Eerst maar op de lijst kijken als we volgend jaar gaan boeken.

gr Miran

Flufjuh
19-02-10, 17:24
Maar wat ik echt smerige beesten vind zijn kakkerlakken, behalve dan de Magagascar hissing cockroach. Die kunnen tenminste niet vliegen en door hun grootte snel te pakken.

Vliegen 'gewone' kakkerlakken wel dan? :shock:

katjab
19-02-10, 23:21
Vliegen 'gewone' kakkerlakken wel dan? :shock:Helaas wel...

JKG
20-02-10, 00:38
Als je pech hebt wel ja... brrrr op Mallorca wel eens langs de boulevard een stuk of 20 rond zien vliegen 's nachts in een bepaald struikje. Mensen gingen op een bankje zitten naast dat struikje en die beesten vliegen gewoon op je enz. bah. Of dronken grappenmakers die die beesten naar mensen gingen gooien.

Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog maar 1x een kakkerlak in Florida gezien en dat was in Downtown Disney. Buiten op een brug. Dus het valt allemaal reuze mee. In Spanje zie je ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.

Maar om even terug te komen op de bedbugs, gewoon voor je een leuk hotel op het oog hebt en wilt boeken, even kijken op tripadvisor en bedbugregistry en dan je keuze maken.... ook hotels die niet geregistreerd staan kunnen ze hebben of ineens krijgen. En controleer altijd even je beddengoed voor je er in stapt. Je kan ook pech hebben met een giftige spin, en dat is heel wat erger dan een paar bed bugs (uitzonderingen daar gelaten voor bijv. de florummer die z'n vrouw naar het ziekenhuis moest brengen vanwege bedbugs). Goed, het weekend is begonnen, genoeg gepraat over vieze beesten. :)

Flufjuh
20-02-10, 17:15
Goh, nooit geweten. Wij hadden er wel een hoop in onze villa, was daar echt niet zo heel blij mee. :( Maar ze vlogen gelukkig niet hahahaha.

belinda680
20-02-10, 18:14
hebben er veel mensen bedbugs in hun villa gehad?
krijg nu wel heel erg de kriebels ik ben anti beesies

Teleton
20-02-10, 18:53
ik ben anti beesies ..en in Florida gedijen de beesies juist uitstekend. De meeste beesies kruipen en krioelen lekker in de buitenlucht, maar sommige beesies wriemelen zich ook gezellig naar binnen. Ik zou me er niet al te druk over maken, meestal zie je ze niet eens omdat ze het liefst in het donker aan de wandel gaan. Je zult ze dus in het ergste geval alleen maar voelen..........[-o<



Beestjes, beestjes
Blauwe, gele, rooie, alles ziet er bij
Likkebaardend komen zij steeds dichterbij
En ze loeren allemaal op mij...........

Flufjuh
21-02-10, 13:40
Je zult ze dus in het ergste geval alleen maar voelen..........[-o<

En dat is natuurlijk het minst erge..... :D

JKG
21-02-10, 14:35
Belinda, gewoon even dat filmpje kijken wat ik in de eerste pagina al toonde. Dan kan je zelf al een kort onderzoekje doen of er bed bugs zijn voor je in bed gaat liggen. Volgens mij valt het in villa's wel mee. Ik heb in elk geval nooit zoiets er over gehoord, maar onmogelijk hoeft het natuurlijk niet te zijn. Toch denk ik dat villa's enz. over het algemeen schoner zijn dan hotels. Kan het mis hebben hoor, maar zo voelt het voor mij aan.

koenkamphuys
28-02-10, 22:36
Een jaar of wat geleden zag ik op de Amerikaanse TV een documentaire over bed bugs. Ze lieten zien hoe in New York oude matrassen bij het grofvuil werden weggehaald door arme sloebers en verkocht aan een matrassenrenovatiebedrijf die ze er 5 dollar per stuk voor gaf. De bed bugs werden 'bestreden' door de spiralen met een schoonmaakmiddel door te spuiten. 1 op de 20 matrassen uit de fabriek had bed bugs. Afnemers waren arme lieden die geen nieuwe matras konden veroorloven en goedkope motelletjes door het hele land.

Niels82
27-03-10, 13:56
lekker zo op vakantie.

ampatjos
15-08-10, 17:36
Hallo allemaal,

Wij zijn vorig jaar naar de westkust van de USA geweest en hebben in een hotel in San Fransico last gehad in beide kamers van bedbugs. Zoonlief had een heftige allergische reactie, waardoor wij met hem in een ziekenhuis in Las Vegas belanden. Wij willen nu eigenlijk weer (vorige keer nergens last van gehad) naar Florida en vragen ons af wat jullie ervaringen zijn met bedbugs en hotels daar. Ze zeggen dat het nu een plaag is in Amerika.

Groeten

Annemarie :|

Tinkerbell
15-08-10, 17:44
At your service.



http://www.bedbugregistry.com/

ampatjos
15-08-10, 18:27
Geweldig, heel erg bedankt, ga die site goed bekijken!=D>

hrjhaan
15-08-10, 21:20
Wij zijn in 8 verschillende (goedkope) hotels geweest en hebben geen bedbugs gezien.

JKG
16-08-10, 14:28
En Ampatjos, stond dat hotel in SF in de lijst van bedbugregistry?

Syllvia
16-08-10, 14:36
euhhhhhhhhhhh , wij gaan al een paar jaar naar het Hampton inn, staat er 1 vermelding op die site !!!
zo zie je maar weer, wij hebben nergens last van gehad:) (of ze vinden mij niet lekker, dat kan ook naturlijk :) )

koenkamphuys
18-08-10, 19:45
Er is nog een topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=116739) over bedbugs.

<<Moderator Michael66: Thanx. Heb de twee onderwerpen samengevoegd.>>

Zag in de bed bug registry dat het hotel waar we in New York hebben gelogeerd, er ook last vban hebben. Gelukkig toen niet gemerkt.

pyca
28-08-10, 10:34
Een stukje over bedbugs in de Orlando Sentinel (http://www.orlandosentinel.com/fl-florida-bed-bugs-20100827,0,5105743.story)

damian08
28-08-10, 15:12
Heh bah, krijg er kippenvel van..
Weer een beessie op mn 'uitkijk lijssie' haha.

Ik ga voor het eerst op vakantie met een kleintje, daarvoor dacht ik nergens over na, liep gewoon in het gras, langs het water etc etc.. maar nu denk ik Teveel na over wat er allemaal en overal kan zitten.
Had al tegen mn man gezegd dat als we bij de villa aankomen we alles controleren op spinnen/slangen en nu dus ook Bedbugs haha..
Maar goed, het mag de pret niet drukken ;)

JKG
29-08-10, 11:27
Vergeet de kakkerlakken niet. :) Ik had er een half dood in de keuken liggen in een villa en later die week nog één 3 a 4 meter hoog op het plafond springlevend. Ohja en een gekko in huis, maar die gekko kan je écht niet pakken. Die kakkerlakken, ach het hoort bij de (sub)tropische omgeving. Maar als ik mag kiezen tussen één kakkerlak of bedbugs, graag die eerste. Enige nadeel is, vaak blijft het ook niet bij één kakkerlak.

laanvdj
02-06-12, 22:32
Weet iemand of de spray tegen bedbugs echt helpt? Ik moet een bus meenemen voor een collega die het hotel pensylvania in NY heeft geboekt, deze staat op de lijst van " bedbug" hotels.
Thanks
Marina

koenkamphuys
03-06-12, 11:16
Wat is dat dan voor spray?

laanvdj
03-06-12, 13:36
Bv deze:

http://www.pestmall.com/bedlam-bed-bugs-spray.html

Nellas
05-06-12, 22:13
Heb een motel op de keys gemaild, zag er echt prachtig uit, alleen kregen ze op Tripadvisor negatieve reviews vanwege bed-bugs.

Hun reactie was dat dit zeker wel eens kan voorkomen, deze beestjes gedijen nu eenmaal goed bij warm, klam weer. Ze garandeerden ons dat wij er absoluut geen last van zouden hebben, mochten we bij ze boeken. (beetje vreemd aangezien ze eerder in de mail vermelden dat dit soort dingen nu eenmaal gebeuren)

Kortom, we hebben er niet geboekt maar staan wel wat milder tegenover deze beestjes. Koop gewoon een stevige insect-reppellent (op Curacao hadden we ze ook wel eens en spoten onszelf en de bedden volledig in met een goedje genaamd "Off". Chemisch als de pest maar wel effectief!) en dan moet het wel goed komen! In deze klimaten heb je nu eenmaal last van deze beestjes, net als kakkerlakken en muggen.

Nellas
05-06-12, 22:14
Fijne vakantie! Zie dat jullie overmorgen vertrekken, spannend!

rolandino
05-06-12, 22:59
Bedbugs hebben weinig te maken met warmte. Het is eerder het tegenovergestelde, zie Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedwants).

NYC is er mee vergeven, en hotels als Pennsylvania staan erom bekend ze zeker (http://bedbugregistry.com/search/n:Hotel-Pennsylvania/)te hebben. Hotels die niet daar worden genoemd zijn geen garantie, maar ik zou toch liever iets anders zoeken.

JKG
05-06-12, 23:27
Ach, elk hotel in NYC heeft ze wel. Gewoon je bed goed checken.. en bovendien kan je een kamer waar ze flink zitten ook ruiken dat ze er zijn. Ik heb NYC in maart bezocht en heb de boot eerder afgehouden ivm angst voor die beestjes, maar mijn kamer was vrij van die bedbugs (op bedbugregistry staat het hotel overigens wel te boek als bedbughotel). Maar ik heb dan ook de beide bedden in de kamer echt grondig onderzocht. Een melding van bedbugs is in een bepaalde kamer, een hotel kan honderden kamers hebben.. dan kunnen ze al gedood zijn, maar de melding blijft op internet staan. De enige oplossing is om gewoon goed je bed te inspecteren en niet eerder je koffer open te trekken dan dat je de bedden hebt geinspecteerd.

laanvdj
06-06-12, 06:21
Fijne vakantie! Zie dat jullie overmorgen vertrekken, spannend!

Dank je, we hebben er zin in.